Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 24. okt, 2019 13:00

Så er der lidt fall out fra Genk banneret med Origi.
https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... e-17136110
A Liverpool spokesperson said: "Liverpool Football Club condemns the offensive banner displayed in our section of the ground, prior to kick off.

"To be clear, the image used perpetuated a racist stereotype.

"This is completely unacceptable.

"We acted swiftly to have the banner removed and we are now working with the local authorities and stadium team in Genk to identify those responsible.


"Any subsequent action will be taken in keeping with our sanctions process."
Jaja, klubben reagerer hurtigt, det er også godt at placere sig på den rette side af historien.
Jeg er jo ikke i tvivl om at banneret er lavet uden onde hensigter, tværtimod, men det er stadig ikke skide smart med race relaterede stereotyper og billeder af kønsorganer på stadion.

Så vi kan håbe på at heksejagten udebliver, men det også giver anledning til at man lige tænker sig om en ekstra gang.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » fredag, 25. okt, 2019 12:16

Så vandt vi kampen i forhold til at få Nike som trøjefabrikant. Jeg kan ud fra aly hvad jeg læser mig frem til ikke forstå, at det rent faktisk ER en god aftale vi har lavet.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 25. okt, 2019 12:28

Fantastisk at få Nike som ny kit-sponsor. Efter min smag laver NB ikke nogle særligt pæne trøjer, og hele deres distribution er en joke. Er sikker på, at det bliver en stor gevinst at få Nike ombord.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hekkem » fredag, 25. okt, 2019 13:10

Aggerdoo skrev:
fredag, 25. okt, 2019 12:28
Fantastisk at få Nike som ny kit-sponsor. Efter min smag laver NB ikke nogle særligt pæne trøjer, og hele deres distribution er en joke. Er sikker på, at det bliver en stor gevinst at få Nike ombord.
Er omvendt bange for vi blot bliver en 'Metervarer' produkt for Nike. Synes NB har lavet nogle trøjer der for os til at virke specielle i forhold til andre fodboldtrøjer. Som Liverpool fan er vi specielle, og den følelse vil jeg også have når jeg smider en Liverpool trøjer over hovedet. Det er jeg ikke sikker på vi får fra Nike. Og Nike's design er ofte 'slimfit' trøjer. Det er ikke fodboldtrøjer for mænd :)
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Mads T. » fredag, 25. okt, 2019 13:16

Jesper skrev:
fredag, 25. okt, 2019 12:16
Så vandt vi kampen i forhold til at få Nike som trøjefabrikant. Jeg kan ud fra aly hvad jeg læser mig frem til ikke forstå, at det rent faktisk ER en god aftale vi har lavet.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
£30 mil. om året plus 20 % af alt merhcandise (5 % på sko) er da en kæmpe aftale. Er sikker på, at der nok skal komme som minimum op mod £90 mil. i kassen pr. sæson hvis vi kan holde vores nuværende niveau.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 25. okt, 2019 13:19

Aggerdoo skrev:
fredag, 25. okt, 2019 12:28
Fantastisk at få Nike som ny kit-sponsor. Efter min smag laver NB ikke nogle særligt pæne trøjer, og hele deres distribution er en joke. Er sikker på, at det bliver en stor gevinst at få Nike ombord.
Jeg var nu rimelig glad for at slippe for Adidas i sin tid og glad for NB trøjerne, om ikke andet, så bare fordi det ikke bare er den samme som alle andre Nike/Adidas bare med andre farver.

Men ja, Nike var, ifølge en eller anden gut jeg hørte i en Liverpool ECHO podcast på det tidspunkt, en stor drivkræft bag Coutinho skiftet og grunden til at Barcelona kunne tilbyde så meget fordi Nike ville have ham med i folden inden VM.
Altså Coutinho selv ville jo gerne skifte hele tiden, men det er noget der betyder noget.
Mbappe 2020!

