Everton - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem om Man of the match

Afstemning sluttede tirsdag, 27. okt, 2020 14:25

Adrian
0
Ingen stemmer
Alexander-Arnold
1
2%
Matip
2
4%
Van Dijk
0
Ingen stemmer
Robertson
1
2%
Fabinho
1
2%
Thiago
20
36%
Henderson
20
36%
Mane
6
11%
Salah
5
9%
Firmino
0
Ingen stemmer
Gomez
0
Ingen stemmer
Jota
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 56

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Everton - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Niels K » torsdag, 15. okt, 2020 08:30

Jota er varm:

Video: Liverpool forward Diogo Jota scores two goals and registers an assist against Sweden

https://www.anfieldwatch.co.uk/video-li ... st-sweden/

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 33

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 15. okt, 2020 09:28

Niels K skrev:
torsdag, 15. okt, 2020 08:30
Jota er varm:

Video: Liverpool forward Diogo Jota scores two goals and registers an assist against Sweden

https://www.anfieldwatch.co.uk/video-li ... st-sweden/
Det er fedt han får spilletid på landsholdet når han ikke er fast starter, i 2018 syntes jeg også at vi så at Shaqiri fik rigtig meget gavn af landsholdskampene, der hjalp med at holde hans kampform, så han var varm på de rette tidspunkter.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » torsdag, 15. okt, 2020 09:48

Liverpool have front-three advantage over Everton, and its impact could be massive

The international break has seen some of Liverpool's international contingent link-up with the respective national squads, but not all have been made to work that hard

https://www.liverpool.com/liverpool-fc- ... o-19103388

Selvom vi naturligvis helst vil kunne råde over vores 3 brassere friske og i kampform, så er det alligevel godt, at vi har Mané og Salah helt friske, og Jota i målform. Derudover er hverken Matip, Hendo eller Thiago belastede af landskampe og rejsetid.

TG12

Indlæg af TG12 » torsdag, 15. okt, 2020 13:26

Det bliver spændende hvad de blås tilgang til denne kamp bliver.

Udover sæsonstarten imod et dårligt spillende Spurs mandskab har de ikke mødt specielt gode hold.

Jeg kunne godt se Carlo gå defensivt, og satse på kontra - hvilket kan gøre kampen svær for os. De har gode defensive spillere og både hurtige og skarpe folk oppe foran Desværre har denne taktik også vist sig værende særdeles effektiv imod os de seneste måneder.

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 15. okt, 2020 16:27

TG12 skrev:
torsdag, 15. okt, 2020 13:26

Udover sæsonstarten imod et dårligt spillende Spurs mandskab har de ikke mødt specielt gode hold.

Jeg kunne godt se Carlo gå defensivt, og satse på kontra - hvilket kan gøre kampen svær for os. De har gode defensive spillere og både hurtige og skarpe folk oppe foran Desværre har denne taktik også vist sig værende særdeles effektiv imod os de seneste måneder.
ja, og især uden fans, der nok ville forvente at man gik efter struben på rivalerne, der ikke er helt skarpe.

Men jeg tror at Ancelotti går rimelig konservativt til værks. Han har trods alt haft held med at gå defensivt til Liverpool tidligere, imens at han også godt ved at Klopp vil gå til denne kamp som en top kamp, så hvis han forsøger at overrumple de røde, så kunne han hurtigt få ørene i Mané/Salah-maskinen. Men jeg tror da han fortsætter i sin 4-3-3 formation, der har leveret gode resultater, men så bare lige har lidt ekstra fokus på at lukke af.

TG12

Indlæg af TG12 » torsdag, 15. okt, 2020 17:27

Filos of Isk skrev:
torsdag, 15. okt, 2020 16:27
TG12 skrev:

ja, og især uden fans, der nok ville forvente at man gik efter struben på rivalerne, der ikke er helt skarpe.

Men jeg tror at Ancelotti går rimelig konservativt til værks. Han har trods alt haft held med at gå defensivt til Liverpool tidligere, imens at han også godt ved at Klopp vil gå til denne kamp som en top kamp, så hvis han forsøger at overrumple de røde, så kunne han hurtigt få ørene i Mané/Salah-maskinen. Men jeg tror da han fortsætter i sin 4-3-3 formation, der har leveret gode resultater, men så bare lige har lidt ekstra fokus på at lukke af.
Ret beset er en uafgjort for dem også langt bedre end det er for os. De vil stadig være nr. 1 og de holder os 3 point bagud.

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 16. okt, 2020 08:54

TG12 skrev:
Filos of Isk skrev:
torsdag, 15. okt, 2020 16:27
TG12 skrev:

Ret beset er en uafgjort for dem også langt bedre end det er for os. De vil stadig være nr. 1 og de holder os 3 point bagud.
Tjo. Men sæsonen er stadig ung. Så det tror jeg ikke tænker alt for meget over. Tre point er målet, men et point er bedre end nul, ganske simpelt.

Sent from my iPhone using Tapatalk

krumme
Geografisk sted: frederiksværk
Alder: 55

Indlæg af krumme » lørdag, 17. okt, 2020 07:50

Hej alle
Nu skal vi ikke gå i panik over sidste kamp, men det var et vink om at alle skal være minst 95% klar før man vinder en
kamp i PL og det var der kun Robbo og Salah i mine øjne der var.

Opstilling til dagens må blive som følger: Adrian-Trent-Gomez-VVD-Robbo-Fabino-Thiago-Hendo-Salah-Firmino-mané.

Det kommer helt til, at hjælpe med Hendo tilbage,som indpisker og thiago på bolden. Således kan VVD og Fabino koncentrer sig om det defensive ansvar de har (det tror de havde glemt hjemme mod AV).

Det bliver forhåbentlig et brag af en kamp med Liverpool som sikker vinder.

YNWA KRUMME

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 56

Indlæg af Cynwal » lørdag, 17. okt, 2020 07:58

Pudsigt, at der også var Merseyside Derby for præcis 10 år siden på dagen i dag, og at det dengang var den hidtil sidste Everton sejr. Puhha det var godt nok også skidt dengang i oktober 2010, med Roy Hodgson som manager, Hicks & Gillett som ejere og klubben på vej mod at blive taget under administration. BBC har en artikel om det:
https://www.bbc.com/sport/football/54564257
Vi SMADRER det PIShold

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Legoland
Alder: 43

Indlæg af Emmy » lørdag, 17. okt, 2020 12:41

Det er meget glædeligt at Matip og specielt Thiago er i startopstillingen. Lidt skuffende er det at Firmino er, jeg havde helt sikkert sat ham af og smidt Jota ind.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Scherwin

Indlæg af Scherwin » lørdag, 17. okt, 2020 13:06

Ved ikke med jer men jeg tror aldrig jeg har været mere rolig efter et nederlag.

Det var grinagtigt og jeg morede mig faktisk.

Jeg er sikker på at Klopp med 2 ugers analyse vil have en slags "tottenham effect"
Kan ikke se os tabe i dag. der er et par verdensstjerner som skal ud og bevise en masse.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Scherwin

Indlæg af Scherwin » lørdag, 17. okt, 2020 13:35

1-0 Mane.

Klopp Masterclass inc?

Scherwin

Indlæg af Scherwin » lørdag, 17. okt, 2020 13:37

Der er straffe og rødt kort til Pickford.

Direkte rødt kort. vanvids tackling

Scherwin

Indlæg af Scherwin » lørdag, 17. okt, 2020 13:41

vanvittigt at pickford ikke får direkte rødt.

blows my mind!

dommer standarden er laverer end pigerenes 8 årige rækker.

Brugeravatar
Kasper88

Indlæg af Kasper88 » lørdag, 17. okt, 2020 13:43

Yderst problematisk, at dommeren og VAR er startet på vanlig skandaløs vis.
Corner taken quickly...

Besvar