Den store billettråd!

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
SaibotDK
Indlæg: 989
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:56
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Den store billettråd!

Indlæg af SaibotDK » lørdag, 14. feb, 2009 19:35

Vardenberg skrev:
aarde skrev:
Vardenberg skrev:
aarde skrev:
Vardenberg skrev:Kan det lade sig gøre, at skaffe billetter til ManU-Liverpool den 14. marts?
Hvis du har penge nok, så kan du sikkert. Her sælger de eksempelvis stadig: http://www.theonlineticketshop.com/shop ... ickets.htm
Dog kan jeg ikke udelukke at det er hajer, da jeg intet aner om billetsalg - googlede bare kampen og fandt faktisk en del links.

Har fået et tilbud om en fodboldrejse af en United ven. Enten skal man tage over og se den kamp, eller også skal man forsøge at få billetter til både en United kamp og en LFC kamp.
Ikke tosset - slet ikke tosset. Men så er en af jer jo nødt til at tage en bid af det berømte sure æble og sidde på modstandernes tribune - medmindre i selvfølgelig vælger at få billetter væk fra hinanden.

Vi ender nok på en Scum tribune, men hva faen. Jeg er jo så god til at holde hovedet koldt :mrgreen: :wall: :wall:
Kombiner Real Madrid-kampen med United-Liverpool. Købte selv billetter til United-Liverpool kampen gennem Uniteds officielle hjemmeside, dog hospitalitybilletter - hvilket sikkert betyder at jeg også skal sidde blandt en masse Scum-fans (vi skal sidde modsat Stretford End, East-Stand tror jeg tribunen hedder), der er dog ikke langt over til Liverpool-tilhængerne.

Med hensyn til billetter til kampen på Old Trafford kan du prøve http://www.ticket-finders.com eller http://www.euroteam.info. Luna Christofi nævner disse to sider i hendes bog "Fodboldrejsen". Det skal lige siges, at jeg ikke selv har erfaring med disse sider.

Vardenberg

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Vardenberg » søndag, 15. feb, 2009 23:43

SaibotDK skrev:
Vardenberg skrev:
aarde skrev:
Vardenberg skrev:
aarde skrev:
Vardenberg skrev:Kan det lade sig gøre, at skaffe billetter til ManU-Liverpool den 14. marts?
Hvis du har penge nok, så kan du sikkert. Her sælger de eksempelvis stadig: http://www.theonlineticketshop.com/shop ... ickets.htm
Dog kan jeg ikke udelukke at det er hajer, da jeg intet aner om billetsalg - googlede bare kampen og fandt faktisk en del links.

Har fået et tilbud om en fodboldrejse af en United ven. Enten skal man tage over og se den kamp, eller også skal man forsøge at få billetter til både en United kamp og en LFC kamp.
Ikke tosset - slet ikke tosset. Men så er en af jer jo nødt til at tage en bid af det berømte sure æble og sidde på modstandernes tribune - medmindre i selvfølgelig vælger at få billetter væk fra hinanden.

Vi ender nok på en Scum tribune, men hva faen. Jeg er jo så god til at holde hovedet koldt :mrgreen: :wall: :wall:
Kombiner Real Madrid-kampen med United-Liverpool. Købte selv billetter til United-Liverpool kampen gennem Uniteds officielle hjemmeside, dog hospitalitybilletter - hvilket sikkert betyder at jeg også skal sidde blandt en masse Scum-fans (vi skal sidde modsat Stretford End, East-Stand tror jeg tribunen hedder), der er dog ikke langt over til Liverpool-tilhængerne.

Med hensyn til billetter til kampen på Old Trafford kan du prøve http://www.ticket-finders.com eller http://www.euroteam.info. Luna Christofi nævner disse to sider i hendes bog "Fodboldrejsen". Det skal lige siges, at jeg ikke selv har erfaring med disse sider.

Det bliver bare for dyrt med to kampe. Har også overvejet at tage til Spanien og overvære Real Madrid-FC Barcelona. Har været på Anfield for nylig og min ven er United fan, så måske vi skulle satse på en neutral kamp? :mrgreen:

SaibotDK
Indlæg: 989
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:56
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Den store billettråd!

Indlæg af SaibotDK » mandag, 16. feb, 2009 16:59

Så glem de to kampe. Det er kampen på Old Trafford, der tæller! Liverpool spiller og United spiller - det må da være det optimale for jer to? ;)

Vardenberg

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Vardenberg » onsdag, 18. feb, 2009 08:46

SaibotDK skrev:Så glem de to kampe. Det er kampen på Old Trafford, der tæller! Liverpool spiller og United spiller - det må da være det optimale for jer to? ;)

En oplevelse for livet, men når man næsten kun lever af SU, er det kamp en anelse dyr :headbang:

Kenny J.

Anfield Travel - James & Olav

Indlæg af Kenny J. » fredag, 13. mar, 2009 23:32

Har nogle af jer erfaringer positiv /-negativ med ovenstående firma?

Vi påtænker at købe billetter til N´castle kampen d.2 Maj.

Ved godt, at vi som udgangspunkt, bør holde os fra de uofficielle kilder. Det er sku bare så svært at skaffe billetter på normalvis og vi har før haft held, med at skaffe billetter den vej.

Brugeravatar
kolind
Indlæg: 517
Tilmeldt: lørdag, 28. jul, 2007 11:42
Geografisk sted: Aalborg
Alder: 36

Re: Anfield Travel - James & Olav

Indlæg af kolind » mandag, 16. mar, 2009 10:28

maa nok indroemme at jeg aldrig har hoert om dette firma. men tror ikke at der er saa stor sandsynlighed for at de tager roeven paa dig. for det kan man ikke goere ret mange weekender i traek foer det er rygtedes blandt liverpool-fans.....

Bøllemosen

Billetter

Indlæg af Bøllemosen » onsdag, 18. mar, 2009 17:43

Er der nogen der kender til en side der hedder "Official Liverpool ticket"
De sælger åbenbart billetter til alle klubber, men det ville være surt at blive snydt.
Så jeg hører gerne fra nogen som kender til dem.

Brugeravatar
Webmartin
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 2392
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:01
Geografisk sted: CPH
Alder: 61

Re: Billetter

Indlæg af Webmartin » onsdag, 18. mar, 2009 20:10

Køb ALDRIG billetter fra tilfældige hjemmesider.

Du kan læse mere mere om køb af billetter på fanklubbens hjemmeside.
Bill Shankly, Bob Paisley, Joe Fagan, Ron Moran, Reuben Bennet and Tom Saunders.

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Belloni » fredag, 17. apr, 2009 15:03

Det er da tosset dyrt på de ovenstående sider. 350 pund for en billet til Tottenham kampen.. Verdammt!

Brugeravatar
TobyLfc
Indlæg: 1416
Tilmeldt: tirsdag, 07. jul, 2009 22:03

Ny her - Billetter til Liverpool vs. West Ham

Indlæg af TobyLfc » tirsdag, 07. jul, 2009 22:15

Hey LiverpoolFans,

Er ny her på forums, så undskylder hvis jeg poster den her det forkert sted.

Har lige fundet ud af at jeg sammen med min familie har mulighed for at opleve Liverpool mod West Ham på Upton Park d. 19 september, og da jeg aldrig har bestilt billetter til en kamp før, ville jeg bare spørge hvordan man nemmest muligt gjorde :)

PS: Vil helst sidde men Liverpool fans :headbang:


Bedste Hilsner.
Billede
"YNWA"

Brugeravatar
kolind
Indlæg: 517
Tilmeldt: lørdag, 28. jul, 2007 11:42
Geografisk sted: Aalborg
Alder: 36

Re: Ny her - Billetter til Liverpool vs. West Ham

Indlæg af kolind » tirsdag, 07. jul, 2009 22:57

Når du siger "mulighed" er det så fordi du er i london? For i så fald skal du jo så få fat i billetter gennem west ham, og hvis det er tilfældet er jeg ret sikker på at det er umuligt at få billetter til lige præcis Liverpools område på stadion.

I øjeblikket ser det ikke ud til at billetterne til kampen er sat til salg på west hams hjemmeside endnu. Men du kan prøve at følge med de næste par uger på www.whufc.com

For et par år siden var jeg i London og fik billetter til Fulham-West Ham med få uger til kampen, ved at skrive en mail til Fulham. Så måske er det også en mulighed hvis du ikke lige er klar online når de bliver sat til salg.....

hvis det ikke lykkes at få billetter til liverpools område, skal du ikke være "bange" for at sidde på neutralt område. Wesy Hams fans synger fantastisk og stemningen skal nok være elektrisk lige meget hvor man står!!!!

Held og lykke

Brugeravatar
TobyLfc
Indlæg: 1416
Tilmeldt: tirsdag, 07. jul, 2009 22:03

Re: Den store billettråd!

Indlæg af TobyLfc » onsdag, 08. jul, 2009 11:51

Tak skal du have kolind, ja er i London der faktisk min næst-sidste dag der så kunne være en fed afslutning.

Tak for det.

PS: Skal jeg melde mig ind på deres hjemmeside for at kunne bestille ?
Billede
"YNWA"

Brugeravatar
kolind
Indlæg: 517
Tilmeldt: lørdag, 28. jul, 2007 11:42
Geografisk sted: Aalborg
Alder: 36

Re: Den store billettråd!

Indlæg af kolind » onsdag, 08. jul, 2009 20:11

det ved jeg faktisk ikke. Men hvis du starter med at sende en mail og spille rigtig dum dansker, så kan det jo være de skaffer en billet til dig, fordi du ikke "forstår" systemet. Ellers henviser de nok til hjemmesiden og forklarer hvordan man gør........

Så send en mail. Det værste der kan ske er vel bare at de siger nej.......eller no........eller nein hvis det er en tysker der styrer mailen i west ham.

Brugeravatar
TobyLfc
Indlæg: 1416
Tilmeldt: tirsdag, 07. jul, 2009 22:03

Re: Den store billettråd!

Indlæg af TobyLfc » torsdag, 09. jul, 2009 18:04

kolind skrev:det ved jeg faktisk ikke. Men hvis du starter med at sende en mail og spille rigtig dum dansker, så kan det jo være de skaffer en billet til dig, fordi du ikke "forstår" systemet. Ellers henviser de nok til hjemmesiden og forklarer hvordan man gør........

Så send en mail. Det værste der kan ske er vel bare at de siger nej.......eller no........eller nein hvis det er en tysker der styrer mailen i west ham.
Haha, ja det er vel West Ham. Tak for hjælpen kolind :)
Billede
"YNWA"

Hafsteinsson
Indlæg: 2817
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:19

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Hafsteinsson » torsdag, 16. jul, 2009 12:48

West Ham United styrer ingen af udebaneholdets tilskuerpladser - derfor er der også markant prisforskel på billetter til Liverpool kampe, især i Löndon. En billet på West Ham siden koster mellem €55-€65 mens den er en del billigere i Liverpool sektionen.

Men held og lykke, jeg har været en gang på Upton Park - det værste er at der kun går en tog-linje derup og der er i hvert fald 1 km. kø tilbage til London efter kampen, og man skal HEEEEEEEEEEEEEEEEEELT ned bagerst i køen - det er lidt mærkeligt.

Besvar