Chelsea - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stempå kampens spiller

1 - Alisson Becker
11
42%
66 - Trent Alexander-Arnold
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté
3
12%
4 - Virgil Van Dijk
3
12%
26 - Andy Robertson
0
Ingen stemmer
8 - Szoboszlai
0
Ingen stemmer
10 – Mac Allister
6
23%
18 – Cody Gakpo ud 66. min.
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah ud 77. min
1
4%
20 - Diogo Jota ud 66. min
1
4%
7 - Luis Diaz ud 77. min
0
Ingen stemmer
27 - Darwin Nunez ind 66. Min
0
Ingen stemmer
48 - Curtis Jones ind i 66. min
1
4%
50 – Ben Doak ind 76. min.
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 26

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7315
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Chelsea - LFC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 13. aug, 2023 20:23

Elendig dommer og VAR præstation. Der er straffespark til Liverpool.

Og nu er det anden kamp i streg, hvor Szoboszlai header den ud midt i banen og begge gange har det kostet et unødvendigt mål. Det er børnefejl, han skal pakke væk.

Mac Allister man of the match. Han er fremragende på kuglen og god til at temperere spillet.

Og jeg deler på ingen måde det billede folk prøver at tegne med, at Chelsea skulle være overlegne eller fortjent at vinde. Så meget at skyde med havde de heller ikke. At man har bolden meget betyder ikke, at man er bedst. Var kampen til gengæld gået 5 minutter mere i overtid, havde vi vundet, for Chelsea var kørt trætte. Generelt synes jeg folk herinde lader sig rive med af Viaskvats panel af amøber, der taler Chelseas præstation op, ikke berører det manglende straffespark på noget tidspunkt og sågar sidder og egen fortolker, hvorfor Darwin Nunez ikke varmede op i pausen. Det bliver en lang sæson med NC, Mølby, Kjær og det rædderværk af en undskyldning for fodboldkommentatorer og eksperter. De ødelægger allerede min lyst til at følge med. Til gengæld giver spillerne og holdet mig lige lidt mere lyst til at nægte ikke at følge med. Det skal nok blive en fin sæson. Vi mangler lige en tilgang, der kan styrke vores defensive udgangspunkt, men offensivt er vi spændende.
Senest rettet af JudgeArdaStudge søndag, 13. aug, 2023 20:29, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Chelsea - LFC >> Kamptråden

Indlæg af sjampen » søndag, 13. aug, 2023 20:27

JudgeArdaStudge skrev:
søndag, 13. aug, 2023 20:23
Elendig dommer og VAR præstation. Der er straffespark til Liverpool.
Hvis Luiz Diaz rammer den og afretter bolden som jeg synes han gør, så er det faktisk en korrekt dom. Jeg var rasende og synes at reglerne er tilpas latterlige, men ikke desto mindre er det en korrekt dom.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7315
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Chelsea - LFC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 13. aug, 2023 20:30

sjampen skrev:
søndag, 13. aug, 2023 20:27
JudgeArdaStudge skrev:
søndag, 13. aug, 2023 20:23
Elendig dommer og VAR præstation. Der er straffespark til Liverpool.
Hvis Luiz Diaz rammer den og afretter bolden som jeg synes han gør, så er det faktisk en korrekt dom. Jeg var rasende og synes at reglerne er tilpas latterlige, men ikke desto mindre er det en korrekt dom.
What?

Det kan aldrig være en korrekt dom, at man bruger hånden. Her er ikke tale om bold til hånd, men en refleks med hånd til bold. Det er uden betydning om Diaz snitter den.
Senest rettet af JudgeArdaStudge søndag, 13. aug, 2023 20:37, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Chelsea - LFC >> Kamptråden

Indlæg af sjampen » søndag, 13. aug, 2023 20:35

JudgeArdaStudge skrev:
søndag, 13. aug, 2023 20:30
sjampen skrev:
søndag, 13. aug, 2023 20:27
JudgeArdaStudge skrev:
søndag, 13. aug, 2023 20:23
Elendig dommer og VAR præstation. Der er straffespark til Liverpool.
Hvis Luiz Diaz rammer den og afretter bolden som jeg synes han gør, så er det faktisk en korrekt dom. Jeg var rasende og synes at reglerne er tilpas latterlige, men ikke desto mindre er det en korrekt dom.
What?
Fordi Diaz rammer bolden og dermed har indflydelse på spillet, så skal der være tale om en bevist handling fra Disasi hvis der skal være straffespark. Da bolden kommer med høj fart, at der er kort afstand fra Diaz til hånden og at hånden er nogenlunde inde til kroppen, så er det åbentbart ikke strafbart. Det virker for mig fuldstændig latterligt, fordi Disasi jo uanset om det er med vilje eller ej, får en gigantisk fordel af at tage med hænder.

Men det er så vidt jeg kan se korrekt, medmindre PL har ændret reglerne for hands igen altså. De kan jo stadig ikke helt finde ud af det, slet ikke efter VAR er kommet.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Chelsea - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Oomph242 » søndag, 13. aug, 2023 20:36

Cynwal skrev:
søndag, 13. aug, 2023 20:21
Vi kan kun være tilfredse med at komme fra London med et enkelt point. Alisson var igen sikkerheden selv, og redder vores røv et par gange. Bortset fra de første ca. 20 min hvor vi var et splitsekund fra at være kommet på 2-0 (Salah starter lige en brøkdel for tidligt) og så de første 10 min i 2. halvleg, så stod der Chelsea på det meste.

Nu har jeg været stor tilhænger af Gakpo, men han får bare ikke det samme ud af det, når han skal ligge på midten. Han er klasser bedre når han ligger i front. Nunez har et enkelt opportunistisk forsøg, men ellers viser han mange gange dårlig teknik i den nære boldomgang. Trent virkede mærkeligt "sløvet" og ukoncentreret i en del situationer. Curtis Jones så til gengæld skarp ud i den begrænsede tid han fik.

Nå, vi må op på hesten, og om Henry og Boehly har aftalt en Salomonisk løsning på transferkaos - gerne i morgen mandag - så vi kan blive endnu mere klar til Bournemouth på Anfield på lørdag, til godt, gammeldaws kick 16:00 om eftermiddagen.

HUSK AT STEMME PÅ KAMPENS SPILLER
Henry kan også være kommet for, at tale Klopp fra en opsigelse...

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7315
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Chelsea - LFC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 13. aug, 2023 20:38

sjampen skrev:
søndag, 13. aug, 2023 20:35
JudgeArdaStudge skrev:
søndag, 13. aug, 2023 20:30
sjampen skrev:
søndag, 13. aug, 2023 20:27
JudgeArdaStudge skrev:
søndag, 13. aug, 2023 20:23
Elendig dommer og VAR præstation. Der er straffespark til Liverpool.
Hvis Luiz Diaz rammer den og afretter bolden som jeg synes han gør, så er det faktisk en korrekt dom. Jeg var rasende og synes at reglerne er tilpas latterlige, men ikke desto mindre er det en korrekt dom.
What?
Fordi Diaz rammer bolden og dermed har indflydelse på spillet, så skal der være tale om en bevist handling fra Disasi hvis der skal være straffespark. Da bolden kommer med høj fart, at der er kort afstand fra Diaz til hånden og at hånden er nogenlunde inde til kroppen, så er det åbentbart ikke strafbart. Det virker for mig fuldstændig latterligt, fordi Disasi jo uanset om det er med vilje eller ej, får en gigantisk fordel af at tage med hænder.

Men det er så vidt jeg kan se korrekt, medmindre PL har ændret reglerne for hands igen altså. De kan jo stadig ikke helt finde ud af det, slet ikke efter VAR er kommet.
At de opfinder deres egne regler, gør det ikke korrekt. Det er en bevidst refleks med hånd til bold og ikke bold til hånd. Der er alle dage straffe. Jeg forstår godt, at du finder det latterligt. Det er dybt godnat, at der ikke fløjtes straffespark.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7315
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Chelsea - LFC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 13. aug, 2023 20:45

Redtothebone skrev:
søndag, 13. aug, 2023 19:25
TG12 skrev:
søndag, 13. aug, 2023 19:20
Side note: dejligt de slår ned på tidsudtræk, og appeller for kort..

Håber det holder hele sæsonen og konsistent
Ja er fan af de nye tiltag, dommerne får magten tilbage…
Slet ikke enig. Dommeren har allerede magten, managers må intet udtale sig om deres hovedløse beslutninger. De er voldsomt beskyttet. Spillere har det på rygraden at appellere, det kan man ikke bare lige bestemme, at man lader være med. Det er dybt åndsvagt, at det giver gult kort. Skal en spiller så vises ud, hvis han har et gult kort og kommer til at appellere? For det har vi allerede set et eksempel på.

De mange tillægsminutter kan også vise sig at være beskæmmende, når man kigger på, at programmet i forvejen er voldsomt presset. Selvfølgelig skal man komme tidsudtræk til livs, men så må man stoppe klokken. Det der med at lave et skøn om at der er blevet brugt så og så meget tid på tidsudtræk, det holder ikke.

Dommerne i Premier League er ekstremt inkompente, især i sammenligning med Bundesliga, fransk fodbold osv. og så overbetalte, at de skal ikke beskyttes mere. De skal også stå til ansvar og blive bedre. Der er en grund til, at de aldrig er med til slutrunder, de er for ringe. Det nytter ikke altid at lave tiltag, der beskytter dem.

I øvrigt tosset, at han stanger et gult til Jota, efter at Enzo begår frispark og dernæst indikere, han vil nikke Jota en skalle. Det var en ræddelig dommerpræstation, men det er ikke nyt.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7315
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Chelsea - LFC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 13. aug, 2023 20:51

Og kan vi lige tale om, hvorfor Klopp piller Salah ud, for jeg forstår det ikke. Så andre må gerne hjælpe mig med at forstå det???

Havde Salah haft en dårlig kamp, kunne man måske forstå det, men det havde Salah ikke. Til gengæld forstår jeg ikke, at man ikke beholder Salah på banen og så sætter Doak over på den anden side, hvor Reece James var gået ud med en skade. Derved kunne Doak angribe Reece vikariant og udnytte det og Salah var samtidig ikke, med rette, blevet sur. Vi taler en spiller, som egenhændig kan afgøre fodboldkampe.

Nogle gange forstår jeg bare ikke vores manager. Startopstillingen forstod jeg heller intet af. Havde startet med Jones på midtbanen og så måtte Jota desværre ud på bænken, så Gakpo kunne danne fortrop.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

TG12
Indlæg: 1630
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Chelsea - LFC >> Kamptråden

Indlæg af TG12 » søndag, 13. aug, 2023 22:23

JudgeArdaStudge skrev:
søndag, 13. aug, 2023 20:23
Elendig dommer og VAR præstation. Der er straffespark til Liverpool.

Og nu er det anden kamp i streg, hvor Szoboszlai header den ud midt i banen og begge gange har det kostet et unødvendigt mål. Det er børnefejl, han skal pakke væk.

Mac Allister man of the match. Han er fremragende på kuglen og god til at temperere spillet.

Og jeg deler på ingen måde det billede folk prøver at tegne med, at Chelsea skulle være overlegne eller fortjent at vinde. Så meget at skyde med havde de heller ikke. At man har bolden meget betyder ikke, at man er bedst. Var kampen til gengæld gået 5 minutter mere i overtid, havde vi vundet, for Chelsea var kørt trætte. Generelt synes jeg folk herinde lader sig rive med af Viaskvats panel af amøber, der taler Chelseas præstation op, ikke berører det manglende straffespark på noget tidspunkt og sågar sidder og egen fortolker, hvorfor Darwin Nunez ikke varmede op i pausen. Det bliver en lang sæson med NC, Mølby, Kjær og det rædderværk af en undskyldning for fodboldkommentatorer og eksperter. De ødelægger allerede min lyst til at følge med. Til gengæld giver spillerne og holdet mig lige lidt mere lyst til at nægte ikke at følge med. Det skal nok blive en fin sæson. Vi mangler lige en tilgang, der kan styrke vores defensive udgangspunkt, men offensivt er vi spændende.
Det er ellers er argument herinde der er brugt mange mange gange i sidste sæson, samt CL finalen imod Madrid. Hvor visse tunger mener vi var bedst selvom vi ikke fik resultatet.

Jeg er dog enig - man kan sagtens have bolden mindst og være bedst. Hvis man blot sørger for modstanderen kun har bolden der, hvor man rent taktisk ønsker de har den. En øvelse Athletico Madrid var mestre i før i tiden. Der synes jeg ikke var tilfældet idag. De fik sat forsvaret på prøve flere gange, og vi skal takke Ali, for at være klasse keeper.

Men 1p i en svær udekamp, som tilmed er sæsonens første er OK, men heller ikke mere, og vores midtbane problem skal løses, ligesom vi igen ser Robbo, ikke umiddelbart er den rette til at agere tredje CB når TAA går frem..

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7315
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Chelsea - LFC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 14. aug, 2023 00:41

Jeg kan ikke genkende et kampbillede, hvor vi skal takke Alisson. Jo, vi skal altid takke Alisson, for han er fantastisk, men han var ikke på nogen vanskelig prøve idag. De havde et par kontraer på ham, men der blev dækket fint af, hvilket gjorde, at ham deres angriber var tvunget til at afslutte fra en spids vinkel, det samme med Mudryk. Det er normalvis chancer man har godt styr på, når man forsvarer. Der hvor vi dog havde problemer var, når Trent blev fanget for langt fremme, men det er den risiko vi spiller med. Men Chelsea havde ikke meget reel firepower, de havde mange indlæg, især fra Reece James, men de blev clearet godt og roligt og så faldt Chelsea i kadence da James udgik. Van Dijk var i øvrigt fremragende i dag.

Jeg kan anbefale folk at gense kampen, nu hvor vi kender resultatet. Så er man ofte meget mere analytisk og ikke i sine følelsers vold. Det var en ret fed kamp mellem to hold, der har en del at arbejde på, men også en del spændende takter.

Resultatet er OK ja. Hvis vi vinder over dem på Anfield, så har vi taget 4 point på dem i sæsonen, det er godkendt, når regnskabet skal gøres op til næste sommer.

Det kunne rigtignok være rart at få en midtbanemand ind eller måske en højreback, så Trent kan blive midtbanemand.

Jeg må indrømme, jeg begynder at lege med tanken om Gomez på højreback i nogle kampe og så afprøve Trent som midtbanespiller. Det er tydeligt, at han helst vil derop at spille.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2129
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Chelsea - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » mandag, 14. aug, 2023 10:56

Stats på Trent 59 boldberøringer, mistede bolden 23 gang, afleverings % på 63, 2 ud af 11 præcise lange afleveringer.

Men det er egentlig ikke det største problem, synes hans indstilling var under alt kritik, med sløvt udtryk og manglende tilbageløb når han mistede bolden, med afstand den dårligste spiller for Liverpool imø.

Han er lige blevet udpeget til viceanfører, han skal satme til at steppe op og så spille for holdet.

Ved ikke om han var mopset over at han skulle spille mere back end midtbanespiller, men hvis han var hybrid spiller i går så dumpede han.
YNWA

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2129
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Chelsea - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » mandag, 14. aug, 2023 12:02

JudgeArdaStudge skrev:
søndag, 13. aug, 2023 20:45
Redtothebone skrev:
søndag, 13. aug, 2023 19:25
TG12 skrev:
søndag, 13. aug, 2023 19:20
Side note: dejligt de slår ned på tidsudtræk, og appeller for kort..

Håber det holder hele sæsonen og konsistent
Ja er fan af de nye tiltag, dommerne får magten tilbage…
Slet ikke enig. Dommeren har allerede magten, managers må intet udtale sig om deres hovedløse beslutninger. De er voldsomt beskyttet. Spillere har det på rygraden at appellere, det kan man ikke bare lige bestemme, at man lader være med. Det er dybt åndsvagt, at det giver gult kort. Skal en spiller så vises ud, hvis han har et gult kort og kommer til at appellere? For det har vi allerede set et eksempel på.

De mange tillægsminutter kan også vise sig at være beskæmmende, når man kigger på, at programmet i forvejen er voldsomt presset. Selvfølgelig skal man komme tidsudtræk til livs, men så må man stoppe klokken. Det der med at lave et skøn om at der er blevet brugt så og så meget tid på tidsudtræk, det holder ikke.

Dommerne i Premier League er ekstremt inkompente, især i sammenligning med Bundesliga, fransk fodbold osv. og så overbetalte, at de skal ikke beskyttes mere. De skal også stå til ansvar og blive bedre. Der er en grund til, at de aldrig er med til slutrunder, de er for ringe. Det nytter ikke altid at lave tiltag, der beskytter dem.

I øvrigt tosset, at han stanger et gult til Jota, efter at Enzo begår frispark og dernæst indikere, han vil nikke Jota en skalle. Det var en ræddelig dommerpræstation, men det er ikke nyt.
Spiller og managers er sgu selv skyld i det bliver strammet op, det er blevet værre og værre de sidste år, det pinligt at se hvordan hold som United og Everton konstant omringer og er efter dommeren. En ynk at se Pickford og DeGea bruge 30-40 sekunder på at sætte bolden igang. Slut med spillere der faker skader for at sinke spillet, nu ryger de ud i 30 sekunder.

Klopp var sgu også pinlig flere gange sidste år, han har også godt af at blive banket lidt på plads.

De burde til gengæld skabe et rum efter kampene hvor trænere, dommere og måske anfører lige gennemgår evt hændelser, så de fik forklaret hvorfor der blev døm som der blev.

Der er en fin video her med Webb, Carragher og Neville der snakker om de forskellige tiltag.
YNWA

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7315
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Chelsea - LFC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 14. aug, 2023 12:35

Intet af det du nævner har dog noget med appelleren for kort at gøre og det modsiger heller ikke, at man ikke i stedet bør stoppe spillet, fremfor at lægge et gætværks antal minutter oveni til sidst. De nye tiltag kommer ikke Man Uniteds omringen af dommeren til livs og de nye tiltag ændrer ikke på, at dommerne også skal være modtagelig for kritik. De skal ikke beskyttes, de skal være deres opgave voksen. Managere bliver heller ikke beskyttet, når de ikke er deres opgave voksen, de får kritik og så lærer de forhåbentligt af det til det bedre.

Mac Allister får gult kort for at appellere på et frispark om et gult kort, hvilket var til et gult kort til Chelsea manden. Det er helt ude i hampen. Sæt han havde et kort i forvejen. Skulle han så vises ud for en refleksreaktion?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

TG12
Indlæg: 1630
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Chelsea - LFC >> Kamptråden

Indlæg af TG12 » mandag, 14. aug, 2023 14:02

JudgeArdaStudge skrev:
mandag, 14. aug, 2023 12:35
Intet af det du nævner har dog noget med appelleren for kort at gøre og det modsiger heller ikke, at man ikke i stedet bør stoppe spillet, fremfor at lægge et gætværks antal minutter oveni til sidst. De nye tiltag kommer ikke Man Uniteds omringen af dommeren til livs og de nye tiltag ændrer ikke på, at dommerne også skal være modtagelig for kritik. De skal ikke beskyttes, de skal være deres opgave voksen. Managere bliver heller ikke beskyttet, når de ikke er deres opgave voksen, de får kritik og så lærer de forhåbentligt af det til det bedre.

Mac Allister får gult kort for at appellere på et frispark om et gult kort, hvilket var til et gult kort til Chelsea manden. Det er helt ude i hampen. Sæt han havde et kort i forvejen. Skulle han så vises ud for en refleksreaktion?
Det tror jeg nu nok de gør.

Nu havde vi ikke sådan en situation i går, men jeg er temmelig sikker på med den linje vi så i går, at omringning af dommeren også vil give kort.

Dommeren skal bestemt ikke beskyttes, men det er helt overvejende et problem tidsudstræk har været risikofrit. Medmindre målmanden for 8 gange bruger 40s på at sætte bolden i spil gav det ikke gult, og den tabte tid blev ikke reflekteret i tillægstiden tilstrækkeligt. Men de skal naturligivs også have ros når de prøver at ændre - tidligere forfejlet behandling af situationen.

Ideelt så virkede VAR som i NFL eller andre amerikanske sportsgrene hvor dommeren kommunikere til hele stadion hvorfor de dømmer som de gør, samt at manager kan bruge en challenge til at få dommeren til at gense en tvivlsom situation.

Men et skridt af gangen.. Alting tager tid.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2129
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Chelsea - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » mandag, 14. aug, 2023 14:08

JudgeArdaStudge skrev:
mandag, 14. aug, 2023 12:35
Intet af det du nævner har dog noget med appelleren for kort at gøre og det modsiger heller ikke, at man ikke i stedet bør stoppe spillet, fremfor at lægge et gætværks antal minutter oveni til sidst. De nye tiltag kommer ikke Man Uniteds omringen af dommeren til livs og de nye tiltag ændrer ikke på, at dommerne også skal være modtagelig for kritik. De skal ikke beskyttes, de skal være deres opgave voksen. Managere bliver heller ikke beskyttet, når de ikke er deres opgave voksen, de får kritik og så lærer de forhåbentligt af det til det bedre.

Mac Allister får gult kort for at appellere på et frispark om et gult kort, hvilket var til et gult kort til Chelsea manden. Det er helt ude i hampen. Sæt han havde et kort i forvejen. Skulle han så vises ud for en refleksreaktion?
At appellere for kort er ikke tilladt, det har man indført men mange spillere er ligeglade, derfor bliver de nu straffet - det er helt på sin plads, lad nu dommeren gøre sit job. Du siger dommeren skal være sin opgave voksen - men hvad med spillere og trænere - skal de bare have lov at opfører sig som forkælede møgunger? Det er jo spillernes egen skyld at det nu er nødvendigt at indføre disse tiltag.

Og jo det kommer da netop til at rammer United også hvis de forsætter, du må ikke appellere til modstander får kort, du må ikke forsinket igangsætning af spillet, du må ikke trække tiden ved indkast, målspark, frispark osv., du må ikke omringe dommeren, du må ikke stå i vejen når modstanderen har frispark og straffe - jeg ser virkelig ingen problemer og for Liverpool er det bare win win win.

Det er jo heller ikke fordi spillere eller træner ikke må snakke med dommeren, men det er nu engang dommeren der bestemmer og der er aldrig nogensinde en træner eller spiller der har fået omgjort en kendelse, så hvorfor skal der bruges evigheder på brok og tidsudtrækning ?

Som Webb også udtaler det er egentlig ikke målet at få lagt en masse ekstra tid til, det er målet at få mere flow i spillet og færre afbrydelser, bliver det perfekt....Nej bliver det bedre kampe med bedre flow.... JA

Hvis Bruno Fernandes, Pickford og mange andre forsætter som de plejer vil de få massevis af gule og røde kort, og ja hvis de begår to forseelser så er det ud, spillere med bare en smule omløb i hovedet kan nemt luge det her ud af deres spil.

De må jo stadig gerne ytre sig de må bare ikke appellere for gule eller røde kort, det er sgu ikke svært at stoppe med. Samtidig skal de flytte sig så man hurtig kan sætte spille igang, ser ingen problemer.

Hvis ellers Liverpool kan komme tilbage til at blive at blive et spildominerede hold, så bliver det et kæmpe plus for os.
YNWA

Besvar