Den store billettråd!

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
SørenK
Indlæg: 461
Tilmeldt: tirsdag, 29. jul, 2008 23:26
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 31

Re: Den store billettråd!

Indlæg af SørenK » fredag, 06. jul, 2012 22:50

Jeg planlægger for tiden min jomfrutur til Anfield, forhåbentlig til efteråret. De kampe der er blevet flyttet af TV-hensyn er vel ikke i fare for at blive yderligere flyttet?

Brugeravatar
Jezzman (CH)
Indlæg: 132
Tilmeldt: fredag, 29. jun, 2012 09:14

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Jezzman (CH) » lørdag, 07. jul, 2012 22:43

SørenK skrev:Jeg planlægger for tiden min jomfrutur til Anfield, forhåbentlig til efteråret. De kampe der er blevet flyttet af TV-hensyn er vel ikke i fare for at blive yderligere flyttet?
De skulle vaere ganske sikre. Det eneste der evt. ville kunne rykke dem igen, er hvis der skulle falde en cup kamp ind imellem og det kan du tjekke paa kalenderen...

Brugeravatar
Skøtt
Indlæg: 784
Tilmeldt: torsdag, 12. jan, 2012 11:04
Geografisk sted: København Ø
Alder: 30

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Skøtt » søndag, 08. jul, 2012 22:37

SørenK skrev:Jeg planlægger for tiden min jomfrutur til Anfield, forhåbentlig til efteråret. De kampe der er blevet flyttet af TV-hensyn er vel ikke i fare for at blive yderligere flyttet?
Samme her du!
Fik en tur i 18-års fødselsdagsgave og nu har ham den gamle sgu trukket den længe nok! ;)
Regner også med jeg skal derover her i efteråret :)

Btw - nogen der ved hvornår billetterne til de første turneringskampe bliver sat til salg? :)
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » mandag, 09. jul, 2012 21:02

Skøtt skrev:
SørenK skrev:Jeg planlægger for tiden min jomfrutur til Anfield, forhåbentlig til efteråret. De kampe der er blevet flyttet af TV-hensyn er vel ikke i fare for at blive yderligere flyttet?
Samme her du!
Fik en tur i 18-års fødselsdagsgave og nu har ham den gamle sgu trukket den længe nok! ;)
Regner også med jeg skal derover her i efteråret :)

Btw - nogen der ved hvornår billetterne til de første turneringskampe bliver sat til salg? :)
Hvis du er medlem af Liverpools offícielle fanklub, kan du købe billetter i uge 29 (1 pr. medlemsskab). De resterende billetter sættes til salg i det såkaldte late availability salg, som plejer at være ca. 3 uger før kampen spilles.

Kenny J.

Liverpool V. Reading 20 Okt.

Indlæg af Kenny J. » tirsdag, 17. jul, 2012 16:53

Hej Gutter,

Vi har købt flybillet samt hotel til ovenstående kamp.

Vi mangler "bare" billetten.

Vi plejer at få billetter gennem den Danske fanklub og ellers en lokal kontakt i L´pool.

Jeg vil gerne prøve at købe billetter ad officiel vej. Vi er 4 gutter og vi har linket vores fancard sammen. umiddelbart er der udsolgt - er der andre muligheder for at få billetter af denne vej?

Ser frem til at høre fra jer.

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Liverpool V. Reading 20 Okt.

Indlæg af Fowler_dk » tirsdag, 17. jul, 2012 17:22

Kenny J. skrev:Hej Gutter,

Vi har købt flybillet samt hotel til ovenstående kamp.

Vi mangler "bare" billetten.

Vi plejer at få billetter gennem den Danske fanklub og ellers en lokal kontakt i L´pool.

Jeg vil gerne prøve at købe billetter ad officiel vej. Vi er 4 gutter og vi har linket vores fancard sammen. umiddelbart er der udsolgt - er der andre muligheder for at få billetter af denne vej?

Ser frem til at høre fra jer.
Billetterne er ikke udsolgt, da de først bliver solgt i denne uge. Er I Official Members eller har I bare fankort? Er I members kan I købe billetter til kampen på fredag, hvor de sættes til salg til medlemmer uden 13 kampe registreret på kortet sidste sæson jf. dette link:

http://www.liverpoolfc.com/tickets/lfc-members-tickets

Er I ikke Official Members kan I købe billetter i Late Availability ca. 3 uger før kampen.

Kenny J.

Re: Liverpool V. Reading 20 Okt.

Indlæg af Kenny J. » tirsdag, 17. jul, 2012 17:26

Fowler_dk skrev:
Kenny J. skrev:Hej Gutter,

Vi har købt flybillet samt hotel til ovenstående kamp.

Vi mangler "bare" billetten.

Vi plejer at få billetter gennem den Danske fanklub og ellers en lokal kontakt i L´pool.

Jeg vil gerne prøve at købe billetter ad officiel vej. Vi er 4 gutter og vi har linket vores fancard sammen. umiddelbart er der udsolgt - er der andre muligheder for at få billetter af denne vej?

Ser frem til at høre fra jer.
Billetterne er ikke udsolgt, da de først bliver solgt i denne uge. Er I Official Members eller har I bare fankort? Er I members kan I købe billetter til kampen på fredag, hvor de sættes til salg til medlemmer uden 13 kampe registreret på kortet sidste sæson jf. dette link:

http://www.liverpoolfc.com/tickets/lfc-members-tickets

Er I ikke Official Members kan I købe billetter i Late Availability ca. 3 uger før kampen.

Vi er alle 4 Official members.

Det snød mig lidt, for iflg. nedenstående link er der udsolgt:

http://www.liverpoolfc.com/tickets/latest-ticket-news

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Liverpool V. Reading 20 Okt.

Indlæg af Mugge » tirsdag, 17. jul, 2012 17:28

Kenny J. skrev:
Fowler_dk skrev:
Kenny J. skrev:Hej Gutter,

Vi har købt flybillet samt hotel til ovenstående kamp.

Vi mangler "bare" billetten.

Vi plejer at få billetter gennem den Danske fanklub og ellers en lokal kontakt i L´pool.

Jeg vil gerne prøve at købe billetter ad officiel vej. Vi er 4 gutter og vi har linket vores fancard sammen. umiddelbart er der udsolgt - er der andre muligheder for at få billetter af denne vej?

Ser frem til at høre fra jer.
Billetterne er ikke udsolgt, da de først bliver solgt i denne uge. Er I Official Members eller har I bare fankort? Er I members kan I købe billetter til kampen på fredag, hvor de sættes til salg til medlemmer uden 13 kampe registreret på kortet sidste sæson jf. dette link:

http://www.liverpoolfc.com/tickets/lfc-members-tickets

Er I ikke Official Members kan I købe billetter i Late Availability ca. 3 uger før kampen.

Vi er alle 4 Official members.

Det snød mig lidt, for iflg. nedenstående link er der udsolgt:

http://www.liverpoolfc.com/tickets/latest-ticket-news
Du skal læse hele siden...

Kenny J.

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Kenny J. » tirsdag, 17. jul, 2012 17:32

Man SKAL læse hele siden.

Da jeg skrev indlæget, stod der "Sold out" ved alle kampene.

Kan godt nu se, at vi har mulighed Fredag.

Mortensen
Indlæg: 42
Tilmeldt: lørdag, 01. okt, 2011 16:12
Geografisk sted: Vestjylland
Alder: 50

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Mortensen » fredag, 20. jul, 2012 20:55

Hej til alle..

Lige et spørgsmål. Jeg tillader mig at være lidt nysgerrig

Er der mon nogen her på hjemmesiden, der har været heldige, og som kan lykønskes med en billet til Anfield i efteråret ? Jeg har forsøgt siden i tirsdags, at bjærge mig en billet og jeg var/er naturligvis klar til at byde ind på en hvilken som helst kamp. Jeg er medlem af den officiele fanklub. Hvad billetter angår er jeg ikke kommet nærmere end sold out. Øv

Mvh Mortensen

Asbjørn M
Indlæg: 160
Tilmeldt: fredag, 10. aug, 2007 12:54
Alder: 33

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Asbjørn M » fredag, 20. jul, 2012 22:27

En ven og jeg skal på The Kop til kampen mod Villa i december :) Glæder mig!!

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » mandag, 23. jul, 2012 08:56

Mortensen skrev:Hej til alle..

Lige et spørgsmål. Jeg tillader mig at være lidt nysgerrig

Er der mon nogen her på hjemmesiden, der har været heldige, og som kan lykønskes med en billet til Anfield i efteråret ? Jeg har forsøgt siden i tirsdags, at bjærge mig en billet og jeg var/er naturligvis klar til at byde ind på en hvilken som helst kamp. Jeg er medlem af den officiele fanklub. Hvad billetter angår er jeg ikke kommet nærmere end sold out. Øv

Mvh Mortensen
Jeg har købt billetter torsdag og fredag i denne uge til Wigan og Man U-kampene. Tirsdag var der kun adult/child billetter til salg, og de var vist ret hurtigt udsolgt, så vidt jeg har læst mig frem til det. Onsdag kunne du kun købe, hvis du havde set minimum 13 PL-kampe i sidste sæon.
Jeg forstår ikke, at det ikke er lykkedes dig at få billetter, hvis du forsøgte om torsdagen, hvor alle C-kampene blev sat til salg, da det var ret nemt at komme igennem over middag, hvor det første tryk havde lagt sig. Jeg var selv heldig at komme igennem 5 min efter, salget startede og kunne derfor få 4 billetter sammen på Kop.

Du har stadig mulighed for at købe billeter på general sale, som er ca. 3 uger før kampen.

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » tirsdag, 24. jul, 2012 14:06

Fowler_dk skrev:
Mortensen skrev:Hej til alle..

Lige et spørgsmål. Jeg tillader mig at være lidt nysgerrig

Er der mon nogen her på hjemmesiden, der har været heldige, og som kan lykønskes med en billet til Anfield i efteråret ? Jeg har forsøgt siden i tirsdags, at bjærge mig en billet og jeg var/er naturligvis klar til at byde ind på en hvilken som helst kamp. Jeg er medlem af den officiele fanklub. Hvad billetter angår er jeg ikke kommet nærmere end sold out. Øv

Mvh Mortensen
Jeg har købt billetter torsdag og fredag i denne uge til Wigan og Man U-kampene. Tirsdag var der kun adult/child billetter til salg, og de var vist ret hurtigt udsolgt, så vidt jeg har læst mig frem til det. Onsdag kunne du kun købe, hvis du havde set minimum 13 PL-kampe i sidste sæon.
Jeg forstår ikke, at det ikke er lykkedes dig at få billetter, hvis du forsøgte om torsdagen, hvor alle C-kampene blev sat til salg, da det var ret nemt at komme igennem over middag, hvor det første tryk havde lagt sig. Jeg var selv heldig at komme igennem 5 min efter, salget startede og kunne derfor få 4 billetter sammen på Kop.

Du har stadig mulighed for at købe billeter på general sale, som er ca. 3 uger før kampen.
Jeg kan se, at kampen mod Fulham ikke er udsolgt til medlemmer endnu, men det er også den eneste, der er tilbage ud over Man U (men her skal man have set 7 kampe sidste sæson for at kunne købe)

Mortensen
Indlæg: 42
Tilmeldt: lørdag, 01. okt, 2011 16:12
Geografisk sted: Vestjylland
Alder: 50

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Mortensen » onsdag, 25. jul, 2012 15:27

Fowler_dk skrev:
Fowler_dk skrev:
Mortensen skrev:Hej til alle..

Lige et spørgsmål. Jeg tillader mig at være lidt nysgerrig

Er der mon nogen her på hjemmesiden, der har været heldige, og som kan lykønskes med en billet til Anfield i efteråret ? Jeg har forsøgt siden i tirsdags, at bjærge mig en billet og jeg var/er naturligvis klar til at byde ind på en hvilken som helst kamp. Jeg er medlem af den officiele fanklub. Hvad billetter angår er jeg ikke kommet nærmere end sold out. Øv

Mvh Mortensen
Jeg har købt billetter torsdag og fredag i denne uge til Wigan og Man U-kampene. Tirsdag var der kun adult/child billetter til salg, og de var vist ret hurtigt udsolgt, så vidt jeg har læst mig frem til det. Onsdag kunne du kun købe, hvis du havde set minimum 13 PL-kampe i sidste sæon.
Jeg forstår ikke, at det ikke er lykkedes dig at få billetter, hvis du forsøgte om torsdagen, hvor alle C-kampene blev sat til salg, da det var ret nemt at komme igennem over middag, hvor det første tryk havde lagt sig. Jeg var selv heldig at komme igennem 5 min efter, salget startede og kunne derfor få 4 billetter sammen på Kop.

Du har stadig mulighed for at købe billeter på general sale, som er ca. 3 uger før kampen.
Jeg kan se, at kampen mod Fulham ikke er udsolgt til medlemmer endnu, men det er også den eneste, der er tilbage ud over Man U (men her skal man have set 7 kampe sidste sæson for at kunne købe)
Tak for hjælpen. Jeg ved ski ikke lige hvad og hvor det galt for mig, jeg forsøgte om tirsdagen netop at bjærge mig to stk adult/child billet. Jeg havde ikke lige heldet med mig. ( måske fejl 40). Pyt være med det. Jeg har nu istedet købt to stk post match Boot room billetter til kampen mod Newcastle d. 4-11-12. Anfield here we come....

Søren79

Billetter til Anfield

Indlæg af Søren79 » fredag, 17. aug, 2012 16:59

Hej alle...

Jeg står foran en tur til Anfield den 22/12 og se kampen mod Fulham.
Er der nogen af jer herinde som har gode erfaringer med sider som sælger billetter, kun billet til selve kampen

Jeg har udset mig http://www.pm-sporttravels.com/dk
Er der nogle der kender den side, og kan sige god for den, eller???

Besvar