LFC - Brentford >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
4
22%
66 - Trent Alexander-Arnold
0
Ingen stemmer
4 - Virgil Van Dijk
3
17%
5 - Ibrahima Konaté
0
Ingen stemmer
26 - Andy Robertson Ud 82. min
2
11%
3 - Fabinho
3
17%
48 - Curtis Jones Ud 82. min
0
Ingen stemmer
18 - Cody Gakpo
2
11%
20 - Diogo Jota ud 73. min
1
6%
11 - Mohamed Salah
3
17%
27 - Darwin Nunez ud 64. min
0
Ingen stemmer
23 - Luis Diaz ind 64. min.
0
Ingen stemmer
14 - Jordan Henderson ind 73. min.
0
Ingen stemmer
7 - James Milner Ind 82. min.
0
Ingen stemmer
21 - Kostas Tsimikas Ind 82. min.
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 18

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Brentford >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » lørdag, 06. maj, 2023 19:16

Vi har desværre mistet hovedparten af den gode intensitet, som vi havde i starten, og tempoet er faldet betragteligt. Nu skal Brentford Fa.... ikke have lov til at gå til pause på scoring!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: LFC - Brentford >> Kamptråden

Indlæg af Emmy » lørdag, 06. maj, 2023 19:22

Ham der tåneglen fra Hollywood holdet..han er dæleme dygtig til at falde. Måske en fremtidig karriere som stuntman?
Hvorfor har han iøvrigt fået en gigantisk karantæne for matchfixing endnu?

Man må sige bierne presser hårdt på i vores opspil. Gad vide om de kan blive ved med at have kræfter til det i anden halvleg også.
Jeg tror Klopp skifter Nunez ud tidligt i anden halvleg, eller i halvlegen. Og får en midtbanespiller mere ind og så Gakpo frem. Det er for ustabilt med de fire forreste
"We're not racist, we only hate the mancs"

JaFu
Indlæg: 43
Tilmeldt: mandag, 19. apr, 2021 13:45

Re: LFC - Brentford >> Kamptråden

Indlæg af JaFu » lørdag, 06. maj, 2023 19:24

Nunez er desværre faldet i niveau de seneste kampe. Et enkelt godt skud får han dog sendt af sted, mens han er presset - dog i off side


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2130
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: LFC - Brentford >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » lørdag, 06. maj, 2023 19:30

Det er desværre svært at få rytme mod Brentford, det gør meget ud af at bryde rytmen og smide sig ved mindste berøring.

Konate skal virkelig passe på et større frispark mere og han må ud.

Håber Henderson kan klar en halv time, få ham ind istedet for Nunez.

Ja Nunez har det svært men synes heller ikke han får meget hjælp når Robertson er bundet længere tilbage, krydser fingre for vi hurtigt kan komme på 2-0.
YNWA

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Brentford >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » lørdag, 06. maj, 2023 19:31

Emmy skrev:
lørdag, 06. maj, 2023 19:22
Jeg tror Klopp skifter Nunez ud tidligt i anden halvleg, eller i halvlegen. Og får en midtbanespiller mere ind og så Gakpo frem. Det er for ustabilt med de fire forreste
Min tålmodighed er ekstremt presset, når Nunes kikser berøringer eller hurtige spilninger grundet ringe teknik.Jeg savner i den grad Gakpo i rollen som den midterste af de tre angribere, hvor han er stærk til at fordele spillet, og så selv rykke sig fri til at blive spillet. Der er meget mere fodboldintelligens i Gakpo end i Nunez som er rendyrket kaotisk energi.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2130
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: LFC - Brentford >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » lørdag, 06. maj, 2023 19:31

Emmy skrev:
lørdag, 06. maj, 2023 19:22
Ham der tåneglen fra Hollywood holdet..han er dæleme dygtig til at falde. Måske en fremtidig karriere som stuntman?
Hvorfor har han iøvrigt fået en gigantisk karantæne for matchfixing endnu?

Man må sige bierne presser hårdt på i vores opspil. Gad vide om de kan blive ved med at have kræfter til det i anden halvleg også.
Jeg tror Klopp skifter Nunez ud tidligt i anden halvleg, eller i halvlegen. Og får en midtbanespiller mere ind og så Gakpo frem. Det er for ustabilt med de fire forreste
Ja jeg undre mig også hvorfor han ikke har karantæne, men er vel ligesom med city hvor de siger der kan gå ti år før de bliver straffet, hvor svært kan det være ?
YNWA

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: LFC - Brentford >> Kamptråden

Indlæg af Thommo » lørdag, 06. maj, 2023 19:45

JaFu skrev:
lørdag, 06. maj, 2023 19:24
Nunez er desværre faldet i niveau de seneste kampe. Et enkelt godt skud får han dog sendt af sted, mens han er presset - dog i off side


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg roste Nunez for et par uger siden, hvor jeg synes han har gjort det fint i denne sæson(det er ros i Jylland), siden har han virkeligt ikke gjort det fint(jysk for ren shite)....Og mon ikke han snart scorer, når han bliver disset lidt
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2130
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: LFC - Brentford >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » lørdag, 06. maj, 2023 19:48

Toney er Kane 2.0
YNWA

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Brentford >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » lørdag, 06. maj, 2023 19:48

....og Ivan Toney har været på bakke-kursus hos Harry Kane.....
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Brentford >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » lørdag, 06. maj, 2023 19:49

Redtothebone skrev:
lørdag, 06. maj, 2023 19:48
Toney er Kane 2.0
Ja, de har begge stort hængerkort i at bakke.....
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Brentford >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » lørdag, 06. maj, 2023 19:59

DEN advarsel har Henry bedt om længe.......
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Brentford >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » lørdag, 06. maj, 2023 20:24

SLUT 3 point og videre mod nogen hviledage
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

JaFu
Indlæg: 43
Tilmeldt: mandag, 19. apr, 2021 13:45

Re: LFC - Brentford >> Kamptråden

Indlæg af JaFu » lørdag, 06. maj, 2023 20:26

Endnu en tæt kamp - puha.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: LFC - Brentford >> Kamptråden

Indlæg af Emmy » lørdag, 06. maj, 2023 20:31

Vi ser da med al tydelighed i dag, at det ikke går ubemærket hen hos dommerstanden når man kritiserer en af deres egne. Hold da op, hvor fløjtede han bare alt imod os. Ringe indsats
Til gengæld en flot sejr over et stærkt pressende Brentford hold. De gør det sgu godt. Men de ville kunne være endnu bedre, hvis de blev på benene og koncentrerede sig om at spille fodbold. Hollywood er en aldeles passende trøje sponsor til dem. Det er sgu træls at se på.
Jeg tygger lige lidt på hvem der skal have MoM. Synes ikke der er nogen oplagte. Og som en note er jeg ikke helt enig i kritikken af Nunez. Korrekt, hans afslutninger mangler bid. Men han er så aggressiv og opsøgende i sit spil, at han på den måde hjælper holdet. Jeg er skuffet over han ikke scorer på den fremragende aflevering Trent har til ham i første halvleg. Ellers gør han det fint. Gakpo er den store synder i dag. Han burde som minimum have scoret 1 mål på de to kæmpe chancer han har.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Brentford >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » lørdag, 06. maj, 2023 20:32

JaFu skrev:
lørdag, 06. maj, 2023 20:26
Endnu en tæt kamp - puha.
Ja, det er tætte kampe for tiden, men vi vinder dem!!
...og endnu et clean sheet er også godt, og så har vi da heldigvis 9 dage til at få nogenlunde styr på blodtrykket igen, inden vi møder The Foxes i Leicester næste mandag aften.

Jeg tror Klopp har mange ting, han godt vil have nogen koncentrerede træningssessions på at få kørt ind.
Måske træne en normal 4-3-3 med Gomez på HB og Trent som rigtig, fuldtids midtbanespiller.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Besvar