Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » søndag, 11. sep, 2016 11:46

Spillerne var vilde med stemningen:

http://www.thisisanfield.com/2016/09/li ... ster-city/?

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11370
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 13. sep, 2016 08:44

Jeg sad på den midterste del af den nye Main Stand, helt klinet op ad stålvæggen ved The Kop, men havde fint udsyn. De har skåret af taget ud over både The Kop og Anfield Road End, for at begrænse antallet af sæder med begrænset udsyn.

Det værste var imidlertid, at hele midtersektionen på den nye Main Stand er Hospitallity billetter - og der er rigtig mange "caffé latte" tilskuere. De synger ikke med, men har travlt med mobiltelefonen. Mange kom først på plads efter pausen 5-10 minutter inde i 2. halvleg, fordi det åbenbart var vigtigere at drikke et glas "gratis" hvidvin, og omkring 85. spilleminut skred anslået 5-10 % af tilskuerne på tribunen.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Mugge » tirsdag, 13. sep, 2016 09:55

Cynwal skrev:Jeg sad på den midterste del af den nye Main Stand, helt klinet op ad stålvæggen ved The Kop, men havde fint udsyn. De har skåret af taget ud over både The Kop og Anfield Road End, for at begrænse antallet af sæder med begrænset udsyn.

Det værste var imidlertid, at hele midtersektionen på den nye Main Stand er Hospitallity billetter - og der er rigtig mange "caffé latte" tilskuere. De synger ikke med, men har travlt med mobiltelefonen. Mange kom først på plads efter pausen 5-10 minutter inde i 2. halvleg, fordi det åbenbart var vigtigere at drikke et glas "gratis" hvidvin, og omkring 85. spilleminut skred anslået 5-10 % af tilskuerne på tribunen.
Mødte du ellers nogle kendte mennesker... :D

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » tirsdag, 13. sep, 2016 10:28

Cynwal skrev:Jeg sad på den midterste del af den nye Main Stand, helt klinet op ad stålvæggen ved The Kop, men havde fint udsyn. De har skåret af taget ud over både The Kop og Anfield Road End, for at begrænse antallet af sæder med begrænset udsyn.

Det værste var imidlertid, at hele midtersektionen på den nye Main Stand er Hospitallity billetter - og der er rigtig mange "caffé latte" tilskuere. De synger ikke med, men har travlt med mobiltelefonen. Mange kom først på plads efter pausen 5-10 minutter inde i 2. halvleg, fordi det åbenbart var vigtigere at drikke et glas "gratis" hvidvin, og omkring 85. spilleminut skred anslået 5-10 % af tilskuerne på tribunen.
Jeg kan godt forstå dig, meeeen. Det er også dem, der lægger pengene- om man vil det eller ej. Og det er med til at skabe forudsætningerne for at skabe et godt hold. Jeg har selv brugt den her slags billetter til både Liverpool og andre klubber og jeg har altid følt et vist dilemma. For på den ene side, så er man turist og vil have en oplevelse. På den anden side er oplevelsen betinget af stemning, som man ikke altid formår at bidrage til. Jeg synes så godt man kunne opdrage til god stadionkultur - lidt ligesom reklamerne i biffen, hvor man opfordres til at slukke telefonen.

En lille nyhed, som måske er blevet bragt, handler om nettene er skiftet ud til fordel for de hvide farver, fordi spillerne lettere skulle kunne se målene, idet farven fra nettet gik i ét med trøjerne mv i baggrunden.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

andeth
Indlæg: 210
Tilmeldt: søndag, 11. maj, 2008 20:41

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af andeth » tirsdag, 13. sep, 2016 10:32

Det er sgu solid humor det her... Selv om det selvfølgelig ikke er tiltænkt sådan af det
tidligere megaflop Diouf...




http://www.teamtalk.com/news/diouf-jeal ... rpool-flop

El-Hadji Diouf has reopened his war of words with Steven Gerrard by claiming Mario Balotelli failed at Liverpool because of the former Reds captain’s “jealousy”.

Balotelli spent two years at Anfield after joining for £16million in summer 2014, but was sold on a free transfer to Nice in August.

The Italy international scored just one Premier League goal in 16 games, and was loaned out in his second year to AC Milan.

He did not play a single game under current Reds boss Jurgen Klopp, and was offloaded on a free to rid the club of his wages.

Speaking to L’Equipe, former Liverpool striker Diouf, who has previously claimed that Gerrard “killed” the club, and that he hates Jamie Carragher, said that Balotelli struggled because of the erstwhile captain.

“I told him not to go to Liverpool,” Diouf said. “It wasn’t made for him, that things couldn’t go well with Gerrard, who has never had his talent and then said negative things about him,” he said.

“Gerrard is a jealous man who doesn’t like men of character. Mario is a good person that you should listen to. He’s not a guy who’s going to cause problems in the dressing room.

“There are a lot of things that have been made up about him. People tell tales about him, but they’re often a load of rubbish.”

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11370
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 13. sep, 2016 12:16

Mugge skrev:
Cynwal skrev:Jeg sad på den midterste del af den nye Main Stand, helt klinet op ad stålvæggen ved The Kop, men havde fint udsyn. De har skåret af taget ud over både The Kop og Anfield Road End, for at begrænse antallet af sæder med begrænset udsyn.

Det værste var imidlertid, at hele midtersektionen på den nye Main Stand er Hospitallity billetter - og der er rigtig mange "caffé latte" tilskuere. De synger ikke med, men har travlt med mobiltelefonen. Mange kom først på plads efter pausen 5-10 minutter inde i 2. halvleg, fordi det åbenbart var vigtigere at drikke et glas "gratis" hvidvin, og omkring 85. spilleminut skred anslået 5-10 % af tilskuerne på tribunen.
Mødte du ellers nogle kendte mennesker... :D
Nu er jeg jo ikke sådan en Star-Chaser ........ men gnid da bare salt i såret endnu en gang over at du mødte My Man Heighway om lørdagen
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Reina
Indlæg: 669
Tilmeldt: mandag, 11. jun, 2007 08:52
Geografisk sted: Vendsyssel

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Reina » tirsdag, 13. sep, 2016 12:18

Ud fra tal fra 2010-2016 er LFC den klub i verden der har tjent flest penge på salg af spillere. Vi har solgt for 442 mil Euro svarende til 3,29 milliarder DKK - det er alligevel en slat og ganske overraskende at vi topper den liste.
Man C, Chelsea og Man U er top 3 når det gælder køb af spillere. City med svimlende 7,5 milliarder DKK

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... jener-mest
Jeg er arogant, men har intet at have det i.

Hr. Drejer
Indlæg: 13798
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 13. sep, 2016 14:11

Det er helt sikkert en stor del af forklaringen på hvorfor vi er blevet sejlet agterud.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 13. sep, 2016 15:47

Jesper skrev:
Cynwal skrev:Jeg sad på den midterste del af den nye Main Stand, helt klinet op ad stålvæggen ved The Kop, men havde fint udsyn. De har skåret af taget ud over både The Kop og Anfield Road End, for at begrænse antallet af sæder med begrænset udsyn.

Det værste var imidlertid, at hele midtersektionen på den nye Main Stand er Hospitallity billetter - og der er rigtig mange "caffé latte" tilskuere. De synger ikke med, men har travlt med mobiltelefonen. Mange kom først på plads efter pausen 5-10 minutter inde i 2. halvleg, fordi det åbenbart var vigtigere at drikke et glas "gratis" hvidvin, og omkring 85. spilleminut skred anslået 5-10 % af tilskuerne på tribunen.
Jeg kan godt forstå dig, meeeen. Det er også dem, der lægger pengene- om man vil det eller ej. Og det er med til at skabe forudsætningerne for at skabe et godt hold. Jeg har selv brugt den her slags billetter til både Liverpool og andre klubber og jeg har altid følt et vist dilemma. For på den ene side, så er man turist og vil have en oplevelse. På den anden side er oplevelsen betinget af stemning, som man ikke altid formår at bidrage til. Jeg synes så godt man kunne opdrage til god stadionkultur - lidt ligesom reklamerne i biffen, hvor man opfordres til at slukke telefonen.

En lille nyhed, som måske er blevet bragt, handler om nettene er skiftet ud til fordel for de hvide farver, fordi spillerne lettere skulle kunne se målene, idet farven fra nettet gik i ét med trøjerne mv i baggrunden.
Det er dem, der har haft sæsonkort de sidste 20 år, der har været med til at skabe den klub, vi kender i dag, og dem der kæmper for at holde fast i den i fremtiden. Det har en eller anden random person, der kommer en gang om året satme ikke, fordi han har råd til at købe lidt dyrere billetter.

Jeg kommer aldrig til at forstå, hvorfor man tager til fodboldkamp kun for at filme alt på telefonen og ellers gå 5 minutter før, fordi man ikke gider at stå i kø til bussen. Det er dødhamrende ødelæggende for stemningen og den generelle stadionoplevelse, og det er bestemt ikke med til at bidrage til klubben udover en forsvindende lille procentdel af dagens indtægter.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 13. sep, 2016 18:07

Og angående diskussionen omkring, hvor mange der var på stadion mod Leicester, så har klubben bekræftet, at der var 53075. Jeg kan heller ikke forestille mig, at der ikke fortsat vil blive udsolgt til mere eller mindre samtlige af vores kampe - også med endnu en udbygning.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af RedRedRed » tirsdag, 13. sep, 2016 18:27

Et lille overblik over situationen med Anfield Road End;

http://www.thisisanfield.com/2016/09/an ... expansion/

Lidt udsnit;

"Phase two has never had a planned start date or completion date, but LFC do have outline planning permission for the expansion of the Anfield Road End – that planning permission has been in place since April 2014. Anybody claiming these plans are new, is wrong."

"The best part of the potential phase two is that all additional tickets would be general admission tickets, not hospitality."

"The expiration date of the outline planning permission is September 2017, which means Liverpool have a year to submit a further application for more details on the design, or the outline approval would end."

"What all this means is, Liverpool must submit further application within the next year, so we should have an idea of the phase two plans within the next 12 months!"

"There are absolutely no plans to expand either the Kop or Centenary Stand."

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » lørdag, 24. sep, 2016 09:55

Der skal nu diskuteres Safe Standings meget mere i Liverpool's forskellige fan grupperinger:

http://www.liverpoolecho.co.uk/news/liv ... y-11931209?

Lad os håbe, at det snart bliver til noget.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » lørdag, 24. sep, 2016 15:04

Mourinho var dybt skuffet over ikke at få jobbet i LFC:

http://www.manchestereveningnews.co.uk/ ... o-11924088?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » søndag, 25. sep, 2016 08:58

Flere flotte rekorder i denne sæsonstart:

http://www.liverpool.no/nyheter/i-beste ... r-100-aar/

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Thommo » torsdag, 29. sep, 2016 21:05

Niels K skrev:Flere flotte rekorder i denne sæsonstart:

http://www.liverpool.no/nyheter/i-beste ... r-100-aar/
Selv Mølby var positiv forleden, og sagde at holdet er bedre end 13/14 sæsonen, og umiddelbart er jeg enig. Alt afhang af Suarez, Sturr, sterling og Cou, groft sagt. Alt afhænger af 11-15 spillere som det ser ud foreløbeligt denne sæson. 10 forskellige målscorer allerede, det siger lidt.
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar