LFC - Chelsea EFL CARABAO CUP Finale

Stem på kampens spiller

62 - Caoimhin Kelleher
16
36%
84 – Conor Bradley ud i 73. min
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté ud i pausen af ekstra tid
1
2%
4 - Virgil Van Dijk
15
34%
26 - Andy Robertson ud i 87. min
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo
6
14%
10 – Mac Allister ud i 87. min
0
Ingen stemmer
38 – Ryan Gravenberch ud i 28. min
0
Ingen stemmer
19 - Harvey Elliott
1
2%
18 – Cody Gakpo ud i 87. min
0
Ingen stemmer
7 - Luis Diaz ud
5
11%
2 - Joe Gomez ind i 28. min
0
Ingen stemmer
42 - Bobby Clarke ind i 73.min
0
Ingen stemmer
53 - James McConnell ind i 87 min
0
Ingen stemmer
76 - Jayden Danns ind i 87 min
0
Ingen stemmer
21 - Kostas Tsimikas ind 87. min
0
Ingen stemmer
78 - Jarell Quansah ind i pausen af ekstra tid
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 44

bblauritzen
Indlæg: 1059
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: LFC - Chelsea EFL CARABAO CUP Finale

Indlæg af bblauritzen » tirsdag, 27. feb, 2024 14:37


Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: LFC - Chelsea EFL CARABAO CUP Finale

Indlæg af Tom_Jorsal » onsdag, 28. feb, 2024 10:40

Noget af det jeg elsker allermest ved Klopps forskellige Liverpool-hold, ikke mindst det nuværende, er at man ikke har fine fornemmelser, og oprigtigt fejrer, når der scores mål eller man vinder et mindre trofæ som dette. Det ser man altså ikke hos Citeh eller Real Madrid fx. men skaber et gigantisk bånd til fansene. Det var fandeme en kæmpe søndag. Jeg så den med tre venner og min bror, og en af drenge går slet ikke op i fodbold, men han var allermest oppe og køre over den medrivende kamp. Så fed oplevelse. Jeg er så old school, at jeg simpelthen tror, jeg ikke havde fulgt med i fodbold længere, hvis ikke det havde været for det her hold og Klopp. Der er så meget lort i fodbold de her dage, men det her er godt nok et kæmpe lys i mørket.

mortenbak
Indlæg: 3090
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: LFC - Chelsea EFL CARABAO CUP Finale

Indlæg af mortenbak » onsdag, 28. feb, 2024 18:36

Tom_Jorsal skrev:Noget af det jeg elsker allermest ved Klopps forskellige Liverpool-hold, ikke mindst det nuværende, er at man ikke har fine fornemmelser, og oprigtigt fejrer, når der scores mål eller man vinder et mindre trofæ som dette. Det ser man altså ikke hos Citeh eller Real Madrid fx. men skaber et gigantisk bånd til fansene. Det var fandeme en kæmpe søndag. Jeg så den med tre venner og min bror, og en af drenge går slet ikke op i fodbold, men han var allermest oppe og køre over den medrivende kamp. Så fed oplevelse. Jeg er så old school, at jeg simpelthen tror, jeg ikke havde fulgt med i fodbold længere, hvis ikke det havde været for det her hold og Klopp. Der er så meget lort i fodbold de her dage, men det her er godt nok et kæmpe lys i mørket.
Billede tom!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7315
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: LFC - Chelsea EFL CARABAO CUP Finale

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 28. feb, 2024 22:57

Paul Joyce og David Ornstein melder i dag, at FSG gør et ihærdigt forsøg på at få Michael Edwards tilbage til LFC. Edwards ønsker fuld kontrol, så han har det sidste ord, og i følge Ornstein ønsker han også medejerskab i klubben ligesom Lebron James har.

Alonso og Edwards ville stadig ikke være lige så godt som at kunne beholde Klopp, men det ville være det næstbedste.

Derudover meldes vores kære assistent manager, Pepijn Lijnders på vej til at blive mulig manager i Ajax. Det ville være et flot skridt for Pep!
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Chelsea EFL CARABAO CUP Finale

Indlæg af Cynwal » torsdag, 29. feb, 2024 09:08

30 minutters "Inside the Carabao Cup Final":
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Besvar