LFC - Everton FC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
0
Ingen stemmer
66 - Trent Alexander-Arnold ud 80. Min.
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté ud 66. min
0
Ingen stemmer
4 - Virgil Van Dijk
6
24%
21 – Kostas Tsimikas ud 62. min
1
4%
10 – Mac Allister
0
Ingen stemmer
8 – Dominik Szoboszlai
1
4%
38 – Ryan Gravenberch ud 62. min
2
8%
11 - Mohamed Salah
4
16%
20 - Diogo Jota
2
8%
7 - Luis Diaz ud 81. min
1
4%
67 - Harvey Elliott ind 62. min
5
20%
9 - Darwin Nunez ind 62. min
1
4%
32 - Joel Matip ind 66. min
2
8%
2 - Joe Gomez ind 81. min
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 25

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2130
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: LFC - Everton FC >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » lørdag, 21. okt, 2023 15:25

Cynwal skrev:
lørdag, 21. okt, 2023 15:23
Bortset fra straffesparket, så er Salah da også langt under vanlig standard.
Enig Salah og Trent har været elendige alt for langsomt og sløsede og ingen slutprodukt
YNWA

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: LFC - Everton FC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 21. okt, 2023 15:27

Cynwal skrev:
lørdag, 21. okt, 2023 15:23
Bortset fra straffesparket, så er Salah da også langt under vanlig standard.
...og du sagde :lol:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

pingel
Indlæg: 1011
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: LFC - Everton FC >> Kamptråden

Indlæg af pingel » lørdag, 21. okt, 2023 15:28

Hold nu kæft, det holdt hårdt

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: LFC - Everton FC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 21. okt, 2023 15:30

Det er stærkt at vinde et derby, når man spiller så ringe. Det viser karakter!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Everton FC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » lørdag, 21. okt, 2023 15:31

Hr. Drejer skrev:
lørdag, 21. okt, 2023 15:27
Cynwal skrev:
lørdag, 21. okt, 2023 15:23
Bortset fra straffesparket, så er Salah da også langt under vanlig standard.
...og du sagde :lol:
Ja det gjorde jeg! ...og det var for i øvrigt Nunez fortjeneste det mål, som vi begge var ude efter :D
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

AJJ
Indlæg: 2411
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: LFC - Everton FC >> Kamptråden

Indlæg af AJJ » lørdag, 21. okt, 2023 15:32

Sådan en tidlig lørdagskamp efter landskampe bliver bare aldrig det store sus.

3 point og videre.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Everton FC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » lørdag, 21. okt, 2023 15:34

Der må stemmes.
Jeg har stemt på Jota, som gjorde det yderst fornuftigt og Szoboszlai som viser drev og idérigdom, uanset hvor han bliver placeret. ......og så får Matip lige en lille trøstpræmie for et kort indhop, men med flere gode indgreb.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Everton FC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » lørdag, 21. okt, 2023 15:39

Tabellen lyver aldrig:
Billede

VI LIGGER NUMMER 1
VI LIGGER NUMMER 1
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2130
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: LFC - Everton FC >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » lørdag, 21. okt, 2023 15:41

Giver MOTM til Gravenberch synes han spillede koncentreret og tilbød sig meget, afleveringsprocent på 97% er virkelig flot som 8er.

Idag jinx`ede jeg den ikke så nu er vi nummer 1 🍻⚽️⚽️
YNWA

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: LFC - Everton FC >> Kamptråden

Indlæg af Emmy » lørdag, 21. okt, 2023 15:42

Det er jo sjældent specielt kønt i de her kampe. Det lyder heller ikke som om at det var det i dag. Men det betyder intet. En stensikker sejr, umiddelbart ingen skader hvad jeg kan læse mig til. Så det er aldeles godkendt. Lige nu kan vi nyde en plads som etter i ligaen. Dejligt med to mål af vores topscorer og så glæder jeg mig over en assist til Darwin. Stod det til mig startede han alle kampe. Klopp er desværre ikke enig.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: LFC - Everton FC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 21. okt, 2023 15:54

Hr. Drejer skrev:
lørdag, 21. okt, 2023 15:20
Cynwal skrev:
lørdag, 21. okt, 2023 15:15
Har Nunez jetlag?
Jeg synes han spiller en god kamp og fem halvringe kampe. Han kan være en udmærket impact player, men han har ikke niveauet til at starte inde. Det tror jeg også Klopp har fundet ud af.
Han døjede med krampe mod Brasilien. Det var naturligt, at han startede ude. Jeg tænker ikke, du har fundet ud af, at Klopp har fundet ud af noget. Klopp har også udtalt, at Nunez døjer med noget fysisk, som gør, at han ikke altid starter.

Fem halvringe kampe, spis lige brød til. Han har et ganske fint output i G/A og kommer frem til mange chancer. Vi er meget farligere, når han er med og det synes jeg også blev tydeligt, da han kom ind i dag. Flot assist i øvrigt.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: LFC - Everton FC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 21. okt, 2023 15:59

Emmy skrev:
lørdag, 21. okt, 2023 15:42
Det er jo sjældent specielt kønt i de her kampe. Det lyder heller ikke som om at det var det i dag. Men det betyder intet. En stensikker sejr, umiddelbart ingen skader hvad jeg kan læse mig til. Så det er aldeles godkendt. Lige nu kan vi nyde en plads som etter i ligaen. Dejligt med to mål af vores topscorer og så glæder jeg mig over en assist til Darwin. Stod det til mig startede han alle kampe. Klopp er desværre ikke enig.
Klopp har udtalt, vi er nød til at skåne ham. Han fik også med krampe mod Brasilien og døjer desværre lidt med noget, der kommer og går, som Klopp har udtalt. Derudover tror jeg også at tanken er, at Nunez/Gakpo/Jota kabalen lidt kommer an på, hvilken taktik man møder. Men jeg synes som dig også, at vi er bedre med Darwin. Der sker bare mere, når han er med.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: LFC - Everton FC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 21. okt, 2023 16:02

AJJ skrev:
lørdag, 21. okt, 2023 15:32
Sådan en tidlig lørdagskamp efter landskampe bliver bare aldrig det store sus.

3 point og videre.
Men dejligt med en tidlig sejr. Så er der mere ro på resten af weekenden :D
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: LFC - Everton FC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 21. okt, 2023 16:27

JudgeArdaStudge skrev:
lørdag, 21. okt, 2023 15:54
Hr. Drejer skrev:
lørdag, 21. okt, 2023 15:20
Cynwal skrev:
lørdag, 21. okt, 2023 15:15
Har Nunez jetlag?
Jeg synes han spiller en god kamp og fem halvringe kampe. Han kan være en udmærket impact player, men han har ikke niveauet til at starte inde. Det tror jeg også Klopp har fundet ud af.
Han døjede med krampe mod Brasilien. Det var naturligt, at han startede ude. Jeg tænker ikke, du har fundet ud af, at Klopp har fundet ud af noget. Klopp har også udtalt, at Nunez døjer med noget fysisk, som gør, at han ikke altid starter.

Fem halvringe kampe, spis lige brød til. Han har et ganske fint output i G/A og kommer frem til mange chancer. Vi er meget farligere, når han er med og det synes jeg også blev tydeligt, da han kom ind i dag. Flot assist i øvrigt.
Han har slet ikke niveauet til at starte inde. BASTA! Klopp og jeg er enig :lol: Hans beslutningstagning er ufattelig ringe, og hans afslutninger er ligeledes meget ringe. Det positive er at han kommer frem til afslutningerne. Det er ligesom om at det går for hurtigt for ham i Premier League. Han har ikke den tid på bolden, han kunne ønske sig. Hans teknik er også faldet betragteligt. Hans teknik i den portugisiske liga, var suveræn. I Premier League er hans teknik knap så god.

Nunez er slet ikke klar til at starte inde for et tophold, som vi gerne vil være. Nu blev han også købt i samme vindue som Haaland, og blev sammenlignet med ham. Og det gjorde ikke Nunez noget godt. Der er lysår mellem de to angribere. desværre til Haalands fordel. Måske kan Nunez blive bedre, spørgsmålet er blot om han kan blive god nok til Liverpool?

I denne kamp vil jeg gerne have haft Gakpo, da han er langt mere intelligent spiller end Nunez. Han er ikke lige så hurtig, men han kan læse spillet, og han placerer sig godt.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

pingel
Indlæg: 1011
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: LFC - Everton FC >> Kamptråden

Indlæg af pingel » lørdag, 21. okt, 2023 17:02

Ifht kampen: gode præstationer fra bænken…

Besvar