Wolves - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem om Man of the match

Afstemning sluttede søndag, 02. feb, 2020 22:40

Alisson
24
22%
Alexander-Arnold
2
2%
Gomez
25
23%
Van Dijk
9
8%
Robertson
1
1%
Henderson
33
30%
Wijnaldum
0
Ingen stemmer
Oxlade-Chamberlain
0
Ingen stemmer
Mane
0
Ingen stemmer
Salah
2
2%
Firmino
12
11%
Minamino
0
Ingen stemmer
Fabinho
1
1%

Afgivne stemmer: 109

Oomph242

Re: Wolves - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 25. jan, 2020 07:49

AJJ skrev:
fredag, 24. jan, 2020 23:22
Ja, jeg tror også, at Man City bittert fortryder, at de ikke solgte Aguero for tre år siden. Og de Bruyne han bliver sgu 29 år i juni. Han ryger nok til sommer.
Men vi er jo ikke City og vores historie og økonomi er anderledes. Vi har indtil videre solgt vores bedste spillere når pris og efterspørgsel var højst. Om det har ændret sig nu med CL og evt. mesterskab ved vi ikke. Men stadig tror jeg vi for FSG først og fremmest er en forretning.

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 32

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 25. jan, 2020 10:56

AJJ skrev:Ja, jeg tror også, at Man City bittert fortryder, at de ikke solgte Aguero for tre år siden. Og de Bruyne han bliver sgu 29 år i juni. Han ryger nok til sommer.
Hvorfor dog det?
Han har været guld værd for dem.

Vi havde vundet mesterskabet sidste sæson hvis Man City havde erstattet Aguerro med alle andre end:
Messi
C. Ronaldo
Suarez
Lewandowski
Mbappe
Eller Salah
Måske Cavani.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Doug Graves

Indlæg af Doug Graves » lørdag, 25. jan, 2020 11:25

Filos of Isk skrev:
lørdag, 25. jan, 2020 10:56
AJJ skrev:Ja, jeg tror også, at Man City bittert fortryder, at de ikke solgte Aguero for tre år siden. Og de Bruyne han bliver sgu 29 år i juni. Han ryger nok til sommer.
Hvorfor dog det?
Han har været guld værd for dem.

Vi havde vundet mesterskabet sidste sæson hvis Man City havde erstattet Aguerro med alle andre end:
Messi
C. Ronaldo
Suarez
Lewandowski
Mbappe
Eller Salah
Måske Cavani.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Ironi er ikke det du er stærkest i.
For øvrigt skal der lyde en stor tak til alle jer der føler trang til, at fortælle hvilken mobiltelefon I har. Super oplysning ;).

AJJ

Indlæg af AJJ » lørdag, 25. jan, 2020 15:35

Oomph242 skrev:
lørdag, 25. jan, 2020 07:49
AJJ skrev:
Ja, jeg tror også, at Man City bittert fortryder, at de ikke solgte Aguero for tre år siden. Og de Bruyne han bliver sgu 29 år i juni. Han ryger nok til sommer.
Men vi er jo ikke City og vores historie og økonomi er anderledes. Vi har indtil videre solgt vores bedste spillere når pris og efterspørgsel var højst. Om det har ændret sig nu med CL og evt. mesterskab ved vi ikke. Men stadig tror jeg vi for FSG først og fremmest er en forretning.
Sterling, Suarez og Coutinho blev solgt, fordi de selv ville væk - ikke fordi klubben gerne ville score kassen. Og i hvert fald for de to førstnævntes vedkommende handlede det om at komme til en klub, hvor der på det tidspunkt var større chance for at vinde noget. Der er absolut intet, der tilsiger, at FSG vil presse på for et salg af en af vores to stjerner af økonomiske årsager. Og rent sportsligt så betragtes vi pt. som verdens bedste hold.

Så jeg kan ikke se, at vores situation er anderledes end Citys på lige det her punkt. Og derfor blev jeg polemisk. For lige så absurd, det er at forestille sig, at City vil presse på for sælge de Bruyne, ligeså absurd er det da at forestille sig, at Liverpool vil gøre det samme ift. to af de absolutte stjerner, der i høj grad har været medvirkende til at løfte holdet til nuværende niveau.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 25. jan, 2020 16:17

AJJ skrev:
lørdag, 25. jan, 2020 15:35
Oomph242 skrev:
lørdag, 25. jan, 2020 07:49
AJJ skrev:
Sterling, Suarez og Coutinho blev solgt, fordi de selv ville væk - ikke fordi klubben gerne ville score kassen. Og i hvert fald for de to førstnævntes vedkommende handlede det om at komme til en klub, hvor der på det tidspunkt var større chance for at vinde noget. Der er absolut intet, der tilsiger, at FSG vil presse på for et salg af en af vores to stjerner af økonomiske årsager. Og rent sportsligt så betragtes vi pt. som verdens bedste hold.

Så jeg kan ikke se, at vores situation er anderledes end Citys på lige det her punkt. Og derfor blev jeg polemisk. For lige så absurd, det er at forestille sig, at City vil presse på for sælge de Bruyne, ligeså absurd er det da at forestille sig, at Liverpool vil gøre det samme ift. to af de absolutte stjerner, der i høj grad har været medvirkende til at løfte holdet til nuværende niveau.
Det kan godt være vi ikke har ville sælge. Men stadig lidt påfaldende som City er lykkes med, at holde på deres bedste spillere og vi ikke er.

Men lad os da håbe Firmino, Salah og Mané bliver, samt at der kommer nogle store unge talenter ind der på sigt køres i stilling.

Tom_Jorsal
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 32

Indlæg af Tom_Jorsal » lørdag, 25. jan, 2020 16:23

Skal vi ikke snart have en tråd til morgendagens kamp? Håber på følgende opstilling:
Adrian

Neco - Gomez - Matip - Larouci

Jones - Lallana - Oxlade

Shaqiri - Origi - Minamino

Scherwin

Indlæg af Scherwin » lørdag, 25. jan, 2020 16:24

Hvis der er nogen som byder 170+ for Salah så jeg åben for at sælge for jeg tænker at Klopp kan finde en erstatning.

Men pas nu på, græsset er ikke altid grønner på den anden side. og Vi ved at Salah, mane og firmino spiller fantastisk sammen. og bare se da Mane gik ud hvordan det ikke lige sad i skabet.

Salah er vanvittig stærk som opspil station og han vinder stort set alle de bolde som bliver spillet op på ham og så kommer han til 10 chancer per kamp. det er der ikke mange spiller du kan købe for penge som kan.

At han så misser dem. Ærveligt men i det mindste kommer ham til dem.
Daggeren: "For a Dane, it's about having respect for the club you play at. I am proud to be able to pull on my Liverpool jersey and will never go to another club in England.

Besvar