LFC - West Ham >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem om Man of the match

Afstemning sluttede torsdag, 05. mar, 2020 22:40

Alisson
17
21%
Alexander-Arnold
21
26%
Gomez
0
Ingen stemmer
Van Dijk
1
1%
Robertson
6
7%
Fabinho
1
1%
Wijnaldum
8
10%
Keita
0
Ingen stemmer
Mane
6
7%
Salah
2
2%
Firmino
1
1%
Oxlade-Chamberlain
19
23%

Afgivne stemmer: 82

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 45
Kontakt:

LFC - West Ham >> Kamptråden

Indlæg af Mugge » torsdag, 20. feb, 2020 15:15

Hvornår:
Mandag d. 24. februar, kl. 21.00

Turnering:
Premier League

TV-kanal:
Sky Sports
TV3 Max

Online:
Viaplay
Bemærk: Vi tillader ikke links til- eller forespørgsler efter ulovlige tv-streams!

Radiokanal:
LFCTV GO

Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.

Efter kampens afslutning oprettes der en Man of the match afstemning

liverpoolfc86

Re: LFC - West Ham >> Kamptråden

Indlæg af liverpoolfc86 » torsdag, 20. feb, 2020 15:17

Lad Origi starte inde !

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 36

Indlæg af Mads T. » torsdag, 20. feb, 2020 18:02

liverpoolfc86 skrev:
torsdag, 20. feb, 2020 15:17
Lad Origi starte inde !
Hvorfor dog?

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » torsdag, 20. feb, 2020 18:06

Han har dælme ikke vist synderlig meget der skulle berettige til det ihvertfald. Sku da udelukkende være af hensyn til en af de 3 i front i forhold til evt. Småskavanker eller lignende.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

liverpoolfc86

Indlæg af liverpoolfc86 » torsdag, 20. feb, 2020 18:09

Bellamy_fever skrev:Han har dælme ikke vist synderlig meget der skulle berettige til det ihvertfald. Sku da udelukkende være af hensyn til en af de 3 i front i forhold til evt. Småskavanker eller lignende.
Han fortjener det og trænger til det. Vores 3 forreste kan godt brug lidt ro.

Hvis ikke vi bruger Origi så sælg ham dog i stedet

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » torsdag, 20. feb, 2020 18:12

liverpoolfc86 skrev:
torsdag, 20. feb, 2020 18:09
Bellamy_fever skrev:Han har dælme ikke vist synderlig meget der skulle berettige til det ihvertfald. Sku da udelukkende være af hensyn til en af de 3 i front i forhold til evt. Småskavanker eller lignende.
Han fortjener det og trænger til det. Vores 3 forreste kan godt brug lidt ro.

Hvis ikke vi bruger Origi så sælg ham dog i stedet
Det tror jeg også er den bedste idé. Jeg vil hellere se noget til Minamino, hvis en af de 3 forreste skal stå over.

mortenbak

Indlæg af mortenbak » fredag, 21. feb, 2020 10:47

Stærkeste opstilling!
Vi skal tilbage på sporet og op i omdrejninger, ovenpå den "oplevelse" i Madrid forleden. Og for den sags skyld også mod Norwich, som heldigvis gik godt alligevel.

Så kan vi rotere i FA Cuppen mod Chelsea.

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 32

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 21. feb, 2020 10:54

liverpoolfc86 skrev:
torsdag, 20. feb, 2020 18:09
Bellamy_fever skrev:Han har dælme ikke vist synderlig meget der skulle berettige til det
Han fortjener det og trænger til det.
Det handler vel mest om hvad han viser på trlningsbanen, så det er dælme svært for os at sige. Man kan selvfølgelig godt have atleter, der træner godt, men ikke præsterer i kamp, men der vil ofte være noget forsinkelse på og hvis træningen er god, som bliver præstationerne også derefter med tiden. Altså Mané er selvfølgelig bedre end Origi fordi han er Mané(eksempel), men hans bedre niveau bliver også amplificeret fordi han får lov at spille og får rytme osv. så den egentlige niveau forskel er ikke så stor som den ser ud når vi kun følger med i kampene, men til gengæld er det jo en selvforstærkende effekt og flere kampe giver også motivation til træning og så kan små forskelle jo se store ud.

Men når det er sagt, så skal vores vanlige tre starte, kampen er først på mandag og efterfølgende kamp er først lørdagen efter. Det er først derefter at vi kommer ind i en periode med to midtuge kampe i træk igen, og den ene er så altså skæbnekampen imod Atletico.
Så i mine øjne er det enten imod Bournemouth eller imod Chelsea, at det kan give mening at skifte et par spillere, alt efter hvad man er til, det er lidt en anden snak. Det kan også være vi bare skal klø på, for efter Atletico kommer endnu en periode med kun en kamp per uge. Personligt syntes jeg ikke vi skal rotere ret meget imod Chelsea da det er en glimrende kamp til at slibe knivende frem imod Atletico, ihvertfald bedre end Bournemouth, men det er en anden snak.
lige nu tror jeg det er vigtigere at genetablere rytmen da man ikke rigtigt kan restituere på forhånd.
Så stærkest opstilling:
Mané----Firmino----Salah
-----Keita----Gini-------
-------Fabinho--------
Robbo-VvD--Gomez-Trent
---------Allie----------
Jeg går lidt ud fra at Hendo er skadet eller småskadet og Keita viste god energi imod Norwich, så han får min stemme, men Chambo er selvfølgelig også kandidat og igen afgøres forskellen mellem de to mere på træningsbanen.

Aalen

Indlæg af Aalen » fredag, 21. feb, 2020 13:00

Kunne man ikke overveje at give TAA eller robertson en pause i denne kamp? Det kan vi vel godt tillade os. Der kommer vigtigere kampe (helt vildt fedt, at kunne skrive). Kunne ski'e godt tænke mig at se williams på HB i en kamp med 1. holdet.

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 32

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 21. feb, 2020 13:16

Aalen skrev:
fredag, 21. feb, 2020 13:00
Kunne man ikke overveje at give TAA eller robertson en pause i denne kamp? Det kan vi vel godt tillade os. Der kommer vigtigere kampe (helt vildt fedt, at kunne skrive). Kunne ski'e godt tænke mig at se williams på HB i en kamp med 1. holdet.
Det kan man jo sagtens, det er bare at skrive et andet navn på holdkortet ;)
Jeg mener dog at Williams på HB enten bør ske i kampen imod CHelsea eller Bournemouth, da kampprogrammet er tættere i den periode.
Personligt vil jeg hellere se ham imod Bournemouth, men forstår godt at andre hellere vil se ham imod CHelsea. Men i mine øjne er ingen af kampene nogen hvor der skal laves mange ændringer, men det ville være kanon for Williams at få en kamp med førsteholdet.
edit:
Klopp sagde også lidt på pressemødet om det
Klopp: Apart from Hendo, all the other boys are threat. But Tuesday-Monday there's absolutely no need to make changes. We will see.

Brugeravatar
Mysjkin
Alder: 45

Indlæg af Mysjkin » fredag, 21. feb, 2020 14:35

Jeg er meget spændt på denne kamp – navnlig hvordan Atletico-kampen har påvirket holdet mentalt. Det er første gang siden udekampen mod Napoli i september(!), at vores 1. hold er rendt ind i et nederlag. Nu var omstændighederne i Madrid godt nok noget specielle, men der kan være prikket hul på ’invincible’-mentaliteten og andre hold har fået en opskrift på, hvordan det kan lade sig gøre at tage point fra os. Jeg håber dog de engelske hold har tilpas meget integritet til ikke at lade det ende i den rene destruktive teaterforestilling.
Jeg kunne dog godt tænke mig at se at vi bare – for én gangs skyld - smadrede igennem. Det burde være muligt med relativt lange pauser både op til og efter kampen. Stærkeste opstilling og fuld blus på alle kedler.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » fredag, 21. feb, 2020 19:15

Er det ikke mere et spørgsmål om at få genfundet rytmen og vinder mentaliteten end pause ? Spillerne er lige kommet tilbage fra 12 dages vinterpause
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » mandag, 24. feb, 2020 08:20

Der skal simpelthen 3 point på kontoen i dag

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » mandag, 24. feb, 2020 08:21

Liverpool chase two all-time records vs. West Ham – while Salah aims to follow Owen

https://www.thisisanfield.com/2020/02/l ... llow-owen/

West Ham og Moyes har det rigtig svært på Anfield historisk...

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 29

Indlæg af AJ » mandag, 24. feb, 2020 12:41

Mysjkin skrev:
fredag, 21. feb, 2020 14:35
1. Jeg er meget spændt på denne kamp – navnlig hvordan Atletico-kampen har påvirket holdet mentalt. Det er første gang siden udekampen mod Napoli i september(!), at vores 1. hold er rendt ind i et nederlag.

2. Nu var omstændighederne i Madrid godt nok noget specielle, men der kan være prikket hul på ’invincible’-mentaliteten og andre hold har fået en opskrift på, hvordan det kan lade sig gøre at tage point fra os.
1. Under andre omstændigheder kunne jeg være enig, men West Ham er simpelthen så sløje, at det ikke kommer til at få nogen indflydelse.

2. Jeg tror, at de fleste hold kender opskriften i forvejen, men de færreste er dygtige nok til at udføre den.

Besvar