West Ham - LFC >> kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
0
Ingen stemmer
66 - Trent Alexander-Arnold
5
19%
4 - Virgil Van Dijk
0
Ingen stemmer
32 - Joel Matip
5
19%
26 - Andy Robertson
2
8%
3 - Fabinho
3
12%
14 - Jordan Henderson Ud 59. min
0
Ingen stemmer
48 - Curtis Jones Ud 84. min.
3
12%
18 - Cody Gakpo Ud 78. min.
8
31%
20 - Diogo Jota Ud 59. min.
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah
0
Ingen stemmer
6 - Thiago Alcantara Ind 59. min.
0
Ingen stemmer
23 - Luis Diaz Ind 59. min.
0
Ingen stemmer
27 - Darwin Nunez Ind 78. min.
0
Ingen stemmer
7 - James Milner Ind 84. min.
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 26

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: West Ham - LFC >> kamptråden

Indlæg af Emmy » onsdag, 26. apr, 2023 22:35

Hold nu din k... PK
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11285
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: West Ham - LFC >> kamptråden

Indlæg af Cynwal » onsdag, 26. apr, 2023 22:49

One more down - Six to go.....
3point og videre til den næste.
Stemmer fra mig til Gakpo og Matip
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
LFC YNWA
Indlæg: 25
Tilmeldt: søndag, 19. maj, 2019 14:29
Geografisk sted: Sønderjylland

Re: West Ham - LFC >> kamptråden

Indlæg af LFC YNWA » onsdag, 26. apr, 2023 22:53

Mit tip holdt ikke, men de 3 point er også vigtigere :)
YNWA

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2127
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: West Ham - LFC >> kamptråden

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 26. apr, 2023 22:54

TobyLfc skrev:
onsdag, 26. apr, 2023 22:03
Redtothebone skrev:
onsdag, 26. apr, 2023 22:02
Kan i huske dengang Van dijk åd alle han stod overfor….
Tænker du ikke på Suarez?
:D :D :D :D :D
YNWA

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2127
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: West Ham - LFC >> kamptråden

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 26. apr, 2023 23:05

Oomph242 skrev:
onsdag, 26. apr, 2023 22:12
Jeg tror mere van Dijk er træt. Han kom tilbage efter en lang skade og spillede 51 kampe for os i sidste sæson. 35 kampe indtil videre i denne sæson + vm slutrunde. Alle kampe nærmest 90 minutter. Det er sku lidt rovdrift.
Ja der skal helst en ny ind her til sommer til vores midterforsvar, Virgil er stadig god men han skal aflastes næste sæson.
YNWA

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: West Ham - LFC >> kamptråden

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 26. apr, 2023 23:15

Redtothebone skrev:
onsdag, 26. apr, 2023 23:05
Oomph242 skrev:
onsdag, 26. apr, 2023 22:12
Jeg tror mere van Dijk er træt. Han kom tilbage efter en lang skade og spillede 51 kampe for os i sidste sæson. 35 kampe indtil videre i denne sæson + vm slutrunde. Alle kampe nærmest 90 minutter. Det er sku lidt rovdrift.
Ja der skal helst en ny ind her til sommer til vores midterforsvar, Virgil er stadig god men han skal aflastes næste sæson.
Jeg er sku mere bekymret for Konate. Han jo dårligt spille to kampe i træk.
Jeg tænker mere en evt. aflastning vil blive brugt der. Mon ikke Matip ryger til sommer, Gomez må også gerne sælges. Måske er det nærmere to midterforsvarer vi mangler. Det begynder efterhånden at blive mange spillere der skal ind :D

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11285
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: West Ham - LFC >> kamptråden

Indlæg af Cynwal » torsdag, 27. apr, 2023 06:44

BBC's reportage fra kampen handler næsten udelukkende om situationen med Thiago's hånd på bolden. Jeg må indrømme, at jeg er i tvivl om, hvad der er rigtigt og forkert i den situation, og jeg havde nogle nervøse minutter efter situationen. De spillede jo flere minutter uden afbrydelse i spillet bagefter.

This is Anfield har TAA som Man of the Match, og beskriver meget rammende VVD som "his lackadaisical nature" som iflg. Google betyder noget i retning af: "lacking spirit or enthusiasm". Han virker i hvert fald sært uengageret i flere situationer i kampen igår.

Her er This is Anfileds samlede bedømmelse af spillerne:

Alisson (out of 10) – 7
Alisson continued what has been a strong personal season for him, producing a typically reliable performance between the sticks. He could do little about Lucas Paqueta’s shot that took a nick off Virgil van Dijk, and was otherwise strong in his handling and decision-making. Made one key interception out of his goal after the break.

Trent Alexander-Arnold – 8 (Man of the Match)
LONDON, ENGLAND - Wednesday, April 26, 2023: Liverpool's Trent Alexander-Arnold shoots during the FA Premier League match between West Ham United FC and Liverpool FC at the London Stadium. (Pic by David Rawcliffe/Propaganda)
Once again used in his new inverted-midfield role, Alexander-Arnold really enjoyed himself, showcasing his quality on the ball and eye for a pass. He hardly lost possession and played a big part in Liverpool dictating proceedings, and he also did well in a defensive sense. The best player on the pitch. His fifth assist in the last four games. Someone’s enjoying themselves again.

Joel Matip – 8

Matip was restored to the starting lineup for the first time since early April and it proved to be a very positive night for him.
He was solid overall, despite being fortunate not to receive a yellow card early on, and he powered home a header to earn Liverpool all three points.There were concerns he wouldn’t be able to cope in the ‘Konate role’ in the new system pre-match, but he survived the test.

Virgil van Dijk – 6
Van Dijk hasn’t been himself at all this season, and while his form has improved of late, Matip was comfortably better than him against the Hammers. A sloppy early mistake wasn’t punished, summing up his lackadaisical nature this season, and he also allowed Jarrod Bowen to score too easily before it was disallowed. Somehow did enough to prevent Michail Antonio from scoring at 1-1, though, so not all bad.

Andy Robertson – 7
Robertson has to play a more disciplined role at left-back now that Trent’s job has been tweaked, and he was a reliable performer here. It wasn’t a display that will necessarily live long in the memory in an attacking sense, but he did his job well and was rarely tested. He still registered an assist for Joel Matip‘s goal, going past Eric Cantona’s Premier League tally in the process.

Fabinho – 7
Fabinho‘s form has been promising in recent weeks – benefiting from having Trent more central alongside him – with signs that he is over his major slump, and he helped Liverpool boss the midfield battle against West Ham. One daft shot after a brilliant passage of possession was a frustrating moment, but he kept the ball ticking over and was good defensively. Not great for Paqueta’s goal, though, allowing the Brazilian a little too much space. Avoided a yellow and therefore a two-match ban.

Jordan Henderson – 6
Liverpool's captain Jordan Henderson looks dejected as West Ham United score the opening goal during the FA Premier League match between West Ham United FC and Liverpool FC at the London Stadium. Henderson continues to be a problematic presence in Liverpool’s midfield, not providing intensity off the ball or any product on it. Playing fairly right-sided in order to make up for Trent’s roaming role, he worked hard and made some overlaps, but you were left wanting more. Didn’t do nearly enough for Paqueta’s opener, arguably proving to be most at fault.

Curtis Jones – 7

Jones started a fifth match in a row, and while more was arguably required in possession, he was a composed figure who fitted in nicely. There are times when he could have got rid of the ball quicker, but he was press-resistant in general and can feel content with his efforts.

Mohamed Salah – 6
Salah was yet again Liverpool’s match-winner at the weekend but this was a quieter showing from him and quite anonymous. That’s not to say that his pace and movement weren’t a threat, as he got into numerous positions, but the customary goal evaded him for once. Lost the ball cheaply at times.

Diogo Jota – 5
Jota has been on fire after a much-publicised goal drought, but he left his shooting boots back in Liverpool on Wednesday. There was plenty of endeavour from the Portuguese, but he missed two wonderful chances, firing over and heading wide from inches out. Substituted on the hour mark. Perhaps a game too many after playing so often after long injury.

Cody Gakpo – 7
After a tough start to life in a Liverpool shirt, Gakpo is now starting to look like an excellent signing. He glided across the pitch at times, showing off underrated pace and power, and he fired home from distance to equalise for the Reds. Looks like the first choice in the central forward role now.



Substitutes
Thiago (on for Henderson, 59′) – 7
Brought more quality to the midfield than Henderson.

Luis Diaz (on for Jota, 59′) – 7
Looked lively and lashed an effort wide.

Darwin Nunez (on for Gakpo, 77′) – n/a
Didn’t make too much of an impact.

James Milner (on for Jones, 83′) – n/a
No time to do much.

NÆSTE KAMP:
Spurs på Anfield på søndag kl. 17:30.
Spændende at se, hvordan Tottenhams spillere reagerer på endnu en ny midlertidig manager. De spiller jo i aften 21:15 på White Hart Lane mod Manchester United, og i deres første kamp må de da gerne vise en trods reaktion og noget gejst. Den kamp vises på See, og der er optakt allerede fra kl. 20:00, sikkert med en masse om kampende igår. Det kommer nok mest til at handle om Man City's nedsabling af Gunners, så jeg tror jeg først tuner ind omkring 21:00 :(
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: West Ham - LFC >> kamptråden

Indlæg af Emmy » torsdag, 27. apr, 2023 08:21

Afstemningen er ikke mulig via tapatalk
"We're not racist, we only hate the mancs"

AJJ
Indlæg: 2405
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: West Ham - LFC >> kamptråden

Indlæg af AJJ » torsdag, 27. apr, 2023 08:51

Grinding en 2-1 på svær udebane - det smager lidt af mesterskabssæsonen...

Klopp var imponeret af Curtis' presspil. Han faldt ikke så meget i øjnene, men måske lidt det samme som med Gini? Og det er jo ikke dårligt. Hans svaghed er stadig, at det går lidt for langsomt af og til. Som også TIA er inde på. Men der er genvalg til søndag - det er jeg sikker på.

Men hvem skal spille sammen med Curtis og Fab? Hverken Hendo eller Thiago er på toppen...

krumme
Indlæg: 43
Tilmeldt: lørdag, 15. jan, 2011 23:04
Geografisk sted: frederiksværk
Alder: 59

Re: West Ham - LFC >> kamptråden

Indlæg af krumme » torsdag, 27. apr, 2023 09:46

Hej alle LFC fans
Igen en kamp som mange andre i sæsonen, hvor der mangler attitude på samme i tid i kampen fra næsten alle spillere.
Vi fik en sejr fortjent, men også lidt heldig for jeg ville være stiktosset, hvis der var os der ikke fik straffe på Thiago`s hånd på bolden.
Mht analysen af VVD er jeg enig og jeg tror også vi kan skrive Fabinho på den liste. Jeg håber en god ferie og god pre-sæson uden skader hjælper dem tilbage på niveau fra tidligere sæsoner,
YNWA Krumme

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11285
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: West Ham - LFC >> kamptråden

Indlæg af Cynwal » torsdag, 27. apr, 2023 16:51

Emmy skrev:Afstemningen er ikke mulig via tapatalk
Jeg kunne fint stemme. ...også via taptalk

Sendt fra min SM-G990B med Tapatalk

Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: West Ham - LFC >> kamptråden

Indlæg af Emmy » torsdag, 27. apr, 2023 19:44

Cynwal skrev:
Emmy skrev:Afstemningen er ikke mulig via tapatalk
Jeg kunne fint stemme. ...også via taptalk

Sendt fra min SM-G990B med Tapatalk
Tjek. Det var der ikke da jeg spurgte.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11285
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: West Ham - LFC >> kamptråden

Indlæg af Cynwal » fredag, 28. apr, 2023 05:13

Emmy skrev:
torsdag, 27. apr, 2023 19:44
Cynwal skrev:
Emmy skrev:Afstemningen er ikke mulig via tapatalk
Jeg kunne fint stemme. ...også via taptalk

Sendt fra min SM-G990B med Tapatalk
Tjek. Det var der ikke da jeg spurgte.
Der er et eller andet, som lever sit eget liv mht adgang til afstemning og tapatalk. Afstemningen blev lagt op umiddelbart efter slutfløjt, og jeg har intet ændret på den - altså ændret settings el. lign - siden, så det er et mysterium for mig, hvis tapatalk skulle virke på den måde, at afstemningen er længere tid om at komme frem der. Kan du se afstemningen, men bare ikke stemme, når det er, eller......?
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: West Ham - LFC >> kamptråden

Indlæg af Emmy » fredag, 28. apr, 2023 05:50

Jeg kunne ikke se afstemningen. Jeg opdaterede flere gange. Efter dit svar tjekkede jeg og så var det muligt.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2127
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: West Ham - LFC >> kamptråden

Indlæg af Redtothebone » fredag, 28. apr, 2023 09:43

krumme skrev:
torsdag, 27. apr, 2023 09:46
Hej alle LFC fans
Igen en kamp som mange andre i sæsonen, hvor der mangler attitude på samme i tid i kampen fra næsten alle spillere.
Det kan jeg sgu ikke forstå, jeg synes faktisk attituden har været rigtig god de sidste kampe, vi kommer bagud men går ikke i panik.

Det jeg hæfter mig ved er at vores presspil er blevet væsentlig bedre igen, vi har høj possession på 73 % samt der er kommet mere fokus på præcise aflevering hvor vi i denne kamp kom op på 87 %, dermed dominere vi også langt nemmere kampen.

Samtidig synes jeg der blev lukket godt ned for Bowen og Antonio. Trent på midten elsker jeg, han vil hele tiden have bolden og søger hele tiden bolden i dybden - 5 assist de sidste 4 kampe er klasse - hvis han forsætter sådan kan han blive vores de Bruyne.

Ved ikke hvor man kan finde løbe statistikker, men er sikker på tallene er meget bedre de sidste 4 kampe.
YNWA

Besvar