Den store billettråd!

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Champen
Indlæg: 794
Tilmeldt: torsdag, 25. jul, 2013 22:04
Alder: 33

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Champen » mandag, 18. nov, 2013 20:42

Champen skrev:
Mugge skrev:
Xenne skrev:Hvornår bliver kampene fastlagt, sådan man kan være sikker på tidspunktet den bliver spillet?
Den norske lavede denne oversigt forleden mht. kampene sidste år:

http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=38537&zone=1
Jeg er ved at arrangere en tur til Swansea kampen, så jeg tænkte på om der er en der ved om man så kan sikre sig kampen mod Swansea ikke bliver rykket efter den er fastlagt, nu hvor både vi og Swansea er ude af Capital one cuppen. Nogen der kan kan huske om FA cuppen kan rykke en kamp allerede i feb?
Vil så nødig bestille fly før det er 100% sikkert hvad tid og dag kampen bliver spillet. :-)
Nå, det blev kampen mod Aston Villa i Januar istedet! Den er netop bestilt! :D :aliboronz8:
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0

Dudekski
Indlæg: 1
Tilmeldt: onsdag, 04. dec, 2013 10:58

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Dudekski » onsdag, 04. dec, 2013 11:02

Hej alle LFC'er,

Vi er en gruppe på seks stk, som gerne vil se Liverpool - Arsenal hertil februar..
Har i nogen gode råd, hvor det er bedst og billigst at købe billetter?

Har pt. fundet nogle til 2500,- stk, men er det ikke lige i overkanten?

På forhånd tak!

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » onsdag, 04. dec, 2013 21:02

Dudekski skrev:Hej alle LFC'er,

Vi er en gruppe på seks stk, som gerne vil se Liverpool - Arsenal hertil februar..
Har i nogen gode råd, hvor det er bedst og billigst at købe billetter?

Har pt. fundet nogle til 2500,- stk, men er det ikke lige i overkanten?

På forhånd tak!
Det er både dyrt og ret risikabelt. Det er kun muligt at købe officielle billetter gennem Liverpool FC eller ved at købe en pakkerejse, og det lyder ikke som om, det er det, I har fundet. Normalprisen er £44-52 for en officiel billet til kampen, hvis man køber billetterne ved klubben. Det er naturligvis den bedste og billigste vej, men nok også meget svært for jer, da det bliver svært at skaffe 6 billetter i general sale, som er ca. 3 uger før kampen.

LS07
Indlæg: 2
Tilmeldt: onsdag, 18. dec, 2013 20:09

Re: Den store billettråd!

Indlæg af LS07 » onsdag, 18. dec, 2013 20:37

Hey LFC fans

Jeg og en kammerat tager over til Everton kampen i januar , og har fået billetter. Kunne godt bruge 2 mere. Er der nogen herinde som har 2 for meget - eller har mulighed for at købe 2 i general sale den 7 jan. Har selv kun 5 kampe registreret fra sidste sæson, og der kræves 7...
Der gives en fin findeløn!!

Ring eller skriv gerne på 24246060

Vh Thomas

Brugeravatar
Ynwa-23
Indlæg: 430
Tilmeldt: lørdag, 03. sep, 2011 14:32
Geografisk sted: Anfield Road, Liverpool, Merseyside L4 0TH
Alder: 32

Køb af billetter i Liverpool

Indlæg af Ynwa-23 » søndag, 22. dec, 2013 21:42

Hej er der nogle der har erfaringer med køb af billetter til en kamp i ugen op til? Da jeg desværre ikke har billetter til Aston villa kampen overvejer jeg muligheden for at prøve derovre ? Medmindre nogle selvfølgeligt kender til 2 stk til den kamp?:) selvfølgeligt i Liverpool by nogle anbefalinger/steder at opsøge osv modtages gerne:)

Mvh og glædeligt jul
Neymar is the Justin Bieber of football. Brilliant on the old You Tube. Cat piss in reality.

LS07
Indlæg: 2
Tilmeldt: onsdag, 18. dec, 2013 20:09

Re: Den store billettråd!

Indlæg af LS07 » mandag, 23. dec, 2013 19:15

Du kan købe af billethajerne udenfor Paisley Gate - men forvent en pris på 12-1500 kr stk

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Mugge » mandag, 23. dec, 2013 19:55

LS07 skrev:Du kan købe af billethajerne udenfor Paisley Gate - men forvent en pris på 12-1500 kr stk
Og det er så lige noget man absolut skal holde sig fra!

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » mandag, 23. dec, 2013 21:52

Mugge skrev:
LS07 skrev:Du kan købe af billethajerne udenfor Paisley Gate - men forvent en pris på 12-1500 kr stk
Og det er så lige noget man absolut skal holde sig fra!
I stedet for at involvere sig i dyr, ulovlig og meget usikker billethandel, ville jeg i stedet melde mig ind i Liverpools officielle fanklub og købe billetter i Late Availability salget som plejer at være 1 eller 2 uger før kampen eller købe en hospitality pakke. En hospitality pakke er også dyr, men der er man da i det mindste sikker på at få en ægte billet. Jeg har set mange, der er blevet snydt derovre, og kender personligt 2 der blev snydt for nogle år siden på trods af, at de havde været derovre mange gange. De blev vist en ægte billet, betalte for dem og så ikke, at sælgeren herefter byttede om på billetterne og gav dem nogle falske.

Asbjørn M
Indlæg: 160
Tilmeldt: fredag, 10. aug, 2007 12:54
Alder: 33

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Asbjørn M » søndag, 05. jan, 2014 18:31

Det er da ikke et must at være medlem af den officielle for at kunne købe billetter i general sale, vel?
Og er der nogen, der kan sige noget om, hvor stor chance man har for at skaffe sig billetter på den måde? Er det totalt naivt at bestille hotel, fly osv. nu her, og så satse på at skaffe 2 billetter i general sale? F.eks. til de "mindre" kampe mod Sunderland eller Swansea?

