Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
10
48%
2 - Joe Gomez ud 73. min
0
Ingen stemmer
32 - Joel Matip
1
5%
4 - Virgil Van Dijk
2
10%
26 - Andy Robertson
1
5%
10 – Mac Allister ud 80. min
0
Ingen stemmer
8 – Dominik Szoboszlai
3
14%
48 - Curtis Jones rødt kort 26. min
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah ud 73. min
2
10%
18 – Cody Gakpo ud i halvlegen
1
5%
7 - Luis Diaz ud 73. min
1
5%
20 - Diogo Jota ind .
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté ind 73. min
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo ind 73. min
0
Ingen stemmer
66 - Trent Alexander-Arnold ind 73. min.
0
Ingen stemmer
38 – Ryan Gravenberch ind 80. min
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 21

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 01. okt, 2023 00:02

Jeg gider ikke se Premier League mere. Ligaen er ødelagt af PGMOL og Howard Webb. Man troede ikke, det kunne lade sig gøre, men de var MOTM for Totham i dag. Den klub er så ringe. De har ikke en kinamands chance for at vinde uden dommerhjælp, det bringer minder om da de mødte Brighton sidste sæson og dommeren tyvstjal Brighton sejren. Det er så ulækkert. Jeg ønsker ham Simon Hooper et sted hen hvor solen aldrig skinner. Det er en skam, at man skal sidde med så meget vrede, men det er så uretfærdigt og korrupt.

På Anfield ødelægger vi det lille pishold og til den tid, er de alligevel ude af Top 4 kampen.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 01. okt, 2023 00:13

Cynwal skrev:
lørdag, 30. sep, 2023 21:44
Nu har PGMOL offentliggjort en gang politiker-bavl uden ret meget konkret, og i hvert fald ingen forklaring af hvorfor VAR "failed to intervene":

Referees' body PGMOL has admitted the decision to disallow Luis Diaz's goal in nine-man Liverpool's 2-1 loss to Tottenham Hotspur was "a significant human error".

At 0-0 and with the Reds a man down Diaz's was goal ruled out by an unusually quick VAR decision in which the customary offside line graphic was not shown.

"PGMOL acknowledge a significant human error occurred," the statement read.

"PGMOL will conduct a full review."

"The goal by Luiz Diaz was disallowed for offside by the on-field team of match officials. This was a clear and obvious factual error and should have resulted in the goal being awarded through VAR intervention, however, the VAR failed to intervene.

The Reds also had Curtis Jones and Diogo Jota sent off, and lost to a stoppage-time Joel Matip own goal after resolutely keeping Spurs out.

Speaking after the match, Jurgen Klopp said his side's defeat came in "the most unfair circumstances" with "crazy decisions".

On Diaz's disallowed goal, Klopp told Sky Sports: "That is not offside when you see it," he told Sky Sports.

"The ball is between Mo [Salah]'s legs, they drew the line wrong and didn't judge the moment when Mo passed the ball right."
Det her er jo sindssygt. De indrømmer her, at VAR ikke fungerede i situationen, men at det var en human error. Undskyld jeg spørger, men hvordan kan vi vide, at de så ikke har begået mange af de samme fejl tidligere??? At der sidder en tosse og begår human error, der sætter spillet i miskredit. Der er NUL undskyldninger for at vurdere en offside forkert. Her er ikke tale om et skøn, her er tale om, at man har værktøj til at kunne vurdere ned i milimeter. Så må man tage den tid det tager, hvis man er i tvivl. Enhver kunne jo se, at den var onside, men de er så inkompetente, at det kan de selvfølgelig ikke. Godt, så må I bruge 5 minutter på at se den igennem, præcis som at I må vise dommeren den rigtige udgave af situationen med Jones, ergo hele forløbet. Det er så ringe. Jeg HADER PGMOL!

Det her skal have konsekvenser, der er folk, der simpelthen skal fyres og jeg mener fyres. De skal ikke i karantæne eller degraderes, de skal helt ud af ligaen. Det er utilgiveligt ringe, at man laver et skøn baseret på ingenting. Det er her, det begynder at lyde decideret korrupt.

