LFC - Newcastle >> Kamptråden [Efter: side 4]

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem om Man of the match

Afstemning sluttede lørdag, 05. jan, 2019 17:40

Alisson
3
4%
Alexander-Arnold
3
4%
Lovren
15
21%
Van Dijk
10
14%
Robertson
4
6%
Henderson
9
13%
Wijnaldum
2
3%
Shaqiri
9
13%
Mane
0
Ingen stemmer
Salah
14
19%
Firmino
1
1%
Fabinho
2
3%
Sturridge
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 72

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 55

Re: LFC - Newcastle >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » onsdag, 26. dec, 2018 16:33

Jeg synes der var engang, hvor Robbo godt kunne lægge skarpe indlæg. Der er sgu langt mellem snapsene i øjeblikket.
Steve Heighway - Fra en tid, hvor der fandtes rigtige wings og kvalificerede indlæg, og hvor TV var nuancer af grå og SKolen var Sort.

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 35

Indlæg af Mads T. » onsdag, 26. dec, 2018 16:35

Cynwal skrev:Jeg synes der var engang, hvor Robbo godt kunne lægge skarpe indlæg. Der er sgu langt mellem snapsene i øjeblikket.
Der er altså heller ingen at slå dem efter når det er Salah, Mané og Shaqiri der ligger der inde.

Synes vi sløser alt for meget. Det minder meget om Wolves kampen.

Rasputin

Indlæg af Rasputin » onsdag, 26. dec, 2018 16:53

Lidt for meget sløseri. Pasningsføderne er ikke skruet rigtigt på, på særligt mange i dag. Lidt mere koncentration i 2. halvleg. Og måske Naby for shaq.

sjampen
Alder: 28

Indlæg af sjampen » onsdag, 26. dec, 2018 16:56

Mads T. skrev:
Cynwal skrev:Jeg synes der var engang, hvor Robbo godt kunne lægge skarpe indlæg. Der er sgu langt mellem snapsene i øjeblikket.
Der er altså heller ingen at slå dem efter når det er Salah, Mané og Shaqiri der ligger der inde.

Synes vi sløser alt for meget. Det minder meget om Wolves kampen.
Det gør det vel bare endnu mere underligt, at vi konstant søger den løsning med indlæg. Jeg er ikke så negativ som mod Wolves. Vi er efter min mening en anelse bedre og knap så sløsede, imens vi ikke laver samme mængde dumme fejl på bolden. Og modsat Wolves, så vil Newcastle jo noget nær ingenting, de har vel haft 11 mand på egen halvdel mere end noget andet. Hvilket vel er ganske typisk Rafa.

Vi skal have puttet et mål mere ind så vi undgår tilfældigheder, for Newcastle har skabt nogle chancer på de enkelte blinde indlæg. Og så skal vi holde kontrol med kampen og ikke midst et højt koncentrationsniveau, så vi ikke forære dem noget. Lige nu ligner Newcastle ikke et hold der kan kæmpe sig tilbage i kampen, medmindre vi tillader det.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 26. dec, 2018 16:58

Personligt er jeg mere til, at Shaqiri bliver sat ind når modstanderne er møre. Synes han gør det knapt så godt når han spiller fra start.

Rio
Alder: 31

Indlæg af Rio » onsdag, 26. dec, 2018 16:58

De her kamptråde minder efterhånden om hinanden. Sløseri, dårlige afleveringer og kritik lyder det fra folk - jeg forstår det ikke rigtig, vi er jo i total kontrol. Jeg sidder helt afslappet og føler mig sikker på 3 points. Godt mål af Lovren - jeg elsker at det er ham, der scorer. Vi har brug for Lovren i bedste udgave af sig selv, og det er han med selvtillid og i medvind.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Legoland
Alder: 41

Indlæg af Emmy » onsdag, 26. dec, 2018 17:05

Salah
"We're not racist, we only hate the mancs"

Bojangles
Alder: 40

Indlæg af Bojangles » onsdag, 26. dec, 2018 17:06

Hvad sker der for at Salah smiler efter han scorede. Han er helt klart på vej væk fra klubben. :-)

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 43

Indlæg af Thommo » onsdag, 26. dec, 2018 17:06

Hæderlig start efter pausen, og hvor er jeg da glad for Salah igen er glad :love3: , Mener Dumett engang har scoret et lorte mål mod LFC som ærgede mig for vildt, hvis jeg husker korrekt, er karma balancen igen i neutral
Some people have a way with words, and other people...oh, uh, not have way....

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 26. dec, 2018 17:19

Rio skrev:De her kamptråde minder efterhånden om hinanden. Sløseri, dårlige afleveringer og kritik lyder det fra folk - jeg forstår det ikke rigtig, vi er jo i total kontrol. Jeg sidder helt afslappet og føler mig sikker på 3 points. Godt mål af Lovren - jeg elsker at det er ham, der scorer. Vi har brug for Lovren i bedste udgave af sig selv, og det er han med selvtillid og i medvind.
De sidste halvanden sæsoner har gjort folk forvænte, tror jeg.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 43

Indlæg af Thommo » onsdag, 26. dec, 2018 17:24

Sledgehammer skrev:
Rio skrev:De her kamptråde minder efterhånden om hinanden. Sløseri, dårlige afleveringer og kritik lyder det fra folk - jeg forstår det ikke rigtig, vi er jo i total kontrol. Jeg sidder helt afslappet og føler mig sikker på 3 points. Godt mål af Lovren - jeg elsker at det er ham, der scorer. Vi har brug for Lovren i bedste udgave af sig selv, og det er han med selvtillid og i medvind.
Sådan har jeg fået det, landsholdet som jeg ellers er begejstret for, er ikke det samme når de spiller scum bold. Før i tiden var jeg glad bare DK vandt, uanset metoderne, det har rock´n roll bold med LFC forpuret
Some people have a way with words, and other people...oh, uh, not have way....

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 26. dec, 2018 17:31

Thommo skrev:
Sledgehammer skrev:
Sådan har jeg fået det, landsholdet som jeg ellers er begejstret for, er ikke det samme når de spiller scum bold. Før i tiden var jeg glad bare DK vandt, uanset metoderne, det har rock´n roll bold med LFC forpuret
Hehe, ja, shame on Klopp for hans heavy metal bold sidste år :headbang: Seriøst, om lidt står vi efter alt at dømme med 16 sejre og 3 uafgjorte efter halvdelen af sæsonen, sq svært for alvor at være utilfreds med det.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Mads T.

Indlæg af Mads T. » onsdag, 26. dec, 2018 17:36

Sledgehammer skrev:Hehe, ja, shame on Klopp for hans heavy metal bold sidste år :headbang: Seriøst, om lidt står vi efter alt at dømme med 16 sejre og 3 uafgjorte efter halvdelen af sæsonen, sq svært for alvor at være utilfreds med det.
Jeg er da heller ikke på nogen måde utilfreds med tingenes tilstand, men det betyder da ikke at vi bare skal sløse det væk hjemme mod Newcastle.

Brugeravatar
Mads T.

Indlæg af Mads T. » onsdag, 26. dec, 2018 17:37

Harry Wilson scorer kun gode mål. Sikke et venstreben han har.

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 26. dec, 2018 17:38

Raketsmølf :love3:

Og 2-1 til Leicester
Senest rettet af Sledgehammer onsdag, 26. dec, 2018 17:39, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Besvar