PREASEASON Greuther Furth - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Besvar
Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

PREASEASON Greuther Furth - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » lørdag, 22. jul, 2023 08:29

Hvornår: Mandag den 24. juli 2023 kl. 14:00 CET BAG LUKKEDE DØRE (Tidspunktet: Jeg antager det er 13:00 BST)
TV: Ingen flow-TV kanaler
Streaming: LFCTV Go (Kræver abonnement - se nedenfor for anvisning i gratis brugerprofil i en måned)

Så er det igen tid til preseason kamp. Preseason kampe er altid noget pseudo-agtigt noget at kigge på, specielt når Klopp er manager, da han ofte skifter hele hold ad gangen, for at se flest muligt spillere in action.
Denne kamp er så oven i købet en, der spilles for lukkede døre- altså uden tilskuere - så det er muligt at det er aftalt, at spillet kan afbrydes, og at trænerne kan forklare taktiske ting. Altså: Du gjorde sådan her, du skulle have gjort sådan her.

Men så vidt jeg kan se, så står der på Den Officielle, at ALLE preseason kampe vises direkte på LFCTV, og Klubben tilbyder én måneds gratis medlemskab. Jeg fandt ud af dette i sidste øjeblik til Karlsruhe kampen, og så de første 60. min. Streamkvaliteten var ikke overvældende, men det kan skyldes, at jeg kørte bil (Fruen kørte!) og det var via mobilnet.

Anyhow så vil mit oplæg til denne kamp bestå i guide til at oprette profil, så I kan se kampen (og andre videoer på LFCTV), og hvis folk ellers har tid, og derigennem forhåbentlig få lidt mere "liv omkring kampen" i kamptråden. Jeg vil ikke risikere at påføre jer abonnementsudgifter, så der følger også en instruks i, hvordan abonnementet annulleres efterfølgende.

....for det kræver at man afgiver kreditkor-toplysninger på et gyldigt betalingskort. Er man klar til det, kan man oprette sig som bruger her:
https://account.liverpoolfc.com/join?re ... gin-status
Følg anvisningerne om indtastning af persondata samt kreditkort, og så er I "good to LFCTV-GO"

Annullering af fornyelse:
https://videopayments.liverpoolfc.com/p ... 00xdp6569e

Hvis ovenstående link ikke virker (er måske personificeret til min profil), så gør følgende:
- Åben liverpoolfc.com og sørg for at du er logget på din LFCTV profil.
- Klik på "Video" i menuen foroven, og så åbner LFCTV på sitet: https://video.liverpoolfc.com/
-I toppen til højre er der et punkt der hedder: "MYLFC" -Klik på det, så åbner profilen på: https://video.liverpoolfc.com/mylfc/
-Her kan du klikke på "Manage subscriptione" af annullere din plan for fornyelse. Vær OBS på, at man skal klikke annuller plan, og derefter bekræfte en gang til i nyt skærmbillede, at man ønsker at annullere.
Jeg har testet ved at annullere min fornyelses-plan, og det er stadig muligt for mig at se videoer på LFCTV. Man er selvfølgelig også velkommen til at vedblive med at abonnere på LFCTV hver måned (det koster € 5.49 (jep, det er angivet i Euro) pr. måned). Det giver mulighed for at se alle LIverpools kampe, men vær OBS på at de grundet Premier League rettigheder vises forskudt.

Ellers er mine egne forventninger til kampen ikke så store. Truppen har sikkert skruet op for den fysiske træning, så benene er endnu tungere, og spillet endnu langsommere end mod Karlsruhe, men det ER jo en LIverpool kamp, så der kan godt findes et par årsager til at se kampen:

* Vil Klopp fortsætte med at spille Szoboszlai på venstre midtbane, selvom han i RB spillede mest i højre?
* ...og tilsvarende Mac Allister i højre, selv han hos Brighton spillede mest i venstre?
* Fortsætter Gakpo med at vise fremragende takter i boldsikkerhed, overblik og kølighed foran kassen?
* ......og gør Jota ligeså.....?

Harvey Elliot og Curtis Jones er stødt til truppen siden Karlsruhe kampen, så der er lidt mere rutine at vælge imellem til vores midtbane.

God kamp - og good luck med at oprette LFCTV profil og abonnement

PS: Greuther Furth er endnu et 2. Bundesliga hold, som I kan se mere om her: https://www.sgf1903.de/
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: PREASEASON Greuther Furth - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Oomph242 » mandag, 24. jul, 2023 16:13

Hvor er Voronin:)

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: PREASEASON Greuther Furth - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » mandag, 24. jul, 2023 16:25

:D - Godt spørgsmål.
Til gengæld ved jeg hvor Alexander Zorninger er: Han har trænet Greuter Fürth de sidste 40 uger, og de viste de var i form og løbevillige!!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: PREASEASON Greuther Furth - LFC >> Kamptråden

Indlæg af sjampen » mandag, 24. jul, 2023 23:06

Cynwal skrev:
mandag, 24. jul, 2023 16:25
:D - Godt spørgsmål.
Til gengæld ved jeg hvor Alexander Zorninger er: Han har trænet Greuter Fürth de sidste 40 uger, og de viste de var i form og løbevillige!!
Coach er som han plejer 💛💙

Billede
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: PREASEASON Greuther Furth - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 25. jul, 2023 09:43

sjampen skrev:
mandag, 24. jul, 2023 23:06
Cynwal skrev:
mandag, 24. jul, 2023 16:25
:D - Godt spørgsmål.
Til gengæld ved jeg hvor Alexander Zorninger er: Han har trænet Greuter Fürth de sidste 40 uger, og de viste de var i form og løbevillige!!
Coach er som han plejer 💛💙

Billede
Så du er BIF'er...?
Billede

Sled han ikke hele Brøndbytruppen og baglandet op? Jeg synes jeg hørte nogen forfærdelige historier om psykisk terror lignende arbejdklima i Brøndby fra nogen med gang i DBU-kredse.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: PREASEASON Greuther Furth - LFC >> Kamptråden

Indlæg af texy » tirsdag, 25. jul, 2023 14:16

Alt så stabilt og imponerende ud i første halvleg, mens defensiven sejlede i anden halvleg.

Generelt har vores offensive spillere set uhyre skarpe ud. Virkelig fedt at se Nunez - der havde meget svært ved at omsætte store chancer i sidste sæson - virke helt kølig foran mål nu. I går var Diaz også en fornøjelse, men generelt er det nok Gakpo, der for mig har stået allerstærkest i billedet. Både som 9er der falder ned og som AM, har han virket overlegen i sin boldomgang.
Kloppite

Besvar