Kampen bør faktisk nul and voides uden en vinder. Det burde være det rigtige at gøre, for det er så ekstremt det, vi var vidner til i dag, at det har sat hele spillet i miskredit og samtidig står vores manager i en position, hvor han ikke må sige sin ærlige mening, fordi han kan risikere straf, alt mens PGMOL blot tager kontakt til Liverpool og undskylder og så fortsætter deres farce af et cirkus næste weekend. Det lugter, det lugter råddent.

Og som Neville siger, man kan forhelvede bruge linjerne på græstæppet til at vurdere onside, I inkompetente bovlamme cirkusartister. ARGH!
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1687
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 48

Re: Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden

Indlæg af Mysjkin » søndag, 01. okt, 2023 00:48

Jeg tilslutter mig helt og aldeles JudgeArdaStudge.

Det er anden gang på kun syv kampe, at der bliver begået en så åbenlys fejl i en potentielt kampafgørende situation, at PGMOL er nødt til at undskylde efterfølgende. Det er ikke bare uhørt. Det er en rendyrket skandale. Lægger man dertil de øvrige skønsmæssige, kampafgørende kendelser, som nærmest konsekvent går Liverpool imod, så er det umådelig vanskeligt ikke at føle, at der er tale om en konspiration. Vi har fået fire røde kort på syv kampe:
Det første var der ikke. Som i overhovedet ikke. Det blev indrømmet, at det var en fejl.
Det andet kan godt dømmes, men bliver det langt fra altid. Men mod os blev det dømt.
Det tredje kan dømmes, hvis ikke man ser hele se spilsekvensen. Ser man hele sekvensen så er udvisning en meget hård dom. Men mod os blev det dømt.
Det fjerde røde kort er sådan set i orden - hvis man udelukkende ser på at spilleren havde gult i forvejen. Men her er problemet, at det første gule er en 100% klar fejlkendelse. Som mod os blev dømt.

Det for mig at se helt store problem er, at der ikke anlægges samme standarder for alle hold. De fleste kendelser er som jura - de baseres på (kvalificerede) skøn. De skønsmæssige afgørelser - som der jo er mange af - bør jævne sig ud holdene imellem over en sæson. Men det er ikke tilfældet. Der er en tydelig bias mod Liverpool. Det er faktisk dokumenteret i data - jf Paul Tomkins undersøgelser. Visse steder hos Paul Tomkins er datagrundlaget lidt for spinkelt til at kunne drage sikre statistiske konklusioner, og undertiden favoriserer vinklingen det han gerne vil vise; men det er ikke til at komme uden om, at der er en klar tendens - og det er at Liverpool gennem mange sæsoner har været og fortsat er en markant 'outlier' mht afgørende dommerkendelser. Der er urimelig få kendelser der går vores vej.

Set helt oppefra er det umådelig trist at debatten efter en kamp endnu en gang kommer til at handle om alt andet end selve spillet. Jeg bliver så træt at jeg (endnu engang) overvejer at droppe at følge med. Det skaber helt enkelt mere frustration end glæde.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 01. okt, 2023 01:01

Cynwal skrev:
lørdag, 30. sep, 2023 20:59
Darren England skal fyres på gråt papir!!
Darren England var også involveret sidste sæson på Emirates, da Arsenal fik et mål mod os, hvor forklaringen også lød, at det var en human error fra VAR-rummet.
De har udtalt nu, at England troede, at dommeren havde dømt mål og derfor havde han hurtigt lavet sit VAR tjek, i stedet for at tegne streger. Den køber jeg ikke. Han kan alle dage skynde sig at melde til dommeren, at de er gået fejl af hinanden, når han ser at dommeren dømmer offside. Darren England skal stilles til ansvar.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Fowler89
Indlæg: 1292
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden

Indlæg af Fowler89 » søndag, 01. okt, 2023 08:02

Der er så mange fejlbedømmelser i den kamp, det er ikke kun VAR situationen. Det er exceptionelt dårlig niveau dommerne viser i verdens bedste liga.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2130
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » søndag, 01. okt, 2023 09:55

Nå ja de glemte også at give et andet gult for denne.

https://x.com/thepaulmachin/status/1708 ... i0YWfFGsIA
YNWA

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » søndag, 01. okt, 2023 10:24

En god lang nats søvn, men......jeg er stadig fyldt af en indebrændt uretfærdigheds-fornemmelse, og jo mere jeg tænker over det, er Darren England (VAR ansvarlig) den store synder!

