Den store billettråd!

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: LFC-SWANSEA

Indlæg af Mugge » onsdag, 30. jan, 2013 13:00

Mugge skrev:
lahoha skrev:LFC-SWANSEA. Jeg er den lykkelig ejer af billetter til den udsatte kamp mod Swansea. Nu er jeg spændt på, om den nye dato vil passe min arbejdsgiver, så jeg tjekker flere gange om dagen de hjemmesider, jeg kan komme i tanke om, vil meddele hvornår kampen spilles.
Kan I hjælpe mig med at udpege en hjemmeside/link hvor datoen først offentliggøres officielt - det ville være fantastisk og på forhånd tak for hjælpen. Hilsen en forum-debutant.
Den officielle hjemmeside - http://www.liverpoolfc.com
http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... ansea-date

Brugeravatar
Napoleon
Indlæg: 195
Tilmeldt: onsdag, 18. aug, 2010 10:15
Geografisk sted: på Toppen - men langt fra Anfield
Alder: 56

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Napoleon » torsdag, 31. jan, 2013 09:27

Jeg har TO far/søn (voksen/u16) :-) billetter til hjemmekampen mod WBA, i lounge, med spisning efter kampen. De sælges for ca. 800 stk. Min kollega kan ikke komme afsted, da hans søn er udtaget til landshold, og rejser mandag...

Mobil: 2986 8949

---
Nå ja, et link til Svanens død er som udgangspunkt en fin hjælp. Her er så lidt prosa:

Liverpool have confirmed the rearranged date for their Barclays Premier League home fixture with Swansea City.
The Reds will play host to the Swans at Anfield on Sunday, February 17.
The game will kick off at 3pm.
ultra posse nemo obligatur - Then come on you Reds

Morten1987
Indlæg: 1
Tilmeldt: søndag, 10. mar, 2013 12:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Morten1987 » søndag, 10. mar, 2013 12:47

Hejsa,

Jeg vil rigtig gerne på Anfield den 04-05-2013 til kampen mod The Toffees.

Nogle der ved hvordan jeg kan skaffe 4 billetter billigst muligt eller nogle som har billetter til salg?

mvh

Morten

JET
Indlæg: 2
Tilmeldt: mandag, 01. apr, 2013 21:29

Re: Den store billettråd!

Indlæg af JET » mandag, 01. apr, 2013 21:41

** Videresalg af sortbørsbilletter er IKKE tilladt her på forum **

- ADMIN.

JET
Indlæg: 2
Tilmeldt: mandag, 01. apr, 2013 21:29

Re: Den store billettråd!

Indlæg af JET » tirsdag, 02. apr, 2013 20:48

JET skrev:** Videresalg af sortbørsbilletter er IKKE tilladt her på forum **

- ADMIN.
Hej Admin,

Det er da ikke sortbørs når jeg vil sælge billetterne billigere end anskaffelsesprisen? De tre billetter har samlet kostet ca 3.300 d.kr og sælges for 2.500 d.kr.

Hvis jeg stadig er gal på den, beklager jeg. ellers håber jeg at I vil aktivere indlægget igen.

Mvh

Jet

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Aarde » tirsdag, 02. apr, 2013 21:00

JET skrev:
JET skrev:** Videresalg af sortbørsbilletter er IKKE tilladt her på forum **

- ADMIN.
Hej Admin,

Det er da ikke sortbørs når jeg vil sælge billetterne billigere end anskaffelsesprisen? De tre billetter har samlet kostet ca 3.300 d.kr og sælges for 2.500 d.kr.

Hvis jeg stadig er gal på den, beklager jeg. ellers håber jeg at I vil aktivere indlægget igen.

Mvh

Jet
Du har købt billetterne på det "sorte marked" til en pris langt over den, klubben oprindeligt sætter deres billetter til salg for. At du efterfølgende sælger dem videre til en billigere pris, end du har købt dem for, ændrer ikke på, at det er sortbørsbilletter, du sælger, hvilket ikke er tilladt på forum. 2500 kroner for tre billetter er endvidere langt dyrere end klubbens udbudspris, og alle ting, der sælges herinde, skal ifølge forums retningslinier sælges til pålydende.

Håber det forklarede det lidt tydeligere - selvom det selvfølgelig ikke hjælper dig med at få solgt dine billetter :(

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Mugge » onsdag, 03. apr, 2013 08:40

Aarde skrev:
JET skrev:
JET skrev:** Videresalg af sortbørsbilletter er IKKE tilladt her på forum **

- ADMIN.
Hej Admin,

Det er da ikke sortbørs når jeg vil sælge billetterne billigere end anskaffelsesprisen? De tre billetter har samlet kostet ca 3.300 d.kr og sælges for 2.500 d.kr.

Hvis jeg stadig er gal på den, beklager jeg. ellers håber jeg at I vil aktivere indlægget igen.

Mvh

Jet
Du har købt billetterne på det "sorte marked" til en pris langt over den, klubben oprindeligt sætter deres billetter til salg for. At du efterfølgende sælger dem videre til en billigere pris, end du har købt dem for, ændrer ikke på, at det er sortbørsbilletter, du sælger, hvilket ikke er tilladt på forum. 2500 kroner for tre billetter er endvidere langt dyrere end klubbens udbudspris, og alle ting, der sælges herinde, skal ifølge forums retningslinier sælges til pålydende.

Håber det forklarede det lidt tydeligere - selvom det selvfølgelig ikke hjælper dig med at få solgt dine billetter :(
Det var vidst noget i den retning jeg selv ville have skrevet...

ndd
Indlæg: 42
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 12:35
Alder: 37

Re: Den store billettråd!

Indlæg af ndd » lørdag, 22. jun, 2013 10:51

Hvordan er den nemmeste måde at få billetter til kampen Aston Villa - Liverpool den 24/8?

Det virker umiddelbart svært at få til Liverpools afsnit, men er det muligt at købe dem nemmere via aston villa's billetsystem, eller er det noget af det samme?

Carragher23
Indlæg: 2
Tilmeldt: lørdag, 29. jun, 2013 15:52

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Carragher23 » lørdag, 29. jun, 2013 15:57

Hej jeg er ny her på forummet! :)

En kammerat og jeg ønsker 2 billetter til Liverpool - Arsenal d. 8/2 2014, hvor kan man bestille billetter billigst, og hvor igennem får man den fedeste oplevelse på Anfield?

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » søndag, 30. jun, 2013 11:56

Carragher23 skrev:Hej jeg er ny her på forummet! :)

En kammerat og jeg ønsker 2 billetter til Liverpool - Arsenal d. 8/2 2014, hvor kan man bestille billetter billigst, og hvor igennem får man den fedeste oplevelse på Anfield?
Det billigste er at købe billetterne gennem klubben:
http://www.liverpoolfc.com/tickets/latest-ticket-news

Medlemmer kan købe billetter til kampen i november, men ellers bliver billetterne sat til salg ca. 3 uger før kampen til alle andre

Carragher23
Indlæg: 2
Tilmeldt: lørdag, 29. jun, 2013 15:52

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Carragher23 » søndag, 30. jun, 2013 13:24

Fowler_dk skrev:
Carragher23 skrev:Hej jeg er ny her på forummet! :)

En kammerat og jeg ønsker 2 billetter til Liverpool - Arsenal d. 8/2 2014, hvor kan man bestille billetter billigst, og hvor igennem får man den fedeste oplevelse på Anfield?
Det billigste er at købe billetterne gennem klubben:
http://www.liverpoolfc.com/tickets/latest-ticket-news

Medlemmer kan købe billetter til kampen i november, men ellers bliver billetterne sat til salg ca. 3 uger før kampen til alle andre
Okay, men er det kun via Liverpool at de bliver udgivet 3 uger før? Da jeg ikke er medlem længere. (Dog kunne det være jeg skulle blive det igen )

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » tirsdag, 02. jul, 2013 16:07

Carragher23 skrev:
Fowler_dk skrev:
Carragher23 skrev:Hej jeg er ny her på forummet! :)

En kammerat og jeg ønsker 2 billetter til Liverpool - Arsenal d. 8/2 2014, hvor kan man bestille billetter billigst, og hvor igennem får man den fedeste oplevelse på Anfield?
Det billigste er at købe billetterne gennem klubben:
http://www.liverpoolfc.com/tickets/latest-ticket-news

Medlemmer kan købe billetter til kampen i november, men ellers bliver billetterne sat til salg ca. 3 uger før kampen til alle andre
Okay, men er det kun via Liverpool at de bliver udgivet 3 uger før? Da jeg ikke er medlem længere. (Dog kunne det være jeg skulle blive det igen )
Der er rejseselskaber, der sælger billetterne tidligere som en del af en pakkerejse, og så er det muligt at købe hospitality pakker fra Liverpool FC, hvor der er noget ekstra med ud over billetten som f.eks. et kampprogram eller en middag, men de koster så væsentligt mere end bare en billet. Så vidt jeg har forstået det, er det vist også disse pakker rejseselskaberne opkøber, og det er derfor, de kan tilbyde rejserne tidligt på sæsonen.

Der bliver ikke solgt officielle kampbilletter uden en pakkerejse andre steder fra end direkte fra Liverpool og fanklubberne. Hvis du ser annoncer for dem andre steder, er der tale om sortbørshandel, og sælgerne har som regel ikke billetterne endnu, men satser på at skaffe dem, når de bliver sat til salg, eller også er der oftest tale om ulovligt udleje af et fankort eller sæsonkort til de enkelte kampe. Både fankort og sæsonkort er personlige og må ikke hverken udlejes eller udlånes til andre (heller ikke gratis).

Asbjørn M
Indlæg: 160
Tilmeldt: fredag, 10. aug, 2007 12:54
Alder: 33

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Asbjørn M » søndag, 28. jul, 2013 23:31

Er der nogen, der kan huske, hvordan mulighederne for at få billetter til de mindre kampe i General Sale er? Og er det 14 dage før kampen, de bliver sat til salg?

Brugeravatar
Depeche Mode
Indlæg: 14
Tilmeldt: torsdag, 18. aug, 2011 20:26
Geografisk sted: Falster
Alder: 54

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Depeche Mode » mandag, 05. aug, 2013 09:37

nogen der ved om det er muligt at opgradere sit International membership til Full membership, da jeg ikke umiddelbart kan finde den mulighed på hjemmesiden..?

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11283
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Cynwal » mandag, 05. aug, 2013 11:59

Depeche Mode skrev:nogen der ved om det er muligt at opgradere sit International membership til Full membership, da jeg ikke umiddelbart kan finde den mulighed på hjemmesiden..?
Du kan prøve at skrive til dem eller kigge i deres FAQ. Jeg har prøvet etpar gange at skrive med spørgsmål, og der plejer at komme svar inden for en til to dage.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Besvar