Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 24. sep, 2019 11:53



Liverpool close in on a club-record kit deal with Nike.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » tirsdag, 24. sep, 2019 13:01

Jeg undrer mig over to ting. Jeg troede faktisk aftalen ville være endnu større. Og så snakkes der rigtig meget om distribution. Det virker som en åbenlys kritik af New Balance, som i øvrigt tager Liverpool i retten, fordi de mener at de har retten til at matche buddet.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

bblauritzen
Indlæg: 1053
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af bblauritzen » tirsdag, 24. sep, 2019 13:14

Hvis New Balance kan komme end et matchende bud så skal de efter min mening have lov. Jeg har været meget tilfreds med deres trøjer.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » tirsdag, 24. sep, 2019 16:02

bblauritzen skrev:Hvis New Balance kan komme end et matchende bud så skal de efter min mening have lov. Jeg har været meget tilfreds med deres trøjer.
Det siger Liverpool at de ikke kan/har gjort. Og så siger de, at de ikke kan få distribueret (nok) trøjer mv. Og det problem er reelt

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Red Man Walking » tirsdag, 24. sep, 2019 17:27

Jesper skrev:
bblauritzen skrev:Hvis New Balance kan komme end et matchende bud så skal de efter min mening have lov. Jeg har været meget tilfreds med deres trøjer.
Det siger Liverpool at de ikke kan/har gjort. Og så siger de, at de ikke kan få distribueret (nok) trøjer mv. Og det problem er reelt

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Det er ihvertfald bemærkelsesværdigt, hvor mange sportsbutikker som ikke har LFC som en del af sortimentet. Ja, nogle gange får man sågar indtrykket af at det er nemmere at opdrive en lyseblå trøje. Og så ved man da ihvertfald at noget er galtBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 24. sep, 2019 18:25

Mon ikke klubben kan tage det her med knusende ro? Det "værste" der kan ske er åbenbart at NB får lov at fortsætte men skal spytte flere penge i bøssen og i det hele taget som minimum matche Nike's tilbud. Jeg forestiller mig, at de forhold omkring distribution mv der også nævnes, under alle omstændigheder bliver en del af en ny aftale, om det så bliver med NB eller Nike.

Alt i alt kan det jo ikke være helt skidt set fra klubbens synspunkt.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » tirsdag, 01. okt, 2019 09:51

From fantastic Fabinho to monstrous Matip – Ranking Liverpool’s 10 best players in September

https://www.thisisanfield.com/2019/09/f ... september/

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » tirsdag, 01. okt, 2019 17:02

Nu hvor YouSee bliver til NoSee, hvad gør en absolut sportsidiot, hvis man helst vil slippe for streaming og have sit sport mv samlet hos én udbyder?
Godt nok irriterende, når man så samtidigt har internet og mobilpakke inkluderet.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

bblauritzen
Indlæg: 1053
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af bblauritzen » tirsdag, 01. okt, 2019 17:21

Jesper skrev:Nu hvor YouSee bliver til NoSee, hvad gør en absolut sportsidiot, hvis man helst vil slippe for streaming og have sit sport mv samlet hos én udbyder?
Godt nok irriterende, når man så samtidigt har internet og mobilpakke inkluderet.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hmmm. Har selv lige siddet og kigget. Duscoverts egen tjeneste dPlay sportspakke til 179,- er nok det bedste bud.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » tirsdag, 01. okt, 2019 17:31

bblauritzen skrev:
Jesper skrev:Nu hvor YouSee bliver til NoSee, hvad gør en absolut sportsidiot, hvis man helst vil slippe for streaming og have sit sport mv samlet hos én udbyder?
Godt nok irriterende, når man så samtidigt har internet og mobilpakke inkluderet.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hmmm. Har selv lige siddet og kigget. Duscoverts egen tjeneste dPlay sportspakke til 179,- er nok det bedste bud.
Har også set på den, men har også en familie der skal tages hensyn til.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » tirsdag, 01. okt, 2019 19:09

