Leicester - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
6
18%
66 - Trent Alexander-Arnold
5
15%
4 - Virgil Van Dijk
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté
0
Ingen stemmer
26 - Andy Robertson
0
Ingen stemmer
3 - Fabinho
6
18%
14 - Jordan Henderson ud 74. min
1
3%
48 - Curtis Jones ud 84. min
12
36%
18 - Cody Gakpo
0
Ingen stemmer
23 - Luis Diaz ud 74. min
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah ud 88. Min.
3
9%
7 - James Milner Ind 74. min.
0
Ingen stemmer
20 - Diogo Jota ind 74. min
0
Ingen stemmer
28 Fabio Carvalho ind 84. min
0
Ingen stemmer
67 - Harvey Elliott ind 88. min
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 33

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Leicester - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 16. maj, 2023 07:11

Karakterer fra This is Anfield og The Echo:
Billede
(Echo har ikke angivet en Man of the Match)

For uddybning af karakterer:
This is Anfield: https://www.thisisanfield.com/2023/05/l ... r-ratings/
The Echo: https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... g-26919396
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7315
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Leicester - LFC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 16. maj, 2023 11:33

Hvorfor får Alisson 7 og 8? Hans sweeper spil i kampen er noget af det bedste, jeg nogensinde har set. Han var her der og alle vegne, havde angiveligt flere touches end Vardy og hans spil med fødderne var decideret fremragende, såvel som hans evne til at sætte spillet hurtigt i gang med lange kast. Mærkværdigt at han ikke får et solidt 9-tal.

Deres uddybende begrundelse giver heller ingen mening. Manden havde ikke så meget at lave in terms of TV-redninger, nå jamen så kan han da kun få et 7 og måske 8 tal. Mærkværdige medier/journalister, de to der.

Hele hans evne til at sweepe, er jo grunden til, at vi kan udøve Trent i den rolle, vi pt. udøver Trent. Det havde aldrig kunne lade sig gøre uden en målmand af Alissons kaliber, kvalitet og evner.

Og så er der i øvrigt i dag 2-årsjubilæum for, at vores Alisson steg til vejrs i de døende minutter mod West Brom. :clap:
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Leicester - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 16. maj, 2023 12:12

JudgeArdaStudge skrev:Hvorfor får Alisson 7 og 8? Hans sweeper spil i kampen er noget af det bedste, jeg nogensinde har set. Han var her der og alle vegne, havde angiveligt flere touches end Vardy og hans spil med fødderne var decideret fremragende, såvel som hans evne til at sætte spillet hurtigt i gang med lange kast. Mærkværdigt at han ikke får et solidt 9-tal.

Deres uddybende begrundelse giver heller ingen mening. Manden havde ikke så meget at lave in terms of TV-redninger, nå jamen så kan han da kun få et 7 og måske 8 tal. Mærkværdige medier/journalister, de to der.

Hele hans evne til at sweepe, er jo grunden til, at vi kan udøve Trent i den rolle, vi pt. udøver Trent. Det havde aldrig kunne lade sig gøre uden en målmand af Alissons kaliber, kvalitet og evner.

Og så er der i øvrigt i dag 2-årsjubilæum for, at vores Alisson steg til vejrs i de døende minutter mod West Brom. :clap:
Jeg er meget enig. Efter kampen lagde jeg hurtigt 2 stemmer: een på Curtis Jones og een på TAA. I bilen hjem fra Proud Mary's tænkte jeg min sidste stemme igennem, og nåede frem til at den tilfaldt Alisson. Der var specielt 2 situationer jeg lagde mærke til ang. hans sweeper evner:

Den ene står han langt oppe i banen, i straffesparksbuen, da Leicester laver en hurtig, dyb stikning ned i "Trent-lommen", og kun fordi fordi han står langt fremme OG sprinter ud for at bryde, da afleveringen falder, så når han bolden en lille meters penge før Barnes (tror jeg - eller Vardy?)

Den anden var, hvor Leicester pressede højt, og Trent var ved at blive lukket inde, men så gjorde Alisson sig spilbar ved at løbe uden for feltet nede ved baglinjen, og hvor han som ingenting spillede en førstegangsaflevering perfekt til en rød trøje, så der blev spillet uden om og igennem presset.

. ...og så lavede han da lige en TV-redning, da han med venstrelappen dirigerede Barnes' kringle i det lange hjørne ud til hjørnespark.

Skal jeg ærgre mig over noget i kampen, så var det at Salah og Gakpo var uskarpe på hver 2 kæmpechancer (4 ialt) hvor vi burde have hentet 2-3-4 mål mere ind på Newcastles målforskel.men

Sendt fra min SM-G990B med Tapatalk

Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2129
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Leicester - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 16. maj, 2023 12:50

Personligt synes jeg sofascore næsten altid er spot on med karakterer.

For kampen i går.

Alisson 8.0
Trent 7.7
Konate 6.9
Virgil 7.1
Robbo 6.9
Henderson 7.1
Fabinho 7.3
Curtis 8.9
Salah 7.9
Gakpo 6.8
Diaz 6.7
YNWA

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Leicester - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Emmy » tirsdag, 16. maj, 2023 13:35

Alisson får min MoM og så er der selvfølgelig stemmer til de to scousers med mål i støvlerne.
Og en bonus stemme til Travelling Kop. Hold d kæft en fed hyldelse af Bobby!

@Cynwal det virker fint med at stemme via tapatalk på min Android telefon. På min iPad virker det ikke. Bjælken øverst i første indlæg på kampsiden er der simpelthen ikke.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Leicester - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 16. maj, 2023 17:04

Emmy skrev:
tirsdag, 16. maj, 2023 13:35
Alisson får min MoM og så er der selvfølgelig stemmer til de to scousers med mål i støvlerne.
Og en bonus stemme til Travelling Kop. Hold d kæft en fed hyldelse af Bobby!

@Cynwal det virker fint med at stemme via tapatalk på min Android telefon. På min iPad virker det ikke. Bjælken øverst i første indlæg på kampsiden er der simpelthen ikke.
Du kommunikerer med en Android mand, som mener at Apple er noget opreklameret lort til uintelligente amerikanere......
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Leicester - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 16. maj, 2023 18:27

Redtothebone skrev:
tirsdag, 16. maj, 2023 12:50
Personligt synes jeg sofascore næsten altid er spot on med karakterer.

For kampen i går.

Alisson 8.0
Trent 7.7
Konate 6.9
Virgil 7.1
Robbo 6.9
Henderson 7.1
Fabinho 7.3
Curtis 8.9
Salah 7.9
Gakpo 6.8
Diaz 6.7
...og her synes jeg at Trent er sat for lavt. Han spiller altså en verdensklassekamp med den ene knivskarpe aflevering efter den anden, nogen gange skarpt vinklet, andre gange kringlet rundt om modstanderne, for slet ikke at tale om hans frisparksperle!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Leicester - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Thommo » tirsdag, 16. maj, 2023 19:32

Cynwal skrev:
tirsdag, 16. maj, 2023 17:04
Apple er noget opreklameret lort ......
Totalt enig... :dance:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Leicester - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Emmy » tirsdag, 16. maj, 2023 20:32

Cynwal skrev:
tirsdag, 16. maj, 2023 17:04
Emmy skrev:
tirsdag, 16. maj, 2023 13:35
Alisson får min MoM og så er der selvfølgelig stemmer til de to scousers med mål i støvlerne.
Og en bonus stemme til Travelling Kop. Hold d kæft en fed hyldelse af Bobby!

@Cynwal det virker fint med at stemme via tapatalk på min Android telefon. På min iPad virker det ikke. Bjælken øverst i første indlæg på kampsiden er der simpelthen ikke.
Du kommunikerer med en Android mand, som mener at Apple er noget opreklameret lort til uintelligente amerikanere......
Det er vi ikke nødvendigvis uenige om. Men det virker altså ikke. Jeg undrer mig over andre ikke oplever det, men måske bruger langt de fleste ikke tapatalk
Senest rettet af Emmy tirsdag, 16. maj, 2023 22:09, rettet i alt 1 gang.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Oomph242
Indlæg: 5678
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Leicester - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 16. maj, 2023 21:44

Thommo skrev:
tirsdag, 16. maj, 2023 19:32
Cynwal skrev:
tirsdag, 16. maj, 2023 17:04
Apple er noget opreklameret lort ......
Totalt enig... :dance:
Er det ikke pisse ligegyldigt hvad vi hver især sværger til?

Det er sådan en slut 00er diskussion...

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Leicester - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Emmy » onsdag, 17. maj, 2023 09:02

Cynwal skrev:
Emmy skrev:
tirsdag, 16. maj, 2023 13:35
Alisson får min MoM og så er der selvfølgelig stemmer til de to scousers med mål i støvlerne.
Og en bonus stemme til Travelling Kop. Hold d kæft en fed hyldelse af Bobby!

@Cynwal det virker fint med at stemme via tapatalk på min Android telefon. På min iPad virker det ikke. Bjælken øverst i første indlæg på kampsiden er der simpelthen ikke.
Du kommunikerer med en Android mand, som mener at Apple er noget opreklameret lort til uintelligente amerikanere......
Det virker heller ikke på min IPhone. Så der må ligge en fejl et eller andet sted.


Sent from my iPhone using Tapatalk
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Leicester - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » onsdag, 17. maj, 2023 13:16

Emmy skrev:
Cynwal skrev:
Emmy skrev:
tirsdag, 16. maj, 2023 13:35
Alisson får min MoM og så er der selvfølgelig stemmer til de to scousers med mål i støvlerne.
Og en bonus stemme til Travelling Kop. Hold d kæft en fed hyldelse af Bobby!

@Cynwal det virker fint med at stemme via tapatalk på min Android telefon. På min iPad virker det ikke. Bjælken øverst i første indlæg på kampsiden er der simpelthen ikke.
Du kommunikerer med en Android mand, som mener at Apple er noget opreklameret lort til uintelligente amerikanere......
Det virker heller ikke på min IPhone. Så der må ligge en fejl et eller andet sted.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Er det ikke et spørgsmål om en opdatering....? ...eller sletning af app og så geninstallere...?

Sendt fra min SM-G990B med Tapatalk

Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2129
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Leicester - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 17. maj, 2023 13:28

Cynwal skrev:
tirsdag, 16. maj, 2023 18:27

...og her synes jeg at Trent er sat for lavt. Han spiller altså en verdensklassekamp med den ene knivskarpe aflevering efter den anden, nogen gange skarpt vinklet, andre gange kringlet rundt om modstanderne, for slet ikke at tale om hans frisparksperle!
Ja det er nok altid hvad man vægtet højest, det er klart at Trent nu har fået mere frihed til at prøve de svære afleveringer, men rent statistisk leverede han ikke så imponerende i denne kamp 75% præcise afleveringer, possession lost 33, 5 ud af 11 præcise lange bolde, det tror jeg er grunde til de trække lidt ned på sofascore.

Det er altid svært hvad folk bliver vurderet på, personligt synes jeg også Fabinho spillede en fremragende kamp, det er bare på nogle andre parametre en Trent han shiner på.
YNWA

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Leicester - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » onsdag, 17. maj, 2023 16:23

Redtothebone skrev:
onsdag, 17. maj, 2023 13:28
Cynwal skrev:
tirsdag, 16. maj, 2023 18:27

...og her synes jeg at Trent er sat for lavt. Han spiller altså en verdensklassekamp med den ene knivskarpe aflevering efter den anden, nogen gange skarpt vinklet, andre gange kringlet rundt om modstanderne, for slet ikke at tale om hans frisparksperle!
Ja det er nok altid hvad man vægtet højest, det er klart at Trent nu har fået mere frihed til at prøve de svære afleveringer, men rent statistisk leverede han ikke så imponerende i denne kamp 75% præcise afleveringer, possession lost 33, 5 ud af 11 præcise lange bolde, det tror jeg er grunde til de trække lidt ned på sofascore.

Det er altid svært hvad folk bliver vurderet på, personligt synes jeg også Fabinho spillede en fremragende kamp, det er bare på nogle andre parametre en Trent han shiner på.
Stort set hver gang vi kommer i nærheden af noget der minder om xG, så er Trent involveret i skabelsen af chancen. Ikke altid assisten, men så hockeyassisten eller 3.-assisten, ofte med det uventede, som var det der skabte chancen.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Besvar