45 - Mario Balotelli

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Scherwin » søndag, 21. sep, 2014 21:35

røre mig ikke så meget og tror ikke de røre balo hellere.

men det altid godt at vide at Man U fans lige viser deres klasse.
Mon de ovehoved ved hvad racisme betyder ? :)
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Aarhus » søndag, 21. sep, 2014 22:42

Kan man virkelig falde så dybt. Det er jo åbenlyst racistisk, og det er ikke en undsyldning at kamuflere det bag fodbold.

L4
Indlæg: 478
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 13:55

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af L4 » søndag, 21. sep, 2014 23:07

ThunderZtorm skrev:
L4 skrev:
ThunderZtorm skrev:
L4 skrev:
ThunderZtorm skrev:
L4 skrev: ... han elsker at SE sine holdkammerater arbejde og deltager helst ikke I nogen form for pres. Han har nedladende attituder over for sine holdkammerater og han ødelægger holdmoralen.
Jeg vil gerne høre hvornår han har opført sig nedladende overfor en anden Liverpool-spiller? Det er ikke noget jeg har bidt mærke i, så har jeg overset noget her?


Jeg er i øvrigt 100% hamrende ligeglad med hvad han måske/måske ikke har gjort/sagt INDEN han kom til Liverpool. Det finder jeg slet ikke relevant. Han skal dømmes på hvad han leverer i Liverpool, ikke på hvad han har leveret i andre klubber tidligere.
Isoleret set synes du så ikke at det er tideligt at skulle evaluere hans Liverpool-karriere?.....men jeg håber da ikke at det var det du fik ud af mit indlæg, for så har du da ikke læst det ret godt...
Jeg synes det er MEGET tidligt at have nogen som helst holdning til hans evner og opførsel. Men nu er det heller ikke mig der bræger op om netop det, men dig.

Jeg beder dig BEVISE dine påstande i stedet for at fyre lort af, men det kan du så åbenbart ikke siden du i stedet foretrak at svare med et latterligt forsøg på et personangreb.
Nu ved jeg ikke om du så optakt til kampen idag på 3+ men de fyrrede også lort af, endda bakket op af billeder som viste Balotellis dårlige attituder og det var endda kun fra hans korte tid i Liverpool, men kunne de klippe fra kampen idag, ville de krydre det med endnu et par eksempler. Måske ser du det ikke fordi du har travlt med at chatte på forum under kampene, eller måske fordi du ikke VIL se det lort.
Jeg ser ikke optakter fra dansk TV, og det har jeg ikke gjort i meget lang tid, da deres journalistiske niveau generelt ligger meget langt under noget jeg gider spilde tid på.
Nu forstår jeg bedre din måde at debattere på. Tænk at skære alle over en kam på den måde, underligt. Men herinde kan du godt bruge megen tid, er det fordi her er spækket med dygtigere eksperter end tidligere danske landsholdsspillere/topspillere(dansk målestok), eller fordi deltagerne ytre det du ønsker at høre?
Senest rettet af L4 søndag, 21. sep, 2014 23:12, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
tue69
Indlæg: 2654
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:27
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af tue69 » søndag, 21. sep, 2014 23:10

Aarhus skrev:Kan man virkelig falde så dybt. Det er jo åbenlyst racistisk, og det er ikke en undsyldning at kamuflere det bag fodbold.
Tumper er der nok af allesteder desværre. Et provokerende tweet fra Mario, bevares, men svarene er langt under hvad man kan tillade sig.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

L4
Indlæg: 478
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 13:55

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af L4 » søndag, 21. sep, 2014 23:17

tue69 skrev:
Aarhus skrev:Kan man virkelig falde så dybt. Det er jo åbenlyst racistisk, og det er ikke en undsyldning at kamuflere det bag fodbold.
Tumper er der nok af allesteder desværre. Et provokerende tweet fra Mario, bevares, men svarene er langt under hvad man kan tillade sig.
Enig i at det er nogle tumper, meeen han er sku heller ikke for snu når han laver sådan et stunt....

Brugeravatar
tue69
Indlæg: 2654
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:27
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af tue69 » søndag, 21. sep, 2014 23:42

L4 skrev:
tue69 skrev:
Aarhus skrev:Kan man virkelig falde så dybt. Det er jo åbenlyst racistisk, og det er ikke en undsyldning at kamuflere det bag fodbold.
Tumper er der nok af allesteder desværre. Et provokerende tweet fra Mario, bevares, men svarene er langt under hvad man kan tillade sig.
Enig i at det er nogle tumper, meeen han er sku heller ikke for snu når han laver sådan et stunt....
Som skrevet, det er et provokerende tweet, men det fortjener på ingen måde de svar der gives på det.

Rio Ferdinand har også tidligere været noget udskejende på Twitter, uden at jeg kan erindre den samme forsamling idioter, til at besvare de provokerende tweets. (Jeg har forsøgt at google det, men sjovt nok er det en anden "racistisk" twitter-ting der kommer op når man googler "Rio Ferdinand tweet racist" )

Jeg vil i øvrigt også godt understrege, at med "samme forsamling idioter" ikke peger direkte på Uniteds fans, for jeg tror ikke at dem, der har valgt at svare på Balotellis tweet med de racistiske ytringer, er det jeg vil kalde repræsentativ for nogen som helst fangruppe.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Bellamy_fever » søndag, 21. sep, 2014 23:50

L4 skrev:
ThunderZtorm skrev: Jeg ser ikke optakter fra dansk TV, og det har jeg ikke gjort i meget lang tid, da deres journalistiske niveau generelt ligger meget langt under noget jeg gider spilde tid på.
Nu forstår jeg bedre din måde at debattere på. Tænk at skære alle over en kam på den måde, underligt. Men herinde kan du godt bruge megen tid, er det fordi her er spækket med dygtigere eksperter end tidligere danske landsholdsspillere/topspillere(dansk målestok), eller fordi deltagerne ytre det du ønsker at høre?
Jeg er nu ellers på linje med ThunderZtorm... niveauet hos de danske eksperter og journalister ER da latterligt lavt... selv en ganske uvidende fodbold fan som jeg tager mig til hovedet GANSKE ofte både ved post og prematch, og det er GANSKE sjældent de kommer med noget insiderviden som jeg ikke selv er GANSKE udmærket klar over.... nogle er ganske dygtige ja, men jeg kan ikke nævne ÉN kanal hvor der ikke bliver sagt de mest hjernedøde ting engang imellem .. jeg finder 6'eren bedst, men det er GODT nok stadig langt under hvad jeg vil kalde kvalitet. Jeg er udemærket klar over at de selvfølgelig er tvunget til at nurse hr. og fru danmark fordi det i sidste ende er dem der betaler pengene.... men JØSSES dog altså... vi nærmer os Cirkus TV2 under Tour de France med Fede borgmestre på simulator cykler, og top 3 over LIGEGYLDIGHEDER....

At man i sin tidligere karriere selv har sparket til en bold i suppeligaen, eller andre steder gør sku ikke en til ekspert.. det er der desværre mange der misforstår i Dansk journalistik..
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af ThunderZtorm » mandag, 22. sep, 2014 00:05

L4 skrev:
ThunderZtorm skrev:
L4 skrev:
ThunderZtorm skrev:
L4 skrev:
ThunderZtorm skrev:
L4 skrev: ... han elsker at SE sine holdkammerater arbejde og deltager helst ikke I nogen form for pres. Han har nedladende attituder over for sine holdkammerater og han ødelægger holdmoralen.
Jeg vil gerne høre hvornår han har opført sig nedladende overfor en anden Liverpool-spiller? Det er ikke noget jeg har bidt mærke i, så har jeg overset noget her?


Jeg er i øvrigt 100% hamrende ligeglad med hvad han måske/måske ikke har gjort/sagt INDEN han kom til Liverpool. Det finder jeg slet ikke relevant. Han skal dømmes på hvad han leverer i Liverpool, ikke på hvad han har leveret i andre klubber tidligere.
Isoleret set synes du så ikke at det er tideligt at skulle evaluere hans Liverpool-karriere?.....men jeg håber da ikke at det var det du fik ud af mit indlæg, for så har du da ikke læst det ret godt...
Jeg synes det er MEGET tidligt at have nogen som helst holdning til hans evner og opførsel. Men nu er det heller ikke mig der bræger op om netop det, men dig.

Jeg beder dig BEVISE dine påstande i stedet for at fyre lort af, men det kan du så åbenbart ikke siden du i stedet foretrak at svare med et latterligt forsøg på et personangreb.
Nu ved jeg ikke om du så optakt til kampen idag på 3+ men de fyrrede også lort af, endda bakket op af billeder som viste Balotellis dårlige attituder og det var endda kun fra hans korte tid i Liverpool, men kunne de klippe fra kampen idag, ville de krydre det med endnu et par eksempler. Måske ser du det ikke fordi du har travlt med at chatte på forum under kampene, eller måske fordi du ikke VIL se det lort.
Jeg ser ikke optakter fra dansk TV, og det har jeg ikke gjort i meget lang tid, da deres journalistiske niveau generelt ligger meget langt under noget jeg gider spilde tid på.
Nu forstår jeg bedre din måde at debattere på. Tænk at skære alle over en kam på den måde, underligt. Men herinde kan du godt bruge megen tid, er det fordi her er spækket med dygtigere eksperter end tidligere danske landsholdsspillere/topspillere(dansk målestok), eller fordi deltagerne ytre det du ønsker at høre?

First of all, du plabrer løs om at Balotelli er et arrogant fjols der hader hans medspillere og diverse andet gøgl. Jeg beder dig bevise det med bare EN situation i Liverpool. Det har du endnu ikke formået. Til gengæld har du formået at snakke udenom i en evighed som en anden politiker.

Jeg følger flere britiske/Liverpool medier, og det ENESTE rygte der har kørt om Balotelli siden han kom til Liverpool var det, hurtigt afviste, rygte om at han havde sparket en i hovedet under en træningskamp. Ergo er jeg naturligt nok dybt overrasket over at du fyrer sådan en tirade af, og beder dig om at nævne de episoder du mener beviser dette. Kan du det?


I forhold til danske medier, så er jeg vist langt, langt, langt fra den eneste med en sådan holdning. Når Morten Bruun er den mest roste "ekspert" så er det vist ret tydeligt at den er helt galt med niveauet. At Dansk sports-tv så samtidig fokuserer på laveste fællesnævner fremfor fornuftig, saglig analyse understreger jo kun pointen. Prøv at kig et par klip med Carra og Neville og deres debatter og analyse efter en kamp, og så se en dansk efter-kampen analyse bagefter. Der er ikke bare en enkelt verden til forskel.

Dansk TV laver ikke saglige fodboldprogrammer. Dansk TV laver indholdsløse og ligegyldige metervareproduktioner hvor afdankede semi-kendte fodboldspillere kan score lidt penge på at lade som om de ved hvordan det er at spille i toppen af Premier League.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 22. sep, 2014 00:11

Balo udsat for racisme på twitter.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ly-4299642
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Hekkem » mandag, 22. sep, 2014 08:41

Bellamy_fever skrev:
L4 skrev:
ThunderZtorm skrev: Jeg ser ikke optakter fra dansk TV, og det har jeg ikke gjort i meget lang tid, da deres journalistiske niveau generelt ligger meget langt under noget jeg gider spilde tid på.
Nu forstår jeg bedre din måde at debattere på. Tænk at skære alle over en kam på den måde, underligt. Men herinde kan du godt bruge megen tid, er det fordi her er spækket med dygtigere eksperter end tidligere danske landsholdsspillere/topspillere(dansk målestok), eller fordi deltagerne ytre det du ønsker at høre?
Jeg er nu ellers på linje med ThunderZtorm... niveauet hos de danske eksperter og journalister ER da latterligt lavt... selv en ganske uvidende fodbold fan som jeg tager mig til hovedet GANSKE ofte både ved post og prematch, og det er GANSKE sjældent de kommer med noget insiderviden som jeg ikke selv er GANSKE udmærket klar over.... nogle er ganske dygtige ja, men jeg kan ikke nævne ÉN kanal hvor der ikke bliver sagt de mest hjernedøde ting engang imellem .. jeg finder 6'eren bedst, men det er GODT nok stadig langt under hvad jeg vil kalde kvalitet. Jeg er udemærket klar over at de selvfølgelig er tvunget til at nurse hr. og fru danmark fordi det i sidste ende er dem der betaler pengene.... men JØSSES dog altså... vi nærmer os Cirkus TV2 under Tour de France med Fede borgmestre på simulator cykler, og top 3 over LIGEGYLDIGHEDER....

At man i sin tidligere karriere selv har sparket til en bold i suppeligaen, eller andre steder gør sku ikke en til ekspert.. det er der desværre mange der misforstår i Dansk journalistik..
+1

Man ser stadig skidtet, og håber og håber på der fremkommer noget brugbart analytisk ud af deres 'anstrengelser'. Men der er simpelthen for langt mellem snapsene og det flyder med flosker og letkøbte analyser.

'Sakho gør det ikke godt i denne situation, fordi han header den lige ind i midten, hvor ingen medspillere er' Ja, det kan vi ligesom godt selv se, hvor det er langt mere interessant at høre noget om hvad der lader op til dette. Men det bliver der sprunget let og elefant hen over. Eller hvorfor vi kan bliver overspillet af en simpel vende-vende situation der leder til West Hams mål nr. 2. Eller hvorfor Gerrard slet ikke fungerer, og hvad succesen for West Ham egentlig lå henne. Hint, at stække op for Gerrard ved en decideret mandsmarkering af ham.

Faxe, har problemer med udtalelserne, men tilbyder absolut intet analytisk, man som seer ikke selv kunne være kommet frem til. Også taler han bare journalisten/studieværten efter munden. Pt. er han 6'erens største problem. Han er bare ikke god nok som 'ekspert' og falder ind i denne kategori som der ovenfor nævnes.

Tilbage til Balotelli. Så ser vi en spiller der i momenter viser sin klasse. Jeg mener dog der er for langt mellem disse momenter. Han er efter min mening for stillestående og alt for afhængig af han spilles rigtigt. Vi ser ingen løb i kanalerne fra hans side - her aner vi ikke om det er bevist eller om det er anvist fra trænerteamet side - hans boldomgang har vi set alt for lidt af, hvor han viser vanskeligheder ved at indgå i opspillet. Et opspil, der tydeligt bærer praj af en manglende individuel forståelse for hinanden spillerne i mellem.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Redmaniac » mandag, 22. sep, 2014 17:46

Balotelli gør i og for sig ikke noget forkert ved at drille vor rivaler på sociale medier - han vinder også i den grad Liverpool hjerter på den måde. Jeg synes personligt bare, at timingen er meget uheldig taget i betragtning af, at vi selv lige har tabt hjemme til Aston Villa og ude til West Ham. Han burde måske i stedet for bare tie stille og arbejde hårdt på træningsbanen sammen med resten af holdet.

De racistiske bemærkninger skal selvfølgelig ikke undskyldes, for det er fuldstændig utilgiveligt, at voksne mennesker opfører sig på den måde. Ovenstående var blot en sidebemærkning til sagen.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af DAGGER! » mandag, 22. sep, 2014 18:03

#Balobeast, hans mål han lavede mod Ludogorets sætter lidt ham i at han rent faktisk kan lave et godt mål, hvor det kommer ud af ingenting. Ser også ham dække tit op ved hjørnespark som er meget tilfredsstillende at Brendan Rodgers har fået ham gjort til en mere holdspiller, end han var i Man City og Milan hvor han næsten ikke lavede noget defensivt arbejde.( Specielt på hjørnespark), men han skal være mere i boksen og ikke flagrer rundt ude på kanten som ikke er hans speciale, men ellers er det da fornuftigt det han har lavet i Liverpool trøjen end til videre, selvom han stadigvæk er en ung fyr, som ikke udviklet helt endnu. Hans styrke er også noget vi virkelig også har brug for. 8-)
You'r Never Walk Alone. ///

Kriller8
Indlæg: 215
Tilmeldt: lørdag, 24. dec, 2011 13:30

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Kriller8 » mandag, 22. sep, 2014 20:11

Han har været dårlig og tager tempoet ud af spillet, jeg tror ikke han bliver en succes. Måske Sturridge kan gøre ham god?

Racismen på Twitter er ulækkert og klæder ingen, men det er også dårlig stil af Mario og udstiller ham som ikke særlig intelligent.

Brugeravatar
Ponzac
Indlæg: 268
Tilmeldt: søndag, 02. okt, 2011 21:34
Geografisk sted: Danmark
Alder: 35

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Ponzac » mandag, 22. sep, 2014 22:50

Kriller8 skrev:Han har været dårlig og tager tempoet ud af spillet, jeg tror ikke han bliver en succes. Måske Sturridge kan gøre ham god?

Racismen på Twitter er ulækkert og klæder ingen, men det er også dårlig stil af Mario og udstiller ham som ikke særlig intelligent.
Dårlig? Den eneste dårlige kan han har spillet i Liverpool trøjen er mod Aston Villa. Han laver fantastiske afleveringer, ligger bolden godt af og har lavet nogle afslutninger som kun ham og Zlatan kan. Han kan ikke gøre for at vores hold bare ikke fungere lige pt

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af thefugle » mandag, 22. sep, 2014 22:56

Ponzac skrev:
Kriller8 skrev:Han har været dårlig og tager tempoet ud af spillet, jeg tror ikke han bliver en succes. Måske Sturridge kan gøre ham god?

Racismen på Twitter er ulækkert og klæder ingen, men det er også dårlig stil af Mario og udstiller ham som ikke særlig intelligent.
Dårlig? Den eneste dårlige kan han har spillet i Liverpool trøjen er mod Aston Villa. Han laver fantastiske afleveringer, ligger bolden godt af og har lavet nogle afslutninger som kun ham og Zlatan kan. Han kan ikke gøre for at vores hold bare ikke fungere lige pt

Han har godt non bestemt ikke været dårlig. Ham og Sturridge viste tegn på et godt samarbejde mod spurs
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Besvar