Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hekkem » lørdag, 26. okt, 2019 13:47

For mig er det vigtigt at bevare originaliteten og det at være speciel, i trøjen. Af de viste her over, er det kun Romas blå trøje der gøre det. Så skal den mørkere røde farve også bibevares i vores hjemmetrøje, som NB har været fantastiske til at få frem i de seneste tre hjemmetrøjer. Af de to udetrøjer vi har i denne sæson, er jeg ikke specielt begejstret med den hvide, den minder for meget om en engelsk landsholdsdragt, mens jeg synes at tredje trøjen er fed og meget speciel.

Igen er det det specielle i en Liverpooltrøje jeg vægter højtest. Det må godt vises 'Vi er ikke som de andre' agtigt.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » søndag, 27. okt, 2019 12:20

AN ODE TO JAN MOLBY, LIVERPOOL'S VIKING AND SCOUSER WHO PLAYED THREE MOVES AHEAD

LFC Stories: Remembering the impact of Jan Molby at Liverpool

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... g-17148439

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » fredag, 01. nov, 2019 08:54

Fabinho & Mane soar as new trio emerges – Ranking Liverpool’s 10 best players in October

https://www.thisisanfield.com/2019/10/f ... n-october/

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 01. nov, 2019 10:29

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... o-17181219
There were then reports on Thursday evening stating Liverpool and the EFL had discussed the possibility of the Reds playing their League Cup game against Villa on the same night as their semi-final in the FIFA World Club Cup competition on December 18.
Det er da glimrende at EFL's løsning på problemet er at foreslå at ignorere problemet :wall: . Men vælger de den løsning, så stiller vi jo enten slet ikke op eller også kommer vi med U23 holdet. Jeg har leget lidt med tanken om at splitte holdet op og lade Pep Lijnders blive tilbage med en gruppe reserver og ungdomsspillere, men det er jo en FM løsning og Klopp er meget, men ikke en FM-manager.

Medmindre vi trækker os fra VM af politiske årsager, men jeg tænker lidt at vores CFO ikke syntes det er en mulighed at sige nej til Qatar. Uden at jeg ved hvad vi kan tjene på den tur, men tænker der er nogle penge i det siden at vi gør det.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Mugge » fredag, 01. nov, 2019 11:35

Filos of Isk skrev:https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... o-17181219
There were then reports on Thursday evening stating Liverpool and the EFL had discussed the possibility of the Reds playing their League Cup game against Villa on the same night as their semi-final in the FIFA World Club Cup competition on December 18.
Det er da glimrende at EFL's løsning på problemet er at foreslå at ignorere problemet :wall: . Men vælger de den løsning, så stiller vi jo enten slet ikke op eller også kommer vi med U23 holdet. Jeg har leget lidt med tanken om at splitte holdet op og lade Pep Lijnders blive tilbage med en gruppe reserver og ungdomsspillere, men det er jo en FM løsning og Klopp er meget, men ikke en FM-manager.

Medmindre vi trækker os fra VM af politiske årsager, men jeg tænker lidt at vores CFO ikke syntes det er en mulighed at sige nej til Qatar. Uden at jeg ved hvad vi kan tjene på den tur, men tænker der er nogle penge i det siden at vi gør det.
Løsning: Lad kampen i morgen tælle dobbelt... ;-)

Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk


Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 01. nov, 2019 11:57

Mugge skrev:
fredag, 01. nov, 2019 11:35
Filos of Isk skrev:https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... o-17181219
There were then reports on Thursday evening stating Liverpool and the EFL had discussed the possibility of the Reds playing their League Cup game against Villa on the same night as their semi-final in the FIFA World Club Cup competition on December 18.
Det er da glimrende at EFL's løsning på problemet er at foreslå at ignorere problemet :wall: . Men vælger de den løsning, så stiller vi jo enten slet ikke op eller også kommer vi med U23 holdet. Jeg har leget lidt med tanken om at splitte holdet op og lade Pep Lijnders blive tilbage med en gruppe reserver og ungdomsspillere, men det er jo en FM løsning og Klopp er meget, men ikke en FM-manager.

Medmindre vi trækker os fra VM af politiske årsager, men jeg tænker lidt at vores CFO ikke syntes det er en mulighed at sige nej til Qatar. Uden at jeg ved hvad vi kan tjene på den tur, men tænker der er nogle penge i det siden at vi gør det.
Løsning: Lad kampen i morgen tælle dobbelt... ;-)

Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk
Det er nok den mest foreslåede løsning, det er også ligefør jeg tror at Klopp er villig til at kompensere Aston Villa's tab på billetsalg ud af transferbudgettet. Men så har du jo praktiske problemer såsom:
VAR - VAR ikke
Straffekonkurrence i tilfælde af uafgjort
og det store er jo at der er nogle der har betalt penge for at få lov at vise den kvartfinale.

Men i en ideel verden, så ville det jo være løsningen.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 01. nov, 2019 12:01

Mugge skrev:
fredag, 01. nov, 2019 11:35
Filos of Isk skrev:https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... o-17181219
There were then reports on Thursday evening stating Liverpool and the EFL had discussed the possibility of the Reds playing their League Cup game against Villa on the same night as their semi-final in the FIFA World Club Cup competition on December 18.
Det er da glimrende at EFL's løsning på problemet er at foreslå at ignorere problemet :wall: . Men vælger de den løsning, så stiller vi jo enten slet ikke op eller også kommer vi med U23 holdet. Jeg har leget lidt med tanken om at splitte holdet op og lade Pep Lijnders blive tilbage med en gruppe reserver og ungdomsspillere, men det er jo en FM løsning og Klopp er meget, men ikke en FM-manager.

Medmindre vi trækker os fra VM af politiske årsager, men jeg tænker lidt at vores CFO ikke syntes det er en mulighed at sige nej til Qatar. Uden at jeg ved hvad vi kan tjene på den tur, men tænker der er nogle penge i det siden at vi gør det.
Løsning: Lad kampen i morgen tælle dobbelt... ;-)

Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk
Det er nok den mest foreslåede løsning, det er også ligefør jeg tror at Klopp er villig til at kompensere Aston Villa's tab på billetsalg ud af transferbudgettet. Men så har du jo praktiske problemer såsom:
VAR - VAR ikke
Straffekonkurrence i tilfælde af uafgjort
og det store er jo at der er nogle der har betalt penge for at få lov at vise den kvartfinale i tv.

Men i en ideel verden, så ville det jo være løsningen.
Edit: men jeg tror det er mere realistisk at Moreno går 100 kampe i træk hvor han forsvarer bagerste stolpe perfekt hver gang og at Lovren i de samme 100 kampe(vi har mange kampe imod Villareal i dette paralel univers) hverken begår fejl eller bliver gjort til syndebuk for andres fejl(livrem og seler).

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » fredag, 01. nov, 2019 15:21

Nøkkelen til Liverpools få skadeproblemer?

Et glimrende kjøkken og så mange fridager som mulig

Jürgen Klopps mest betrodde spillere er stort sett alltid tilgjengelige.

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/1 ... som-mulig/

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af YNWA96 » fredag, 01. nov, 2019 17:12

Interessant artikel fra Forbes omkring LFC og det Nike aftalen kan gøre for LFC kommercielt.

http://www.forbes.com/sites/chriswillia ... rnational/


@Texy

Vi debatteret lidt omkring hvad div. tøjaftaler gav klubberne. Det er kommet frem fra dokumenterne fra retssagen, at NB sidste år betalte LFC £64 M.

Mo Chatra
@MoChatra
·
22. okt.
Information revealed yesterday and today brought another twist to the case involving LFC's love triangle with New Balance and Nike. Most notable is the fact for the 18/19 season/financial year, LFC made £64m from the New Balance partnership.

Så LFC må have en aftale hvor man osse får Royalty af NB salget.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » fredag, 01. nov, 2019 18:20

YNWA96 skrev:Interessant artikel fra Forbes omkring LFC og det Nike aftalen kan gøre for LFC kommercielt.

http://www.forbes.com/sites/chriswillia ... rnational/


@Texy

Vi debatteret lidt omkring hvad div. tøjaftaler gav klubberne. Det er kommet frem fra dokumenterne fra retssagen, at NB sidste år betalte LFC £64 M.

Mo Chatra
@MoChatra
·
22. okt.
Information revealed yesterday and today brought another twist to the case involving LFC's love triangle with New Balance and Nike. Most notable is the fact for the 18/19 season/financial year, LFC made £64m from the New Balance partnership.

Så LFC må have en aftale hvor man osse får Royalty af NB salget.
Interessant, for det er da væsentligt mere end først antaget. Og ikke mindst vil en ny aftale jo i den grad ikke give endnu mere, må man formode.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af YNWA96 » fredag, 01. nov, 2019 19:52

Ja bestemt, men det viser jo meget godt, at de her tøjaftaler ikke er transparente. Det er jo kun fordi, at der er en retsag, at man får indblik i hvordan Nike aftalen er skruet sammen.


Kan godt se ud til, at slaget nu endegyldigt er tabt for NB og LFC kan komme videre.

https://t.co/a0TNPkhwAn?amp=1

Ærgerligt at det skulle ende ud i retsag osv., men for LFC er jeg ikke i tvivl om, at Nike er en bedre samarbejdspartner salgsmæssigt - kommercielt osv.
Mange nye sponsorer er kommet ind det sidste års tid og med Nike aftalen, kan LFC forhåbentlig komme op blandt sværvægterne i kommercielle indtægter.

Oomph242
Indlæg: 5650
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Oomph242 » søndag, 03. nov, 2019 22:17

Spændende hvornår Bayern sætter alle sejl ind på, at få Klopp i hus...

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af ilusio » mandag, 04. nov, 2019 06:43

Oomph242 skrev:
søndag, 03. nov, 2019 22:17
Spændende hvornår Bayern sætter alle sejl ind på, at få Klopp i hus...
Enig. Min første tanke var dog at det bliver jo uanset ikke før at hans nuværende kontrakt udløber, så er det dårlig timing af dem? Hvad nu hvis den næste træner gør det godt 2-3 år, skal de så bare se bort fra Klopp?
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » mandag, 04. nov, 2019 09:44

Takket nei til Qatar-hotell etter bakgrunnssjekk

Liverpool FC vil ikke bo på hotellet de ble tilbudt av FIFA.

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/1 ... unnssjekk/

Rigtig godt signal at sende :clap:

bblauritzen
Indlæg: 1053
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af bblauritzen » mandag, 04. nov, 2019 10:06

Niels K skrev:
mandag, 04. nov, 2019 09:44
Takket nei til Qatar-hotell etter bakgrunnssjekk

Liverpool FC vil ikke bo på hotellet de ble tilbudt av FIFA.

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/1 ... unnssjekk/

Rigtig godt signal at sende :clap:
Er det overhovedet til at finde et hotel dernede som ikke er bygget under samme vilkår?

Det land skal imo. bare overhovedet ikke have noget som helst med internationale sportsbegivenheder at gøre.

..men, money talks.. desværre.

Besvar