Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner

Side 5 af 7 [ 96 indlæg ] Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Forfatter besked

Thommo skrev:
liverpoolfc86 skrev:
Håber vi beholder Moreno til bredden og bruger ham som offensiv i stedet for back i div cup kampe

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Du spurgte på 1. side om back ups til Mane og Salah pladserne, Shaq er vel 1. reserve, men enig i at 2. mand kunne være Moreno, jeg så det gerne ihvertfald. og også han fik forlænget, han klynker aldrig, og er ganske habil....Efter min mening, er med på andre vist ser anderledes på det.
Enig. Som du skriver, vi ser ham aldrig brokke sig eller klynke over noget. Han arbejder derimod altid hårdt.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

hahahahhaahahahahah

Brugeravatar

Geografisk sted: Randers

Alder: 43
Wormie skrev:

hahahahhaahahahahah

For mig var trump og mou i en periode en pest, men har omfavnet deres idioti og medieliderlighed. Jeg må sige jeg tager det med et grin i tiden, mou respekterede jeg i chelsea, og han var også okay, jeg kunne reelt grine med ham, men jeg griner af ham nu. for fuck sake, han har for flere milliarder kroner bus på banen, og fornægter sandheden non stop. i love it som Ole ville sige

Brugeravatar

Geografisk sted: Randers

Alder: 43
Og nu med links til det jeg har set på det sidste på youtube :shock: , det med metallica kan anbefales

Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Thommo skrev:
Sakse af the Shaq, hvorfor ikke :dontknow: Den unge mand har "her kommer jeg" attitude, og fuck jeg elsker det.

Det gør jeg også, Vi har haft for mange inde over klubben, der blev for benovede over at trække den stolte røde trøje over hovedet. Curtis Jones og Rafa Camacho har også den rigtige attitude.

Niels K skrev:
Thommo skrev:
Sakse af the Shaq, hvorfor ikke :dontknow: Den unge mand har "her kommer jeg" attitude, og fuck jeg elsker det.

Det gør jeg også, Vi har haft for mange inde over klubben, der blev for benovede over at trække den stolte røde trøje over hovedet. Curtis Jones og Rafa Camacho har også den rigtige attitude.

Shaqiri har jo sin opdragelse fra Basel og Bayern så han kender jo til hold, hvor kun sejre tæller.
Så gummiben fra hans side tror jeg ikke vi ser.

Det lader til han virkelig vil vise, at han hører til på et tophold og ikke til midter/bundhold. God tilføjelse til klubben. Mon ikke han mest kommer til at spille på Oxlade pladsen i denne sæson, det gik jo fint i nat.

Brugeravatar

Oomph242 skrev:
Niels K skrev:
Thommo skrev:

Shaqiri har jo sin opdragelse fra Basel og Bayern så han kender jo til hold, hvor kun sejre tæller.
Så gummiben fra hans side tror jeg ikke vi ser.

Det lader til han virkelig vil vise, at han hører til på et tophold og ikke til midter/bundhold. God tilføjelse til klubben. Mon ikke han mest kommer til at spille på Oxlade pladsen i denne sæson, det gik jo fint i nat.

Ja, og med den opvækst han har haft, så har han været vant til at kæmpe mere end mange andre for tingene, og jeg tror også, han er godt bevist om sine kvaliteter.

Ox's plads, hvor han nok også har bedre teknink på de små rum til en mere 10'er agtig rolle, og så vil han vel også snildt kunne vikariere som yderangriber. Der skal nok blve et pænt antal kampe til Shaq.

Unreal.

What i hear is

I can't coach a player to be better.
I need world class players in everyspot to compete with liverpool reserves and kids.

Det alligevel vildt han tuder over at Liverpool rotere deres spillere.
Hvorfor gør han ikke bare det samme?, når han er bange for at tabe pre-season kampe endnu mere fordi han ikke kan gøre en spiller bedre ind han er. Moruinho er virkelig en shit manager.

Så det famede godt vi har klopp, jeg elsker den mand

Her er det Officielle mourinho cry me a river show.

Senest rettet af Wormie søndag, 29. jul, 2018 09:23, rettet i alt 3 gange.

Brugeravatar

DAGGER! skrev:
Sturridge/(Solanke)-Salah-Mané.

Solanke mangler noget skarphed i de kampe jeg har set her i Preseason, da goal-getter fokus er på Salah.100% (7-9-13)..
Nøj, hvor holdet er kommet langt fra et middelmådig top6 hold til kæmpe med om bysbørnene - men udfra eksperter og diverse medier have en fin chance til top3 i PL til den nye sæson.

Get IN Reds.
Jeg har fundet noget komisk:
Jose Mourinho On Man Utd v Liverpool Friendly:

"It's Liverpool first team vs Manchester United kids."

Average age of Liverpool's XI: 25

Average age of Man Utd's XI: 26

Han er jo ynkelig at høre på. Hvorfor spiller han ikke kampen som en mand, der tror på egne og sine spilleres evner og ikke kun, når han har alle raskmeldte og har købt for 3 mia. ?

Der er jo en verden til forskel på den måde, Mourinho kommunikerer på holdt op mod Klopp, som aldrig ville udtale sig sådan om et hold, hvor han benytter mange af sine unge spillere, som han jo også gjorde i denne kamp. Hvilken ung spiller gider spille for sådan en usympatisk krukke ?

Brugeravatar

Klasse fornægter sig som bekendt ikke, og der var masser af klasse præstationer i går. Det er dog værd at bemærke, at Mané og Salah finder hinanden med det samme, og lige som Sturridge og Keita hurtigt fandt hinanden, så tog det heller ikke mange sekunder, før Shaq og Studge var på bølgelængde, og det vidner om høj klasse blandt vores forreste spillere, for de bedste spillere behøver ikke indkøringstid:

Liverpool wrapped up their tour of the US with a 4-1 hammering of Man United, with several players impressing for Jurgen Klopp‘s team.

After losing to Borussia Dortmund in the first game Stateside, the Reds have been able to enjoy back-to-back wins over Manchester clubs in the past few days.

Sadio Mane and Sheyi Ojo scored penalties either side of Daniel Sturridge‘s side-footed effort, before Xherdan Shaqiri wrapped up the game with a spectacular bicycle kick.

The Reds head next to France for a training camp, where Roberto Firmino will begin his pre-season with the squad, with the next friendly scheduled for the Aviva Stadium in Dublin against Napoli.

With the start of the new Premier League season drawing close, here’s a look at who impressed and who failed to shine against United in Ann Arbour.

Impressive link-up

Liverpool were vastly superior in the first half, despite the 1-1 scoreline at the break.

Much of that was down to the difference in attack at either end: United relied on Alexis Sanchez to do all the running, with little support, while Sadio Mane and Mohamed Salah both made their first starts for the Reds.

Despite barely having featured in pre-season so far, the duo look immediately back on the same wavelength, linking up regularly and swapping passes with ease.

Salah won the penalty which Mane converted, but they both fed each other for half-chances a number of other times.

Elsewhere, Fabinho was quietly impressive in a dominant midfield role.

Once more at the base of the Reds’ central trio, his passing was incisive and his defensive awareness impressive, on and off the ball.

More than once he filled in at centre-back when a defender was out of position, and a few snidey pre-season fouls have been cynically wonderful to see—a little less niceness will go a long way in some matches.

Few strugglers, bigger headache

Over the 90 minutes, Liverpool largely impressed and there can be few causes for complaints.

Put bluntly, pre-season or not, the feel-good factor of hammering the club’s biggest rivals should ensure that even those who were below par can take a step forward in optimism and playing a part in a worthwhile result.

Still, while some caught the eye for speed of thought and technique, others lacked in both departments a little.

Adam Lallana still doesn’t look back to full sharpness, hindering rather than helping the Reds’ quick link play in the final third at times.

Similarly, Dominic Solanke just isn’t quite on the same level as his fellow forwards, scuffing the ball rather than striking cleanly or reacting just too late to impact.

Dazzling debutant

No doubt about who had the most memorable outing: Xherdan Shaqiri‘s debut was one to remember, even in a non-competitive setting.

An assist, a goal, a surprise roving central role—what an impact from the new Swiss signing.

His spectacular overhead kick actually came moments after a complete air-shot, but a couple of neat crosses, some good runs beyond the striker and an ability to hold up play in the final third were also all worthy of note.

It’s also interesting to see him having quickly linked up with Sturridge, who has similarly immediately dovetailed with another new arrival this summer in Naby Keita.

Shaqiri might well be at Anfield to provide backup to the wide forwards, but clearly Klopp sees him as being able to impact from a second striker or attacking midfield role too.

Second-half stars

After a slow start, the second 45 was actually just as vibrant a performance as the first half, particularly in the last half-hour.

Sturridge was a clear stand-out, with his movement and touch looking on-point once more. He scored right-footed, almost curled in another soon after and generally looks a real menace in the forward line, which is great to see.

Ben Woodburn also deserves a mention, having really stepped up his performances in the past couple of games.

He was rather poor earlier in pre-season, so this was another nice reminder of how vast his talent is.

Elsewhere, Sheyi Ojo was again forward-thinking and direct, if a little one-dimensional with his play from the right, while Nat Phillips continues to look remarkably assured at the back.

Truth be told, from a purely defensive technical standpoint, he’s probably been the second-best centre-back across pre-season for the Reds.

There’s much more to it of course in terms of making the grade and becoming a serious option for Klopp, but the young defender should be delighted with his contribution so far this summer.

Next stop, France—then Dublin!

Hvis i ikke så kampen eller vil gense alle United og Liverpools chancer (bare rolig, der er 12 sekunder med united spillere der røre bolden)

Brugeravatar

Elsker at høre Mourinho klynke :lol: lad os håbe united får en skod start på sæsonen

Brugeravatar

Fedt skriv af Alex Malone:

Different cultures on display on & off the pitch – 5 talking points from Reds’ pre-season win over Man United

Alex Malone was among the 101,254 in attendance at ‘The Big House’ Stadium in Michigan as Liverpool thrashed Man United in a pre-season friendly.

Man United 1-4 Liverpool

Michigan Stadium, Ann Arbour
Pre-Season Friendly (7)

Goals: Mane pen (’28), Pereira (’30), Sturridge (’64), Ojo pen (’73), Shaqiri (’82)

Let’s face it, the Dortmund and City games were merely the appetiser to this, the big one. As Robbie Fowler said prior to the game “there is no such thing as a friendly with Manchester United. It’s not a game we’d like to win, it’s a game we must win.”

Here are the 5 talking points:

The Pre-game

Compared to Dortmund and Man City, this felt like a ‘real’ rivalry. In true American style, there were tailgate parties everywhere you looked around the stadium. Liverpool and United fans co-existed. Whole families, whole groups of friends were split. Even boyfriends and girlfriends, husbands and wives proudly adorned their respective rival colours.

There was no animosity, no hint of trouble; each fan as passionate as the next. Fans from Asia, Africa and Latin America, attended the game in groups of sevens and eights – three or four with Liverpool shirts, three or four with United shirts.

We don’t have to like each other, but there was ample proof today that we can get along.

The Liverpool fanfest, in a car park (or parking lot) tent was a highlight. Peter Moore, Liverpool CEO and fellow Scouser, made a celebrity appearance and sounded every bit a fan as the rest of us.

Following him, to the delight of the masses of Reds on hand, came the 500+ goal duo of Rushie and Robbie. Given more freedom of expression than the normal media spotlight allows, they sounded like two die-hards chatting in a pub. “Will we beat United tonight, Ian?” – “’course we will!” he replied. “I think we’ll win easily,” added Robbie.

I bumped into a couple of young lads from the Columbus, Ohio Liverpool fan club. I asked them how they became Liverpool fans. It turns out they once acted out parts in ‘Carousel’ as kids in a school play. Years later, when they happened across the Kop singing ‘You’ll Never Walk Alone’ while watching a Liverpool game on TV, there was no looking back.

“It’s a football club, a sports institution like no other,” they told me. “We feel like we are part of the world’s biggest sporting family.” They are probably right.

The Crowd

101,254.

Yes, you read that correctly. I’m not sure if this is the biggest crowd on record for either team, but it must be close.

Once again, Liverpool fans vastly outnumbered the opposition. My guesstimate is 65,000 Reds and 35,000 for United.

Self-proclaimed world’s biggest club? It’s hard to justify that tag when this attendance confirms you as merely the second biggest club in England.

