Aston Villa - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem om Man of the match

Afstemning sluttede onsdag, 14. okt, 2020 21:57

Adrian
1
3%
Alexander-Arnold
1
3%
Gomez
1
3%
Van Dijk
0
Ingen stemmer
Robertson
8
25%
Fabinho
0
Ingen stemmer
Wijnaldum
1
3%
Keita
1
3%
Jota
2
6%
Salah
15
47%
Firmino
0
Ingen stemmer
Minamino
0
Ingen stemmer
Jones
2
6%
Milner
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 32

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 36

Re: Aston Villa - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Mads T. » søndag, 04. okt, 2020 23:31

texy skrev:
søndag, 04. okt, 2020 23:12
Hr. Drejer skrev:
søndag, 04. okt, 2020 22:58
Klopp har lige sagt at Alisson er ude i 4-6 uge

Pearce;
Klopp: "Alisson has no chance of playing v Everton. Four weeks is possible, six weeks more likely."
F*ck!!

Troede ikke, at det var så slemt. Så vil jeg faktisk mene, at vi skal ud og lede efter en målmand i landholdspausen.
Transfervinduet lukker i morgen.

Brugeravatar
Kasper88

Indlæg af Kasper88 » søndag, 04. okt, 2020 23:32

Hvad laver han?
Corner taken quickly...

Brugeravatar
Icipher
Geografisk sted: København

Indlæg af Icipher » mandag, 05. okt, 2020 00:06

Kasper88 skrev:

Hvad laver han?
Man kan enten grine eller græde.

Han valgte vist det første.

liverpoolfc86

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 05. okt, 2020 00:26

Manglede vi i bund og grund ikke en styr mester. En der kunne dele "lussinger" ud til holdet og bede dem steppe et gear op. Tage bolden til sig med ro, holde på den og spille den rundt og fremad, uden at smide den væk.

En der kunne sige til Gomez og Trent de fucking skulle hive sig selv i nosserne og komme ind i kampen, hvis de tror de skal blive til noget.

Det manglede jeg faktisk at se

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » mandag, 05. okt, 2020 00:36

UP the reds jeg vil bare glæde mig over at det kun kan blive bedre næste gang 😂😂😂

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Legoland
Alder: 43

Indlæg af Emmy » mandag, 05. okt, 2020 05:23

Vores trup er stadig ikke god nok.

Reserverne har simpelthen ikke den fornødne klasse og når de etablerede samtidig tjekker ud, så er vi sårbare.
Der kan nævnes mange efter sådan en total nedsmeltning, men det er nok ikke helt retvisende. Men vi bliver ikke mestre med Adrian på mål, det er sikkert.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 33

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 05. okt, 2020 06:57

Emmy skrev:Vores trup er stadig ikke god nok.

Reserverne har simpelthen ikke den fornødne klasse og når de etablerede samtidig tjekker ud, så er vi sårbare.
Der kan nævnes mange efter sådan en total nedsmeltning, men det er nok ikke helt retvisende. Men vi bliver ikke mestre med Adrian på mål, det er sikkert.
Det ved jeg nu ikke, sidste sæson stod han da i en længere periode imens vi grundlagde et godt forspring til man City.

Men det er selvfølgelig ikke optimalt at mangle sin førstekeeper og der er en grund til vi gav så meget for Allie og fik Adrian gratis.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » mandag, 05. okt, 2020 07:42

liverpoolfc86 skrev:
mandag, 05. okt, 2020 00:26
Manglede vi i bund og grund ikke en styr mester. En der kunne dele "lussinger" ud til holdet og bede dem steppe et gear op. Tage bolden til sig med ro, holde på den og spille den rundt og fremad, uden at smide den væk.

En der kunne sige til Gomez og Trent de fucking skulle hive sig selv i nosserne og komme ind i kampen, hvis de tror de skal blive til noget.

Det manglede jeg faktisk at se

Jo, det kan man sige, selvom det jo bliver komisk, når en ellers rutineret keeper som Adrian skulle står og kommandere, når han selv er den der starter og fortsætter med at sprede usikkerhed omkring sig, vi har VvD og Robbo, og vi har Fabinho og Gini på banen. De burde kunne finde ud af at kommunikere og rette ind i løbet af kampen, men de havde vist alle travlt med selv at få det til at fungere, og vi hang bare ikke sammen som hold.

Vi har altså nogle af verdens bedste spillere ude med skader i går: Alisson, Thiago, Hendo og Mané, og man mærker helt sikkert, når Hendo ikke er med, og Milner kan desværre ikke tilbyde det samme, som han engang kunne på banen andet end i cup kampe.

Texy var inde på, at Trent og Gomez udviser en form for arrogance i deres attitude på banen og også i deres spil, og dén arrogance koster. Jeg har også tidligere bemærket det og tænkt, at det nok er meget godt med en snert af det i denne verden, men de skal ligge den på hylden og finde arbejdstøjet frem og starte fra scratch med at vise ydmyghed, og at de mestrer det grundlæggende.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » mandag, 05. okt, 2020 08:01

Filos of Isk skrev:
mandag, 05. okt, 2020 06:57
Emmy skrev:Vores trup er stadig ikke god nok.

