Stem om august måneds spiller

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Besvar
Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Stem om august måneds spiller

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 29. aug, 2023 21:30

På den officelle hjemmeside, kan man nu stemme på august måneds spiller. Hvis nogen er i tvivl, så bare stem på Szoboszlai. Det gjorde jeg i hvert fald, men alle har selvfølgelig lov at have deres egen mening.
De øvrige kandidater er:
Alisson Becker
Luis Diaz
Mo Salah

Afstemningen kan findes her: https://liverpool-fc.dk/afstemning-maan ... iEb58iK7yw
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Fowler89
Indlæg: 1291
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Stem om august måneds spiller

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 29. aug, 2023 22:16

Alisson er det eneste rigtige svar

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Stem om august måneds spiller

Indlæg af Emmy » tirsdag, 29. aug, 2023 22:25

Fowler89 skrev:Alisson er det eneste rigtige svar
Enig
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Stem om august måneds spiller

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 29. aug, 2023 23:15

Alisson
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

AJJ
Indlæg: 2410
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Stem om august måneds spiller

Indlæg af AJJ » onsdag, 30. aug, 2023 14:12

Alisson - og det kan overhovedet ikke diskuteres

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Stem om august måneds spiller

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 30. aug, 2023 16:04

Alisson uden hans verdensklasse spil havde vi haft nul point.

Bock
Indlæg: 90
Tilmeldt: fredag, 11. mar, 2022 18:51

Re: Stem om august måneds spiller

Indlæg af Bock » onsdag, 06. sep, 2023 01:21

jeg er måske ikke uenig, men det er lidt forstemmende, at det næsten altid er vort glimrende defensive plankeværk, der er i fokus. Men noget tyder også på, at det i denne sæson vil ændre sig.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Stem om august måneds spiller

Indlæg af Cynwal » onsdag, 06. sep, 2023 07:06

Alisson blev august måneds spiller i FanClubbens afstemning, efter tæt opløb med Szoboszlai:
Billede
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7312
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Stem om august måneds spiller

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 07. sep, 2023 01:49

Oomph242 skrev:
onsdag, 30. aug, 2023 16:04
Alisson uden hans verdensklasse spil havde vi haft nul point.
Det kan jeg slet ikke følge det her. Chelsea havde stort set intet at skyde med, Bournemouth var langt hen ad vejen tandløse, mod Newcastle leverede han rigtig nok en drømmeredning, Aston Villa moste vi. Jeg må have glemt nogle vigtige redninger så. Men uanset hvad, vi har spillet flot og chancerigt, så:

Hvordan kan du få det til at give nul point? Og det er slet ikke for at tage noget fra Alisson, han er verdens bedste målmand, men i denne sæson har vi indtil nu fortjent alle de point vi har høstet.

Szoboszlai er klart mit valg som månedens spiller. Den effekt han har haft på holdet, har gennemsyret hele spillet og man mærker en tydelig større frihed hos de andre spillere, hvilket er med til, at vi offensivt kan mose de andre hold. At man så deroveni skal lægge, at han i to kampe har ledet en midtbane i undertal (og et hold i undertal), det er bemærkelsesværdigt flot impact.

Jeg kan sagtens se os få en sæson, hvor vi er så gode offensivt, at det kompencerer for mangler defensivt.

At mene Alisson er månedens spiller, er helt fair og forståeligt, han er et godt bud, men at mene, at vi havde stået med nul point uden ham, er måske nok at sætte det lige rigeligt på spidsen.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Besvar