Allegiances and bias aside, this was a quite fantastic turn out for both clubs, and a huge feather in the cap for English football.

The Game

Liverpool were simply fantastic; a joy to behold. 4-1 did not, in any way, flatter the performance. We had 65% possession, combined with 16 shots to United’s 3, with 9 on target to United’s 2.

An oft less publicised statistic is quite telling: Liverpool had 41 touches in the United penalty box; United had 4 in Liverpool’s penalty box.

The scoreline suggests utter domination; the statistics confirm it.

Once again, the kids were fantastic. Once again Nat Philips stood out. Mane and Salah played on a higher footballing plane than the mere mortals around them; James Milner again proved he doesn’t do friendlies; Daniel Sturridge continued his re-birth.

As in the City game, Liverpool gave a second-half performance of pure footballing excellence. United barely had a kick. “They ran out of gasoline” was Mourinho’s excuse. Chasing shadows will do that.

It’s easy to dismiss this as a pre-season friendly – a nothing game designed to brush off the cobwebs.

No, this was more than that. This was Klopp’s philosophy on show versus Mourinho’s. This was high pressing, high octane football versus the bus-parking-counter-attack game adopted by the out-of-touch Mourinho.

The performance and result rendered any debate futile. It is obvious which philosophy wins.

Xherdan Shaqiri

I know, this was only a friendly, but rarely has a debut player made quite this level of impact in less than 45 minutes.

He was superb.

Let’s get the obvious out of the way first. His goal brought gasps of disbelief from all around the stadium. A friendly it might have been, but it felt like an “I was there when…” moment.

But his goal was merely the delicious icing on a most delectable cake.

His performance was a master class in how to play the advanced midfield role.

His running, link up play, positional sense and overall impact were ten out of ten. He played the role to a level of perfection I have rarely witnessed. To do this on your debut a matter of days after joining your new club is quite exceptional. And only £13 million.

The Press Conferences

After a week of flight delays and United Airlines losing my luggage, the game had put a great big beaming smile back on my face.

Then Jose walked in.

I can’t imagine what it’s like having this man as your boss. He even makes Morrissey sound happy.

“Half of this team won’t even be here in August,” ; “why shouldn’t Sanchez be unhappy, I have no other strikers, no wingers, none” ; “Bailly is not a leader; good guy, works hard, not a leader” ; “I don’t even know why these fans showed up, I wouldn’t.”

Money may not have bought him happiness, but it’s certainly improved the quality of his misery.

United’s halcyon days are long since over, and their manager – given the unenviable task of restoring them – is fast realizing that the task is beyond him. Like his team, his glory days too, are behind him.

Enter Jurgen, and it was almost as if someone had turned the lights back on.

“The kids were fantastic; Daniel Sturridge is a key player for us; Shaqiri’s performance was so good it’s not normal.”

The personalities and attitude of the managers mirror the current cultures of both clubs.

There is a togetherness about Liverpool; a feel-good factor. You can sense it both on the field and in the stands. There is a mood of positivity encompassing the whole club.

It’s been far too long since the future was this bright for Liverpool Football Club.

Roll on the new season.

Liverpool: Grabara (Kelleher 45′); Camacho (Jones 63′), Van Dijk (Gomez 63′), Klavan (Phillips 45′), Moreno (Robertson 63′); Fabinho (Chirivella 63′), Lallana (Woodburn 45′), Milner (Grujic 63′); Salah (Shaqiri 45′), Mane (Ojo 45′), Solanke (Sturridge 63′).

Der bliver talt om back ups til Salah og Mané - hvad med Keita? Jeg er ikke i tvivl om at han kunne udfylde den rolle hvis vi kommer i bekneb, og selvfølgelig har Hendersom og Fabinho på banen...

Brugeravatar

Geografisk sted: Herning

Alder: 23
Liverpool B kæde, smadret United ambuteret hold, hvor Mourinho kun forsvarede sig mere end angribe.

Lækkert mål af Shaqiri, som viste en god teknisk evne og satte prop i United håb om den nye sæson. Fryd for øjet !

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 5 af 7 [ 96 indlæg ] Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Boardindeks » Fodbold » Liverpool FC diskussioner