Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Skovdal » torsdag, 12. mar, 2015 14:51

Der er valgt hold til charity kampen :D


Gerrards hold:

Jones
Warnock - Terry - Riise
Alonso Gerrard
Nolan Babel
Suarez Henry Torres


Carra's Hold:

Reina
Kelly Carragher Arbeloa
Garcia Meireles Shelvey Noone
Kuyt Drogba Bellamy



Suarez og Torres - Puha, det var noget man gerne ville have set! :evil:
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

shv12
Indlæg: 297
Tilmeldt: tirsdag, 05. mar, 2013 11:00

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af shv12 » torsdag, 12. mar, 2015 14:59

Helt vilde hold, nogle der ved hvor den vises andet end Liverpooltv??
Henderson bliver næste kaptajn for Liverpool FC

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7366
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 12. mar, 2015 15:20

Skovdal skrev: Suarez Henry Torres
Det må næsten være enhver fodboldelskers vådeste drøm

...Medmindre Henry er John W. Henry.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 12. mar, 2015 15:28

Det skal nok blive en hyggelig kamp, Arbeloa og Suarez kan få sig nogle drabelige dueller og Carra og Henry kan også blive underholdende.

Ved man hvem der bliver dommer?
Man håber jo altid på Collina I de situationer, kan ikke finde ud af om Webb ville være god eller forfærdelig humor :aliboronz4:

Men fedt der også er nogle gamle rivaler, der også kommer på besøg. Havde været hyggeligt med nogle AC Milan spillere fra 2005 og 2007, men mange af dem var jo allerede frygtelig gamle allerede dengang.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » torsdag, 12. mar, 2015 16:32

Filos of Isk skrev:Det skal nok blive en hyggelig kamp, Arbeloa og Suarez kan få sig nogle drabelige dueller og Carra og Henry kan også blive underholdende.

Ved man hvem der bliver dommer?
Man håber jo altid på Collina I de situationer, kan ikke finde ud af om Webb ville være god eller forfærdelig humor :aliboronz4:

Men fedt der også er nogle gamle rivaler, der også kommer på besøg. Havde været hyggeligt med nogle AC Milan spillere fra 2005 og 2007, men mange af dem var jo allerede frygtelig gamle allerede dengang.
Det kan jeg heller ikke. Men en eller anden form for humor ville det i hvert fald være. Manden ville jo være dybt forvirret over, hvem han skulle bortdømme. Alle eventuelle mål ville sikkert blive annulleret. Der ville nok blive fløjtet af 10 minutter før tid i anti Fergie-time. Og kort efter vil begge hold blive taberdømt med 3-0 for at forlade banen for tidligt.

Tror sgu bare, at man skal gå efter Collina, eller eventuelt Manuel Mejuto Gonzalez som dømte CL-finalen i 2005.
Kloppite

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » torsdag, 12. mar, 2015 16:54

Lidt build-up til kampen. En smule banter imellem Carra og Stevie.

http://www.mirror.co.uk/sport/row-zed/l ... en-5319845

Torres og Suarez sammen. Det var det partnerskab man nåede at drømme om i meget kort tid...
Kloppite

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af ThunderZtorm » torsdag, 12. mar, 2015 18:03

texy skrev:Lidt build-up til kampen. En smule banter imellem Carra og Stevie.

http://www.mirror.co.uk/sport/row-zed/l ... en-5319845

Torres og Suarez sammen. Det var det partnerskab man nåede at drømme om i meget kort tid...
"can't buy experience"
"LA Galaxy just did?"

:D

Carra for satan.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7366
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 12. mar, 2015 18:20

Men hvor er det nedern, at vi skal glo på John Terry! :army5: ...Og Drogba! :army5:
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Thommo » torsdag, 12. mar, 2015 19:47

texy skrev:
Thommo skrev:
texy skrev:Efterhånden lidt frustrerende, at vi ikke er i stand til at forlænge med bærende kræfter som Sterling og nu også Henderson.
.
Frustrerende ligefrem, Hvorfor? Sterling har 27-28 måneder tilbage. Så jeg venter knap et par år med med frustrationerne. Og håber da ikke han får noget nær 100.000, i en kommende kontrakt, med formen han viser i tiden. Men det er muligt jeg står ene med den holdning, jeg er ikke imponeret over ham, og har ikke været det i 3-4 måneder.
Det er ikke så meget tidshorisonten, der bekymrer mig, men mere det faktum, at vores kontraktudspil igen og igen afvises. Jeg vil formode, at der er en indledende dialog imellem klubben og spilleren og hans agent, således at forventningerne til en ny kontrakt er nogenlunde afstemt, inden man kommer med et udspil. Nu har Sterling afvist to, så vidt jeg har læst mig til. Med Hendo har det lidt mere med tidshorisonten at gøre, kombineret med det faktum, at man mere eller mindre har meldt klart ud, at han er vores kommende anfører.

Og så handlede mit indlæg i lige så høj grad om en bekymring i forhold til, at det lader til, at vi nu er begyndt at arbejde med en aflønningsform, hvor dele af lønnen er afhængig elementer i spillerenes præstationer, som analyseres og vurderes. Jeg frygter, at vi måske bevæger os i en retning, der er for kompliceret. Måske en ubegrundet frygt, men det er svært at afgøre, når man ikke ved andet om den nye model, end den smule som nævnes i artiklen fra Echo.
Modtaget, men synes, som skrevet før, på ingen måde Sterling er i en position til at kræve en mega kontrakt. Hvis han siger nej til 70-80.000 med den form han viser i tiden, så er jeg reelt for et salg til nytår, eller hvis det er vildt nok, allerede til sommer. Jeg kan godt lide vi ikke lader os presse af spiller og agent. Henderson skal , som jeg ser det have minimum 25-30.000 mere end Sterling, både idet han vel bliver kaptajn,fordi han er så stabil som han er, og er mere værd for holdet. I mine øjn, vel at mærke ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Mambo
Indlæg: 2589
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Mambo » fredag, 13. mar, 2015 12:37

ThunderZtorm skrev:
texy skrev:Lidt build-up til kampen. En smule banter imellem Carra og Stevie.

http://www.mirror.co.uk/sport/row-zed/l ... en-5319845

Torres og Suarez sammen. Det var det partnerskab man nåede at drømme om i meget kort tid...
"can't buy experience"
"LA Galaxy just did?"

:D

Carra for satan.
Der er mange guldkorn der fik mig til at trække på smilebåndet.

"I'm sure the two will be delighted that Kevin Nolan's feeding them from behind. Have you told them that yet?"

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 13. mar, 2015 16:48

texy skrev:
Filos of Isk skrev:Det skal nok blive en hyggelig kamp, Arbeloa og Suarez kan få sig nogle drabelige dueller og Carra og Henry kan også blive underholdende.

Ved man hvem der bliver dommer?
Man håber jo altid på Collina I de situationer, kan ikke finde ud af om Webb ville være god eller forfærdelig humor :aliboronz4:

Men fedt der også er nogle gamle rivaler, der også kommer på besøg. Havde været hyggeligt med nogle AC Milan spillere fra 2005 og 2007, men mange af dem var jo allerede frygtelig gamle allerede dengang.
Det kan jeg heller ikke. Men en eller anden form for humor ville det i hvert fald være. Manden ville jo være dybt forvirret over, hvem han skulle bortdømme. Alle eventuelle mål ville sikkert blive annulleret. Der ville nok blive fløjtet af 10 minutter før tid i anti Fergie-time. Og kort efter vil begge hold blive taberdømt med 3-0 for at forlade banen for tidligt.

Tror sgu bare, at man skal gå efter Collina, eller eventuelt Manuel Mejuto Gonzalez som dømte CL-finalen i 2005.
Ja, hellere tage det sikre valg og lade Carra stå for humoren.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » mandag, 16. mar, 2015 23:31

Så skal to af vores største unge offensive talenter spille sammen resten af sæsonen i den næstbedste række. Det kan godt være, at man skal til at streame nogle Wigan-kampe.

http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... til-wigan/
Kloppite

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 17. mar, 2015 13:55

Skal de spille i liverpool udebane og hjemmetrøjer? kunne blive lidt akavet for chelsea spillerne?
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Aarhus » fredag, 20. mar, 2015 10:33

Endnu en sponsoraftale i hus. Denne gang med Cobra, som jeg absolut intet kender til, men hvis de spytter i kassen, så klager jeg da bestemt ikke. Det er i hvert fald noget af de, ejerne skal have meget stor ros for. De har virkelig været gode på den kommercielle front, hvor de ikke blot nøjes med at forbedre gamle sponsoraftaler men også er i stand til at få en masse nye i hus.

http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... with-cobra

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af ilusio » lørdag, 21. mar, 2015 15:31

Jeg har savnet Garcia.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Besvar