18 - Alberto Moreno

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Besvar
Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af Bojangles » mandag, 19. sep, 2016 12:36

Moreno er vel alt det Carragher hader i et forsvar. Han vil have stærkt disciplinerede spillere, der altid er på sin plads og ikke tager chancer. Sådan en spiller er Moreno ikke. Det kan man så elske eller hade (eller en anden følelse derimellem) Personligt mener jeg, at et Carragher'sk forsvar vil være dræbende for et hold - og han siger det vel bedst selv, dengang han blev spurgt om, hvordan et hold fyldt af Jamie Carragher'ere vil spille - hvor han svarer "Der vil være utrolig mange 0-0 kampe.

Jeg kan sagtens se Moreno levere langt bedre i vores opstilling nu, hvor vi i Matip og Lovren har et bundsolidt centralt forsvar, der med Henderson foran får utrolig meget støtte. Jeg tror at det vil kunne frigive Moreno til at blive langt farligere offensivt. Jeg ser ham meget i retning af Dani Alves' spil.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af Cynwal » mandag, 19. sep, 2016 14:28

Nu svømmer den engelske presse jo snart over med lovprisninger af Millner, og det kan vel ikke vare længe, før de vil have ham til at spille plassen på landsholdet ;)

Jeg mener også, at vi med indspildningen af den nye 3 mands midtbane, er blevet været mere "tight". Samtidig viser Joel Matip sig at være en gevinst, og det ser ud til, at han finder ud af en god arbejdsfordeling og kommunikation sammen med Lovren.

Så i min verden er det også ved at være: Moreno Time. Lad os nu for Fa.... få ham i spil i de næste 4 lette kampe, og så bare tonse derudaf og gøre ondt fremadrettet.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1658
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 48

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af Mysjkin » mandag, 19. sep, 2016 14:39

Cynwal skrev:Nu svømmer den engelske presse jo snart over med lovprisninger af Millner, og det kan vel ikke vare længe, før de vil have ham til at spille plassen på landsholdet ;)

Jeg mener også, at vi med indspildningen af den nye 3 mands midtbane, er blevet været mere "tight". Samtidig viser Joel Matip sig at være en gevinst, og det ser ud til, at han finder ud af en god arbejdsfordeling og kommunikation sammen med Lovren.

Så i min verden er det også ved at være: Moreno Time. Lad os nu for Fa.... få ham i spil i de næste 4 lette kampe, og så bare tonse derudaf og gøre ondt fremadrettet.
Den Sorte Skole er i forfald :shock:
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 19. sep, 2016 15:08

Problemet med Moreno er at udefra ser det ud til at han ikke lærer af sine fejl - hans indlæringskurve er fuldstændig flad. Dernæst laver han fejl, som man ikke bør lave på dette niveau, de burde have været uderyddet i lilleputårene. Hvis han skal have en chance for at komme i start-11, så skal det være i en mere offensiv position, men der skal godt nok ske markante forbedringer af hans spil.

Men jeg er enig med Carra, at det er et kæmpe hak i tuden til Moreno, at Klopp vælger at spille med Milner, som har spillet back ganske få gange de sidste 5 år, fremfor Moreno, som regnes for at være back. Det lover ikke godt for hans fremtid i klubben.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af Cynwal » mandag, 19. sep, 2016 15:26

Mysjkin skrev:
Cynwal skrev:Nu svømmer den engelske presse jo snart over med lovprisninger af Millner, og det kan vel ikke vare længe, før de vil have ham til at spille plassen på landsholdet ;)

Jeg mener også, at vi med indspildningen af den nye 3 mands midtbane, er blevet været mere "tight". Samtidig viser Joel Matip sig at være en gevinst, og det ser ud til, at han finder ud af en god arbejdsfordeling og kommunikation sammen med Lovren.

Så i min verden er det også ved at være: Moreno Time. Lad os nu for Fa.... få ham i spil i de næste 4 lette kampe, og så bare tonse derudaf og gøre ondt fremadrettet.
Den Sorte Skole er i forfald :shock:
Sådan er det at blive over 50!! Jeg har haft mere skarpe/"mørke" indlæg end ovenstående -------- og skal nok få det igen 8-)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af DAGGER! » mandag, 19. sep, 2016 17:25

="Hr. Drejer"Problemet med Moreno er at udefra ser det ud til at han ikke lærer af sine fejl - hans indlæringskurve er fuldstændig flad. Dernæst laver han fejl, som man ikke bør lave på dette niveau, de burde have været uderyddet i lilleputårene. Hvis han skal have en chance for at komme i start-11, så skal det være i en mere offensiv position, men der skal godt nok ske markante forbedringer af hans spil.

Men jeg er enig med Carra, at det er et kæmpe hak i tuden til Moreno, at Klopp vælger at spille med Milner, som har spillet back ganske få gange de sidste 5 år, fremfor Moreno, som regnes for at være back. Det lover ikke godt for hans fremtid i klubben.

Du har så meget ramt plet. +1

Men kan godt følge dig Texy, det er da muligt at spille Milner uden position - synes skam også han har steppet op og taget opgaven helt klart til godkendt som venstre back.

Moreno har gjort det ganske fremragende i et par kampe, men faldte jo helt igennem mod Sevilla i EL finalen... Det blev vidst for meget hos Hr. Klopp eftersigende.
NY VB er nok under målet til januar salget, selvom det vides ikke på nuværende tidspunkt.
You'r Never Walk Alone. ///

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af nrg » tirsdag, 20. sep, 2016 19:25

Mysjkin skrev:
Cynwal skrev:Nu svømmer den engelske presse jo snart over med lovprisninger af Millner, og det kan vel ikke vare længe, før de vil have ham til at spille plassen på landsholdet ;)

Jeg mener også, at vi med indspildningen af den nye 3 mands midtbane, er blevet været mere "tight". Samtidig viser Joel Matip sig at være en gevinst, og det ser ud til, at han finder ud af en god arbejdsfordeling og kommunikation sammen med Lovren.

Så i min verden er det også ved at være: Moreno Time. Lad os nu for Fa.... få ham i spil i de næste 4 lette kampe, og så bare tonse derudaf og gøre ondt fremadrettet.
Den Sorte Skole er i forfald :shock:
Så skulle du se manden bag skolen, Mysjkin :D
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af Niels K » søndag, 25. sep, 2016 09:21

Moreno går positivt til opgaven:

http://www.squawka.com/news/jurgen-klop ... ing/780734?

Fint med anerkendende ord fra Klopp og god indstilling fra Moreno. Milner er bare ikke let at slå af pinden, og jeg tror ikke, at Milner er tiltænkt en mere central rolle denne sæson.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af texy » søndag, 15. jan, 2017 10:48

Jeg synes, at det har været tydeligt, at Moreno har manglet lidt form de få gange, han har fået spilletid i denne sæson. Især hans offensive aktioner har i mine øjne ikke været lige så skarpe, som de var, da han spillede fast.

Men jeg kan virkelig godt lide at høre, hvordan Klopp roser ham for præstationerne til træning og i øvrigt påtager sig skylden for den manglende skarphed, fordi han ikke spiller ham nok.

Det tredje interview i dette link.

http://www.skysports.com/football/news/ ... pp-preview

Det lyder på mig som om, at Klopp på et eller andet niveau stadig har tiltro til Moreno.
Kloppite

Brugeravatar
Ponzac
Indlæg: 268
Tilmeldt: søndag, 02. okt, 2011 21:34
Geografisk sted: Danmark
Alder: 35

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af Ponzac » søndag, 23. jul, 2017 23:29

Moreno har da egentligt spillede fejlfrit i de her preseason kampe indtil videre.

Håber stadig på Klopp giver ham en chance

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 23. jul, 2017 23:32

Ponzac skrev:Moreno har da egentligt spillede fejlfrit i de her preseason kampe indtil videre.
Voronin spillede også fejlfrit i preseason kampene.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Ponzac
Indlæg: 268
Tilmeldt: søndag, 02. okt, 2011 21:34
Geografisk sted: Danmark
Alder: 35

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af Ponzac » mandag, 24. jul, 2017 01:12

Hr. Drejer skrev:
Ponzac skrev:Moreno har da egentligt spillede fejlfrit i de her preseason kampe indtil videre.
Voronin spillede også fejlfrit i preseason kampene.
Haha, men Moreno blev vel netop taget af fordi han skulle arbejde på sine defensive mangler? Det ser det jo ud til at han har. Han har bevist sig i PL :)

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af DAGGER! » mandag, 24. jul, 2017 14:18

Moreno vil i hvertfald komme bag i køen med Robertson købet.

Moreno er værdsat 15mio pund, mens Klopp vil nok sætte sidste pilepæl i jorden hos spanieren. Evt kan Moreno komme i bytte handel plus penge for Van Djik... ville være Win Win ;)
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af Mads T. » mandag, 24. jul, 2017 14:20

DAGGER! skrev:Moreno vil i hvertfald komme bag i køen med Robertson købet.

Moreno er værdsat 15mio pund, mens Klopp vil nok sætte sidste pilepæl i jorden hos spanieren. Evt kan Moreno komme i bytte handel plus penge for Van Djik... ville være Win Win ;)
Pilepæl?

Jeg tror ikke Southampton er interesseret. Slet ikke så længe de stadig har Betrand.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 24. jul, 2017 16:22

DAGGER! skrev:Moreno vil i hvertfald komme bag i køen med Robertson købet.

Moreno er værdsat 15mio pund, mens Klopp vil nok sætte sidste pilepæl i jorden hos spanieren. Evt kan Moreno komme i bytte handel plus penge for Van Djik... ville være Win Win ;)
Kun hvis han ikke bliver bedre defensivt og hvis Robertson gør det godt, ellers kan der hurtigt laves om på tingene.

Og hvis vi begynder at spille 3-5-2 igen så er Moreno jo som skabt til den venstre wingback.

Besvar