Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
10
48%
2 - Joe Gomez ud 73. min
0
Ingen stemmer
32 - Joel Matip
1
5%
4 - Virgil Van Dijk
2
10%
26 - Andy Robertson
1
5%
10 – Mac Allister ud 80. min
0
Ingen stemmer
8 – Dominik Szoboszlai
3
14%
48 - Curtis Jones rødt kort 26. min
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah ud 73. min
2
10%
18 – Cody Gakpo ud i halvlegen
1
5%
7 - Luis Diaz ud 73. min
1
5%
20 - Diogo Jota ind .
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté ind 73. min
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo ind 73. min
0
Ingen stemmer
66 - Trent Alexander-Arnold ind 73. min.
0
Ingen stemmer
38 – Ryan Gravenberch ind 80. min
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 21

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » mandag, 02. okt, 2023 17:10

Liverpool appellerer Jones røde kort. Lad os se, om det ender med en Mac Allister, eller om PGMOL allerede har rigeligt røde ører over de fejl de har måttet indrømme og undskylde!

https://www.bbc.com/sport/football/66987075
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2130
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » mandag, 02. okt, 2023 18:13

VAR lyden fra Diaz bliver gjort offentlig idag, ikke at det ændre noget men bliver interesant at høre.
YNWA

Manowar2
Indlæg: 59
Tilmeldt: lørdag, 17. aug, 2013 10:15

Re: Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden

Indlæg af Manowar2 » tirsdag, 03. okt, 2023 08:46

Mit gæt er, at enten kan man høre Darren England snorke eller tælle penge…

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 03. okt, 2023 10:15

Der er faktisk fortilfælde, hvor FA har dekreteret en omkamp grundet en fejl i forbindelse med kampafviklingen:

https://sport.tv2.dk/fodbold/2021-11-19 ... LEt08q6T2s

Det er en FA-Cup kamp, hvor Exeter vinder, men foretog en 6. indskiftning i forlænget spilletid - som ikke var tilladt - og dette blev godkendt af dommertrioen.

Så............
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

TG12
Indlæg: 1630
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden

Indlæg af TG12 » tirsdag, 03. okt, 2023 10:18

Jeg fik ikke set kampen, og det er jeg egentligt glad for med den fadæse af en dommer præstation.

Men hvis Diaz annullerede mål virkelig skyldes miskommunikation imellem dommerne kan man stille spørgsmålet - hvorfor skal der overhovedet være SÅ mange dommere? Situationen i weekenden er et klart eksempel på for mange kokke fordærver maden?

Hvorfor er det egentligt VAR ikke har sidste ord og veto ret, til ALLE kendelser? De sidder på den teknologiske fordel, hvorfor det burde være ret og rimeligt de sidder på sidste ord. Det kan simpelthen ikke være rigtigt f.eks. gulekort - som dels i øjeblikket og dels henover kampen, ikke skal vurderes af VAR, såleds man undgår fejl.

Jeg anerkeder som sådan et behov for en mand på banen, til at håndtere/styre når stemningen koger og at kommunikere med spillerne i et omfang. Men måske det var bedre at dette burde være dommeren på banens eneste opgave han er ansvarlig for, derudover skulle han blot videregive beskederne fra VAR.

TG12
Indlæg: 1630
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden

Indlæg af TG12 » tirsdag, 03. okt, 2023 10:24

Cynwal skrev:
tirsdag, 03. okt, 2023 10:15
Der er faktisk fortilfælde, hvor FA har dekreteret en omkamp grundet en fejl i forbindelse med kampafviklingen:

https://sport.tv2.dk/fodbold/2021-11-19 ... LEt08q6T2s

Det er en FA-Cup kamp, hvor Exeter vinder, men foretog en 6. indskiftning i forlænget spilletid - som ikke var tilladt - og dette blev godkendt af dommertrioen.

Så............
Situationen der er jo lidt anerledes - reelt er det vel træner teamet/Exeter, som overtræder reglerne ligeså meget som dommerne der fejlagtigt tillader en indskiftning. Netop den situation synes jeg faktisk det var rimelig om Exeter var blevet taberdømt, for at overtræde indskiftningsreglerne, som de burde have styr på..

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 03. okt, 2023 14:48

Jeg ville gerne tage kredit for den, men jeg hørte en fodboldfan i en podcast komme med en interessant pointe.

I følge, hvad vi er blevet forklaret, så kan VAR ikke ændre dommerens beslutning efter at frisparket (for offside) er blevet taget. Det er deres påstand. Det er den påstand, der florerer over det hele for tiden.

Kan vi blive enige om, at Manchester United for et par sæsoner siden fik tildelt et straffespark EFTER at en fodboldkamp var fløjtet af?!

Selvfølgelig kan man omstøde en dom efter, at frisparket er taget, det er komplet fjollet det PGMOL har gang i og det viser, at en mand som Howard Webb intet har at gøre på sådan en post. 5 år med VAR og det bliver værre og værre. Det kan ikke være så svært at se, hvem det skal have konsekvenser for og så er det bare synd for dem, men jeg bliver da også fyret, hvis jeg til stadighed ikke er mit job voksen. Det bør ikke være anderledes med dommerne i England.

Det føles ærlig talt som om, at de tror de kan holde os for nar med deres små undskyldninger, i stedet for at være - som Liverpool FC ønsker - transparente, at Totnum fans, så tror, at det er et angreb på dem, det kan man kun grine af.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 03. okt, 2023 14:53

Cynwal skrev:
tirsdag, 03. okt, 2023 10:15
Der er faktisk fortilfælde, hvor FA har dekreteret en omkamp grundet en fejl i forbindelse med kampafviklingen:

https://sport.tv2.dk/fodbold/2021-11-19 ... LEt08q6T2s

Det er en FA-Cup kamp, hvor Exeter vinder, men foretog en 6. indskiftning i forlænget spilletid - som ikke var tilladt - og dette blev godkendt af dommertrioen.

Så............
Howard Webb, chef for PGMOL, har også været involveret i en kamp, der måtte omspilles, det var dengang han var chef for dommerpraksisen i MLS i USA.

Kampen skal ikke ud i omkamp eller noget. Vi må tage nederlaget på kæben som en mand og vi skal nok bounce tilbage. Vi viste at selv i undertal er vi meget bedre end Spurs og Man City har vist, de er til at tale med. Sæsonen er kun lige gået i gang, men der er dybere ting på spil og dem er jeg glad for, at vi ikke vælger at se stiltiende accepterende på.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

JaFu
Indlæg: 43
Tilmeldt: mandag, 19. apr, 2021 13:45

Re: Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden

Indlæg af JaFu » tirsdag, 03. okt, 2023 16:20

JudgeArdaStudge skrev:
Kan vi blive enige om, at Manchester United for et par sæsoner siden fik tildelt et straffespark EFTER at en fodboldkamp var fløjtet af?!
Bordet fanger, når spillet sættes i gang igen. Derefter kan hverken VAR eller dommeren ændre kendelsen.
Det er vel derfor, at ManU kunne få deres straffe efter kampen var fløjtet af … spillet var ikke sat i gang igen. Det betyder dog nok ikke, at der kan gå helt frem til at næste kamp fløjtes i gang, inden man kan være sikker på at der ikke bliver tildelt et straffe til modstanderen Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk

TG12
Indlæg: 1630
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden

Indlæg af TG12 » tirsdag, 03. okt, 2023 16:31

JudgeArdaStudge skrev:
tirsdag, 03. okt, 2023 14:53

Howard Webb, chef for PGMOL, har også været involveret i en kamp, der måtte omspilles, det var dengang han var chef for dommerpraksisen i MLS i USA.

Kampen skal ikke ud i omkamp eller noget. Vi må tage nederlaget på kæben som en mand og vi skal nok bounce tilbage. Vi viste at selv i undertal er vi meget bedre end Spurs og Man City har vist, de er til at tale med. Sæsonen er kun lige gået i gang, men der er dybere ting på spil og dem er jeg glad for, at vi ikke vælger at se stiltiende accepterende på.
Selvom det hurtigt kan blive en farlig løbebane at få omkamp, så har jeg svært ved at se hvordan vi skal se en forbedring, hvis ikke vi kommer ud i nogle trælse konsekvenser (som jeg mener omkamp er, for mange parter). PGMOL ændre ikke en skid så længe at de bare kan skrive en undskyldning og give 2-3 ugers pause til de involverede dommere. Det er for billigt.

Ingen kan spå om resultatet hvis det mål havde stået, eller Jota ikke blev smidt ud, men faktum er vi 18/19 og i 21/22 tabte mesterskabet med ét enkelt point. Denne kamp har vi muligivs tabt 1 eller 3 point som når sæsonen går på held kan betyde forskellen imellem mesterskab, eller endnu en utaknemmelig anden plads.

Det kan ikke passe dommerens præstationer potentielt skal påvirke hvordan tabellen ender.

Løsningen mener jeg også langt hen af vejen er ligetil - indfør et "challenge" system ligesom i NFL, hvor træneren kan udfordre kendelsen, og få dommeren til at genvurdere den. Havde vi haft det system havde vi givetvis ikke fået annuleret Diaz mål, eller set to spillere udvist..


Manowar2
Indlæg: 59
Tilmeldt: lørdag, 17. aug, 2013 10:15

Re: Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden

Indlæg af Manowar2 » tirsdag, 03. okt, 2023 19:42

⬆️ lydfilen er ude…

Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Re: Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden

Indlæg af Red Man Walking » tirsdag, 03. okt, 2023 20:05

Håber kirurger kommunikerer bedre!

…..eller flyveledereBilledeBilledeBilledeBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 03. okt, 2023 20:28

Det er jo simpelthen for TUDE-tosset, at der ikke er en voksen til stede, og stopper kampen. Der er på det tidspunkt hvor de erkender fejlen sket nul og en skid i kampen, og de kunne have rullet tiden de 40 sekunder tilbage, eller spillet 1 minut længere. Oli må være Michael Oliver. Men man kan da høre, at den store skurk er Darren England, som siger: "I can¨t do anything". De skal fandeme undersøge ham i hoved og røv og scanne for udenlandske bankkonti, Jeg stoler overhovedet ikke på at UAE IKKE tager en chance for at påvirke naive englændere, når de velvilligt kommer på besøg i deres land, ....og ja, jeg ved godt at jeg er forudindtaget.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 03. okt, 2023 22:47

Oli er Oli Kohout, han er VAR-operatør. Det er således VAR-operatøren og Replay-operatøren, der opdager fejlen og ikke de dommeruddannede VAR og AVAR, som er ansat til det. Rystende at man kan have så inhabile kommunikationsevner.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Besvar