35 - Kevin Stewart

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

35 - Kevin Stewart

Indlæg af Niels K » mandag, 11. apr, 2016 21:52

Er han fremtidens mand ?

http://www.hitc.com/en-gb/2016/04/11/ke ... -millions/?

Jeg må indrømme, at jeg også gav ham den ene MoM efter Stoke, da jeg synes, han gjorde arbejdet nemt for forsvaret og distribuerede bolden fint rundt.

Vi får jo også Grujic ind, Lucas spiller den defensive, og lige nu sidder Can ret solidt på pladsen ?

ElTorro
Indlæg: 308
Tilmeldt: lørdag, 01. jun, 2013 21:05

Re: 35 - Kevin Stewart

Indlæg af ElTorro » tirsdag, 12. apr, 2016 09:25

Niels K skrev:Er han fremtidens mand ?

http://www.hitc.com/en-gb/2016/04/11/ke ... -millions/?

Jeg må indrømme, at jeg også gav ham den ene MoM efter Stoke, da jeg synes, han gjorde arbejdet nemt for forsvaret og distribuerede bolden fint rundt.

Vi får jo også Grujic ind, Lucas spiller den defensive, og lige nu sidder Can ret solidt på pladsen ?
Det kunne han sagtens være! Jeg synes, han har spillet fremragende i de kampe, jeg har fået set med ham. Derudover kan jeg ret godt lide ham som type. Jeg tror, at Stewart og Brannagan får en (større) rolle på holdet i næste sæson. Hvad der skal blive af Rossiter, ved jeg ikke. Men det er fedt, at vi har så mange unge spillere, der begynder at træde frem! :clap:

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 35 - Kevin Stewart

Indlæg af nikand » tirsdag, 12. apr, 2016 09:28

ElTorro skrev:
Niels K skrev:Er han fremtidens mand ?

http://www.hitc.com/en-gb/2016/04/11/ke ... -millions/?

Jeg må indrømme, at jeg også gav ham den ene MoM efter Stoke, da jeg synes, han gjorde arbejdet nemt for forsvaret og distribuerede bolden fint rundt.

Vi får jo også Grujic ind, Lucas spiller den defensive, og lige nu sidder Can ret solidt på pladsen ?
Det kunne han sagtens være! Jeg synes, han har spillet fremragende i de kampe, jeg har fået set med ham. Derudover kan jeg ret godt lide ham som type. Jeg tror, at Stewart og Brannagan får en (større) rolle på holdet i næste sæson. Hvad der skal blive af Rossiter, ved jeg ikke. Men det er fedt, at vi har så mange unge spillere, der begynder at træde frem! :clap:
Så ung er han ikke, han er 22 år. Jeg synes han positionere sig glimrende men synes han mangler sikkerhed med bolden. Grujic er vist 8er.
We need a new Fowler...

ElTorro
Indlæg: 308
Tilmeldt: lørdag, 01. jun, 2013 21:05

Re: 35 - Kevin Stewart

Indlæg af ElTorro » tirsdag, 12. apr, 2016 09:48

ja, det ved jeg. Men jeg synes nu ikke, at 22 er gammelt. Der er fortsat masser af tid til udvikling.
Og ja, Grujic er i traditionel forstand 8er, ikke 6er. Ham tror jeg desuden bliver en gevinst. Han virker spændende.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 35 - Kevin Stewart

Indlæg af nikand » tirsdag, 12. apr, 2016 15:42

Jeg er uenig. Der er ikke masser af tid til udvikling på et sub tophold i PL. Tid og tålmodighed er det som PL klubberne mangler, ikke skejser.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 35 - Kevin Stewart

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 12. apr, 2016 16:29

En eller anden - Morten Olsen, Ricardo? - sagde engang, at hvis en spiller er god nok, så er hans alder ligegyldig. Det er der megen sandhed i, det gælder også for Kevin Stewart, og fra den smule han har haft lejlighed til at vise sig frem, så ligner han i hvert fald en, der allerede nu er god nok til at spille en rolle i førsteholdstruppen. Måske ikke som starter, men som en solid og pålidelig sub. Og som 22-årig kan han sagtens blive endnu bedre i de kommende sæsoner.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 35 - Kevin Stewart

Indlæg af texy » tirsdag, 12. apr, 2016 16:34

Jeg har reelt været mere imponeret af Stewart de gange han har spillet, end jeg har været af Brannagan og "stortalentet" Rossiter, når de har fået chancen.

Men det er altid svært at vurdere, om en så uprøvet spiller er klar til MEGET mere spilletid nu. Men det har trænerteamet forhåbentlig en meget klar idé om. Og hvis de vurderer, at han er dygtig nok, så skal han bare spille, selvom han er uprøvet. For så har vi en færdig spiller om et år eller to. Men han skal kunne bidrage til at løfte vores niveau i det år eller to, der går, indtil han er tilpas langt i sin udvikling.

Nok derfor man hele tiden hælder til at købe andre unge spillere med flere førsteholdskampe på CV'et. Men det er vel ikke med sikkerhed den rigtige løsning.

Jeg har utrolig stor tillid til, at Klopp og hans team ved, hvad de gør og får taget mange af de rigtige beslutninger. Men langt fra alle vores talenter vi slå igennem. Lige i øjeblikket har jeg mest tillid til Smith, Stewart, Gomez og Ojo.

Og så venter man jo spændt på chancen til offensive talenter som Wilson og Allan. De spiller bare på pladser, hvor konkurrencen er ekstremt hård, fordi det er der, der købes dyrest ind.
Kloppite

ElTorro
Indlæg: 308
Tilmeldt: lørdag, 01. jun, 2013 21:05

Re: 35 - Kevin Stewart

Indlæg af ElTorro » torsdag, 14. apr, 2016 00:52

nikand skrev:Jeg er uenig. Der er ikke masser af tid til udvikling på et sub tophold i PL. Tid og tålmodighed er det som PL klubberne mangler, ikke skejser.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Min pointen var egentlig, at hvis han kan bygge på det næste år eller to, så tror jeg, han vil være en god spiller at have i truppen for os. Jeg synes, han har været overraskende stabil. Hans erfaring taget i betragtning.
Derudover er jeg meget enig i Texys indlæg.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 35 - Kevin Stewart

Indlæg af nikand » torsdag, 14. apr, 2016 09:11

ElTorro skrev:
nikand skrev:Jeg er uenig. Der er ikke masser af tid til udvikling på et sub tophold i PL. Tid og tålmodighed er det som PL klubberne mangler, ikke skejser.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Min pointen var egentlig, at hvis han kan bygge på det næste år eller to, så tror jeg, han vil være en god spiller at have i truppen for os. Jeg synes, han har været overraskende stabil. Hans erfaring taget i betragtning.
Derudover er jeg meget enig i Texys indlæg.
Alle spillere skal vel bygge på år for år. Stewart skal for mig at se bygge en hel del på men det sker kun ved kontinuerlig kamp og høj standard til træning. Derfor svært at se han vil udvikle sig nok i Liverpool. Men han kan da overraske mig.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 35 - Kevin Stewart

Indlæg af Bojangles » torsdag, 14. apr, 2016 11:26

nikand skrev:
ElTorro skrev:
nikand skrev:Jeg er uenig. Der er ikke masser af tid til udvikling på et sub tophold i PL. Tid og tålmodighed er det som PL klubberne mangler, ikke skejser.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Min pointen var egentlig, at hvis han kan bygge på det næste år eller to, så tror jeg, han vil være en god spiller at have i truppen for os. Jeg synes, han har været overraskende stabil. Hans erfaring taget i betragtning.
Derudover er jeg meget enig i Texys indlæg.
Alle spillere skal vel bygge på år for år. Stewart skal for mig at se bygge en hel del på men det sker kun ved kontinuerlig kamp og høj standard til træning. Derfor svært at se han vil udvikle sig nok i Liverpool. Men han kan da overraske mig.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Helt uenig. Stewart har allerede vist, at han mere end banker på til et startplads. Gamle rutinerede spillere kan være elendige, unge supertalenter kan vise sig at være elendige. Spillerne må vurderes ud fra, hvad de leverere ikke hvad deres dåbsattest viser. Det er jo forrykt at mene det

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 35 - Kevin Stewart

Indlæg af nikand » torsdag, 14. apr, 2016 23:05

Bojangles skrev:
nikand skrev:
ElTorro skrev:
nikand skrev:Jeg er uenig. Der er ikke masser af tid til udvikling på et sub tophold i PL. Tid og tålmodighed er det som PL klubberne mangler, ikke skejser.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Min pointen var egentlig, at hvis han kan bygge på det næste år eller to, så tror jeg, han vil være en god spiller at have i truppen for os. Jeg synes, han har været overraskende stabil. Hans erfaring taget i betragtning.
Derudover er jeg meget enig i Texys indlæg.
Alle spillere skal vel bygge på år for år. Stewart skal for mig at se bygge en hel del på men det sker kun ved kontinuerlig kamp og høj standard til træning. Derfor svært at se han vil udvikle sig nok i Liverpool. Men han kan da overraske mig.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Helt uenig. Stewart har allerede vist, at han mere end banker på til et startplads. Gamle rutinerede spillere kan være elendige, unge supertalenter kan vise sig at være elendige. Spillerne må vurderes ud fra, hvad de leverere ikke hvad deres dåbsattest viser. Det er jo forrykt at mene det
Jeg er også ligeglad med alderen, nævner blot at Stewart mangler kampe på højeste niveau og derfor er han ikke bedre end vi ser. Jeg vil ikke have Stewart som back up, men kan være back uppens back up. Men vi ser jo spillere forskelligt.
We need a new Fowler...

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: 35 - Kevin Stewart

Indlæg af Aggerdoo » mandag, 07. nov, 2016 23:41

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... responsive

Ifølge Echo får Stewart en ny femårig kontrakt. Jeg må indrømme, at jeg ikke forstår ret meget af det. Jeg synes nærmest ikke, at han har niveau til PL. Han er da ok at spille med i cup-kampene mod de små hold, men jeg vil ingenlunde være tryg ved at starte ham i en kamp i ligaen.

Han er jo heller ikke noget helt ungt talent mere. Han er 23 år og eksempelvis ældre end Can. Det her er næsten - næsten! - lige så mærkeligt, som da vi gav Mignolet en ny lang kontrakt ;)

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 35 - Kevin Stewart

Indlæg af Emmy » tirsdag, 08. nov, 2016 00:01

Jeg har det omvendt sådan at jeg ville tiltro ham en plads på holdet anytime. Han er sikker og rolig insin boldomgang og fanger utroligt mange bolde på midten. Det lyder i mine ører fint med en ny kontrakt.
"We're not racist, we only hate the mancs"

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: 35 - Kevin Stewart

Indlæg af MP » tirsdag, 08. nov, 2016 09:02

Hvis vi lykkes med at hente Dahoud, så synes jeg ihvertfald også at det virker lidt mærkværdigt

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 35 - Kevin Stewart

Indlæg af Emmy » tirsdag, 08. nov, 2016 10:05

Der kan jo også være en langsigtet økonomisk ide i at forlænge kontrakten.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar