Den store billettråd!

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Johlle

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Johlle » søndag, 11. apr, 2010 21:38

Guffi182 skrev:Mig og en af mine venner er begyndt at planlægge en fodbod weekend.
Vores plan er at vi vil se Liverpool - West Ham den 17 april og så tager til italien og se Inter Juventus d 18.

Men jeg er meget i tvivl om hvordan jeg for billetter til kampen. Kan lidt læse mig til der er de viser lodtrækningerne, men er der virkelig ikke andre veje?
Og til den her, skal I lige være opmærksomme på, at kampen er rykket til om fredagen. Altså fredag d. 16. april, for at give Inter hviledage i forhold til Champions League.
Derudover ser det ud til at det kun bliver folk med sæsonkort eller folk bosat i Milano der kan købe billetter pga. frygt for uroligheder. Det har Juventus dog klaget noget så kraftigt over, så det er ikke sikkert det bliver aktuelt.

Men hvis jeg var jer, så ville jeg tage sydpå, nærmere Rom, og se Derby della Capitale d. 18, hvor Roma skal forsøge at bibeholde deres 1.plads.
Her er vejret rigtig lækkert, og I vil opleve en klart mere spændende by end Milano.

Johlle

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Johlle » onsdag, 14. apr, 2010 12:55

Jeg ved ikke om I har smidt jeres fodboldtur i glemmebogen, men jeg kan informere om at billetter til Rom-derbyet kan bestilles over hjemmesiden http://www.listicket.it. Det er ret let og overskueligt, men skal bare oprette en bruger, hvilket er hurtigt overstået.

Derefter vælger man hvilken billet og hvor henne på stadion, og så bliver billetterne klargjort for én, og man kan hente dem i en billetbod på kampdagen.
Igen, det er ret let og overskueligt hvis man vil se en af de største derbys i Europa, og man kan godt få billetter i kategorien 30-50 euro også.

jabsi
Indlæg: 125
Tilmeldt: fredag, 28. nov, 2008 11:14

hvad er Hospitality billetter

Indlæg af jabsi » mandag, 09. aug, 2010 11:21

Hej!
Inde på den Officele står der noget med Hospitality tickets. hvad er det?

Brugeravatar
Webmartin
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 2392
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:01
Geografisk sted: CPH
Alder: 61

Re: hvad er Hospitality billetter

Indlæg af Webmartin » mandag, 09. aug, 2010 14:32

Meget dyre billetter, hvor du har adgang til et lukket område med servering inden kampen og i halvlegen.
Bill Shankly, Bob Paisley, Joe Fagan, Ron Moran, Reuben Bennet and Tom Saunders.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvad er Hospitality billetter

Indlæg af Emmy » mandag, 09. aug, 2010 18:34

Webmartin skrev:Meget dyre billetter, hvor du har adgang til et lukket område med servering inden kampen og i halvlegen.
Jeg fik faktisk den type billet da vi bestilte igennem travelsense.dk. Det gav da en positiv overraskelse.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Reina
Indlæg: 669
Tilmeldt: mandag, 11. jun, 2007 08:52
Geografisk sted: Vendsyssel

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Reina » tirsdag, 24. aug, 2010 11:56

En god måde at skaffe billetter er jo at være All Red Member. Jeg har linket til en del folk, men kunne godt bruge et par stykker mere. Så er du All Red og villig til at låne dit kort ud, må du gerne sende en PB med kort nr, efternavn og post nr.
Jeg er arogant, men har intet at have det i.

TheGrazz

Kampbilletter Liverpool VS Blackpool 02/10-10

Indlæg af TheGrazz » tirsdag, 31. aug, 2010 14:51

Hej Drenge (gætter jeg på)

Jeg er i Liverpool lørdag d. 02/10-10 og skal selvfølgelig udnytte turen til at komme ind og se Pool.

Ville høre om der er nogen der har nogle gode råd til hvordan jeg skaffer billetter til kampen, har nemlig hørt lidt forskelligt med at man kan skaffe dem når man er der ovre så længe det er en mindre kamp. Men vil ikke risikere ikke at kunne komme ind og se kampen.

Så gode råd til om det er muligt at få billetterne inden man kommer derover, har nemlig allerede sted at bo og transport klaret!

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Callesen » tirsdag, 07. sep, 2010 23:14

Er der nogen herinde der har nok kampe til de europæiske kampe til at komme i betragtning til at få billetter til Utrecht kampen i Utrecht?