Ej, det er desværre rigtigt nok at der bare er store ulemper ved ikke at være under paraplyen hos en af de to store.

Nu tror jeg vi får de helt vanvittige 3. trøjer fordi de har højere krav til at differantiere de forskellige kits.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Mads T. » fredag, 25. okt, 2019 17:32

Filos of Isk skrev:
fredag, 25. okt, 2019 13:19
Nu tror jeg vi får de helt vanvittige 3. trøjer fordi de har højere krav til at differantiere de forskellige kits.
Mere vanvittige end NB/Warrior? :shock:

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » fredag, 25. okt, 2019 17:39

Fedt, at vi får det, som vi vile have det, men før den skal blive guldrandet, så skal vi levere resultater som de sidste 2 sæsoner, føler jeg mig sikker på.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » fredag, 25. okt, 2019 18:10

Arnie: “When LFC say ‘I’ll be back’, they are back”

Who wants to hear Arnold Schwarzenegger’s views on Liverpool?

It would be a crime not to, right?

The Austrian acting legend is in England promoting his new film, ‘Terminator: Dark Fate’, and he took time out of his busy schedule to tell BBC Sport about his admiration for the Reds:

“I like Liverpool. They are not always successful but the momentum is there right now.

“Sometimes, and I don’t know why, they lose some stupid games then they come right back again.

“When they say ‘I’ll be back’, they are back.”

Schwarzenegger backed Liverpool to beat Spurs 2-1 in his Premier League predictions, while Mark Lawrenson went for a 1-1 draw.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Emmy » fredag, 25. okt, 2019 22:40

Aggerdoo skrev:Fantastisk at få Nike som ny kit-sponsor. Efter min smag laver NB ikke nogle særligt pæne trøjer, og hele deres distribution er en joke. Er sikker på, at det bliver en stor gevinst at få Nike ombord.
Aldeles uenig. NB har lavet fede designs, nu bliver vi bare en metervare fra Nike. Økonomisk er det sikkert fedt nok.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af F1rm1no » fredag, 25. okt, 2019 23:38

Men det er jo bare en skrøne er det ikke ? jeg synes ihvertfald der er mange fede trøjer :)

Billede


Billede



Billede




Billede




Billede




Billede



Billede



Billede



Billede
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Emmy » lørdag, 26. okt, 2019 06:45

De er grimme hver og en
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Bellamy_fever » lørdag, 26. okt, 2019 07:44

Den sidste Chelsea trøje er ret ok.. de resterende er godt nok også i min verden afskyelige. Men smag er jo som bekendt forskellig :)

Jeg er faktisk overrasket over at Nike rent faktisk hsr lavet endnu grimmere trøjer end Chelseas ‘strand skjorte’ fra i år
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af F1rm1no » lørdag, 26. okt, 2019 10:06

Nu lagde jeg dem ikke ind i håb om at i kunne li dem, specielt fordi Emmy alligevel aldrig ville indrømme hvis han skulle tage fejl så meget har jeg da lært, og ja smag er individuel. Jeg synes fx kun det er hjemme trøjen fra i år der er nogenlunde fed af de hjemmetrøjer NB har lavet men det viser jo bare at det ikke passer at alle klubber der spiller i Nike spiller i samme template det er en skrøne.. Jeg er desuden ret sikker på at Liverpool er så stort et brand at de nok skal komme med noget specielt

Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk

Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » lørdag, 26. okt, 2019 10:34

Jeg synes nu, at de viste trøjer er ret fede, men mon ikke at ens preferencer også har noget med kropsbygning at gøre ? Det nytter ikke noget kun at køre slim fit modeller, ligesom det ikke nytter noget, at slanke mennesker, skal have trukket en sæk over hovedet, så der skal være udgaver, der passer de fleste. Jeg er ret vild med trøjerne fra 60erne og 70erne.

Naturligvis kan Nike lave fede trøjer.

Besvar