Jesper skrev:
tirsdag, 01. okt, 2019 17:31
bblauritzen skrev:
Jesper skrev:Nu hvor YouSee bliver til NoSee, hvad gør en absolut sportsidiot, hvis man helst vil slippe for streaming og have sit sport mv samlet hos én udbyder?
Godt nok irriterende, når man så samtidigt har internet og mobilpakke inkluderet.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hmmm. Har selv lige siddet og kigget. Duscoverts egen tjeneste dPlay sportspakke til 179,- er nok det bedste bud.
Har også set på den, men har også en familie der skal tages hensyn til.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Jeg er i samme situation som dig, Jesper med HomeTrio. Jeg må se på, hvad der er den bedste løsning, men PL og CL kommer først, og så må jeg se med resten ;)

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » tirsdag, 01. okt, 2019 19:10

Bekreftet:

Klubbens største talenter har fått ny trener

Vitor Matos har offisielt sluttet seg til Liverpool FC sin trenerstab.


01.10.2019 kl 14:59 Einar Kvande

Matos kommer til Liverpool fra FC Porto, hvor han var assistenttrener for den portugisiske klubbens B-lag. Dette var Matos sin andre periode i Porto, etter to år i Kina, hvor han var U16-trener for Shandong Luneng, samt klubbens ungdomskoordinator.

Overtar den gamle jobben til Lijnders

I Liverpool vil 31-åringen fylle stillingen som nåværende assistentmanager Pepijn Lijnders hadde tidligere, som elite utviklingstrener.

– Vi har jobbet mot dette en stund. Vi mente dette var fornuftig, for vi har så mange enestående unge spillere, uttaler Jürgen Klopp til Liverpoolfc.com.

– Under preseason er de unge spillerne med førstelagstroppen, da vi trenger dem både til treninger og kamper. Men når sesongen starter er stjernene tilbake, og vi ønsker ikke å gi de unge spillerne en følelse av at de da er lengre unna igjen. Derfor virket det fornuftig med en egen trener for dem igjen, slik som Pep var for noen år tilbake da jeg kom hit. Jeg elsker at jeg har en fantastisk assistentmanager, men vi mistet utviklingstreneren samtidig.

– Vi måtte fylle det hullet, og det har vi gjort nå med en veldig fin fyr. En enestående trener. Ung og erfaren. Du får ikke den kombinasjonen så ofte. Han er en fyr som kan kjøre 6-7 økter om dagen. Han er smart, engelsken hans er god, noe som selvsagt er viktig, og han har jobbet i flere ulike klubber. Han fikk sin utdanning i Porto, som er bra for oss, for Pep kommer også derfra.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af ilusio » onsdag, 02. okt, 2019 10:38

Viaplay. ok til film og god til fodbld.

Vi bruger den mere end Netflix til film, og så er der både PL og CL.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hekkem » onsdag, 02. okt, 2019 11:10

Man kan spare ved blot at streame.

F.eks.
DR - DR.dk - Gratis - www.dr.dk
TV2 - tv2play - for 109 kr. - www.tv2play.dk
Viasat kanaler TV3, 3+ osv - for 339 kr (439 for at se 18 kanaler) www.viaplay.dk
CBS kanaler, Kanal 4, Kanal 5, 6'eren osv. - dplay.dk - for 179 kr. - www.dplay.dk

I alt 627 kr. pr. måned.

Det skal man så opveje om ens TV kan have apps og se via internettet. Ved ikke om dr.dk, tv2play og dplay har apps til diverse smart TV. De har ikke til mit Samsung TV.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

bblauritzen
Indlæg: 1053
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af bblauritzen » onsdag, 02. okt, 2019 12:00

Så vidt jeg kan se så bliver PL ikke berørt af at Yousee og Discovery har opsagt samarbejdet, kører det ikke på TV3+ og YouSee's egen Xee kanal??

Mht. til apps så har de fleste Smart tv'er efterhånden Casting bygget ind og ellers kan man jo investerer i en ChromeCast selv. Så er det jo bare at streame fra telefon/tablet over på TV'et.

Besvar