Simon Hooper dømmer bare som en god gammeldags hjemmebanedommer, som lader sig påvirke i en række 50/50 situationer af stemningen på stadion. Er det ønskværdigt? Nej, men det er et velkendt psykologisk fænomen, som har sin del af ansvaret for, at de fleste hold statistisk vinder mere på hjemmebane end på udebane. Det er et faktum, vi selv har levet højt på i mange år, med et fyldt Anfield i ryggen. Men to helt centrale og kampafgørende situationer, dømmer Simon Hooper i første omgang korrekt:
  • Han giver et gult kort til Curtis Jones for en lidt voldsom tackling. VAR graver så still billeder og slows frem, og viser kun disse til Simon Hooper, og så lader han sig påvirke. Det store spørgsmål her er: HVORFOR VISER VAR OVERHOVEDET SITUATIONEN TIL SIMON HOOPER? Nu er vi gentagne gange blevet tudet ørerne fulde om, at VAR skal kun skride ind, når der sker en "clear an obvious" fejltagelse. Langt den overvejende del af pundits, inkl. Gary Nevill, som i hvert fald ikke er Liverpool fan, siger samstemmende, at dette er et forsøg på en legitim tackling, hvor Curtis tackler på bolden, men foden uheldigvis glider videre og rammer Spurs-spillerens skinneben. Altså IKKE en "clear and abvious" fejl i Hoopers første vurdering af situationen, så han skal aldrig kaldes ud til sidelinjen, og så da slet ikke starte med et 3 skunders still-billede af knopper mod skinneben, og derefter ultra slow af kun en brøkdel af hændelsen. Ved at ignorere "clear and obvious" princippet samt kun vise en minimal brøkdel af situationen, ligger der en utrolig bias (partiskhed) i Darren Englands håndtering af situationen.
  • Så er der Luis Diaz underkendte scoring. Her følger Simon Hooper sin linjevogter, som alt andet lige har et bedre udsyn end Hooper. Da linjedommeren hæver flaget, kan Hooper ikke gøre andet - med mindre han stod i en bedre positon end linjevogteren, og var fuldstædig overbevist om at Diaz var onside - end at følge sin linjevogter og dømme offside. Her er det så, at vi åbenbart skal tro på en historie om, at VAR-rummet tror, at Hooper har dømt mål, hvorfor de melder "check completed", og da først spillet er sat i gang igen, kan VAR ikke intervenere mere. Den sidste del er ikke meldt officielt ud endnu, men jeg er ret sikker på, at det bliver den historie, vi får fortalt af Howard Web og PGMOL. Så igen er det ultra-partiskhed fra Darren Englands side af. I relation til Paul Tomkins kan jeg uddybe med, at Darren England er fra....SURPRISE: YORKSHIRE
I min indebrændthed googlede jeg Darren England, og faldt over hans Linkedin profil:
Billede

Det kan være lidt svært at læse, hvordan han beskriver sig selv, så her er en Google-translate af hans beskrivelse af sig selv:
"Jeg er en pålidelig, målrettet og engageret person. Jeg sætter høje personlige og professionelle standarder for mig selv og forventer det samme af dem, jeg arbejder med. Jeg er usædvanligt samvittighedsfuld og metodisk, men jeg har lært at tilpasse min tilgang, når jeg står over for det uventede, at finde 'ud af boksen'-løsninger, når det er relevant. Jeg fungerer godt som en del af et team og har fremragende kommunikationsevner, som jeg har brugt effektivt til at engagere, støtte og motivere andre."

"....usædvanlig samvittighedsfuld og metodisk....." Jeg tror han glemte at skrive om sin egen person, at han ofte bruger ironi og sarkasme!!

En sidste ting er så:
  • Er der en indbygget fejl i VAR? Der er ret bred konsensus om, at det første gule kort til Jota er helt fejlagtigt. TV-billederne blev ikke vist så tydligt, men man kunne på intet tidspunkt se kontakt mellem Jota og Spurs.spilleren. Hvad man kunne se var, at Spurs-manden falder, fordi han i sit løb rammer/strejfer sin egen læg på standbenet, med den fod der er på vej i det næste skridt. Altså stor tvivl om, hvorvidt der overhovedet er frispark, og deraf følgende kan det aldrig blive et gult kort. Her kommer så den potentielt indbyggede fejl i VAR. VAR er begrænset til at gribe ind ifm. scoringer og potentielt røde kort. VAR kan således ikke gribe ind overfor det første gule kort, Nr. 2 gult til Jota er korrekt, og bør - med den linje dommeren ellers havde lagt - gives. Det medfører så et rødt kort, og her ligger fejlen. Må/skal VAR gå tilbage og bedømme det første gule kort, og kan må de i givet fald kalde dommeren til sidelinjen for at bedømme det første gule kort? Ja må VAR i det hele taget intervenere, når der er en situation med 2 X gult = rødt? Det er jo en potentielt matchændrende begivenhed.
Nå - i dette tilfælde er den sidste del af ovenstående nok rent hypotetisk, da den usædvanligt samvittighedsfulde og metodiske og ultrapartiske Darren England aldrig ville have skredet ind til fordel for Liverpool!!

Der er kamp igen på torsdag, og den gode nyhed er, at der er kontinentale UEFA-dommere på, så Yorkshire-mafiaen hos PGMOL bør være uden mulighed for at påvirke kampens resultat.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden

Indlæg af Emmy » søndag, 01. okt, 2023 13:02

Efter en dårlig nats søvn er jeg stadig pissed. Sådan rigtigt.
Det er mig ubegribeligt at ejere og investorer der bruger mia af kroner i verdens største sports liga vil finde sig i sådan noget elendigt makværk. At mesterskaber og pokaler uddeles efter fejl på fejl. Jeg fatter ikke, at de ikke sætter foden ned og forlanger det ændret.
Hvis de havde nosser nok, så spillede vi ikke en kamp igen førend resultatet var ændret til 2-2 eller kampen annulleret.
"We're not racist, we only hate the mancs"

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden

Indlæg af texy » søndag, 01. okt, 2023 13:52

Man mister lysten til fodbold, når kampene ikke afgøres af spillerne. Og det er jo ikke kun i Liverpool-kampe. Men vi er i hvert fald et af de hold, der lader til at rammes værst. Det er reelt en sensation, at vi ligger, hvor vi gør i tabellen.

Jeg er lige nu så deprimeret eller måske nærmere opgivende. at jeg kun gider at fokusere på de minutter, som vi spillede 11 mod 11. I den periode prøvede Spurs at spille bold, men evnede det ikke, Vi dominerede voldsomt på chance-siden og burde have ført. På alle parametre var vi bedre. Jeg mener ikke engang, at Spurs nåede at registrere et skud på mål i den periode.

Resten af kampen blev dikteret af det jeg har døbt #TheWebbEffect

Men vi fører ligaen på undskyldninger og indrømmede dommerfejl. Hvad man så kan bruge den slags til, ved jeg ikke. Vil sgu håbe, at Mellemøsten får held med at købe sig til de engelske dommere. Så må PL hente en flok fra Finland, Island og Fæerøerne. Eller i 6. klasse på en tilfældig engelsk skole. Det kan kun blive bedre.
Kloppite

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » søndag, 01. okt, 2023 14:54

texy skrev:
søndag, 01. okt, 2023 13:52
Man mister lysten til fodbold, når kampene ikke afgøres af spillerne. Og det er jo ikke kun i Liverpool-kampe. Men vi er i hvert fald et af de hold, der lader til at rammes værst. Det er reelt en sensation, at vi ligger, hvor vi gør i tabellen.

