Ny hjemme trøje sæson 2023/24

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Besvar
Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Ny hjemme trøje sæson 2023/24

Indlæg af Cynwal » fredag, 05. maj, 2023 12:39

Så er den officiel, den nye hjemmebanetrøje:
Billede

Min første tanke er: Yderst klassisk i designet, og jeg kan næsten se Ian Callghan eller Steve Heighway i denne trøje, da den meget ligner vore trøjer fra sidst i 60'erne begyndelsen af 70'erne:

Billede

Billede

I modsætning til trøjerne fra 60'erne-70'erne, er der dog noget "møster-krimskrams" i stoffet/vævningen, men det kan "heldigvis" ikke ses på afstand. Så på TV-billederne vil den nye trøje fremstå rent og klassik
Billede

Den kan forudbestilles her:
https://store.liverpoolfc.com/kit?lfm_m ... ing-blocks

Da trøjen stinker af 1973-74'ish, hvor jeg begyndte at fatte interesse for Liverpool, OG den bringer sweet memories om min all time favorite player: Steve Heighway, har jeg allerede ordret den!
Selvfølgelig med mit nyeste "mancrunch" på ryggen - Vores nye falske 9'er/link up player i forreste linje: 18 - Gakpo :D
Kommer til at tænke på, at mit trøjekøb med Gakpo på ryggen, måske kan betyde at Nunez får sit endelige gennembrud :shock:
Hvorfor dog det?
Jo - Jeg har ikke en særlig god historik på at købe trøjer med spillernavn på, og så se dem få en lang karriere. Jeg kan nævne:
Torres
Suarez
Woodburn
Elliot (der er håb endnu, men....)



Hvad tænker I om den nye trøje?
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Fowler89
Indlæg: 1291
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Ny hjemme trøje sæson 2023/24

Indlæg af Fowler89 » mandag, 08. maj, 2023 11:45

Meget standard, og en anelse uinspirerende. Det er udebane trøjerne hvor de slipper den kreative sjæl løs, det er altid sjovest at vente på.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Ny hjemme trøje sæson 2023/24

Indlæg af Cynwal » mandag, 08. maj, 2023 14:02

Fowler89 skrev:
mandag, 08. maj, 2023 11:45
Meget standard, og en anelse uinspirerende. Det er udebane trøjerne hvor de slipper den kreative sjæl løs, det er altid sjovest at vente på.
...og der har jeg det lige modsat. Jo mere enkel og ren i snit/design, jo bedre synes jeg trøjen er.
Derfor er min all time favorittrøje denne her:
Billede
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Fowler89
Indlæg: 1291
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Ny hjemme trøje sæson 2023/24

Indlæg af Fowler89 » mandag, 08. maj, 2023 17:23

Cynwal skrev:
mandag, 08. maj, 2023 14:02
Fowler89 skrev:
mandag, 08. maj, 2023 11:45
Meget standard, og en anelse uinspirerende. Det er udebane trøjerne hvor de slipper den kreative sjæl løs, det er altid sjovest at vente på.
...og der har jeg det lige modsat. Jo mere enkel og ren i snit/design, jo bedre synes jeg trøjen er.
Derfor er min all time favorittrøje denne her:
Billede
Jeg er også vild med enkel og ren design, det var nu ikke det, som var min pointe. Men det er jo begrænset hvor anderledes en hjemmebane trøje kan se ud.

Min all time favorit:

https://s3.amazonaws.com/charitycdn/cac ... 40x480.jpg

Besvar