Det ved jeg nu ikke, sidste sæson stod han da i en længere periode imens vi grundlagde et godt forspring til man City.

Men det er selvfølgelig ikke optimalt at mangle sin førstekeeper og der er en grund til vi gav så meget for Allie og fik Adrian gratis.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Han har stået rigtig godt i en længere periode, men han har også vist, at han har klare mangler, og vi kan ikke rigtig bruge ham til boldomgangen i de bagerste rækker. Hans udspark er upræcise, og han kan ikke spille sweeper keeper. A pro pos sweeper, så kunne det have været en god ting i går, da vi gik over til 3 mand derned med VvD som den dybtliggende og så glemme offside, som slet ikke hang sammen alligevel. Så havde vi da ikke set de 2 sidste friløbere, hvor vi hang mange meter efter.
Jeg tror, det er fint med en pause, og så håber vi på en reaktion som efter rundbarberingen mod Spurs for efterhånden længe siden.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » mandag, 05. okt, 2020 08:39

texy skrev:
Hr. Drejer skrev:

Pearce;
Klopp: "Alisson has no chance of playing v Everton. Four weeks is possible, six weeks more likely."
F*ck!!

Troede ikke, at det var så slemt. Så vil jeg faktisk mene, at vi skal ud og lede efter en målmand i landholdspausen.
Kan miste seks oppgjør - inkludert Everton og Man. City

Alisson ble skadet i skulderen etter en kollisjon med en lagkamerat. Terminlisten viser at han nå står i fare for å miste en rekke viktige oppgjør.

Det startet med derbyet mot Everton om 13 dager. Så venter Ajax, Sheffield United, Midtjylland og West Ham før oktober er omme. De to første kampene i november er mot Atalanta og Manchester City, og også de ryker hvis spådommen stemmer.

I så fall vil ikke Alisson være tilbake før etter neste landslagspause, mot Leicester 21. november.

-----

Jeg tænker, at vi får snakket tingene godt og grundigt igennem her i pausen, og så kan vi ikke spille på samme måde mod Everton, da vi bl.a. tabte grundet vores indstilling, dvs. vi tabte for mange dueller og 2. bolde, som gjorde en stikning i dybden mulig, eller at spille uden om os med et par afleveringer, fordi vi ikke var afstemte. Everton vil møde op med samme sult og aggressivitet, og så har de James til at lægge disse knivskarpe afleveringer, som Villa har Grealish, og samtidig er Everton's angribere brandvarme. Et Merseyside Derby er måske lige præcis dét, vi trænger til for at få den rette mentalitet og gejst med på banen ?

Jeg er ikke så bekymret for de følgende kampe, indtil vi når Atalanta og Man City, hvor jeg enten håber, at Ali er klar igen, eller at Adrian har fundet sin bedste form, som han har vist os før. Vi skylder måske også Adrian, at han som de fleste markspillere også mangler kampe i kroppen, så han skal måske også have mulighed for at spille sig i kampform, selvom det gerne må komme meget hurtigt ?

Vi skal dog gøre det nemmere for Adrian, og han skal selv kun koncentrere sig om basics og ikke gøre noget sværere, end det behøver at være.

liverpoolfc86

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 05. okt, 2020 08:41

Niels K skrev:
texy skrev:
Hr. Drejer skrev:

Pearce;
F*ck!!

Kan miste seks oppgjør - inkludert Everton og Man. City

Alisson ble skadet i skulderen etter en kollisjon med en lagkamerat. Terminlisten viser at han nå står i fare for å miste en rekke viktige oppgjør.

Det startet med derbyet mot Everton om 13 dager. Så venter Ajax, Sheffield United, Midtjylland og West Ham før oktober er omme. De to første kampene i november er mot Atalanta og Manchester City, og også de ryker hvis spådommen stemmer.

I så fall vil ikke Alisson være tilbake før etter neste landslagspause, mot Leicester 21. november.

-----

Jeg tænker, at vi får snakket tingene godt og grundigt igennem her i pausen, og så kan vi ikke spille på samme måde mod Everton, da vi bl.a. tabte grundet vores indstilling, dvs. vi tabte for mange dueller og 2. bolde, som gjorde en stikning i dybden mulig, eller at spille uden om os med et par afleveringer, fordi vi ikke var afstemte. Everton vil møde op med samme sult og aggressivitet, og så har de James til at lægge disse knivskarpe afleveringer, som Villa har Grealish, og samtidig er Everton's angribere brandvarme. Et Merseyside Derby er måske lige præcis dét, vi trænger til for at få den rette mentalitet og gejst med på banen ?

Jeg er ikke så bekymret for de følgende kampe, indtil vi når Atalanta og Man City, hvor jeg enten håber, at Ali er klar igen, eller at Adrian har fundet sin bedste form, som han har vist os før. Vi skylder måske også Adrian, at han som de fleste markspillere også mangler kampe i kroppen, så han skal måske også have mulighed for at spille sig i kampform, selvom det gerne må komme meget hurtigt ?

Vi skal dog gøre det nemmere for Adrian, og han skal selv kun koncentrere sig om basics og ikke gøre noget sværere, end det behøver at være.
Er ked af at skulle være ærlig, men hvis ikke vi finder det helt høje niveau frem, så slagter Everton os squ.

For de er satme kommet igang og fundet linje at gå efter

Rasputin

Indlæg af Rasputin » mandag, 05. okt, 2020 08:44

en vild nedsmeltning. Andrian er nem at pege fingre ad.(og ikke helt uden grund), Men et forsvar som siden genstarten ikke har været oppe det gammelkendte niveau, sammen med en alt anden end en boldsikker målmand, høj forsvarslinje. Ja, så blev det vores tur til at lave en Southampton. De samme fejl blev gentaget igen og igen. Det var helt skørt at se. Efter Chelsea og Arsenal havde jeg indtrykket af et forsvar der var ved at spille sig i form igen. Puha, ikke engang under Woy Hodgson har vi været så dårlige. Villa kunne have scoret fårking 10 mål, og det havde ikke været for mange. Godt med en pause!

Den gør naller

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 05. okt, 2020 08:57

Rasputin skrev:
mandag, 05. okt, 2020 08:44
en vild nedsmeltning. Andrian er nem at pege fingre ad.(og ikke helt uden grund), Men et forsvar som siden genstarten ikke har været oppe det gammelkendte niveau, sammen med en alt anden end en boldsikker målmand, høj forsvarslinje. Ja, så blev det vores tur til at lave en Southampton. De samme fejl blev gentaget igen og igen. Det var helt skørt at se. Efter Chelsea og Arsenal havde jeg indtrykket af et forsvar der var ved at spille sig i form igen. Puha, ikke engang under Woy Hodgson har vi været så dårlige. Villa kunne have scoret fårking 10 mål, og det havde ikke været for mange. Godt med en pause!

Den gør naller
Det ved jeg nu ikke, de har en xG på 3,08, hvilket er mindst 2,08 for meget, men vidner trods alt også om at de fik udnyttet nogle chancer til mere end forventet.

Men nej, det var helt tåbeligt, Ross BArkley fik jo lov til at løbe os helt rundtossede, hvis man ikke vidste bedre, så skulle man tro at det var første gang Trent og Joemez mødte hinanden, for deres kommunikation var da helt på månen. Der er sgu noget at arbejde med, for det her skal løses på træningsbanen, vi kan ikke nå at købe os ud af problemerne, vi kan simpelthen ikke nå at finde en bedre andenkeeper på så kort tid, det tror jeg ikke og Allie er ikke ude længe nok til at vi kan lokke etablerede keepere til.

Men det kan vi jo også godt, lur mig om ikke det var en kombination af at Villa fik et par heldige mål på heldige tidspunkter, udover de fortjente mål de fik, og at vores spillere mente at ovenpå Arsenal og Chelsea kampene, så var det her den nemme sidste kamp, der lige skulle overstås inden landskampene?

Men det er der jo ikke råd til at vi gør til en vane det her!
Senest rettet af Filos of Isk mandag, 05. okt, 2020 09:10, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » mandag, 05. okt, 2020 09:07

Nej, og hvis de ikke allerede viste det, så blev det bare igen tykt understreget, at der ikke findes nemme kampe i PL. Alle hold lugter blod og har stor kvalitet, hvis de fornemmer, at der er noget at komme efter.
De redder sig fra nedrykning med et enklet point, som de ikke skulle have haft, og vi bliver suveræne mestre. Sådan er PL, og det var måske meget godt, at der blev sat tyk streg under det, så vi kan finde vores gamle jeg frem igen hurtigst muligt.

Vi kan i øvrigt som fans heller ikke forvente, at vi skal vinde alle kampe i denne liga, selvom denne her var mere end et nederlag.

Rio

Indlæg af Rio » mandag, 05. okt, 2020 09:36

Niels K skrev:
mandag, 05. okt, 2020 09:07
Nej, og hvis de ikke allerede viste det, så blev det bare igen tykt understreget, at der ikke findes nemme kampe i PL. Alle hold lugter blod og har stor kvalitet, hvis de fornemmer, at der er noget at komme efter.
De redder sig fra nedrykning med et enklet point, som de ikke skulle have haft, og vi bliver suveræne mestre. Sådan er PL, og det var måske meget godt, at der blev sat tyk streg under det, så vi kan finde vores gamle jeg frem igen hurtigst muligt.

Vi kan i øvrigt som fans heller ikke forvente, at vi skal vinde alle kampe i denne liga, selvom denne her var mere end et nederlag.
Jeg bryder mig ikke om det her forsøg på at glatte ud, selvom dine intentioner er gode. Det var en ren og skær katastrofe, og det var uværdigt. Vi må aldrig, aldrig, aldrig lukke 7 mål ind. Heller ikke selvom alt gik imod os. Heller ikke selvom der ingen nemme kampe er. Heller ikke selvom 3 skud blev rettet af og personlige fejl ødelagde vores gameplan inden kampen knap var startet. Vi SKAL kunne begrænse sådan et nederlag. Så havde det været et bump på vejen alá Watford sidste år, men det her var jo fandme til historiebøgerne.

Besvar