Chelsea - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem om Man of the match

Afstemning sluttede onsdag, 30. sep, 2020 19:19

Alisson
17
20%
Alexander-Arnold
0
Ingen stemmer
Fabinho
26
30%
Van Dijk
0
Ingen stemmer
Robertson
4
5%
Wijnaldum
0
Ingen stemmer
Henderson
0
Ingen stemmer
Keita
0
Ingen stemmer
Mane
28
33%
Salah
1
1%
Firmino
1
1%
Thiago
9
10%
Milner
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 86

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 45
Kontakt:

Chelsea - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Mugge » søndag, 13. sep, 2020 21:14

Hvornår:
Søndag d. 20. september, kl. 17.30

Turnering:
Premier League

TV-kanal:
Xee

Online:
Viaplay.
Har du ikke Viaplay, så klik her.

Bemærk: Vi tillader ikke links til- eller forespørgsler efter ulovlige tv-streams!

Radiokanal:
LFCTV GO

Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.

Afstemning omkring Man of the match tilføjes tråden kort før/efter kampens afslutning

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Chelsea - LFC >> Kamptråden

Indlæg af athomsen » mandag, 14. sep, 2020 08:48

Den kan blive lige så underholdende som Leeds kampen - håber dog udeholdet vinder denne kamp.

Er utrolig glad for, at vi skal møde Chelsea på udebane allerede nu, inden de bliver alt for sammenspillet.

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 42

Indlæg af ilusio » mandag, 14. sep, 2020 12:07

Vi skal slå dem på rutinen og at vi er sammenspillet.
3 point vil være stort!
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » mandag, 14. sep, 2020 13:01

Altid en svær bane at besøge i nyere tid.

Jeg ser det som en stor fordel, at vi har en PL kamp under bæltet allerede, så vi er i det rette tempo, og vi har fået konkrete ting at arbejde på inden dette opgør.

Man aner jo ikke, hvordan de vil stille op, så mon ikke vi fokuserer på eget spil, og at vores kollektiv skal hænge perfekt sammen, for gør det det, så er jeg ret sikker på de 3 point.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 45

Indlæg af texy » mandag, 14. sep, 2020 20:33

Niels K skrev:
mandag, 14. sep, 2020 13:01

Jeg ser det som en stor fordel, at vi har en PL kamp under bæltet allerede, så vi er i det rette tempo, og vi har fået konkrete ting at arbejde på inden dette opgør.

Man aner jo ikke, hvordan de vil stille op, så mon ikke vi fokuserer på eget spil, og at vores kollektiv skal hænge perfekt sammen, for gør det det, så er jeg ret sikker på de 3 point.
Har Chelsea ikke samme "fordel", når de har spillet deres kamp mod Brighton i aften?
Kloppite

Brugeravatar
Kasper88

Indlæg af Kasper88 » mandag, 14. sep, 2020 21:58

ilusio skrev:
mandag, 14. sep, 2020 12:07
Vi skal slå dem på rutinen og at vi er sammenspillet.
3 point vil være stort!
Vi skal slå dem på præcis samme måde vi har slået dem de forgangende gange - ved at have en taktisk meget bedre manager, som har vist, at han med relativ lethed kan udmanøvre Lampards forsøg på at lægge højt pres med fokus på at lukke af for vores backs...og nåh ja, så har vi spiller for spiller også en bedre trup.
Corner taken quickly...

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » tirsdag, 15. sep, 2020 08:27

texy skrev:
mandag, 14. sep, 2020 20:33
Niels K skrev:
mandag, 14. sep, 2020 13:01

Har Chelsea ikke samme "fordel", når de har spillet deres kamp mod Brighton i aften?
Jo, jeg troede faktisk, at de var en af klubberne, der skulle spille senere. De fik som bekendt også en god start, selvom det første kommer efter en rimelig sløj opspilsfejl, hvor der dømmes straffe på Werner. Mål nr. 2 er vel et one in a million-skud af Reece James, og så misser Brighton en kæmpe hovedstødschance, før de scorer til 3;1 på et skud udenfor feltet, der rettes af af en Brighton-spiller og snyder målmanden

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » tirsdag, 15. sep, 2020 08:35

Why Frank Lampard doesn’t want to “do the maths” on Liverpool & Chelsea’s spending

Frank Lampard said there is “no point in doing the maths” as he compared Liverpool’s spending to his Chelsea side, and the numbers show why he wouldn’t want to.

https://www.thisisanfield.com/2020/09/w ... -spending/

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 33

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 15. sep, 2020 09:27

Niels K skrev:Why Frank Lampard doesn’t want to “do the maths” on Liverpool & Chelsea’s spending

Frank Lampard said there is “no point in doing the maths” as he compared Liverpool’s spending to his Chelsea side, and the numbers show why he wouldn’t want to.

https://www.thisisanfield.com/2020/09/w ... -spending/
Vi har OGS der desperat prøver at være Sir Fergie og Lampard der forsøger at kopiere MourinhoBillede
Mourinho i mellemtiden er vel i lidt af en identitetskrise.

Men Lampard taler jo til sin fanbase, de har det sikkert fint med at undvære matematikken.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » onsdag, 16. sep, 2020 08:46

Timo Werner så absolut ud til at være deres farligste spiller mod Brighton, hvor Brighton ellers var det bedst hold på dagen. Werner huserede lige præcis i de områder, hvor vi er mest sårbare - altså ovre ved Trent/Gomez, hvor der var plads i Brighton's 3-5-2'er.

Vi er ikke udsatte ift vores formation, da vi har en 4-back kæde, hvis modstanderen har gang i et etableret angreb mod os, men den er såbar grundet vores høje linje, og når vi fanges i en omstilling med backs stående højt.

Kan vi få lukket ned for Werner eller undgå muligheden for, at de kan spille ham fri, så Gomez skal dække ham og hele vores højre banehalvdel, så er vi kommet langt.

Hvis Chelsea ikke kommer blæsende og i stedet spiller henholdende for at lokke os helt frem for netop at kunne spille på omstillinger, så mener jeg også, at vi skal spille med livrem og seler, da vi længe har haft en lidt shaky defensiv, og da vi har angriberne til at slå til på de måske lidt færre chancer, vi normalt tilspiller os, og så kan vi prøve med lidt flere skud fra distancen, som vi har spillerne til.

Jeg håber også, at VvD hiver en MoM præstation op ad ærmet, da jeg gerne vil se hans uovervindelige udgave hurtigst muligt.

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 33

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 16. sep, 2020 09:52

Niels K skrev:Timo Werner så absolut ud til at være deres farligste spiller mod Brighton, hvor Brighton ellers var det bedst hold på dagen. Werner huserede lige præcis i de områder, hvor vi er mest sårbare - altså ovre ved Trent/Gomez, hvor der var plads i Brighton's 3-5-2'er.

Vi er ikke udsatte ift vores formation, da vi har en 4-back kæde, hvis modstanderen har gang i et etableret angreb mod os, men den er såbar grundet vores høje linje, og når vi fanges i en omstilling med backs stående højt.

Kan vi få lukket ned for Werner eller undgå muligheden for, at de kan spille ham fri, så Gomez skal dække ham og hele vores højre banehalvdel, så er vi kommet langt.

Hvis Chelsea ikke kommer blæsende og i stedet spiller henholdende for at lokke os helt frem for netop at kunne spille på omstillinger, så mener jeg også, at vi skal spille med livrem og seler, da vi længe har haft en lidt shaky defensiv, og da vi har angriberne til at slå til på de måske lidt færre chancer, vi normalt tilspiller os, og så kan vi prøve med lidt flere skud fra distancen, som vi har spillerne til.

Jeg håber også, at VvD hiver en MoM præstation op ad ærmet, da jeg gerne vil se hans uovervindelige udgave hurtigst muligt.
Det kan lynhurtigt blive en kamp hvor ingen hold tør angribe særligt meget.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » onsdag, 16. sep, 2020 10:55

Filos of Isk skrev:
onsdag, 16. sep, 2020 09:52
Niels K skrev:Timo Werner så absolut ud til at være deres farligste spiller mod Brighton, hvor Brighton ellers var det bedst hold på dagen. Werner huserede lige præcis i de områder, hvor vi er mest sårbare - altså ovre ved Trent/Gomez, hvor der var plads i Brighton's 3-5-2'er.

Det kan lynhurtigt blive en kamp hvor ingen hold tør angribe særligt meget.

Det tænker jeg også. Dels kan vi godt leve med en uafgjort i London, og dels mener jeg, at vores 3 forreste vil være bedre til at skabe noget de 3 i mellem, end Chelsea's individualister vil være.
Endelig er der skuddene udefra og dødboldene, som kan blive afgørende.

Brugeravatar
zalcos
Geografisk sted: Kolding
Alder: 30

Indlæg af zalcos » onsdag, 16. sep, 2020 11:58

Jeg 'ser mest frem til' at se vores forsvar mod deres angreb. Vi har virkelig haft nogle huller i osten mod knap så imponerende modstandere i de sidste mange mange kampe - og det vil jeg så inderligt hade hvis fx Werner får udnyttet! Lad os håbe at kampen kommer til at foregå på deres banehalvdel og deres nye dyre drenge ikke får synderligt meget at se til bolden.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

AJJ

Indlæg af AJJ » onsdag, 16. sep, 2020 12:05

3 point tak. Vi er et bedre hold over hele banen og deres forsvar er svagt. Brigthon spadserede igennem ved flere lejligheder, men havde ikke den fornødne kvalitet i afslutningerne.

Werner er god, men han kan ikke redde dem.

Vores træner er i øvrigt også bedre - også taktisk . Helt enig i Kaspers indlæg.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Skee

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 16. sep, 2020 18:07

AJJ skrev:
onsdag, 16. sep, 2020 12:05
deres forsvar er svagt
:lol: Og vores er stærkt!

Vi skal arbejde med vores forsvar, for det er meget svagt. Vi indkasserer ufattelig mange mål, og har gjort det siden West Ham kampen i februar. Måske de andre hold har lært at spille os på den rigtige måde (jeg synes så det er den forkerte måde)?

Jeg frygter Werner. Den måde vores spil er sat op på, er lige noget for ham. Han kan udnytte sin hurtighed til at løbe ind i rummene bag vores backs.

Jeg vil gerne se Minamino i stedet for Firmino, som har været utrolig ringe gennem længere tid, og Minamino så skarp ud i pre-season.

Men Klopp spiser sådan nogen som Lampard til morgenmad. Det er lige nøjagtig dér kampen skal vindes.
Kenny Dalglish requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood.

Besvar