Den store billettråd!

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
mts813
Indlæg: 2
Tilmeldt: mandag, 26. aug, 2013 18:28

Re: Den store billettråd!

Indlæg af mts813 » mandag, 26. aug, 2013 18:32

Hej,

Jeg og en kammert vil gerne over og se Liverpool spille en hjemme kamp (måske mod fullham), Men synes det er umuligt at finde ud af hvordan man finder billetter, og hvordan det foregår.

Kan man ikke bare købe en billet til kampen, og så er det det? eller skal man købe alle mulige pakker med spisning osv?

Jeg vil helst bare kunne købe et par billetter til kampen, selv sørge for fly og transport, og selv vælge et hotel vi har lyst til at bo på.
Kan det lade sig gøre?

På forhånd tak :)

Brugeravatar
Webmartin
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 2392
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:01
Geografisk sted: CPH
Alder: 61

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Webmartin » mandag, 26. aug, 2013 18:58

Har du læst i rejseguiden, som der er et link til i Forums topmenu?

Du kan også finde den på fanklubbens hjemmeside.

Læs endvidere tilbage i denne tråd, hvor der er gode indlæg.
Bill Shankly, Bob Paisley, Joe Fagan, Ron Moran, Reuben Bennet and Tom Saunders.

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » mandag, 26. aug, 2013 20:45

mts813 skrev:Hej,

Jeg og en kammert vil gerne over og se Liverpool spille en hjemme kamp (måske mod fullham), Men synes det er umuligt at finde ud af hvordan man finder billetter, og hvordan det foregår.

Kan man ikke bare købe en billet til kampen, og så er det det? eller skal man købe alle mulige pakker med spisning osv?

Jeg vil helst bare kunne købe et par billetter til kampen, selv sørge for fly og transport, og selv vælge et hotel vi har lyst til at bo på.
Kan det lade sig gøre?

På forhånd tak :)
Det er såmænd ikke helt så umuligt at finde ud af. Det står på Liverpools hjemmeside:
http://www.liverpoolfc.com/tickets/how- ... 68ebb45405

Billetterne kan købes ca. 3 uger før kampen på Liverpools hjemmeside eller ved at ringe til deres billetlinje. Billetterne bliver dog som regel udsolgt samme dag, som de bliver sat til salg, så man skal være hurtig til at få dem købt. Jeg har været af sted temmelig mange gange efterhånden og har hver gang bare købt billet og har så selv arrangeret resten, da det er klart det billigste, men der er også mange herindefra, der har haft god erfaring med at købe samlede pakker.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Jesper » torsdag, 29. aug, 2013 18:34

Drengene og jeg skal i år ned og se Schalke-Dortmund og forhåbentlig Gladbach-Frankfurt hvis den spilles forskudt. Gode råd til billetter, fede steder at bo og andre interessante ting modtages gerne. Takker på forhånd!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Hede
Indlæg: 55
Tilmeldt: tirsdag, 02. aug, 2011 14:29
Alder: 30

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Hede » søndag, 01. sep, 2013 15:37

Jeg fik i studentergave en tur til Anfield sammen med min far, og vi har nu bestemt os for, at vi gerne vil over og se kampen mod Everton d. 28 januar.

Dette er vores anden gang derover, men sidste gang benyttede vi os af en pakkeløsning, men denne gang vil vi gerne selv ordne det.
Når man får sig sådan et membership i Liverpool, er vi så sikret at kunne bestille billetter til kampen? Har ledt og ledt, men kan helt ærligt ikke rigtigt finde rundt i det, så hvis nogle kan forklare hvordan det fungere, så ville jeg sætte stor pris på det! :)

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Mugge » søndag, 01. sep, 2013 16:31

Hede skrev:Jeg fik i studentergave en tur til Anfield sammen med min far, og vi har nu bestemt os for, at vi gerne vil over og se kampen mod Everton d. 28 januar.

Dette er vores anden gang derover, men sidste gang benyttede vi os af en pakkeløsning, men denne gang vil vi gerne selv ordne det.
Når man får sig sådan et membership i Liverpool, er vi så sikret at kunne bestille billetter til kampen? Har ledt og ledt, men kan helt ærligt ikke rigtigt finde rundt i det, så hvis nogle kan forklare hvordan det fungere, så ville jeg sætte stor pris på det! :)
I skal have været til et antal tidligere kampe, for netop at kunne kvalificere sig til netop den kamp.
Da I ikke har været det, så får I næppe billet på normal vis.
Så hvis I insistere på netop den kamp, så kan en pakkeløsning være eneste løsning.

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » mandag, 02. sep, 2013 10:40

Hede skrev:Jeg fik i studentergave en tur til Anfield sammen med min far, og vi har nu bestemt os for, at vi gerne vil over og se kampen mod Everton d. 28 januar.

Dette er vores anden gang derover, men sidste gang benyttede vi os af en pakkeløsning, men denne gang vil vi gerne selv ordne det.
Når man får sig sådan et membership i Liverpool, er vi så sikret at kunne bestille billetter til kampen? Har ledt og ledt, men kan helt ærligt ikke rigtigt finde rundt i det, så hvis nogle kan forklare hvordan det fungere, så ville jeg sætte stor pris på det! :)
Som Mugge skriver kan I ikke købe til kampen mod Everton (det samme gælder for kampen mod Man U), men med et medlemskab vil I være ret sikre på billetter til alle andre kampe, hvis I sidder klar ved tasterne, når billetterne bliver sat til salg. Kravet for at kunne købe til Everton sidste sæson var vist 7 registrerede kampe på medlemskortet fra sæsonen før.

Hede
Indlæg: 55
Tilmeldt: tirsdag, 02. aug, 2011 14:29
Alder: 30

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Hede » onsdag, 04. sep, 2013 16:12

Tak for svarene - tror bare vi får os meldt ind, da det vel generelt kan gøres billigere når man køber direkte fra klubben, også må vi se en anden kamp :)

Envue
Indlæg: 15
Tilmeldt: onsdag, 24. apr, 2013 10:34
Geografisk sted: Aalborg
Alder: 33

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Envue » tirsdag, 17. sep, 2013 10:37

Nu skal jeg selvfølgelig ikke prale.

Men, jeg har gennem mit arbejde, knoklet for at nå et mål - som jeg nu har nået.. Dermed har jeg vundet 2 stk. billetter til Anfield til valgfri kamp. den eneste forudsætning der er, er at min chef skal med :-)

Vi vil død og pine finde plads på The Kop! Er der nogen herinde der ved hvordan vi erhverver os disse? :-)

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » onsdag, 18. sep, 2013 13:10

Envue skrev:Nu skal jeg selvfølgelig ikke prale.

Men, jeg har gennem mit arbejde, knoklet for at nå et mål - som jeg nu har nået.. Dermed har jeg vundet 2 stk. billetter til Anfield til valgfri kamp. den eneste forudsætning der er, er at min chef skal med :-)

Vi vil død og pine finde plads på The Kop! Er der nogen herinde der ved hvordan vi erhverver os disse? :-)
Jeg ved ikke, om rejseselskaberne kan garantere plads på Kop, men ellers er der nok ikke så meget andet at gøre end at sidde klar ved telefon/computer, så snart billetterne bliver sat til salg, da det som regel er de billetter, der ryger først.

bilenberg
Indlæg: 3
Tilmeldt: lørdag, 29. dec, 2012 14:19

Re: Den store billettråd!

Indlæg af bilenberg » mandag, 23. sep, 2013 12:10

Vi er en gruppe skabs-fans på 10 der gerne vil sammen til én af Liverpools hjemmekampe i foråret 2014 / marts-april-maj. Vi forsøger at arrangere rejse og billetkøb selv.
Hvad jeg har forstået ved at læse her er fremgangsmåden:
1. at vi alle melder os ind i Liverpools Fan Club/ Full Membership
men derefter er jeg usikker:
Kan vi online til november købe 10 billetter i ét køb med 10 gyldige medlemskaber i hånden. Ingen har før været på Anfield. Hvor på stadion er der størst mulighed - uden økonomien løber grassat. Helt ordinære billetter er hvad vi er ude efter.
Af de 4 kampe der kunne være mulige: Tottenham, Man.C, Chelsea og Newcalstle, gætter jeg på at den sidste er den med størst mulighed/ lettest at få biletter til. Kan vi med det samme skyde en hvid pil efter de øvrige?
I håb om lidt vejledning til strategi, der løber ud over at læse hele tråden her: den løber fra 2007 ....
Dbh.
Ken.

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » onsdag, 25. sep, 2013 17:19

Den nemmeste måde selv at købe billetter er, som du selv skriver, at I melder jer ind i Liverpools fanklub, men I kan nøjes med et Light Membership i stedet for fuld. Jeg kan dog ikke lige huske, hvor meget I sparer på det.

Hvis I undlader at købe på Kop, tror jeg, der er lige gode muligheder på de øvrige tribuner, og priserne varierer ikke så meget. De kampe I har kig på, er alle A-kampe, så priserne på stadion varierer fra £44 til £52. Du kan se en oversigt her:
http://www.liverpoolfc.com/tickets/lfc- ... gue-prices

I kan ikke købe 10 billetter online på en gang, da det kun er muligt at købe 4 ad gangen. Jeg ved ikke, om det er muligt at købe flere, hvis man ringer over. Udfordringen der er så, at det kan være nærmest umuligt at komme igennem på telefonen.

Da det er A-kampe, og I alle har nye medlemsskaber, vil I ikke kunne købe billetter på den første salgsdag, da medlemmer med et vist antal kampe, har forkøbsret til 50% af billetterne. Det bliver en kampe at skaffe 10 billetter uanset, hvilken af kampene I vælger, men det kan lade sig gøre.

bilenberg
Indlæg: 3
Tilmeldt: lørdag, 29. dec, 2012 14:19

Re: Den store billettråd!

Indlæg af bilenberg » torsdag, 26. sep, 2013 11:47

Tak Fowler_dk.
Vi får alle meldt ind i LFC. Dernæst forstår jeg at man kan linke medlemskab sammen i gruppe på 4, når 1 forsøger at købe 4 biletter (hvis det er den måde vi forsøger os med til november ...).
Men tusind tak for lige at ridse mulighederne op. Hvis vi fravælger Kop for at øge muligheden, hvor på stadion er så at anbefale? Både mht. stemning, udsyn men også chancen for overhovedet at få tag i biletter :shock:

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Xenne » søndag, 29. sep, 2013 20:08

Hvornår bliver kampene fastlagt, sådan man kan være sikker på tidspunktet den bliver spillet?
Billede

Brugeravatar
Salle
Indlæg: 884
Tilmeldt: onsdag, 04. jul, 2007 15:54
Alder: 39

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Salle » søndag, 29. sep, 2013 21:01

Nogen der kan huske hvornår man kan købe til forårets kampe ? Altså gennem den officielle . Vi er medlemmer .

Besvar