Lincoln City - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem om Man of the match

Afstemning sluttede søndag, 04. okt, 2020 22:32

Adrian
0
Ingen stemmer
N. Williams
0
Ingen stemmer
R. Williams
0
Ingen stemmer
Van Dijk
3
8%
Tsimikas
0
Ingen stemmer
Grujic
6
17%
Jones
10
28%
Elliott
0
Ingen stemmer
Shaqiri
6
17%
Minamino
11
31%
Origi
0
Ingen stemmer
Fabinho
0
Ingen stemmer
Jota
0
Ingen stemmer
Keita
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 36

Hr. Drejer
Geografisk sted: Skee

Re: Lincoln City - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 24. sep, 2020 20:43

zalcos skrev:
torsdag, 24. sep, 2020 19:52
#LFC XI to face Lincoln City: Adrian, N Williams, R Williams, van Dijk, Tsimikas, Grujic, Jones, Elliott, Shaqiri, Minamino, Origi.
2 X Williams
Kenny Dalglish requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood.

Brugeravatar
henry
Geografisk sted: Odense
Alder: 33

Indlæg af henry » torsdag, 24. sep, 2020 20:55

Cynwal skrev:
torsdag, 24. sep, 2020 20:37
henry skrev:
torsdag, 24. sep, 2020 20:32
Det er lang tid siden, at vi har vundet det her Carling Cup. Det gør vi i år. Derfor vinder vi også om lidt.
Det er næsten længere tid side, at vi har haft fornøjelsen af dig herinde Henry. Velkommen tilbage
Jeg havde lidt problemer med at huske min kode.

Rigtig fint lille citat du har forneden. Hvem kan mon have skrevet det engang.

Den nye udebanetrøje kræver lidt tilvænning.
Billede

Junte

Indlæg af Junte » torsdag, 24. sep, 2020 21:18

Er det bare mig, eller er Lincolns målmand lidt svag oppe i højre krog......😳

Manowar2

Indlæg af Manowar2 » torsdag, 24. sep, 2020 22:07

henry skrev:
torsdag, 24. sep, 2020 20:55
Cynwal skrev:
torsdag, 24. sep, 2020 20:37
henry skrev:
torsdag, 24. sep, 2020 20:32
Det er lang tid siden, at vi har vundet det her Carling Cup. Det gør vi i år. Derfor vinder vi også om lidt.
Det er næsten længere tid side, at vi har haft fornøjelsen af dig herinde Henry. Velkommen tilbage
Jeg havde lidt problemer med at huske min kode.

Rigtig fint lille citat du har forneden. Hvem kan mon have skrevet det engang.

Den nye udebanetrøje kræver lidt tilvænning.
Haha, ja. Ang trøjen sad jeg og tænkte, at den bliver min lille søn glad for - jeg kan sige til ham, at det er med hvaler på...

texy
Geografisk sted: København
Alder: 45

Indlæg af texy » torsdag, 24. sep, 2020 22:51

Hold da op, hvor jeg synes, at Minamino var vild i dag. Han sprintede rundt overalt i 90 minutter, som om hab var på speed og epo, Synes, at han er i gang med gigantiske skridt i sin udvikling. Klart min MoM.

Et godt stykke efter Minamino har jeg Jones (der i en stor periode var lidt anonym)og Van Dijk. Van Dijk har jeg, fordi hans præstationer let negligeres, når det i en hel halvleg ser ud som om, at han intet har at lave. Men så snart han var gået ud, sejlede vores defensiv.

Men super underholdende kamp, hvor de offensive kunne tanke selvtillid.
Kloppite

Tom_Jorsal
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 32

Indlæg af Tom_Jorsal » torsdag, 24. sep, 2020 23:47

Hold da kæft nogle mål..

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Legoland
Alder: 42

Indlæg af Emmy » fredag, 25. sep, 2020 05:57

Hvis man lige skulle fremhæve en mindre god indsats, faktisk rigtig dårlig, så var Neco på niveau m d modstanderen i dag. Dårlig defensiv som kostede mål og alt for satsende og show præget i det offensive. Meget skuffende indsats fra ham.
"We're not racist, we only hate the mancs"

jensemand
Geografisk sted: København S
Alder: 30

Indlæg af jensemand » fredag, 25. sep, 2020 08:37

Enig i at Neco ikke var god i går, han har virket lidt for ivrig og tændt de sidste par kampe han har fået, hvilket har hæmmet det gode og naturlige spil han kom med da han først kom frem.

Dog er han 19 år og skal stille og roligt finde sig til rette på holdet og finde sit spil, det er kun naturligt at formen går lidt op og ned for så ung en spiller. Derfor er det også beskæmmende at læse at han er blevet nødt til at lukke ned for diverse sociale medier fordi han er blevet svinet så meget til af såkaldte "fans" efter kampen i går. Jeg fatter simpelthen ikke at folk kan finde på den slags...
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » fredag, 25. sep, 2020 08:49

Enig, det hører ingen steder hjemme, og det gavner ham i hvert fald ikke. Jeg kunne desværre ikke se kampen men måtte nøjes med highlights, og dem var der da nogle stykker af, må man sige. Super flotte mål og sprudlende spil. Det lover godt.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » fredag, 25. sep, 2020 08:54

Lincoln 2-7 Liverpool: Player Ratings

It was a case of death by a thousand cuts for Lincoln as Liverpool comfortably dispatched the League One side in the League Cup, with a number of Reds shining in a 7-2 win.

Lincoln 2-7 Liverpool
League Cup Third Round, LNER Stadium
September 24, 2020

Goals: Edun 60′, Montsma 67′; Shaqiri 9′, Minamino 18′, 46′, Jones 32′, 36′, Grujic 65′, Origi 89′

Adrian – 7 (out of 10)

Had little to do in the first half and when asked to intervene, did so without a hitch.

It was in the second where he came to the fore, however, with a series of successive saves early in the piece to deny Lincoln from close range.

Could do little to stop Lincoln pulling a goal back, but was caught well out of position from the corner for their second.

Neco Williams – 6

Looked to keep the width on the right in attack, but moments of indecision and a lack of composure saw him dispossessed – which led to Lincoln registering on the scoresheet.

On the whole, the occasion provided valuable game time and continued to highlight areas in need of development, which is what you would expect for an up and coming 19-year-old.

Rhys Williams – 7

It was a memorable night for the 19-year-old, making his Liverpool debut positioned alongside the world’s leading centre-back for the first half.

Considered one of the academy’s most promising talents, Williams showed his confidence in possession as displayed by his diagonal switch into the attacking penalty area to help set up the third goal.

Did well to cajole his opponent and was helpless as he lost his footing for their goal. Will have benefited greatly from the experience.

Virgil van Dijk – 7

The Dutchman was the sole player retained from the side who overcame Chelsea, providing an experienced head in a defensive line made up of two teenagers and a senior debutant.

His presence alone was enough to force Lincoln into a misstep and assist Williams in his debut, in what was a solid half whereby he was asked to do very little defensively.

Rightly swapped out at half-time to end his first outing in the competition for Liverpool.

Kostas Tsimikas – 7

The first competitive game for the Reds was one headlined by his willingness to deliver the ball into the box without delay, an attacker’s dream.

Much of his work was away from the defensive third, such was Liverpool’s dominance in possession. Overall, a solid debut from the left-back.

Marko Grujic – 7

Over 1000 days and loans at two different clubs separated Grujic’s last two competitive appearances for the club, and here, he occupied the holding role in an otherwise attack-focused lineup.

Consistently looked to be positive and switch play and was rewarded for his endeavour with his maiden Liverpool goal with a strike from outside the area.

Curtis Jones – 9 (Man of the Match)

There really is no shortage of confidence when it comes to Jones.

Bundled over to set up the opportunity for Liverpool’s opener, the 19-year-old added two more goals to his career tally (now five) – both of which were struck with authority.

But it was his second which exemplified his game having evaded the defender with work in tight in order to create space for his right-footed effort and while deflected, it was all his making.

He also added some nice defensive work to his game as he continued to tick all the right boxes.

Xherdan Shaqiri – 8

It had been a while between drinks for the No. 23, with his last start coming in the Club World Cup semi-final last December – with a series of injuries holding him back.

But he started this one with a bang, rifling a pinpoint free-kick into the top corner of the net to provide the ideal foundations for his team.

Playing as part of the midfield three, Shaqiri was energetic, sharp and posed a constant threat from deep and during dead ball situations. He more than seized his opportunity.

Harvey Elliott – 7

Quieter than his counterparts, but as a member of the mosquito squad he was bright and consistently on his toes looking to force Lincoln into a mistake in the final third.

His quick readjustment enabled him to capitalise on Lincoln’s poor back play and helped to set the move in motion for Minamino’s first goal.

Takumi Minamino – 9

Operating centrally, Minamino continued to make positive steps and showcase his ever-growing confidence.

His first-time finish into the top corner from outside the area demonstrated as much and his willingness to drop into midfield added to the pressure placed on the hosts.

And it came up trumps in the second as he finished up some brilliant pressing work to add his second and Liverpool’s fifth of the night, before splitting Lincoln down the middle to set the seventh goal in motion.

Divock Origi – 5

It was a largely anonymous display from the Belgian, with his intent both on and off the ball lacking, to say the very least.

He did find himself with an assist to his name for Jones’ first and a goal to cap off the thrashing, but with those around him making runs and offering an option, Origi looked out of place and did little to suggest he should be afforded a consistent place in the matchday squad – should he stay.

Substitutes

Fabinho (on for Van Dijk, 46′) – 6 –

Another game at the heart of defence came the way of the Brazilian, and it took a little time to adjust to what was a fast start to the second half.

Diogo Jota (on for Elliott, 57′) – 6 –

A solid yet unspectacular debut appearance. Showcased nice clean work on the ball and a willingness to take aim at goal. Plenty to look forward to as he settles in.

Naby Keita (on for Shaqiri, 75′) – N/A –

Had little time to make a significant impact.

Subs not used: Kelleher, Van den Berg, Alexander-Arnold, Wilson

Manager

Jurgen Klopp – 9

Opted for a much-changed side which primarily handed chances to those on the fringes or currently in the shop window, and it was an emphatic display.

The light was shone on those seeking further opportunities and valuable game time injected into their lefs as the season starts to pick up pace.

It was a match which exemplified the growth Liverpool have undertaken under Klopp, where despite 10 changes the Reds were able to field a strong XI who cruised to victory.

The result ensures Liverpool are now three from three in 2020/21 and will have the chance to progress to the fifth round of the competition should they topple Arsenal next week.

Player ratings definitions: 10 = Faultless | 9 = Excellent | 8 = Very Good | 7 = Good | 6 = Average | 5 = Below Par | 4 = Bad | 3 = Very Bad | 2 Awful | 1 = Surely Not

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » fredag, 25. sep, 2020 09:08

– Døren min er alltid åpen hvis spillerne viser viljen og innstillingen vi så i kveld

Jürgen Klopp sier laget som banket Lincoln kommer til å få mye spilletid denne sesongen.

https://www.liverpool.no/nyheter/2020/9 ... a-i-kveld/

AJJ

Indlæg af AJJ » fredag, 25. sep, 2020 09:10

texy skrev:
torsdag, 24. sep, 2020 22:51
Hold da op, hvor jeg synes, at Minamino var vild i dag. Han sprintede rundt overalt i 90 minutter, som om hab var på speed og epo, Synes, at han er i gang med gigantiske skridt i sin udvikling. Klart min MoM.

Et godt stykke efter Minamino har jeg Jones (der i en stor periode var lidt anonym)og Van Dijk. Van Dijk har jeg, fordi hans præstationer let negligeres, når det i en hel halvleg ser ud som om, at han intet har at lave. Men så snart han var gået ud, sejlede vores defensiv.

Men super underholdende kamp, hvor de offensive kunne tanke selvtillid.
Ja, vi så den Minamino, som terroriserede os i CL, hvilket angiveligt førte til, at flere af de ledende spillere henvendte sig til trænerteamet med opfordring til et køb. De vidste så ikke, at Liverpool på det tidspunkt allerede var i fremskredne forhandlinger.

Og dejligt for en gangs skyld med en seværdig Liga Cup kamp. Det kunne være fint, hvis vi tog en af de små pokaler i år - sammen med de to store.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 25. sep, 2020 09:17

Kunne ikke se kampen og har derfor måttet nøjes med referater og korte videoklip, men jeg er glad for, at - især - de spillere, der er i spil til en rolle omkring førsteholdet (Minamino, Tsimikas, Shaq m.fl.) lader til at have gjort en fin figur. Måske er vores bredde ikke så ringe endda.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » fredag, 25. sep, 2020 09:42

Video'er af Shaq, Curtis og Taki. Man må da sige, at vi arbejder med at få skruet tempoet op i kampene. Det er super fedt:

(Video) Shaqiri highlights v Lincoln: Stunning freekick, clever passes and more as forgotten man returns

https://www.empireofthekop.com/2020/09/ ... n-returns/

Video: Curtis Jones’ Man of the Match performance against Lincoln City

https://www.anfieldwatch.co.uk/video-cu ... coln-city/

(Video) Minamino highlights v Lincoln: Taki runs show with two goals, one assist & loads of clever touches

https://www.empireofthekop.com/2020/09/ ... r-touches/
Senest rettet af Niels K fredag, 25. sep, 2020 09:45, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 45
Kontakt:

Indlæg af Mugge » fredag, 25. sep, 2020 09:45

Specielt i første halvleg synes jeg Tsimikas lignede en, der ikke anede hvor han var. Han skal nok bruge en del kampe, for at vænne sig til den Britiske spillestil. Så det vil måske hjælpe ham med et par kampe på U23-holdet.

Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk

Besvar