Cardiff - LFC >> Kamptråden [Efter: side 5]

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem om Man of the match

Afstemning sluttede onsdag, 01. maj, 2019 18:43

Alisson
2
3%
Alexander-Arnold
1
2%
Matip
12
19%
Van Dijk
5
8%
Robertson
0
Ingen stemmer
Wijnaldum
16
25%
Henderson
7
11%
Keita
5
8%
Mane
3
5%
Salah
7
11%
Firmino
4
6%
Milner
1
2%

Afgivne stemmer: 63

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 44
Kontakt:

Cardiff - LFC >> Kamptråden [Efter: side 5]

Indlæg af Mugge » torsdag, 18. apr, 2019 22:45

Hvornår:
Søndag d. 21. april, kl. 17.00

Turnering:
Premier League

TV-kanal:
Sky Sports
6'eren

Online:
Viaplay
EurosportPlayer
Bemærk: Vi tillader ikke links til- eller forespørgsler efter ulovlige tv-streams!

Radiokanal:
LFCTV GO

Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.

Kort efter kampen oprettes der en Man of the match afstemning

VanDjik4
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 24

Re: Cardiff - LFC >> Kamptråden

Indlæg af VanDjik4 » fredag, 19. apr, 2019 01:42

Vind eller forsvind for Cardiff i PrL, og LIVERPOOL bulker derudaf med 6:1 samlet over Porto og så 2:0 mod Chelsea i søndags.

Ville blive en kæmpe brøler med points tab og en guld gave til City men Rom blev heller ikke bygge på en dag. Kan godt ligne, at City mod United bliver en af de vigtigste hverdags kampe for begge hold i næste uge.
Top4 eller mesterskabet (?)

Come om REDS, 3.points og ingen skader mod Barcelona kampen da det er nok årets kamp på vej.
Messi VS Salah
Van Djik overfor Messi?

Nå ja, Cardiff regner nok med defensivt spil dog kan de ligge 6-8 points væk fra stregen med 3 kampe igen, så de er færdige når de får Klopp maskinen til at Shine.

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 32

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 19. apr, 2019 06:59

Mané——Firmino—-Salah
———Keita———Hendo—
————-Fabinho———-
Robbo-Van Dijk—Matip-Trent
—————-Alisson————
Jeg tænker at Gomez får kampen imod Huddersfield på hb så Trent får en pause, men det kunne også være denne kamp. Jeg tror bare Huddersfield fordi det er en hjemmekamp og Gomez lige kan nå lidt ekstra træning.

Men tre point på kontoen er den primære opgave. Jeg syntes ikke at gameplanen skal være at gøre indhug i målforskellen, men hvis muligheden byder sig skal vi da slå til. Der skal også laves udskiftninger når sejren er sikret, så vi passer lidt på de mest trætte spillere.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Fowler89
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 30

Indlæg af Fowler89 » fredag, 19. apr, 2019 09:50

Ser gerne Shaqiri spille istedet for Mane eller Salah så en af dem lige kan hvile.

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 40

Indlæg af ilusio » fredag, 19. apr, 2019 10:11

Farlig periode (ligesom resten af året) hvor vi skal spare nogle spillere så vi er 100% klar til barca, men samtidig kan vi ikke undvære at vinde resten i PL.

Spændende tid, men jeg tror så meget på vores trup at 3-4 udskiftninger ikke betyder ret meget for en kamp mod Cardiff.

Allison
Milner - Gomez - VVD - Robbo (Så må Milner herned i næste PL kamp ;) )
Gini - Fabinho - Keita
Salah - Origi/Firmino - Mane

Salah og Keita skal fortsætte deres opadgående kurve. TAA og Robbo må på skift tage en pause inden barca.
Firmino er nok den jeg er mest nervøs for. Vi så hvor meget dårligere vores angreb er med Origi i stedet. Så næsten hellere Salah centralt og Lallana på fløjen.
Fabinho spillede ikke meget i starten af sæsonen. Han må sidde over i en af de næste 2 PL kampe men burde ikke være presset.

Damn det bliver godt at se city tabe point lørdag og os vinde søndag.
Så skider jeg grønt indtil slutningen af sæsonen.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » fredag, 19. apr, 2019 12:14

Fowler89 skrev:Ser gerne Shaqiri spille istedet for Mane eller Salah så en af dem lige kan hvile.
Det er ingen grund til hvile nu. Med mindre man er småskadet, så brænder hver spiller for at spille fra nu af. Og de har været på to træningslejre, hvor man netop har skulle peake nu. Så jo, bitte små ændringer, såfremt ens holdkammerat presser på til pladsen, men kun derfor. Adrenalin og sult bærer os til målet nu.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 19. apr, 2019 13:38

Det var voldsomt irriterende at Cardiff vandt i Brighton forleden og dermed stadig har et realistisk håb om overlevelse. Havde De tabt den, havde løbet reelt været kørt, men nu kommer de formentlig med alt hvad de har i håb om et uventet point eller tre.

Når det er sagt bør vores hold selvfølgelig være så meget bedre end deres, at vi kan køre en sejr hjem, også selvom Klopp skulle vælge at spare et par spillere.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 19. apr, 2019 14:04

Fowler89 skrev:Ser gerne Shaqiri spille istedet for Mane eller Salah så en af dem lige kan hvile.
Jeg ville da elske at Shaqiri har spillet sig så meget op til træning at det er en reel mulighed.

Meeen, jeg tænker at vi har nået det punkt hvor vi ikke skal risikere noget, især ikke på udebane imod et hold der kæmper for at undgå nedrykning.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Skee

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 19. apr, 2019 14:35

Sledgehammer skrev:Det var voldsomt irriterende at Cardiff vandt i Brighton forleden og dermed stadig har et realistisk håb om overlevelse. Havde De tabt den, havde løbet reelt været kørt, men nu kommer de formentlig med alt hvad de har i håb om et uventet point eller tre.

Når det er sagt bør vores hold selvfølgelig være så meget bedre end deres, at vi kan køre en sejr hjem, også selvom Klopp skulle vælge at spare et par spillere.
De må gerne komme med 180 i timen, så kan vi udnytte vores kontra våben. Vi har jo to stinger missiler i Mane og Salah.
Kenny Dalglish requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » fredag, 19. apr, 2019 17:10

Hvis Spurs kan stjæle point i morgen og vi tilsvarende slår Cardiff er det på tide jeg booker en tid i skoven ude hos Harvey.

Som i 2014 er mine nerver efterhånden ved at være tyndslidte. Men hold kæft hvor er det fedt!

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » fredag, 19. apr, 2019 21:11

Robbie_God_Fowler skrev:Hvis Spurs kan stjæle point i morgen og vi tilsvarende slår Cardiff er det på tide jeg booker en tid i skoven ude hos Harvey.

Som i 2014 er mine nerver efterhånden ved at være tyndslidte. Men hold kæft hvor er det fedt!
Harvey, ham savner jeg sgu!
Jeg synes vi igen og igen har bevist at vi kan udelukke hvad City gør og fokusere på os selv. Så det forventer jeg vi gør igen.
Jeg har tænkt en del på City vs Spurs. For hvordan reagerer de på det der brag? Hvem har restitueret bedst? Kan Spurs klare deres midtbaneudfordring? Hvordan reagerer begge hold mentalt? Har Spurs brugt al energien eller har de fået et mentalt boost? Og vil City hævne sig eller er de drænet?

Mange spørgsmål...jeg hælder mest til - desværre- at City kommer tilbage på sporet. Eller tilbage, de vandt jo sådan set forrige kamp. Tror deres ressourcer vil være størst.

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 20. apr, 2019 00:06

Jesper skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:Hvis Spurs kan stjæle point i morgen og vi tilsvarende slår Cardiff er det på tide jeg booker en tid i skoven ude hos Harvey.

Harvey, ham savner jeg sgu!
Jeg synes vi igen og igen har bevist at vi kan udelukke hvad City gør og fokusere på os selv. Så det forventer jeg vi gør igen.
Jeg har tænkt en del på City vs Spurs. For hvordan reagerer de på det der brag? Hvem har restitueret bedst? Kan Spurs klare deres midtbaneudfordring? Hvordan reagerer begge hold mentalt? Har Spurs brugt al energien eller har de fået et mentalt boost? Og vil City hævne sig eller er de drænet?

Mange spørgsmål...jeg hælder mest til - desværre- at City kommer tilbage på sporet. Eller tilbage, de vandt jo sådan set forrige kamp. Tror deres ressourcer vil være størst.