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » mandag, 06. jan, 2014 12:54

Asbjørn M skrev:Det er da ikke et must at være medlem af den officielle for at kunne købe billetter i general sale, vel?
Og er der nogen, der kan sige noget om, hvor stor chance man har for at skaffe sig billetter på den måde? Er det totalt naivt at bestille hotel, fly osv. nu her, og så satse på at skaffe 2 billetter i general sale? F.eks. til de "mindre" kampe mod Sunderland eller Swansea?
Man skal ikke være medlem for at købe i general sale.

Der er en risiko ved at bestille fly og hotel allerede, men det er altid lykkedes mig at skaffe de billetter, jeg manglede i general sale. Der er dog kun få billetter til salg, og der er rift om dem, så der er bestemt ingen garanti for billetter. Især hvis resultaterne har været gode op til salget. Jeg ville nok satse på Swansea, da den er rykket til søndag, og det giver som regel en lidt mindre efterspørgsel fra folk fra udlandet.

Asbjørn M
Indlæg: 160
Tilmeldt: fredag, 10. aug, 2007 12:54
Alder: 33

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Asbjørn M » mandag, 06. jan, 2014 18:40

Fowler_dk skrev:
Asbjørn M skrev:Det er da ikke et must at være medlem af den officielle for at kunne købe billetter i general sale, vel?
Og er der nogen, der kan sige noget om, hvor stor chance man har for at skaffe sig billetter på den måde? Er det totalt naivt at bestille hotel, fly osv. nu her, og så satse på at skaffe 2 billetter i general sale? F.eks. til de "mindre" kampe mod Sunderland eller Swansea?
Man skal ikke være medlem for at købe i general sale.

Der er en risiko ved at bestille fly og hotel allerede, men det er altid lykkedes mig at skaffe de billetter, jeg manglede i general sale. Der er dog kun få billetter til salg, og der er rift om dem, så der er bestemt ingen garanti for billetter. Især hvis resultaterne har været gode op til salget. Jeg ville nok satse på Swansea, da den er rykket til søndag, og det giver som regel en lidt mindre efterspørgsel fra folk fra udlandet.
Tak for svar.
Det lyder rigtig godt. Har du også lykkedes med at få sammenhængende pladser i General Sale, eller er det kun ensomme tomme sæder dårlige steder på stadion?
Swansea lyder ikke som nogen dum idé, hvis efterspørgslen er lidt mindre pga. søndag.

Hede
Indlæg: 55
Tilmeldt: tirsdag, 02. aug, 2011 14:29
Alder: 30

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Hede » mandag, 06. jan, 2014 23:01

Så fik min far og jeg bestilt billetter - vi skal over og se Aston Villa blive kørt rundt d. 18 januar! Vi bestilte dem 13/11/2013, dagen hvor de blev sat til salg for official members. Hvordan fungerer det med billetterne, bliver de sendt på mail, post eller hvordan? Eller bliver det bare registreret på vores membership card? Er lidt i tvivl her, så håber nogle af jer garvede Anfield gangere kan hjælpe! ;)

Tak på forhånd!

Asbjørn M
Indlæg: 160
Tilmeldt: fredag, 10. aug, 2007 12:54
Alder: 33

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Asbjørn M » mandag, 06. jan, 2014 23:09

Hede skrev:Så fik min far og jeg bestilt billetter - vi skal over og se Aston Villa blive kørt rundt d. 18 januar! Vi bestilte dem 13/11/2013, dagen hvor de blev sat til salg for official members. Hvordan fungerer det med billetterne, bliver de sendt på mail, post eller hvordan? Eller bliver det bare registreret på vores membership card? Er lidt i tvivl her, så håber nogle af jer garvede Anfield gangere kan hjælpe! ;)

Tak på forhånd!
I sidste sæson var det bare kortet, der skulle bruges som billet ved indgangen (når billetterne er købt i Members Sale) - det tror jeg også, gælder i år.
Håber godt nok, Liverpool får taget revanche for fadæsen på Anfield mod Villa sidste år.. Der var ikke god stemning på The Kop den eftermiddag :( God tur! ;)

Brugeravatar
Champen
Indlæg: 794
Tilmeldt: torsdag, 25. jul, 2013 22:04
Alder: 33

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Champen » tirsdag, 07. jan, 2014 00:00

Hede skrev:Så fik min far og jeg bestilt billetter - vi skal over og se Aston Villa blive kørt rundt d. 18 januar! Vi bestilte dem 13/11/2013, dagen hvor de blev sat til salg for official members. Hvordan fungerer det med billetterne, bliver de sendt på mail, post eller hvordan? Eller bliver det bare registreret på vores membership card? Er lidt i tvivl her, så håber nogle af jer garvede Anfield gangere kan hjælpe! ;)

Tak på forhånd!
Mig og min sædvanlige rejsemakker er også på anfield til den kamp! Ses vi på the park til en pint før/efter kampen? ;-)
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Emmy » tirsdag, 07. jan, 2014 00:09

Hede skrev:Så fik min far og jeg bestilt billetter - vi skal over og se Aston Villa blive kørt rundt d. 18 januar! Vi bestilte dem 13/11/2013, dagen hvor de blev sat til salg for official members. Hvordan fungerer det med billetterne, bliver de sendt på mail, post eller hvordan? Eller bliver det bare registreret på vores membership card? Er lidt i tvivl her, så håber nogle af jer garvede Anfield gangere kan hjælpe! ;)

Tak på forhånd!
I bruger jeres card som adgangsbillet. God tur.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar