Luton Town FC - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
1
5%
66 - Trent Alexander-Arnold
1
5%
5 - Ibrahima Konaté
1
5%
4 - Virgil Van Dijk
3
15%
2 - Joe Gomez ud 66. min
1
5%
10 – Mac Allister
0
Ingen stemmer
8 – Dominik Szoboszlai ud 66. min
0
Ingen stemmer
38 – Ryan Gravenberch ud 82. min
3
15%
11 - Mohamed Salah
0
Ingen stemmer
9 - Darwin Nunez
0
Ingen stemmer
20 - Diogo Jota ud 66. min
0
Ingen stemmer
67 - Harvey Elliott ind 66. min
2
10%
18 – Cody Gakpo ind 66. min
0
Ingen stemmer
21 - Kostas Tsimikas ind 66. min.
0
Ingen stemmer
7 - Luis Diaz ind 82. min
8
40%
 
Afgivne stemmer: 20

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1407
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Luton Town FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af richs » søndag, 05. nov, 2023 19:13

Største overraskelse i mange år.
Øv øv hvor er vi elendige, gælder mig ikke til i morgen når United fans skal hygge sig ☹️

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1407
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Luton Town FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af richs » søndag, 05. nov, 2023 19:15

Ja vi er noget længere efter city end vi har gået og troet , mål er vel stadig top 5 og CL næste år- mesterskabet er væk

mortenbak
Indlæg: 3096
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Luton Town FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af mortenbak » søndag, 05. nov, 2023 19:17

Sikke et spild af tid!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Luton Town FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 05. nov, 2023 19:19

Nunez er gået fra helt til skurk. Hold da op hvor er han upålidelig som angriber😡
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Fowler89
Indlæg: 1292
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Luton Town FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Fowler89 » søndag, 05. nov, 2023 19:20

richs skrev:
søndag, 05. nov, 2023 19:13
Største overraskelse i mange år.
Øv øv hvor er vi elendige, gælder mig ikke til i morgen når United fans skal hygge sig ☹️
De bøsser har intet på os

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Luton Town FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 05. nov, 2023 19:24

JÆÆÆÆS
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

TG12
Indlæg: 1630
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Luton Town FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af TG12 » søndag, 05. nov, 2023 19:27

Hvor er det jammerligt..

Jovist vi har fået nogle bedre boldspillere til midten. Men vi har stadig samme problem når holdene pakker sig.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Luton Town FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Emmy » søndag, 05. nov, 2023 19:29

Fuldstændigt uacceptabelt
"We're not racist, we only hate the mancs"

TG12
Indlæg: 1630
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Luton Town FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af TG12 » søndag, 05. nov, 2023 19:41

Flashback til Cl finalen i Paris 🤯

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7316
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Luton Town FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 05. nov, 2023 20:30

Flot af Diaz, men det er enormt skuffende, at vi ikke er bedre. Det er lidt klassisk Klopp, at vi har det meget svært på udebane mod små primitive hold, der ikke vil spille fodbold. Det skal vi efterhånden være i stand til at kunne håndtere bedre. Der har vi ikke rykket os nok og det er alarmerende. Synes allerede vi så små tegn på det mod Bournemouth i midtugen, hvor der skulle et Nunez drøn til at sende os videre. Vi skal altså oppe os mod de her hold, hvis vi på nogen måde vil gøre os gældende i top 4. Skuffende! Ingen fortjener ros og ingen fortjener Man of the Match, udover måske Alisson for én flot og vigtig redning. Diaz også godkendt indhop. Resten burde næsten få lov at gå hjem. 1 point mod et af de ringeste oprykkerhold i nyerede tid, der stensikkert rykker ned igen. Amatøragtigt. :doh1:

Omvendt havde vi haft overligger ind og skarphed i starten af kampen, så havde vi kørt Luton over, men Nunez var uskarp, alle var uskarpe. Det er bare sådan en kamp, hvor man ved at får vi det første mål, så skal modstanderen frem og så bliver de mast, men det forplanter sig i hovederne jo længere minutterne går og målet ikke kommer og samtidig undervurderer vi gang på gang de her små skodhold og deres små skodstadions og så ender man med at ligge som man har redt. Vi fortjente ikke mere.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Luton Town FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Tom_Jorsal » søndag, 05. nov, 2023 21:16

Ja, det er lidt same Old story med Klopp. Den der kamp har vi jo set 40 gange før i hans tid. Stadig mere end godkendt sæsonstart, men ja, vi måske fint nok lige at få kalibreret vores forventninger.

AJJ
Indlæg: 2411
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Luton Town FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af AJJ » mandag, 06. nov, 2023 08:40

JudgeArdaStudge skrev:
søndag, 05. nov, 2023 20:30
Flot af Diaz, men det er enormt skuffende, at vi ikke er bedre. Det er lidt klassisk Klopp, at vi har det meget svært på udebane mod små primitive hold, der ikke vil spille fodbold. Det skal vi efterhånden være i stand til at kunne håndtere bedre. Der har vi ikke rykket os nok og det er alarmerende. Synes allerede vi så små tegn på det mod Bournemouth i midtugen, hvor der skulle et Nunez drøn til at sende os videre. Vi skal altså oppe os mod de her hold, hvis vi på nogen måde vil gøre os gældende i top 4. Skuffende! Ingen fortjener ros og ingen fortjener Man of the Match, udover måske Alisson for én flot og vigtig redning. Diaz også godkendt indhop. Resten burde næsten få lov at gå hjem. 1 point mod et af de ringeste oprykkerhold i nyerede tid, der stensikkert rykker ned igen. Amatøragtigt. :doh1:

Omvendt havde vi haft overligger ind og skarphed i starten af kampen, så havde vi kørt Luton over, men Nunez var uskarp, alle var uskarpe. Det er bare sådan en kamp, hvor man ved at får vi det første mål, så skal modstanderen frem og så bliver de mast, men det forplanter sig i hovederne jo længere minutterne går og målet ikke kommer og samtidig undervurderer vi gang på gang de her små skodhold og deres små skodstadions og så ender man med at ligge som man har redt. Vi fortjente ikke mere.
Skal vi ikke reservere den slags betegnelser til Saudi FC og UAE FC i stedet for at være arrogante? Luton fortjener ikke andet end respekt for den tur op igennem rækkerne, de har taget. Det er ikke dem og lignende hold, der ødelægger fodbolden.

TG12
Indlæg: 1630
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Luton Town FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af TG12 » mandag, 06. nov, 2023 09:38

Tom_Jorsal skrev:
søndag, 05. nov, 2023 21:16
Ja, det er lidt same Old story med Klopp. Den der kamp har vi jo set 40 gange før i hans tid. Stadig mere end godkendt sæsonstart, men ja, vi måske fint nok lige at få kalibreret vores forventninger.
Jo da, det er en klart bedre sæson start end sidste år. Men stadig har vi præsteret at få 2-3 dumme uafgjorte allerede nu. Deet kan vise sig dyrt senere.

Selvom jeg er glad for midtbanens nye look, og der klart er mere teknik på midten end tidligere. Så er vi skuffende nok stadig ikke gode nok til at lirke forsvar op. Det kan selvfølgelig være fordi de nye midtbane ikke er tilstrækkeligt sammenspillet, eller vores taktik i højere grad er anlagt på løb, end at spille 100 afleveringer før en scoring. Men vi mangler stadig en De Bruyne type der styrer spillet, og trevler modstanderen op.
Midten synes også overmatchet fysisks i kampen i går, hvilket er foruroligende på nuværende tidspunkt i sæsonen.

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1407
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Luton Town FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af richs » mandag, 06. nov, 2023 10:06

Rystende dårlig kamp og den viser vel meget godt hvor vi står.

Vi er bedre end sidste sæson, men mangler trods alt lidt op til de bedste. Når det er sagt syntes jeg vi er stærke nok til top 3-5 og dermed CL pladserne.
Vi står lidt bedre i forsvaret, selvom der er svipsere - Van Dirk er på et højre niveau end sidste år, men forfalder sommetider til den arrogante stil og langsomme boldt omgang -det koster.
Konate er meget ind og ud, hvilket betyder Matip får tid (han er dog ofte mærkelig, fra super god til hovedrystende ringe)Endelig er der Quansah der får flere og flere minutter

Midtbane er blevet bedre, syntes dog stadig Macallister mangler og vise lidt mere, Szoboszlai har været god i de fleste kampe og Gravenberch virker på vej. Jones og elliot tror jeg ikke helt på som start 11 , mens Thiago åbenbart er forsvundet helt.
Endo har ikke helt PL top niveau mens Bajcetic forhåbentlig start er tilbage.

Angrebsmæssigt score vi, men mangler noget koldblodighed og træfsikkerhed - udnyttelsesprocenten skal op.
Tror stadig mest på kombi Diaz-Gakpo-salah , da jeg ofte syntes jota og nunez er bedst som indskifter.

Generelt ligger vi fint som nr.3 , selvom flere af vores nøglespillere ikke er helt oppe på den store klinge. Vi mangler lidt det som City har, evnen til lige at skrue op for tempoet når det kræves.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Luton Town FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 06. nov, 2023 10:09

Skidt resultat, eller et resultat som jeg ikke forventede. Vi var meget i boldbesiddelse, og Luton spillede som jeg forventede; alle mand på den sidste 1/3 del af banen. Jeg synes ikke det var en typisk Klopp kamp. Mac Allister og Szobo spillede under vanlig standard, men Gravenberch spillede en rigtig god kamp. Hans drive mellem kæderne, skaber overtalssituationer, som vi desværre ikke udnyttede.

Vores midtbane er langt mere kreativ, og de skabte også chancerne. Men Nunez var uskarp, og ramte overliggeren ved 1. halvlegs største chance, og i 2. halvleg brændte han en ren direktør. Nederlaget tilskriver jeg to spillere; Mac Allister og Nunez. Mac Allister skal ikke spille den dybeliggende playmaker rolle, hvor han også har defensive pligter. Nunez er lidt af en gåde. Scorer et vidunderligt mål mod Bournemouth og brænder de største chancer som vi så mod Toulouse og Luton.

Vi skabte chancerne mod Luton, men vi kendte ikke vores besøgelsestid. Desværre. I en kamp hvor vi ved at modstanderen 'parkerer bussen', ser jeg hellere at vi sætter Elliott og Gakpo ind, da de er gode til at spille i små rum. De finder pladsen og har visionerne.

Det er ikke helt skidt, da Arsenal også satte point til, og så kan vi håbe at Spurs også sætter point til i aften.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar