West Ham - LFC >> kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
0
Ingen stemmer
66 - Trent Alexander-Arnold
5
19%
4 - Virgil Van Dijk
0
Ingen stemmer
32 - Joel Matip
5
19%
26 - Andy Robertson
2
8%
3 - Fabinho
3
12%
14 - Jordan Henderson Ud 59. min
0
Ingen stemmer
48 - Curtis Jones Ud 84. min.
3
12%
18 - Cody Gakpo Ud 78. min.
8
31%
20 - Diogo Jota Ud 59. min.
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah
0
Ingen stemmer
6 - Thiago Alcantara Ind 59. min.
0
Ingen stemmer
23 - Luis Diaz Ind 59. min.
0
Ingen stemmer
27 - Darwin Nunez Ind 78. min.
0
Ingen stemmer
7 - James Milner Ind 84. min.
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 26

TG12
Indlæg: 1630
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: West Ham - LFC >> kamptråden

Indlæg af TG12 » fredag, 28. apr, 2023 10:28

Trents opblomstring på midten er kærkommen..

Men er jeg den eneste der synes det rejser spørgsmål til om Klopp dybest set for længe siden burde havde overvejet ham som CM, eller om hans fremadrettede rolle skal være CM?

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: West Ham - LFC >> kamptråden

Indlæg af Cynwal » fredag, 28. apr, 2023 10:55

TG12 skrev:
fredag, 28. apr, 2023 10:28
Trents opblomstring på midten er kærkommen..

Men er jeg den eneste der synes det rejser spørgsmål til om Klopp dybest set for længe siden burde havde overvejet ham som CM, eller om hans fremadrettede rolle skal være CM?
Hvis du tænker "rigtig" CM, så tror jeg kun det bliver noget, som kommer til at ske ifm en fuld preseason, hvor der kan trænes målrettet med hele truppen, og samtidig trænes ind, om man vil skifte til 3-mands forsvar (skulle ligne Klopp dårligt) og/eller spille en ny HB ind på positionen. Så vi ser måske noget mere konkret sidst i silly/pre-season.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: West Ham - LFC >> kamptråden

Indlæg af sjampen » fredag, 28. apr, 2023 20:38

Cynwal skrev:
fredag, 28. apr, 2023 10:55
TG12 skrev:
fredag, 28. apr, 2023 10:28
Trents opblomstring på midten er kærkommen..

Men er jeg den eneste der synes det rejser spørgsmål til om Klopp dybest set for længe siden burde havde overvejet ham som CM, eller om hans fremadrettede rolle skal være CM?
Hvis du tænker "rigtig" CM, så tror jeg kun det bliver noget, som kommer til at ske ifm en fuld preseason, hvor der kan trænes målrettet med hele truppen, og samtidig trænes ind, om man vil skifte til 3-mands forsvar (skulle ligne Klopp dårligt) og/eller spille en ny HB ind på positionen. Så vi ser måske noget mere konkret sidst i silly/pre-season.
Det ville undre mig, hvis ikke Trent spiller HB næste sæson også.

Vi ser jo Guardiola vise at det her med hvilken position en spiller har på en grafisk opsætning, er komplet anderledes end den position og rolle spilleren har på banen i løbet af kampen. Og den position og rolle kan være vidt forskellig i etableret forsvar, i restforsvaret, i det opbyggende angrebs spil og i det komplette angrebsspil.

Jeg tror nok nærmere, at pre-season og specielt transfervinduet bliver brugt på at få skabt den taktiske opsætning med Trent som IWB i de forskellige spilfaser og hvordan det har betydning for vores andre spillere. Jeg tror nemlig heller ikke, at Klopp går til et 3 mands forsvar.

Jeg kunne dog godt se, at vi leder efter en spiller der kan frigive Robertson offensivt i forhold til den rolle han spiller nu, ved at hente en CDM der måske er sådan halvt CB, halvt CDM. Declan Rice kunne være et perfekt eksempel. Også måske en RCM der er halvt CM, halvt RM og med nogle defensive kvaliteter til at dække af for Trent og "skifte position med ham" når vi er på bolden og i modstanderens opstillingsfase.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: West Ham - LFC >> kamptråden

Indlæg af Cynwal » fredag, 28. apr, 2023 20:53

sjampen skrev:
fredag, 28. apr, 2023 20:38
Cynwal skrev:
fredag, 28. apr, 2023 10:55
TG12 skrev:
fredag, 28. apr, 2023 10:28
Trents opblomstring på midten er kærkommen..

Men er jeg den eneste der synes det rejser spørgsmål til om Klopp dybest set for længe siden burde havde overvejet ham som CM, eller om hans fremadrettede rolle skal være CM?
Hvis du tænker "rigtig" CM, så tror jeg kun det bliver noget, som kommer til at ske ifm en fuld preseason, hvor der kan trænes målrettet med hele truppen, og samtidig trænes ind, om man vil skifte til 3-mands forsvar (skulle ligne Klopp dårligt) og/eller spille en ny HB ind på positionen. Så vi ser måske noget mere konkret sidst i silly/pre-season.
Det ville undre mig, hvis ikke Trent spiller HB næste sæson også.

Vi ser jo Guardiola vise at det her med hvilken position en spiller har på en grafisk opsætning, er komplet anderledes end den position og rolle spilleren har på banen i løbet af kampen. Og den position og rolle kan være vidt forskellig i etableret forsvar, i restforsvaret, i det opbyggende angrebs spil og i det komplette angrebsspil.

Jeg tror nok nærmere, at pre-season og specielt transfervinduet bliver brugt på at få skabt den taktiske opsætning med Trent som IWB i de forskellige spilfaser og hvordan det har betydning for vores andre spillere. Jeg tror nemlig heller ikke, at Klopp går til et 3 mands forsvar.

Jeg kunne dog godt se, at vi leder efter en spiller der kan frigive Robertson offensivt i forhold til den rolle han spiller nu, ved at hente en CDM der måske er sådan halvt CB, halvt CDM. Declan Rice kunne være et perfekt eksempel. Også måske en RCM der er halvt CM, halvt RM og med nogle defensive kvaliteter til at dække af for Trent og "skifte position med ham" når vi er på bolden og i modstanderens opstillingsfase.
Ja vi så i hvert fald i et par tilfælde, at Kaptajnens ben er ved at være for gamle til at løbe baglæns og lukke hullet bag ved Trent.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Besvar