Den store billettråd!

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Callesen » torsdag, 03. jan, 2013 12:02

Jeg skal nok også afsted til den kamp imod Swansea. Men håber på Hr. Benitez smider alle kanonerne i spil så de går videre.

Aalen
Indlæg: 66
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Aalen » fredag, 04. jan, 2013 16:26

Lige et hurtigt spørgsmål: Er der nogen der har oplevet problemer ved køb af billetter hos Arte? Eller fungerer det optimalt (jeg tænker med afhentning ved stadion).

Vh Aalen

Brugeravatar
jockey
Indlæg: 42
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:15
Geografisk sted: Viborg

Re: Den store billettråd!

Indlæg af jockey » fredag, 04. jan, 2013 18:00

Salle skrev:
jockey skrev:Er der nogen, der har et bud på, om hjemmekampen mod Swansea kan blive flyttet til mandag aften?

Den er programsat til lørdag den 23. februar, men nu skal vi jo spille 1/16 finale i Europa League torsdag den 21. februar.
Samme weekend spilles Capital one cup finalen , som swansea kan nå at blive en del af .. Så flyttes kampen ihvertfald med sikkerhed .. Har selv overvejet den nemlig .

Shit ...... Det var jeg ikke opmærksom på.

Tak for oplysningen.

Brugeravatar
Salle
Indlæg: 884
Tilmeldt: onsdag, 04. jul, 2007 15:54
Alder: 39

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Salle » fredag, 04. jan, 2013 18:16

Aalen skrev:Lige et hurtigt spørgsmål: Er der nogen der har oplevet problemer ved køb af billetter hos Arte? Eller fungerer det optimalt (jeg tænker med afhentning ved stadion).

Vh Aalen

Har købt til en barcelona kamp igennem dem , skulle afhentes et sted i Barcelona . Ingen problemer

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: Den store billettråd!

Indlæg af rnh » søndag, 06. jan, 2013 16:25

Hej jeg har biletter til Liverpool Tottenham d.9-3-13 men jeg kan se at fa cup 6 runde er samme dag.
Hvor kan jeg se hvilken dag at kampen så vil blive spillet hvis den skulle blive rykket. ???
Har ikke købt fly biletter endnu.

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » mandag, 07. jan, 2013 17:38

rnh skrev:Hej jeg har biletter til Liverpool Tottenham d.9-3-13 men jeg kan se at fa cup 6 runde er samme dag.
Hvor kan jeg se hvilken dag at kampen så vil blive spillet hvis den skulle blive rykket. ???
Har ikke købt fly biletter endnu.
Det tror jeg ikke, du kan se nogen steder, da jeg er ret sikker på det ikke er fastsat 100% på forhånd. Hvornår kampene bliver rykket til, vil ofte afhænge af, om det er klubber, der er involveret i nogle af UEFAs turneringer på det tidspunkt, og det vides ikke før man ved, hvilke kampe og klubber, der bliver tale om.

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: Den store billettråd!

Indlæg af rnh » mandag, 07. jan, 2013 20:12

Fowler_dk skrev:
rnh skrev:Hej jeg har biletter til Liverpool Tottenham d.9-3-13 men jeg kan se at fa cup 6 runde er samme dag.
Hvor kan jeg se hvilken dag at kampen så vil blive spillet hvis den skulle blive rykket. ???
Har ikke købt fly biletter endnu.
Det tror jeg ikke, du kan se nogen steder, da jeg er ret sikker på det ikke er fastsat 100% på forhånd. Hvornår kampene bliver rykket til, vil ofte afhænge af, om det er klubber, der er involveret i nogle af UEFAs turneringer på det tidspunkt, og det vides ikke før man ved, hvilke kampe og klubber, der bliver tale om.
Tak for svar, det var ikke hvad jeg havde håbet på.

Brugeravatar
LarsB
Indlæg: 363
Tilmeldt: onsdag, 19. nov, 2008 17:12
Geografisk sted: Hareskoven
Alder: 53

Re: Den store billettråd!

Indlæg af LarsB » mandag, 07. jan, 2013 21:16

Salle skrev:
jockey skrev:Er der nogen, der har et bud på, om hjemmekampen mod Swansea kan blive flyttet til mandag aften?