Jeg er lige nu så deprimeret eller måske nærmere opgivende. at jeg kun gider at fokusere på de minutter, som vi spillede 11 mod 11. I den periode prøvede Spurs at spille bold, men evnede det ikke, Vi dominerede voldsomt på chance-siden og burde have ført. På alle parametre var vi bedre. Jeg mener ikke engang, at Spurs nåede at registrere et skud på mål i den periode.

Resten af kampen blev dikteret af det jeg har døbt #TheWebbEffect

Men vi fører ligaen på undskyldninger og indrømmede dommerfejl. Hvad man så kan bruge den slags til, ved jeg ikke. Vil sgu håbe, at Mellemøsten får held med at købe sig til de engelske dommere. Så må PL hente en flok fra Finland, Island og Fæerøerne. Eller i 6. klasse på en tilfældig engelsk skole. Det kan kun blive bedre.
Enig tex. Jeg kiggede højdepunkter igennem på Hoofoot (som er med engelske kommentatorer, som er ligeså forbløffede som vi er over rødt kort og underkendelse af Diaz helt legitime scoring, og frem til 26. minut sidder Liverpool tungt på spil og chancer. Derfra af bliver det mere lige, Maddison har et skud, som er barnemad for Alisson, og efter 33:13 minutter spillet, scorer Diaz. 33:49 fløjtes spillet så i gang igen, I muttal 35:33 scorer Son så. Desværre klipper Hoofot, så man ikke kan se, om det et langt forløb fra igangsætning efter fejlagtig offside kendelse til Sons scoring.

Jeg ved ikke hvor man finder officielle Xg tal for hver enkelt spiller, men Mo Salah var i mine øjne skarp på den konto igår. Han laver en assist, som ikke anerkendes (Diaz), og har derudover en frispilning af Diaz lige inden pausefløjt, hvor Diaz vel mangler én centimeter i at ramme bolden mere, og dirigere den i kassen. Jeg har været ofter Mo Salah for for mange mislykkede driblinger og evindelige forsøg (uden held) på at krølle bolden med venstrepoten over i det lange hjørne, men han har i den grad revancheret sig ved at være manden bag 50-75 % af vore mål og socringschancer.

...og så bare lige for at bære lidt mere ved til indebrændtheds-bålet:
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » søndag, 01. okt, 2023 15:07

.............og her er lidt fra een, der i den grad er biased ang. Liverpool, men normalt imod. Denne gang er han dog helt på Liverpools side, og med en lille forklaring på Jota's 1. gule kort, at det måske har at gøre med en situation tidligere i kampen:
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

JaFu
Indlæg: 43
Tilmeldt: mandag, 19. apr, 2021 13:45

Re: Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden

Indlæg af JaFu » søndag, 01. okt, 2023 16:40

Synes at vi gjorde det rigtig flot i forhold til de svære betingelser. 1 mand i undertal efter små 30 minutter og 2 mand i undertal i den sidste lille halve time af kampen.
Både spillere men også ændringerne i taktikken tilpassede sig de stadigt sværere betingelser, og vi havde fuldstændig styr på deres tamme angreb indtil det rådne selvmål - megaærgerligt, men lad os komme videre ovenpå skuffelsen.
At vi med en mand i undertal vinder i Newcastle og med 2 mand i undertal ude mod Tottenham er virkelig uheldige med ikke at få point må give et kæmpe boost til holdets selvtillid. Vi har et hold, der kommer til at sparke røv i år!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Re: Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden

Indlæg af Red Man Walking » søndag, 01. okt, 2023 19:50

Cynwal skrev:
texy skrev:
søndag, 01. okt, 2023 13:52
Man mister lysten til fodbold, når kampene ikke afgøres af spillerne. Og det er jo ikke kun i Liverpool-kampe. Men vi er i hvert fald et af de hold, der lader til at rammes værst. Det er reelt en sensation, at vi ligger, hvor vi gør i tabellen.

Jeg er lige nu så deprimeret eller måske nærmere opgivende. at jeg kun gider at fokusere på de minutter, som vi spillede 11 mod 11. I den periode prøvede Spurs at spille bold, men evnede det ikke, Vi dominerede voldsomt på chance-siden og burde have ført. På alle parametre var vi bedre. Jeg mener ikke engang, at Spurs nåede at registrere et skud på mål i den periode.

Resten af kampen blev dikteret af det jeg har døbt #TheWebbEffect

Men vi fører ligaen på undskyldninger og indrømmede dommerfejl. Hvad man så kan bruge den slags til, ved jeg ikke. Vil sgu håbe, at Mellemøsten får held med at købe sig til de engelske dommere. Så må PL hente en flok fra Finland, Island og Fæerøerne. Eller i 6. klasse på en tilfældig engelsk skole. Det kan kun blive bedre.
Enig tex. Jeg kiggede højdepunkter igennem på Hoofoot (som er med engelske kommentatorer, som er ligeså forbløffede som vi er over rødt kort og underkendelse af Diaz helt legitime scoring, og frem til 26. minut sidder Liverpool tungt på spil og chancer. Derfra af bliver det mere lige, Maddison har et skud, som er barnemad for Alisson, og efter 33:13 minutter spillet, scorer Diaz. 33:49 fløjtes spillet så i gang igen, I muttal 35:33 scorer Son så. Desværre klipper Hoofot, så man ikke kan se, om det et langt forløb fra igangsætning efter fejlagtig offside kendelse til Sons scoring.

Jeg ved ikke hvor man finder officielle Xg tal for hver enkelt spiller, men Mo Salah var i mine øjne skarp på den konto igår. Han laver en assist, som ikke anerkendes (Diaz), og har derudover en frispilning af Diaz lige inden pausefløjt, hvor Diaz vel mangler én centimeter i at ramme bolden mere, og dirigere den i kassen. Jeg har været ofter Mo Salah for for mange mislykkede driblinger og evindelige forsøg (uden held) på at krølle bolden med venstrepoten over i det lange hjørne, men han har i den grad revancheret sig ved at være manden bag 50-75 % af vore mål og socringschancer.

...og så bare lige for at bære lidt mere ved til indebrændtheds-bålet:
xG, xA og alt mulige andre stats på individuelle Liverpoolspillere kan findes her: https://understat.com/league/EPL


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2130
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » mandag, 02. okt, 2023 13:22

Kan i huske for 5 måneder siden der gav det her ikke engang frispark
https://www.youtube.com/watch?v=nYS_MNxiOPw

Og for 10 måneder siden gav den her kun gult til Kane

https://www.youtube.com/shorts/hQsTTV8SKKY

Måske ikke så underligt at klubben ikke bare smide sig på ryggen, noget er nødt til at blive ændret.

I de her dage hvor Barcelona bliver anklaget for koruption, så kan jeg da også godt tænke om der foregår noget "Fishy" i England.

Liverpool Football Club acknowledges PGMOL’s admission of their failures last night. It is clear that the correct application of the laws of the game did not occur, resulting in sporting integrity being undermined.

We fully accept the pressures that match officials work under but these pressures are supposed to be alleviated, not exacerbated, by the existence and implementation of VAR.

It is therefore unsatisfactory that sufficient time was not afforded to allow the correct decision to be made and that there was no subsequent intervention.

That such failings have already been categorised as “significant human error” is also unacceptable. Any and all outcomes should be established only by the review and with full transparency.

This is vital for the reliability of future decision-making as it applies to all clubs with learnings being used to make improvements to processes in order to ensure this kind of situation cannot occur again.

In the meantime, we will explore the range of options available, given the clear need for escalation and resolution.
YNWA

Fowler89
Indlæg: 1292
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden

Indlæg af Fowler89 » mandag, 02. okt, 2023 14:52

"Human error"..

Besvar