Leicester - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
6
18%
66 - Trent Alexander-Arnold
5
15%
4 - Virgil Van Dijk
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté
0
Ingen stemmer
26 - Andy Robertson
0
Ingen stemmer
3 - Fabinho
6
18%
14 - Jordan Henderson ud 74. min
1
3%
48 - Curtis Jones ud 84. min
12
36%
18 - Cody Gakpo
0
Ingen stemmer
23 - Luis Diaz ud 74. min
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah ud 88. Min.
3
9%
7 - James Milner Ind 74. min.
0
Ingen stemmer
20 - Diogo Jota ind 74. min
0
Ingen stemmer
28 Fabio Carvalho ind 84. min
0
Ingen stemmer
67 - Harvey Elliott ind 88. min
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 33

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Leicester - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » onsdag, 10. maj, 2023 21:51

Hvornår: Mandag den 15. maj 2023 kl. 21:00
TV: TV3 Max - Tansmisssionen starter kl. 20:55
Streaming: Viaplay og forskudt LFCTV Go

Dommer: Craig Pawson (billede) VAR: Chris Kavananagh
Billede

Indbyrdes opgør i PL og 3 sidste kampe
Billede

Sidste besøg på King Power Stadium gjorde ondt helt ind i sjælen.
En aften, hvor vi bare ikke kunne score, og så vandt Leicester 1-0.
I kan genkalde minderne her, men jeg advarer om at det gør ondt at tænke på, at vi kun blev nr. 2 da sæsonen sluttede, med et enkelt point i difference. Og vi smed 3 på gulvet den dag i Leicester. Jer med masochistiske tendenser, kan "nyde" at se højdepunkterne fra den aften her:
Formbarometer
Billede

Iflg. formbarometeret, er Liverpool kæmpe favorit! Men.... der findes næppe en værre modstander i Premier League, end en modstander, som i en af de sidste kampe på sæsonen har kniven på struben i nedrykningskampen, og bare SKAL have point. Bare spørg Brighton hvordan det var som kæmpe favorit at møde Everton i mandags.......

Opstilling
De bagerste 3½ bliver der ikke pillet ved, og de er efterhånden ved at vænne sig til at spille med ½ tønde land uden opdækning i vores højreside, når Trent fanges langt oppe. På midten bliver TAA igen spilstyrer i boldbesiddelse, og mon ikke Kaptajnen får en plads i startopstillingen, nu hvor han har kunne hvile benene kampmæssigt i 8 dage. Curtis Jones er med den nuværende trup ved at gro godt og grundigt fast i startopstillingen. I forreste linje tror jeg ikke Klopp har lyst til at gentage forsøget med Nunez på top og Gakpo som 10'er, så jeg tror Nunez ryger på bænken. Hans spil har i hvert fald heller ikke berettiget til en plads i startopstillingen. Så jeg forventer en opstilling som dette:

Billede

Hvad angår Leicester, ser det ud til, at de stiller sådan her op:
Iversen; Pereira, Faes, Soyuncu, Castagne; Ndidi, Dewsbury-Hall; Tete, Maddison, Barnes; Vardy

Hos Leicester er det primært Barnes og Maddison, som målene kommer fra, og Vardy er da heldigvis langt fra fordums styrke og målfarlighed.

Summa-Summarum tror jeg det bliver en kamp hvor 1. mål er sindsygt vigtigt: Scorer Leicester først, kan det give dem tro på livet og overlevelse, og give de 10-15 % ekstra gjest og løbevillighed, som kan vises sig afgørende. Omvendt kan en eller et par hurtige scoringer til LFC punktere håbet, og måske give håb om at vi kan hente noget af målscoren på Newcastle.
Men det ser sort ud med chancen for CL bold næste år, og selv en superoptimist som jeg er ved at miste håbet.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Leicester - LFC >> Kamptråden

Indlæg af texy » fredag, 12. maj, 2023 10:31

Der er jo ingen, der kan lide mandage. Alle har lidt Garfield i sig. Og måske derfor, har jeg heller aldrig været glad for mandagskampe. I mit hoved er glæden og forventningen til sådan en Liverpool-kamp, der paradoksalt nok kan forbedre en kedelig mandag, altid endt i gevaldig skuffelse, resulterende i at den efterfølgende tirsdag og onsdag blev til "mandage". Derfor valgte jeg at kigge vores mandagsresultater igennem for at finde ud af, om der er substans bag mine fornemmelser.

Seneste mandagskamp var udekampen imod et andet hold med kniven for struben - nemlig Leeds. Og den endte med et resultat (6-1 sejr) i stil med, hvad vi har brug for et par gange i de sidste kampe (i forhold til Newcastles målscore).

Før Leeds-kampen har vi spillet mandagskampe mod Everton (2-0 sejr hjemme), Brentford (3-1 nederlag ude), Aston Villa (3-1 sejr ude), Man Utd (2-1 nederlag ude) og Crystal Palace (1-1 hjemme).

Dermed føler jeg mig ikke rigtigt mere afklaret i forhold til min let paranoide holdning til mandagskampe. Resultaterne af de kampe ligner vel meget godt vores sæson beskrevet på 6 kampe.

Jeg vælger, ja-hatten og konkluderer, at vi har overvundet vores indledende problemer med mandagskampe, og går på weekend med troen på, at jeg ikke skal sidde med mandagsfornemmelser på tirsdag.
Kloppite

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Leicester - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » fredag, 12. maj, 2023 11:49

Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

mortenbak
Indlæg: 3098
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Leicester - LFC >> Kamptråden

Indlæg af mortenbak » søndag, 14. maj, 2023 17:19

Håber drengene er opsat fra første fløjt.
Leicester skal vinde imorgen og må forventes at komme fuldt motiverede.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Leicester - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Emmy » søndag, 14. maj, 2023 17:21

Det bliver en sindssygt svær kamp. Leicester SKAL vinde. De kan nærmest ikke engang bruge uafgjort til noget. Så enten stiller de sig helt tilbage og satser på en Vardy kontra eller også kommer de frem på banen.
Jeg tror de er så pressede af nedrykning, at de kollapser og vi vinder pænt stort med 2-3 scorede mål alene i anden halvleg
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Leicester - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » søndag, 14. maj, 2023 18:26

Emmy skrev:
søndag, 14. maj, 2023 17:21
Det bliver en sindssygt svær kamp. Leicester SKAL vinde. De kan nærmest ikke engang bruge uafgjort til noget. Så enten stiller de sig helt tilbage og satser på en Vardy kontra eller også kommer de frem på banen.
Jeg tror de er så pressede af nedrykning, at de kollapser og vi vinder pænt stort med 2-3 scorede mål alene i anden halvleg
Den køber jeg! ......ogsåhvis det kun er halvt sandt :D
Jeg er så ræd for, at vi pisser den begrænsede chance helt væk i morgen aften.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

krumme
Indlæg: 43
Tilmeldt: lørdag, 15. jan, 2011 23:04
Geografisk sted: frederiksværk
Alder: 59

Re: Leicester - LFC >> Kamptråden

Indlæg af krumme » mandag, 15. maj, 2023 19:35

Hej alle LFC fans
Jeg tror det bliver en vanvittig tæt kamp indtil vi scorer kampens 1. mål og derefter bliver der kun et hold på banen.
Vi kan lugte CHL og det skal udnyttes med en sikker sejr over Leicester, som så må redde sig i de sidste 2 kampe de har tilbage. Jeg går med CYNWAL opstilling og der skal tryk på fra 1. fløjt.
God kamp YNWA Krumme

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Leicester - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » mandag, 15. maj, 2023 20:03

Officiel startopstilling:
Billede

(Den ramte jeg lige i røven
EDIT: Ved godt det er første gang siden jeg startede som adm.)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
TobyLfc
Indlæg: 1416
Tilmeldt: tirsdag, 07. jul, 2009 22:03

Re: Leicester - LFC >> Kamptråden

Indlæg af TobyLfc » mandag, 15. maj, 2023 20:27

Kom så folkens!!

Bliver ikke en nem kamp, glad for at se Diaz tilbage igen, føltes næsten som en ny signing.
Billede
"YNWA"

Oomph242
Indlæg: 5679
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Leicester - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Oomph242 » mandag, 15. maj, 2023 20:48

TobyLfc skrev:
mandag, 15. maj, 2023 20:27
Kom så folkens!!

Bliver ikke en nem kamp, glad for at se Diaz tilbage igen, føltes næsten som en ny signing.
Hehe det bliver Klopp og FSG`s narrativ igen denne sommer...

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Leicester - LFC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 15. maj, 2023 21:07

Vi har en i d i o t som dommer i aften.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2130
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Leicester - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » mandag, 15. maj, 2023 21:07

Hvad fuck sker der 3 fejlkendelser mod Liverpool på 5 min
YNWA

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Leicester - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Emmy » mandag, 15. maj, 2023 21:25

Pawson ser tydeligvis gerne Leicester i PL næste sæson.
Men vi æder os ind i kampen nu og har mere og mere styr på den
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
TobyLfc
Indlæg: 1416
Tilmeldt: tirsdag, 07. jul, 2009 22:03

Re: Leicester - LFC >> Kamptråden

Indlæg af TobyLfc » mandag, 15. maj, 2023 21:32

Hvad skal der til for at få et frispark? Det er ikke fordel det der.
Billede
"YNWA"

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Leicester - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » mandag, 15. maj, 2023 21:33

Den SUPERVIGTIGE første scoring: Curtis Jones :D
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Besvar