Den er programsat til lørdag den 23. februar, men nu skal vi jo spille 1/16 finale i Europa League torsdag den 21. februar.
Samme weekend spilles Capital one cup finalen , som swansea kan nå at blive en del af .. Så flyttes kampen ihvertfald med sikkerhed .. Har selv overvejet den nemlig .
Indtil videre er kampen flyttet til søndag d. 24. under forudsætning af, at Swansea ikke når COC finalen.

http://liverpool.no/newspg.aspx?id=35587&zone=1
Der findes 3 slags mennesker; dem der kan tælle og dem der ikke kan tælle.

Wirral
Indlæg: 48
Tilmeldt: mandag, 15. dec, 2008 21:11

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Wirral » lørdag, 12. jan, 2013 08:28

Jeg har engang købt billetter som var de rigtige men som var stjålet af posten, jeg og en ven var kommet ind og stod på vores pladser da en mand og hans søn samt to kontroløre kom og sagde at vi stod på hans pladser jeg viste mine billetter de sagde at mine var stjålet for han havde fået sendt nogle nye med stempel på så måtte vi gå på Park og se Torres lave to kasser mod Chealsea :-(

Søren79
Indlæg: 3
Tilmeldt: mandag, 14. jan, 2013 00:31

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Søren79 » mandag, 14. jan, 2013 00:38

Nogen der ved hvordan det foregår med billet salg??
Hvis man har Liverpool Member Ship Card???
Er det så stadig svært at få fat i billetter??
Og kommer det an på anciennitet???
Eller er det først til mølle???

Søren79
Indlæg: 3
Tilmeldt: mandag, 14. jan, 2013 00:31

Londonfodbold.dk

Indlæg af Søren79 » tirsdag, 29. jan, 2013 17:16

Er der nogle der har erfaringer med londonfodbold.dk???

Hvis ja vil jeg gerne høre jeres oplevelser med dem, da jeg overvejer at ta over og se Fulham-Liverpool??

lahoha
Indlæg: 5
Tilmeldt: onsdag, 30. jan, 2013 00:03

LFC-SWANSEA

Indlæg af lahoha » onsdag, 30. jan, 2013 00:13

LFC-SWANSEA. Jeg er den lykkelig ejer af billetter til den udsatte kamp mod Swansea. Nu er jeg spændt på, om den nye dato vil passe min arbejdsgiver, så jeg tjekker flere gange om dagen de hjemmesider, jeg kan komme i tanke om, vil meddele hvornår kampen spilles.
Kan I hjælpe mig med at udpege en hjemmeside/link hvor datoen først offentliggøres officielt - det ville være fantastisk og på forhånd tak for hjælpen. Hilsen en forum-debutant.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: LFC-SWANSEA

Indlæg af Mugge » onsdag, 30. jan, 2013 04:41

lahoha skrev:LFC-SWANSEA. Jeg er den lykkelig ejer af billetter til den udsatte kamp mod Swansea. Nu er jeg spændt på, om den nye dato vil passe min arbejdsgiver, så jeg tjekker flere gange om dagen de hjemmesider, jeg kan komme i tanke om, vil meddele hvornår kampen spilles.
Kan I hjælpe mig med at udpege en hjemmeside/link hvor datoen først offentliggøres officielt - det ville være fantastisk og på forhånd tak for hjælpen. Hilsen en forum-debutant.
Den officielle hjemmeside - www.liverpoolfc.com

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: LFC-SWANSEA

Indlæg af RedRedRed » onsdag, 30. jan, 2013 12:35

lahoha skrev:LFC-SWANSEA. Jeg er den lykkelig ejer af billetter til den udsatte kamp mod Swansea. Nu er jeg spændt på, om den nye dato vil passe min arbejdsgiver, så jeg tjekker flere gange om dagen de hjemmesider, jeg kan komme i tanke om, vil meddele hvornår kampen spilles.
Kan I hjælpe mig med at udpege en hjemmeside/link hvor datoen først offentliggøres officielt - det ville være fantastisk og på forhånd tak for hjælpen. Hilsen en forum-debutant.
http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... ansea-date

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Londonfodbold.dk

Indlæg af Mugge » onsdag, 30. jan, 2013 12:35

Søren79 skrev:Er der nogle der har erfaringer med londonfodbold.dk???

Hvis ja vil jeg gerne høre jeres oplevelser med dem, da jeg overvejer at ta over og se Fulham-Liverpool??
Har du tjekket Fulhams egen hjemmeside?
Det er slet ikke umuligt at få billetter ad den vej. Ofte har de mindre London-klubber svært ved at sælge alle deres billetter.

Besvar