Jeg er også svært bange for at Tottenham ikke er færdige med at juble, imens Man City er motiveret for at få hævn.

Spurs er dog langt fra sikre på top4 og det ved de godt, så nu skal Pochetino bevise han er the real deal. Det bliver spændende at se hvordan de reagerer.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 44

Indlæg af texy » lørdag, 20. apr, 2019 11:26

ilusio skrev:Farlig periode (ligesom resten af året) hvor vi skal spare nogle spillere så vi er 100% klar til barca, men samtidig kan vi ikke undvære at vinde resten i PL.

Spændende tid, men jeg tror så meget på vores trup at 3-4 udskiftninger ikke betyder ret meget for en kamp mod Cardiff.

Allison
Milner - Gomez - VVD - Robbo (Så må Milner herned i næste PL kamp ;) )
Gini - Fabinho - Keita
Salah - Origi/Firmino - Mane

Salah og Keita skal fortsætte deres opadgående kurve. TAA og Robbo må på skift tage en pause inden barca.
Firmino er nok den jeg er mest nervøs for. Vi så hvor meget dårligere vores angreb er med Origi i stedet. Så næsten hellere Salah centralt og Lallana på fløjen.
Fabinho spillede ikke meget i starten af sæsonen. Han må sidde over i en af de næste 2 PL kampe men burde ikke være presset.

Damn det bliver godt at se city tabe point lørdag og os vinde søndag.
Så skider jeg grønt indtil slutningen af sæsonen.
Jeg synes, at denne kamp er uendeligt vigtigere end Barca-kampen. Og dermed mener jeg også, at det vil være fuldkommen forkert at "spare" soillere. Der skal kun roteres ud fra, hvem Klopp forventer har den stærkeste dagsform.

Der er kun 4 PL-kampe tilbage. Og selvom vi ikke kan afgøre det selv, så ville det være vanvittigt i min optik ikke at gå 100% med alt hvad vi ejer og har efter at holde titel-drømmen i live til sidste spilledag.

Ja, CL er kæmpestort. Og ja for pokker, hvor ville jeg dog især gerne slå Barcelona ud - pga historikken med Suarez og Coutinho. Og ja, i teorien kan vi selv afgøre CL - modsat PL.

Men jeg ville uendeligt meget hellere vinde PL. Jeg kan slet ikke være i mig selv, når Man City spiller i dag. Og det samme problem får jeg, når vi render ind i Cardiff.

Barcelona er en tankestreg, som først bliver interessant, når vi er færdige med Huddersfield.
"I am the normal one"

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 20. apr, 2019 17:37

Det er også svært at hvile på forhånd. Så hvis man endelig skal rotere af hensyn til Barcelona kampene, mener jeg det skal ske imod Huddersfield og især i Newcastle-kampen, der er klemt inde imellem de to opgør.
- jeg mener så ikke at der skal risikerer point i PL. Vi skal være klar når man City taber point.

Men jeg tror F.eks. At Gini(måske Milner)får pladsen i Barcelona, mens Keita spiller imod Cardiff og Huddersfield. Simpelthen fordi Gini er bedre integreret i den defensive struktur på holdet.

Fowler89
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 30

Indlæg af Fowler89 » søndag, 21. apr, 2019 10:29

Filos of Isk skrev:Det er også svært at hvile på forhånd. Så hvis man endelig skal rotere af hensyn til Barcelona kampene, mener jeg det skal ske imod Huddersfield og især i Newcastle-kampen, der er klemt inde imellem de to opgør.
- jeg mener så ikke at der skal risikerer point i PL. Vi skal være klar når man City taber point.

Men jeg tror F.eks. At Gini(måske Milner)får pladsen i Barcelona, mens Keita spiller imod Cardiff og Huddersfield. Simpelthen fordi Gini er bedre integreret i den defensive struktur på holdet.

Jeg tror inderligt at United er vores eneste håb, hvis ikke de taber point i Old Trafford tror jeg simpelthen ikke på, at de taber point mod Burnley, Leicester eller Brighton. Det havde været så dejligt hvis de stadig var med i CL, men nu er Peps eneste håb PL og det bliver virkelig svært at tage første pladsen fordi det ikke er i vores egne hænder.

Besvar