Send gerne en PM.

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Kampbilletter Liverpool VS Blackpool 02/10-10

Indlæg af Fowler_dk » onsdag, 08. sep, 2010 12:49

TheGrazz skrev:Hej Drenge (gætter jeg på)

Jeg er i Liverpool lørdag d. 02/10-10 og skal selvfølgelig udnytte turen til at komme ind og se Pool.

Ville høre om der er nogen der har nogle gode råd til hvordan jeg skaffer billetter til kampen, har nemlig hørt lidt forskelligt med at man kan skaffe dem når man er der ovre så længe det er en mindre kamp. Men vil ikke risikere ikke at kunne komme ind og se kampen.

Så gode råd til om det er muligt at få billetterne inden man kommer derover, har nemlig allerede sted at bo og transport klaret!
Jeg ved ikke, om det stadig er relevant efter, at kampen er flyttet til søndag, men det mest oplagte vil vel være at købe billetterne direkte fra Liverpool, da billetterne til kampen ikke er solgt endnu. Hvis du er All Red medlem kan du købe billet i morgen, ellers kan du købe billet i det såkaldte "late availability" på onsdag

Mercu

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Mercu » fredag, 05. nov, 2010 12:01

Er der nogen som kan fortælle om det stadig er muligt at få billet til Tottenham vs. Liverpool kampen?

Jeg vil super gerne se den, men kan se det kræver All-red member ship, jeg vil dog ikke oprette mig hvis ikke kan jeg få billet alligevel.

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » onsdag, 10. nov, 2010 10:13

Mercu skrev:Er der nogen som kan fortælle om det stadig er muligt at få billet til Tottenham vs. Liverpool kampen?

Jeg vil super gerne se den, men kan se det kræver All-red member ship, jeg vil dog ikke oprette mig hvis ikke kan jeg få billet alligevel.
Billetterne er ikke sat til salg endnu, men det kræver en hel del mere end et All Red medlemsskab at få adgang til at købe billetter til udekampene. Billetterne til udekampene sættes til salg til sæsonkortindehavere/All Red-medlemmer, der har set x antal udekampe i sidste sæson og har dem registreret på deres kort. I meget sjældne tilfælde bliver billetterne ikke udsolgt til de personer, der opfylder kravene, og så er det muligt at købe en billet, hvis man har et fankort, men det er som sagt kun i meget sjældne tilfælde, at denne mulighed opstår.

På dette link kan du se, hvordan billetterne blev solgt til udekampen mod Stoke:
http://www.liverpoolfc.tv/tickets/lates ... 00-00/info

Brugeravatar
Merseyside Boys
Indlæg: 884
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:55
Alder: 51

Liverpool Stoke 2. februar

Indlæg af Merseyside Boys » mandag, 15. nov, 2010 23:00

Jeg er ved at arrangere en tur til Liverpool i jan/febr. Min lillebror (som er inkarneret Evertonfan - jo det er rigtigt), og jeg vil give min far en tur til Liverpool sammen med os for at se både Evrton og Liverpool. Min lillebror skal skaffe billetterne til Everton den 5.2 og jeg skal så skaffe 3 billetter til LFC-Stoke onsdag den 2.2.

Jeg har desværre hverken fancard/All Red card eller noget andet, så jeg er nok henvist til at håbe på billetter via general sale (da budgettet ikke er til Rejseselskabsbilletter). Men hvis der er nogen der kender nogen, der kender nogen, ja så.

Kan de mere erfarne Anfield-besøgere vurdere sandsynligheden for at få tre billetter til en onsdagskamp mod Stoke via general sale?

I håbet jeg forbliver
Jeg får altså stadig gåsehud, når Fowler scorer.....

Brugeravatar
Merseyside Boys
Indlæg: 884
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:55
Alder: 51

Re: Liverpool Stoke 2. februar

Indlæg af Merseyside Boys » tirsdag, 16. nov, 2010 11:10

Merseyside Boys skrev:Jeg er ved at arrangere en tur til Liverpool i jan/febr. Min lillebror (som er inkarneret Evertonfan - jo det er rigtigt), og jeg vil give min far en tur til Liverpool sammen med os for at se både Evrton og Liverpool. Min lillebror skal skaffe billetterne til Everton den 5.2 og jeg skal så skaffe 3 billetter til LFC-Stoke onsdag den 2.2.

Jeg har desværre hverken fancard/All Red card eller noget andet, så jeg er nok henvist til at håbe på billetter via general sale (da budgettet ikke er til Rejseselskabsbilletter). Men hvis der er nogen der kender nogen, der kender nogen, ja så.

Kan de mere erfarne Anfield-besøgere vurdere sandsynligheden for at få tre billetter til en onsdagskamp mod Stoke via general sale?

I håbet jeg forbliver
Nu har jeg læst hele denne tråd, læst på fanklubbens hjemmeside og på klubbens hjemmeside, og er lidt forvirret:

Er det rigtigt forstået, hvis al salg af billetter (også Late Availability/tidl. general sale) nu foregår via onlinebuy på hjemmesiden eller via telefonen (0044-151-901-9399), og der ikke længere foregår salg via brev eller fax?

På klubbens hjemmeside ser det ud til at man skal have log-in (Members Card) for komme videre til Online buy (jf ovenfor) - men strider det ikke imod, at Late availibility er for alle?
Jeg får altså stadig gåsehud, når Fowler scorer.....

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Liverpool Stoke 2. februar

Indlæg af Fowler_dk » tirsdag, 16. nov, 2010 14:38

Merseyside Boys skrev:
Merseyside Boys skrev:Jeg er ved at arrangere en tur til Liverpool i jan/febr. Min lillebror (som er inkarneret Evertonfan - jo det er rigtigt), og jeg vil give min far en tur til Liverpool sammen med os for at se både Evrton og Liverpool. Min lillebror skal skaffe billetterne til Everton den 5.2 og jeg skal så skaffe 3 billetter til LFC-Stoke onsdag den 2.2.

Jeg har desværre hverken fancard/All Red card eller noget andet, så jeg er nok henvist til at håbe på billetter via general sale (da budgettet ikke er til Rejseselskabsbilletter). Men hvis der er nogen der kender nogen, der kender nogen, ja så.

Kan de mere erfarne Anfield-besøgere vurdere sandsynligheden for at få tre billetter til en onsdagskamp mod Stoke via general sale?

I håbet jeg forbliver
Nu har jeg læst hele denne tråd, læst på fanklubbens hjemmeside og på klubbens hjemmeside, og er lidt forvirret:

Er det rigtigt forstået, hvis al salg af billetter (også Late Availability/tidl. general sale) nu foregår via onlinebuy på hjemmesiden eller via telefonen (0044-151-901-9399), og der ikke længere foregår salg via brev eller fax?

På klubbens hjemmeside ser det ud til at man skal have log-in (Members Card) for komme videre til Online buy (jf ovenfor) - men strider det ikke imod, at Late availibility er for alle?
Det vil ikke være noget problem at skaffe 3 billetter til kampen mod Stoke. Det er en hverdag og et af de "mindre" hold, så der bliver formentlig ikke udsolgt de første dage selv på late availability. Der har i hvert fald til de fleste kampe i denne sæson været billetter at hente i et stykke tid selv til weekend-kampene, og sidste sæson havde jeg ikke problemer med at skaffe op til 4 kampe selv mod hold som Chelsea og Arsenal. Jeg har for nylig uden problemer købt 6 billetter til weekendens kamp mod West Ham, og der var så lidt tryk på salget, at jeg kunne få alle 6 billetter til Kop, så en kamp mod Stoke burde ikke blive et problem.

Jeg har ikke brugt billetkøb ang. brev/fax, så jeg er ikke 100% sikker på dette, men jeg mener, at det blev meldt ud inden sæsonen, at denne mulighed ville udgå.

Late availability er for alle, men du skal have et fankort for at kunne købe billetter online. Alle kan købe i late availability via telefonen, men det er vist stadig et mareridt at komme igennem på den første salgsdag (og i tidligere sæsoner er kampene oftest blevet udsolgt på den første salgsdag men ikke i år)

Brugeravatar
Merseyside Boys
Indlæg: 884
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:55
Alder: 51

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Merseyside Boys » tirsdag, 16. nov, 2010 15:01

@Torres_dk: Tak for sit svar. Det lyder lovende. Og så lige et ekstra for Prins Knud: Jeg skal have et fancard for at bestille online, men de to øvrige behøver ikke at have fancard (sålænge der er tale om late availability)??
Jeg får altså stadig gåsehud, når Fowler scorer.....

Besvar