Wolverhampton -LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
1
4%
2 - Joe Gomez
0
Ingen stemmer
32 - Joel Matip
0
Ingen stemmer
78 - Jarell Quansah ud 83. min
5
19%
26 - Andy Robertson
3
11%
8 - Szoboszlai
3
11%
10 – Mac Allister ud 46. min
0
Ingen stemmer
48 - Curtis Jones
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah ud 93. min.
9
33%
20 - Diogo Jota ud 56. min
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo ud 56. min.
1
4%
7 - Luis Diaz ind 46. min
4
15%
67 - Harvey Elliott ind 56. min
1
4%
27 - Darwin Nunez ind 56.
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté ind 83. min.
0
Ingen stemmer
38 – Ryan Gravenberch ind 93. min
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 27

AJJ
Indlæg: 2411
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Wolverhampton -LFC >> Kamptråden

Indlæg af AJJ » mandag, 18. sep, 2023 10:23

mortenbak skrev:
søndag, 17. sep, 2023 19:07
Fowler89 skrev:
AJJ skrev:
søndag, 17. sep, 2023 10:06
Fowler89 skrev:
søndag, 17. sep, 2023 09:09
texy skrev:
søndag, 17. sep, 2023 09:05
sjampen skrev:
lørdag, 16. sep, 2023 13:48
Gomez/Matip klovneshowet er tilbage, det var forventeligt, men Robbo snorksover også. Dog ikke uforventeligt at vi skulle score mere end et enkelt mål med sagens opstilling.

Og selvom jeg synes han har en pointe, så skal Klopp ikke brokke sig over kampprogrammet. Det er hans egen fucking skyld at vi har en papirstynd trup.

Der er ingen undskyldning for ikke at slå et dårlig Wolves-hold, så det er bare fremad nu.
Synes da om noget, at denne kamp igen beviste, hvilken fantastisk og kvalificeret bredde, vi har.
Vi spillede med en teenager som fik sin første kamp. Er det bredde? For så har alle hold med en ungdomstrup bredde.
Så vi skal altså stoppe med at udvikle talenter og give dem chancen på holdet? Spændende ny strategi.
Man kunne jo også bare glæde sig over, at Quansah gjorde det fint. Og måske er ved at blive et alternativ til Matip/Gomez på CB.
Men nej - alt er selvfølgelig helt ad h. til.
Det var da noget af en stråmand.

Jeg har aldrig sagt vi ikke skal udvikle vores talenter, tværtimod er jeg all in for det. Men det her er ikke en sund måde at gøre det på, der lægger for meget pres på den unge Quansah, gudskelov spillede han godt, men hvis han lavede 2 fejl som ledte til 2 mål, hvad havde vi så talt om i dag?
Men det gjorde han jo ikke ?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Det kan være vi skal have en tråd, hvor vi diskuterer baseret på kontrafaktisk historie :)

Og okay substansen var så åbenbart, at der blev lagt for meget pres på Quansah ved at bruge ham fra start.

Han er altså 20 år, ikke 17. Og viste allerede mod Newcastle, at han kan håndtere presset.

Besvar