LFC - Aston Villa F.C >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
3
9%
66 - Trent Alexander-Arnold ud 72. Min.
6
17%
32 - Joel Matip
0
Ingen stemmer
2 - Joe Gomez
3
9%
26 - Andy Robertson
0
Ingen stemmer
8 - Szoboszlai
13
37%
10 – Mac Allister ud 87. Min
4
11%
48 - Curtis Jones ud i 65. min
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah
4
11%
27 - Darwin Nunez ud 65.
2
6%
7 - Luis Diaz ud 65. min
0
Ingen stemmer
67 - Harvey Elliott ind 65. Min.
0
Ingen stemmer
20 - Diogo Jota ind 65. min
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo ind 65. min.
0
Ingen stemmer
78 - Jarell Quansah ind 72. min.
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo ind 87. min
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 35

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11305
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Aston Villa F.C >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » søndag, 03. sep, 2023 15:25

KÆFT hvor Trent tar' revanche for et par halvsløje kampe. Når han får tid nede bagfra lægger han den ene knivskarpe aflevering efter den anden. Den tredje var indirekte målgivende og endte med et Matty Cash selvmål.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

pingel
Indlæg: 1011
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: LFC - Aston Villa F.C >> Kamptråden

Indlæg af pingel » søndag, 03. sep, 2023 15:29

Gravenberch må sidde på bænken og undre sig over, hvor han skal finde plads på den her midtbane…

Fowler89
Indlæg: 1292
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: LFC - Aston Villa F.C >> Kamptråden

Indlæg af Fowler89 » søndag, 03. sep, 2023 15:30

pingel skrev:
søndag, 03. sep, 2023 15:29
Gravenberch må sidde på bænken og undre sig over, hvor han skal finde plads på den her midtbane…
Det er han vant til fra sin tid i Bayern


Vi spiller fandeme godt pt. Forsvaret laver fejl godt nok fejl men det er jo forventet.

pingel
Indlæg: 1011
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: LFC - Aston Villa F.C >> Kamptråden

Indlæg af pingel » søndag, 03. sep, 2023 15:39

I øvrigt, er det lidt underligt, ikke at sidde og råbe ad kommentatorerne. Intet pinligt skrigeri fra NCF😊

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11305
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Aston Villa F.C >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » søndag, 03. sep, 2023 15:43

Fowler89 skrev:
søndag, 03. sep, 2023 15:30
pingel skrev:
søndag, 03. sep, 2023 15:29
Gravenberch må sidde på bænken og undre sig over, hvor han skal finde plads på den her midtbane…
Det er han vant til fra sin tid i Bayern
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: LFC - Aston Villa F.C >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 03. sep, 2023 15:52

Defensivt er vi meget sårbare, men offensivt er vi omvendt meget farlige. Jeg så gerne, vi var lidt bedre til at slå den afgørende aflevering, når en af de forreste tager løbet bag om en høj forsvarskæde fra Villa. Den her kamp skal jo bare lukkes. Omvendt kan vi hurtigt lukke Villa tilbage, hvis vi ikke får lidt mere styr på defensiven.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: LFC - Aston Villa F.C >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 03. sep, 2023 16:16

Flot assist af Nunez. Et indstuderet hjørnespark. Vi er blevet gode på standardsituationer. Det er fedt at se!
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: LFC - Aston Villa F.C >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 03. sep, 2023 16:54

Vores flotteste kamp i denne sæson. Vi spiller flot flydende offensiv fodbold. Det er en fornøjelse at se på. Vi stiller med på papiret vores dårligste midterforsvar, men de klarede det fantastisk. Sæsonens første clean sheet.

Szobo og Alisson skiller sig igen ud, men med Scobo som min MOM. Men jeg synes der er mange som spiller godt. Mac Allister spillede også en god kamp. Vorres midterforsvar spillede også fint, og lavede meget få fejl. Nunez ligner en helt anden spiller. Han har selvtillid, og jagter alle boldene, hvilket giver uro hos modstanderen.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: LFC - Aston Villa F.C >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 03. sep, 2023 16:59

Rigtig flot kamp, men også ret skuffet over Aston Villas niveau. Der er krummer og kreativitet i den her midtbane, det er en verden til forskel fra Jordan Henderson. I dag synes jeg, vi så vores stærkeste formation, minus van Dijk og så må tiden vise om Thiago eller Gravenberch kan tage pladsen fra Jones, men vores angreb med Diaz, Nunez og Salah er sprængfarligt!
Robbo skal også have ros for en rigtig flot og disciplineret kamp. Szoboszlai må være Man of the Match.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: LFC - Aston Villa F.C >> Kamptråden

Indlæg af Emmy » søndag, 03. sep, 2023 17:03

Vi er gode i dag. Sikke et hold vi har. Midtbanen er en fryd. Og angrebet er bare ren power. Forsvaret bliver afgørende for hvordan sæsonen kommer til at gå. Der er ikke plads til mange skader eller dårlige præstationer.
Jones ser ikke god ud i dag. Han har ikke overbevist om at han skal spille fra start. Og så er vi bare så meget farligere med Darwin på banen. Han er den klart bedste på pladsen.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: LFC - Aston Villa F.C >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 03. sep, 2023 17:30

Enig omkring Darwin, det er altid uhyre farligt, når han er med. Han er virkelig uheldig med at ramme træværket to gange, også selvom den ene gang resulterer i mål, derudover laver han en flot assist til 3-0, er rigtig stærk defensivt på dødbolde og spiller generelt bare en rigtig god kamp, hvor man af flere omgange kunne have sendt ham afsted mod mål, hvis man var lidt mere vågen i sin opfattelse og koncentreret i sin udførelse. Men det bliver altså guf for Darwin med sådanne bolde som Trent, Mac Allister og Szoboszlai kan slå. Det er et fedt fodboldhold, vi efterhånden er ved at få stablet op.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

STMO
Indlæg: 2343
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: LFC - Aston Villa F.C >> Kamptråden

Indlæg af STMO » søndag, 03. sep, 2023 19:53

Det her hold kommer til at spille med om mesterskabet.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11305
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Aston Villa F.C >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » søndag, 03. sep, 2023 19:58

STMO skrev:
søndag, 03. sep, 2023 19:53
Det her hold kommer til at spille med om mesterskabet.
Vi skal lige have et billede af tabellen. Beklager til jer med mobil-telefoner, at billedet bliver for stort, men det er for at få alle forhåndsfavoritterne til top 4-6-7 (eller hvad man nu vil kalde det). Jeg havde i hvertfald ikke turdet håbe på 10 ud af 12 point efter 4 første runder:
Billede
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: LFC - Aston Villa F.C >> Kamptråden

Indlæg af texy » søndag, 03. sep, 2023 20:38

Szobo var muligvis Man of the Match. Men hold da op, hvor var Trent også fantastisk. Han læste spillet eminent i dag, og brød deres spil fremragende, mens han strøg om sig med gudeafleveringer. Hvis vi ikke alle var nyforelskede i Szobo, så tror jeg sgu, at Trent var løbet med MoM.

Og Salah fortjener i min optik også at blive nævnt i samme sætning som de to. Kongekamp af en mand, der ikke skal nogen steder.

Havde forventet langt mere af Villa, men når Klopps hold har energi til at levere arbejdet, så skinner kvaliteten også igennem. Suveræn sejr.
Kloppite

mortenbak
Indlæg: 3098
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: LFC - Aston Villa F.C >> Kamptråden

Indlæg af mortenbak » søndag, 03. sep, 2023 21:34

pingel skrev:I øvrigt, er det lidt underligt, ikke at sidde og råbe ad kommentatorerne. Intet pinligt skrigeri fra NCFBillede
Præcis!
Han ødelagde i stedet Ars vs Scum kampen Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar