Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Bojangles » fredag, 18. mar, 2016 13:41

Hr. Drejer skrev:
AJ skrev:Reus og Aubameyang er nok for gode. Dem kan vi desværre ikke håndtere. Det har intet med tabermentalitet at gøre. Det må bare anerkendes, når man møder en for god modstander.
Jo, det er tabermentalitet, at kaste håndklædet i ringen, før det første spark. De er gode, og de er snævre favoritter. Men vi viser stigende formkurve.
Præcis. Sjældent set større eksempel på tabermentalitet. Vi har lukket for de bedste og pbne for de ringeste. Intet er på nogen måde afgjort.

Jeg er skuffet over ikke at få dem i finalen. Det ville havde være episk. Men som en pointerede for mig - så bliver der både en ude og hjemmekamp og ikke blot en finale et røvsygt anonymt sted :-)

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af MP » fredag, 18. mar, 2016 14:04

Bliver episk med 80.000 fans der skråler YNWA!

Må erklære mig enig med andre herinde i at Dortmund på papiret ganske enkelt har et bedre hold..
Jeg tror så til gengæld ikke at det er dét som bliver afgørende.

De her kampe bliver afgjort på taktik samt mentalitet hos de inviduelle spillere

Bliver 2 spændende kampe med fuld knald på!

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » fredag, 18. mar, 2016 14:13

MP skrev:Bliver episk med 80.000 fans der skråler YNWA!

Må erklære mig enig med andre herinde i at Dortmund på papiret ganske enkelt har et bedre hold..
Jeg tror så til gengæld ikke at det er dét som bliver afgørende.

De her kampe bliver afgjort på taktik samt mentalitet hos de inviduelle spillere

Bliver 2 spændende kampe med fuld knald på!
Jeg har lige set dem live mod Bayern München og jeg synes man undervurderer os og overvurderer dem, hvis man ikke synes vi har en chance. Dortmund er ikke uden svagheder, specielt i defensiven i siderne, og Klopp ved præcis, hvad han skal gøre.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af MP » fredag, 18. mar, 2016 14:26

Jesper skrev:
MP skrev:Bliver episk med 80.000 fans der skråler YNWA!

Må erklære mig enig med andre herinde i at Dortmund på papiret ganske enkelt har et bedre hold..
Jeg tror så til gengæld ikke at det er dét som bliver afgørende.

De her kampe bliver afgjort på taktik samt mentalitet hos de inviduelle spillere

Bliver 2 spændende kampe med fuld knald på!
Jeg har lige set dem live mod Bayern München og jeg synes man undervurderer os og overvurderer dem, hvis man ikke synes vi har en chance. Dortmund er ikke uden svagheder, specielt i defensiven i siderne, og Klopp ved præcis, hvad han skal gøre.
Mener bestemt vi har en chance! Dermed ikke sagt at jeg ser os som favoritter

Og om Klopp kender Dortmund bedre end Dortmund kender Klopp, skal jeg ikke kunne udtale mig om

Synes bare ikke kan man negligere at Dortmund trods alt kun har tabt 3 kampe denne sæson og at få uafgjort mod Bayern er jeg heller ikke sikker på liverpool kunne præsterer.
Nu så jeg begge kampe mod spurs og selvom de havde solgt kampen på forhånd, så ville nogle af de angrebskombinationer jeg så, også have sat vores forsvar fuldstændig på glat is.

Starter vi kampene som vi har gjort mange gange før, med pedalen i bund og masser af vilje, så tror jeg vi kan overraske Dortmund og hente et resultat

nordjysk redman
Indlæg: 250
Tilmeldt: torsdag, 06. aug, 2015 12:42

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af nordjysk redman » fredag, 18. mar, 2016 15:01

fantastisk lodtrækning to opgør mellem to helt unikke klubber tænk på den atmosphere der bliver både på signal iduna og på anfield, jeg ser os bestemt ikke chanceløse selfølgelig er dortmund et klasse hold men vi er fandme da også gode, man skal huske på at vi er ubesejrede i europa i den her sæson der er dortmund ikk de tabte blandt andet til paok i gruppespillet.

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Sivi » fredag, 18. mar, 2016 15:45

Det kan godt være Dortmund har er bedre forsvar end United. Men mon ikke vores kreative spillere kan snørre dem alligevel + nu er det ikke De Gea vi skal score imod. Vi har scoret mange mål i nogle kampe i denne sæson, det gør vi bare igen!
Justice for the 96! <3

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » fredag, 18. mar, 2016 17:02

I mine øjne er det det perfekte tidspunkt for os, at møde Dortmund. Mest af alt fordi vores spil først indenfor den sidste måneds tid er begyndt at fungere regelmæssigt. Faktisk er vi begyndt at se enormt solide ud, selvom der var en lille svipser (som alligevel blev vundet) imod Crystal Palace.

Så med vores spil der nu fungerer og et hold, der ikke er så skadesramt, skal det vel være nu, at vi render ind i den stærkeste EL-modstander, som vi kunne få. For at vinde turneringen skal de alligevel besejres. Chancen er der nu, mens vi er godt kørende. Og skulle det utænkelige ske, at vi imod mine forventninger ikke går videre, så er vi forhåbentlig stadig i nærheden af top 4 kampen efterfølgende, og kan så kæmpe det slag uden et lige så presset program.

Det bliver godt spændende at få en helt præcis målestok for, hvor langt vi er nået under Klopp. Vores to kampe imod Man Utd var vildt imponerende. Bagud 1-0 i kamp to gik vi overhovedet ikke i panik, men fortsatte med at angribe og endte med at spille dem ud af brættet for anden gang i streg. Den slags ro og kølighed har vi ikke været i stand til at udvise i meget lang tid.

Jeg er naturligvis voldsomt farvet, men for mig at se, så er vores EL-brag imod Dortmund klart den mest interessante europæiske kamp i næste runde - inklusive CL-opgørene.
Kloppite

Brugeravatar
Highspeed
Indlæg: 2427
Tilmeldt: søndag, 03. jun, 2007 21:30

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Highspeed » fredag, 18. mar, 2016 17:47

texy skrev:I mine øjne er det det perfekte tidspunkt for os, at møde Dortmund. Mest af alt fordi vores spil først indenfor den sidste måneds tid er begyndt at fungere regelmæssigt. Faktisk er vi begyndt at se enormt solide ud, selvom der var en lille svipser (som alligevel blev vundet) imod Crystal Palace.

Så med vores spil der nu fungerer og et hold, der ikke er så skadesramt, skal det vel være nu, at vi render ind i den stærkeste EL-modstander, som vi kunne få. For at vinde turneringen skal de alligevel besejres. Chancen er der nu, mens vi er godt kørende. Og skulle det utænkelige ske, at vi imod mine forventninger ikke går videre, så er vi forhåbentlig stadig i nærheden af top 4 kampen efterfølgende, og kan så kæmpe det slag uden et lige så presset program.

Det bliver godt spændende at få en helt præcis målestok for, hvor langt vi er nået under Klopp. Vores to kampe imod Man Utd var vildt imponerende. Bagud 1-0 i kamp to gik vi overhovedet ikke i panik, men fortsatte med at angribe og endte med at spille dem ud af brættet for anden gang i streg. Den slags ro og kølighed har vi ikke været i stand til at udvise i meget lang tid.

Jeg er naturligvis voldsomt farvet, men for mig at se, så er vores EL-brag imod Dortmund klart den mest interessante europæiske kamp i næste runde - inklusive CL-opgørene.
Meget enig Texy.

Synes tidspunktet er perfekt. Dortmund er stærke, og vil være nemmere at sende ud over to kampe fremfor i en finale.

Man skal også huske på at mange dømte os ude da vi trak United.....men Liverpool har det med at vokse i takt med at turneringen skrider frem. Selvtilliden er i top, og vi har klassespillere, der har kæmpet for at nå frem til de store kampe....det er nu de kommer og det bliver nu vi viser klassen for alvor.
Jeg er også meget glad for at vi skal møde Dortmund, netop fordi den kamp bare bliver ganske særlig, på grund af Klopp.
I medgang og modgang - Liverpool FC forever!

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Cynwal » lørdag, 19. mar, 2016 12:52

Highspeed skrev:
texy skrev:I mine øjne er det det perfekte tidspunkt for os, at møde Dortmund. Mest af alt fordi vores spil først indenfor den sidste måneds tid er begyndt at fungere regelmæssigt. Faktisk er vi begyndt at se enormt solide ud, selvom der var en lille svipser (som alligevel blev vundet) imod Crystal Palace.

Så med vores spil der nu fungerer og et hold, der ikke er så skadesramt, skal det vel være nu, at vi render ind i den stærkeste EL-modstander, som vi kunne få. For at vinde turneringen skal de alligevel besejres. Chancen er der nu, mens vi er godt kørende. Og skulle det utænkelige ske, at vi imod mine forventninger ikke går videre, så er vi forhåbentlig stadig i nærheden af top 4 kampen efterfølgende, og kan så kæmpe det slag uden et lige så presset program.

Det bliver godt spændende at få en helt præcis målestok for, hvor langt vi er nået under Klopp. Vores to kampe imod Man Utd var vildt imponerende. Bagud 1-0 i kamp to gik vi overhovedet ikke i panik, men fortsatte med at angribe og endte med at spille dem ud af brættet for anden gang i streg. Den slags ro og kølighed har vi ikke været i stand til at udvise i meget lang tid.

Jeg er naturligvis voldsomt farvet, men for mig at se, så er vores EL-brag imod Dortmund klart den mest interessante europæiske kamp i næste runde - inklusive CL-opgørene.
Meget enig Texy.

Synes tidspunktet er perfekt. Dortmund er stærke, og vil være nemmere at sende ud over to kampe fremfor i en finale.

Man skal også huske på at mange dømte os ude da vi trak United.....men Liverpool har det med at vokse i takt med at turneringen skrider frem. Selvtilliden er i top, og vi har klassespillere, der har kæmpet for at nå frem til de store kampe....det er nu de kommer og det bliver nu vi viser klassen for alvor.
Jeg er også meget glad for at vi skal møde Dortmund, netop fordi den kamp bare bliver ganske særlig, på grund af Klopp.
Jeg kan kun sige:
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af AJ » lørdag, 19. mar, 2016 18:33

Highspeed skrev:Dortmund er stærke, og vil være nemmere at sende ud over to kampe fremfor i en finale.
Af nysgerrighed. Hvorfor? Ville mene, at man nemmere kunne snørre dem en enkelt gang, hvor de ikke har en returkamp til at gøre skaden god igen.

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af nrg » lørdag, 19. mar, 2016 19:03

AJ skrev:
Highspeed skrev:Dortmund er stærke, og vil være nemmere at sende ud over to kampe fremfor i en finale.
Af nysgerrighed. Hvorfor? Ville mene, at man nemmere kunne snørre dem en enkelt gang, hvor de ikke har en returkamp til at gøre skaden god igen.
Jeg tror det er fordi Klopp selv udtalte det i et interview. Så må det jo være rigtigt ;)
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Highspeed
Indlæg: 2427
Tilmeldt: søndag, 03. jun, 2007 21:30

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Highspeed » søndag, 20. mar, 2016 09:47

AJ skrev:
Highspeed skrev:Dortmund er stærke, og vil være nemmere at sende ud over to kampe fremfor i en finale.
Af nysgerrighed. Hvorfor? Ville mene, at man nemmere kunne snørre dem en enkelt gang, hvor de ikke har en returkamp til at gøre skaden god igen.
Min vurdering er at vi kan lave et godt udgangspunkt og så spille en stor kamp hjemme.

Anfield vil kunne give os det løft og dermed hjælpe os i semi finalen.

Vi mødte dem i CL i 2001. Her spillede vi 0-0 i Dortmund og vendt 2-0 hjemme.

Lad os bare få en gentagelse.
I medgang og modgang - Liverpool FC forever!

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Mads T. » søndag, 20. mar, 2016 10:07

Vi slog dem også 4-0 i august 2014 i en venskabskamp. Det kan godt lade sig gøre.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » lørdag, 26. mar, 2016 11:23

Liverpool spillernes lønninger:

http://www.dailystar.co.uk/sport/footba ... s-revealed

Benteke, Skrtel, Enrique, Touré og Allen springer umiddelbart i øjnene som for højt lønnede spillere ift., hvad de leverer på banen og deres betydning for holdet.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » lørdag, 26. mar, 2016 11:55

Hvis jeg var Coutinho, ville jeg bede om lønforhøjelse. Hierarkiet er da helt skævt!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar