Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Aarhus » mandag, 27. jul, 2015 12:04

Det år vi blev nummer to spillede vi også mod dårlige hold. Sidste år mødte vi stærke hold og endte med en forfærdelig sæson. Jeg tror ikke, man skal lægge så meget i kampene i presæsonen.

Mazter81
Indlæg: 936
Tilmeldt: fredag, 18. jun, 2010 10:55
Geografisk sted: Paphos
Alder: 42
Kontakt:

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Mazter81 » mandag, 27. jul, 2015 12:15

Hendo skrev:
Hr. Drejer skrev:Artiklen fortæller os ikke noget, som vi ikke vidste i forvejen. Som jeg skrev sidste år, har vi udviklet os til Englands svar på Ajax. Vi kan ikke konkurrere på transfersum, løn eller CL. Siden CL er blevet indført, har vi deltaget i under 25% af gangene. Det er absolut ikke godkendt, hvis man gerne vil være en storklub. Og vi er ikke en storklub! Vores storhedstid ligger så langt tilbage, at vores nuværende spillere ikke var født - i hvert fald mange af dem.
Lige så snart man i Liverpool begynder at tænke sådan lige så selvopfyldende profeti bliver det. Liverpool er en kæmpe klub, men en sovende kæmpe. Og et af flere problemer er vel, at man må sige at det er øhm, svært at se at potentialet er blevet og bliver udnyttet optimalt. Samtidig begåes mange af den samme type fejl igen og igen. Det er frustrerende. Men på et tidspunkt må den sovende kæmpe vel vågne rigtigt.
Ja. Men det kræver hårdt arbejde. For Liverpool er ikke "selvfølgelig" en stor klub der hører til i den absolutte top af engelsk fodbold.

Det er den tanke, der er skyld i, at vi faldt fra økonomisk i 90erne

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » mandag, 27. jul, 2015 12:26

Aarhus skrev:Det år vi blev nummer to spillede vi også mod dårlige hold. Sidste år mødte vi stærke hold og endte med en forfærdelig sæson. Jeg tror ikke, man skal lægge så meget i kampene i presæsonen.
Formentlig ikke. Og håber, at du har ret. I 2013 fik vi dog lige sneget en kamp imod Celtic ind i pre-season, så man havde lige fået sniffet til noget britisk bold.
Kloppite

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af AndreasN » mandag, 27. jul, 2015 12:50

Som Aarhus siger, så tror jeg ikke, at man skal lægge noget i det. Træningskampene handler bare om at forberede sig konditionelt samt indarbejde nye taktiske forhold. Jeg er enig i, at det er logisk at spille mod ligesindede for at teste sit eget niveau i forhold til dennes, hvorfor jeg synes, at man godt kunne have sneget en sidste kamp ind mod et PL-hold, men igen tror jeg ikke, at det har nogen overordnet betydning. Sidst pre-season var sammensat på samme måde gik det jo yderst fint.
Liverpool Football Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 11. aug, 2015 14:37

Liverpool er Englands tredje mest hadede klub.
http://m.bt.dk/fodbold/her-er-englands-mest-hadede-klub

Hated, adored, never ignored.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 11. aug, 2015 14:47

Det er altid sjovest at vinde over dem, der ikke kan fordrage en. Betyder ærligt talt intet for mig, hvad andre klubbers fans synes om os - dybest set ville de ønske, de havde opnået bare halvdelen af, hvad vi har.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jeppe
Indlæg: 514
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:07
Geografisk sted: Odense
Alder: 40

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jeppe » onsdag, 19. aug, 2015 12:23

Hold kæft hvor var Gerrard og Torres gode sammen - det var helt vildt!
http://www.liverpoolfc.com/video/off-th ... ures#22893
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 19. aug, 2015 13:20

Jeppe skrev:Hold kæft hvor var Gerrard og Torres gode sammen - det var helt vildt!
http://www.liverpoolfc.com/video/off-th ... ures#22893
Det var et fantastisk partnerskab. Generelt set havde vi et virkeligt godt hold i årene 2007-2009, og var vel ret beset kun en topklassespiller på venstre kant fra at have en start 11'er, der var ligeså stærk som Manchester United's ditto.

Jeg savner virkelig den stærke midterakse, som vi havde i perioden under Rafael Benitez. Vi manglede til tider kreativitet og slutprodukt oppe i front, når Torres og/eller Gerrard var skadede, men den defensive organisation var superb.

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 26. aug, 2015 00:13

Vi skal møde United i Liga Cuppen.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af AndreasN » onsdag, 26. aug, 2015 00:15

I see what you did there.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af RedRedRed » onsdag, 26. aug, 2015 10:19

CarlIsle er vel sådan en lodtrækning alle de store hold håber på, her i de indledende runder af en cup-turnering.
Det giver rigtig god mulighed for at rotere lidt på holdet og give unge/mindre anvendte spillere lidt kamp i benene.
Dejligt.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » onsdag, 02. sep, 2015 10:07

@ texy: I hvilken tråd var det, at du skrev en del om muligheden for at streame Sky Sport ? Det lyder nemlig som en god løsning herhjemme også.

Brugeravatar
Irish_kop
Indlæg: 300
Tilmeldt: onsdag, 18. aug, 2010 14:04
Geografisk sted: Göteborg
Alder: 42

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Irish_kop » onsdag, 02. sep, 2015 11:37

I morgen spiller Liverpool legends en velgørenheds kamp mod United på Friends Arena I Stockholm.

Kampen kan ses via hjemmesiden: http://www.liverpoolfc.com/legends

Liverpool stiller op med blandt andet: Jason McAteer, Dietmar Hamann, Sander Westerveld, Phil Babb, Stephane Henchoz, Luis Garcia, Vladimír Šmicer, Björn Tore Kvarme, Patrik Berger, Jerzy Dudek, David Thompson, Salif Diao, Steve Harkness og Abel Xavier.

Jeg er selv på plads deroppe, og forventer en hyggelig dag i selvskab med gode venner fra det meste af Nord Europa, og Liverpools svenske fanklub som holder en pub aften I forbindelse med kampen..

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » onsdag, 02. sep, 2015 12:22

Niels K skrev:@ texy: I hvilken tråd var det, at du skrev en del om muligheden for at streame Sky Sport ? Det lyder nemlig som en god løsning herhjemme også.
Man kan købe en pakke her.

http://ntv.mx/

Min kammerat bruger det, men jeg har ikke selv været ovre hos ham og se bold endnu. Så jeg kan ikke sige noget om kvaliteten af streamet. Men man kan vist starte med at købe en måned, så man kan vurdere, om det er noget man kan bruge.
Kloppite

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Kelly » onsdag, 02. sep, 2015 14:41

http://plbold.dk/nyhed/redknapp-det-vae ... -mange-aar

Jeg kunne ikke være mener enig med Harry, det går den forkerte vej. Der skal udskiftninger til i den sportslige ledelse og en rutineret manager. Det virker fastlåst, nervøst og fantasiforladt. Og ofte hovedrystende både på og uden for banen. Og der kommer nogen udfald der ellers aldrig sker for Liverpool.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar