LFC - Huddersfield >> Kamptråden [Efter: side 5]

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem om Man of the match

Afstemning sluttede mandag, 06. maj, 2019 22:39

Alisson
0
Ingen stemmer
Alexander-Arnold
5
5%
Lovren
0
Ingen stemmer
Van Dijk
2
2%
Robertson
14
15%
Wijnaldum
0
Ingen stemmer
Henderson
1
1%
Keita
20
22%
Mane
27
29%
Salah
20
22%
Sturridge
0
Ingen stemmer
Oxlade-Chamberlain
1
1%
Shaqiri
2
2%

Afgivne stemmer: 92

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 44
Kontakt:

LFC - Huddersfield >> Kamptråden [Efter: side 5]

Indlæg af Mugge » tirsdag, 23. apr, 2019 13:43

Hvornår:
Fredag d. 26. april, kl. 21.00

Turnering:
Premier League

TV-kanal:
Sky Sports
6'eren

Online:
Viaplay
EurosportPlayer
Bemærk: Vi tillader ikke links til- eller forespørgsler efter ulovlige tv-streams!

Radiokanal:
LFCTV GO

Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.

Kort efter kampen oprettes der en Man of the match afstemning

Hr. Drejer
Geografisk sted: Skee

Re: LFC - Huddersfield >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 23. apr, 2019 14:32

Min anden tur til Anfield denne sæson. Og vi skal selvfølgelig smadre Huddersfield. En stor sejr vil være kærkommen, så nerverne kan få lidt ro.
Kenny Dalglish requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood.

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 32

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 23. apr, 2019 15:37

Hr. Drejer skrev:Min anden tur til Anfield denne sæson. Og vi skal selvfølgelig smadre Huddersfield. En stor sejr vil være kærkommen, så nerverne kan få lidt ro.
sådan 12-0, så vi også presser Man City på målforskellen?

Det er en spændende kamp; Jeg håber vi ser Gomez starte på HB, da Trent har set lidt træt ud og dette er vel kampen, hvor Gomez skal tilbage hvis det skal ske i denne sæson.

Jeg tror Milner starter istedet for Henderson på 8'eren(eller måske Robertson, men nok Hendo), men kan ikke helt finde ud af om jeg også håber det...

jeg tror midtbanen imod Barcelona bliver:

Gini--Fabinho--Henderson*

derfor giver det mening med:

Keita--Fabinho--Milner
imod Huddersfield på hjemmebane.

Gog tur til Hr. Drejer, håber du nyder det!

*imens Keita er kommet fint i gang på det sidste, så er Gini bare en spiller Klopp stoler på og som er god i vores defensive struktur.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » tirsdag, 23. apr, 2019 16:20

Det har ikke hjulpet dem spor med et managerskifte, og selvtilliden kan ikke være stor:

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/4 ... er-byttet/

Jeg tænker ikke, at Barca-kampen vil være et issue ift. at spillere skal være friske, men det vil da give god mening at holde så mange som muligt i kampform og højeste gear ift. at vi skal være på max. resten af sæsonen.

Gomez, Lovren, Lallana, Shaqiri og Origi er alle bud på spillere, der kan få spilletid, og så skal kortene blandes ift. Fabinho, Hendo, Gini, Milner og Keita.

Mané ------ Origi ------ Salah

----- Keita ------ Lallana -----

----------- Fabinho -----------

Milner - VvD - Lovren - Gomez

----------- Alisson -----------

Hvis vi skal hive en storsejr hjem i de resterende 3 kampe, så må dette være kampen, selvom vi vandt 4-0 sidst mod Newcastle, og de ikke har mere at spille for.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 28

Indlæg af AJ » tirsdag, 23. apr, 2019 16:58

Hvad skal vi bruge en storsejr til? Målforskellen er ligegyldig, hvis vi vinder resten.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » tirsdag, 23. apr, 2019 17:08

AJ skrev:Hvad skal vi bruge en storsejr til? Målforskellen er ligegyldig, hvis vi vinder resten.
:lol: Naturligvis vinder vi resten (i modsætning til oliedrengene), men det vil nu under alle omstændigheder være godt for både fans og spillere med masser af mål inden mødet med Barca.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 28

Indlæg af AJ » tirsdag, 23. apr, 2019 17:33

Niels K skrev:Naturligvis vinder vi resten (i modsætning til oliedrengene), men det vil nu under alle omstændigheder være godt for både fans og spillere med masser af mål inden mødet med Barca.
Tager gerne seks 1-0-sejre, og så må vi håbe, at det rækker til mere end blot CL-titlen.

I princippet er kampen på Camp Nou sæsonens mindst vigtige, da vi alligevel kan afgøre det hjemme på Anfield.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Skee

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 24. apr, 2019 08:51

AJ skrev:Hvad skal vi bruge en storsejr til? Målforskellen er ligegyldig, hvis vi vinder resten.
1. Jeg skal se kampen på Anfield.

2. Jeg elsker at se Liverpool score mange mål.

3. Mine nerver trænger til en lille pause.
Kenny Dalglish requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » onsdag, 24. apr, 2019 10:06

Vi har givetvis også 2 spillere i Salah og Mané, som har blikket stift rettet mod topscorertitlen, så et par mål til dem hver ville ikke gøre noget, og Origi må også gerne putte en enkelt i kassen, da det vil være fint med en ekstra angrebsspiller i målform til de sidste kampe.

.
Senest rettet af Niels K lørdag, 27. apr, 2019 23:11, rettet i alt 2 gange.

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 32

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 24. apr, 2019 11:13

Niels K skrev:Vi har givetvis også 2 spillere i Salah og Mané, som har blikket stift rettet mod topscorertitlen, så et par mål til dem hver ville ikke gøre noget, og Origi må også gerne putte en enkelt i kassen, da det vil være fint med en ekstra angrebsspiller i målform til de sidste kampe.
Ja, man gør nok ikke Mané og Salah glade ved at give dem en pause når de jagter topscorer titlen.

Origi havde ikke en super kamp i Porto, men dette er jo en helt anden opgave.

Jeg kunne dog godt forestille mig at Shaqiri bliver kaninen op af hatten. - Igen en helt anden kamp, hvor Origi's høje arbejdsrate ikke er helt lige så vigtig, som en CL udekamp.

Jeg syntes ikke at opgaven fra start skal være at vinde med mindst 8. Så taber vi 0-3, og det kan vi ikke være bekendte overfor Hr Drejer!

Vi skal først og fremmest vinde kampen og den nemmeste måde at gøre det på vil jo være at score 3 eller flere mål i første halvleg og holde eget mål rent.

Jeg tror vi skal holde os nede på 1 udskiftning pr. kæde og se på hvilke spillere der måske har lidt akkumuleret træthed. Det tror jeg først og fremmest er Trent og så måske Robbo og Firmino.
Og midtbanen er jo lidt speciel da vi har Milner, Hendo, Gini, Keita og Fabinho, der alle er rimelig faste startere til kun 3 pladser.

Fabinho er ude ifølge physioroom, det er jo lidt problematisk, det må jo betyde Gini eller Henderson på den defensive midtbane. Henderson har jo spillet den oftest, men imod Cardiff spillede Gini den på trods af at Hendo også var med.

Jeg tror jeg sætter den til Keita-Gini-Henderson og det åbner jo også for at Robbo kan få en pause hvis det er påkrævet, Milner kan også starte istedet for Henderson, men jeg ved ikke om ikke Hendo er så tændt lige nu at han bare skal tæskes igennem.

TG12

Indlæg af TG12 » onsdag, 24. apr, 2019 14:18

AJ skrev:
Niels K skrev:Naturligvis vinder vi resten (i modsætning til oliedrengene), men det vil nu under alle omstændigheder være godt for både fans og spillere med masser af mål inden mødet med Barca.
Tager gerne seks 1-0-sejre, og så må vi håbe, at det rækker til mere end blot CL-titlen.

I princippet er kampen på Camp Nou sæsonens mindst vigtige, da vi alligevel kan afgøre det hjemme på Anfield.
Argh måske liidt en overdrivelse - nok røg Barca ud sidste år til Roma efter en fin hjemmebane sejr, men tror ikke de laver den to gange.

Er enig i at hvis vi kun taber 1-0 eller 2-0 på Camp Nou så kan vi sagtens klare det på Anfield, men taber vi 3-0 (hvilket jeg ikke ser ske) bliver det svært.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » onsdag, 24. apr, 2019 15:40

Vi skal helt tilbage til 1959 for at finde Huddersfield's seneste sejr mod os, og da var deres manager ingen ringere end selveste Bill Shankly, som skrev med os få dage efter dét møde.

Statistikken hedder alligevel 30/17/31 i deres favør, så vi kan jo passende udligne i det historiske regnskab:

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/4 ... s-manager/

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 40

Indlæg af ilusio » torsdag, 25. apr, 2019 13:56

Niels K skrev:Vi skal helt tilbage til 1959 for at finde Huddersfield's seneste sejr mod os, og da var deres manager ingen ringere end selveste Bill Shankly, som skrev med os få dage efter dét møde.

Statistikken hedder alligevel 30/17/31 i deres favør, så vi kan jo passende udligne i det historiske regnskab:

Sindsygt at de har et historisk overtag på os :shock:
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » torsdag, 25. apr, 2019 16:23

ilusio skrev:
Niels K skrev:Vi skal helt tilbage til 1959 for at finde Huddersfield's seneste sejr mod os, og da var deres manager ingen ringere end selveste Bill Shankly, som skrev med os få dage efter dét møde.

Sindsygt at de har et historisk overtag på os :shock:
Ja, det er der vist ellers ikke mange klubber, der kan prale af.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » torsdag, 25. apr, 2019 21:28

Jeg tillader mig lige at sende lidt vedr. klister-klubben i denne tråd, da det vedrører runden:

Vi griper etter et halmstrå

Kan vi drømme om hjelp fra Sean Dyche?
Burnley slår alltid den regjerende mesteren...

24.04.2019 kl 23:22 Arild Skjæveland askjaeveland

Etter at Manchester City slo byrival United onsdag kveld, tok de dessverre et stort steg mot ligatittelen.
Den neste oppgaven er Sean Dyche sitt Burnley - og skal en tørre å håpe på noe på Turf Moor? Det finnes noen grunner til å gjøre det…

Slår alltid den regjerende mesteren

Burnley har spilt to ganger mot Manchester City denne sesongen, i liga og FA cup, og tapt 5-0. Begge kampene var på Etihad Stadium.

Men hver gang Burnley har vært oppe i Premier League har de slått den regjerende mesteren.

2008-09: Manchester United vinner tittelen
2009-10: Burnley slår Man United 1-0 på Turf Moor

2013-14: Manchester City vinner tittelen
2014-15: Burnley slår Man City 1-0 på Turf Moor

2015-16: Leicester City vinner tittelen
2016-17: Burnley slår Leicester 1-0 på Turf Moor

2016-17: Chelsea vinner tittelen
2017-18: Burnley slår Chelsea 3-2 på Stamford Bridge

2017-18: Manchester City vinner tittelen
2018-19: Burnley møter Man City på Turf Moor søndag kl. 15.05.

Burnley er i god form

Burnley er faktisk i meget god form om dagen. Ja, de har så godt som sikret plassen, men resultatene den siste tiden er veldig sterke.

Det ble 2-2 borte mot Chelsea på mandag kveld. Før det slo de Cardiff 2-0 hjemme, så Bournemouth 3-1 borte, og før det Wolverhampton 2-0 hjemme. Det er rekken deres etter at de hadde tre strake tap mot Newcastle, Palace og Liverpool i februar og mars.

De har slått Tottenham hjemme denne sesongen, og har hevet seg mange hakk etter jul.
Burnley vil også ha to dager mer hvile enn City, og spiller hjemme på Turf Moor. Det kan også nesten regnes som et lokalderby - selv om Blackburn er deres erkerival.

Holder seg til det de er gode på

Sean Dyche setter opp laget sitt i 4-4-2, og holder seg til det de er gode på. Det frustrerte virkelig Maurizzio Sarri og Chelsea på mandag - og forhåpentligvis kan de gjøre det samme på søndag.

Manchester City så ikke ut til å savne Kevin de Bruyne på Old Trafford - men han vil trolig også være ute til helgen. Fernandinho så ut til å forlate banen med en smell onsdag kveld, mens Ilkay Gundogan ble taklet stygt i førsteomgangen. Det vil trolig trengs folk som kan gå i krigen på Turf Moor.

Oddsen på City hos bookmakerne er mellom 1.15 og 1.17, men kom igjen Sean Dyche - gjør oss en tjeneste!

Besvar