4 - Kolo Toure

Underkategori til tidligere LFC-spillere
AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af AJ » lørdag, 20. feb, 2016 22:45

Cynwal skrev:Jeg nærer et håb om, at Matip kan være den dirigerende (commanding) CB, som kan guide Lovren til at vise fordums styrke. Af de tre, er Lovren også - i mine øjne - en tand bedre til at spille den op.
Det forventer jeg ikke. Matip slår mig ikke som typen, der dirigerer meget med folk. Når Höwedes spiller, er Matip snarere den, der bliver dirigeret med. Jeg tror ikke, at Matip har formatet til sætte skik på Lovren, der trods alt er et par år ældre, og allerede har to sæsoners anciennitet i klubben.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af Oomph242 » søndag, 21. feb, 2016 00:18

Aarde skrev:Inden Southampton havde han så vidt jeg har læst mig til ikke gjort den store positive figur i Lyon (jeg følger dog langt fra fransk fodbold tæt nok til at kunne sige, om det er rigtigt eller forkert). Til gengæld er det i mine øjne en grov underdrivelse at kalde hans sæson i Southampton "okay". Der var han decideret fremragende.

Nu fik jeg ikke set så mange Southamton i kampe 2013/2014 og i dem jeg så, synes jeg ikke han stak specielt ud. Så der af mit "ok". Men da pisse irriterende, at han er så ringe for os. Når han nærmest var i verdensklasse i Southampton.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af Mads T. » søndag, 21. feb, 2016 00:23

Synes egentlig Lovren har været ganske god for os siden Klopp er kommet til, så det kan være han er ved at finde tilbage til sin gode form.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af texy » søndag, 21. feb, 2016 11:36

Det er naturligvis ikke rigtigt noget, som vi kan bygge på i længden, men jeg synes faktisk, at Toure har leveret bedst og mest stabilt af vores midterforvarere under Klopp.

Jeg kunne sagtens se fornuften i at give Toure en ekstra sæson og så skille os af med enten Skrtel, Lovren eller Sakho. Både fordi vi har hentet Matip, som jeg anser for sikker starter. Men også fordi jeg tror, at Klopp ser en fremtid i midterforsvaret for Gomez. Han husker altid at nævne Gomez, når han taler om skadede midterforsvarere.

Toure lader til at nyde tilværelsen i klubben, uanset hvor i køen til startopstillingen, han befinder sig. Og når han så samtidig leverer, når vi har brug for ham, så er han i mine øjne et glimrende 5. valg.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af Niels K » fredag, 06. maj, 2016 09:12

Det ser da ud til, at vi godt kan tilbyde Kolo 1 års forlængelse, hvor Sakho forhåbentlig er klar til at spille igen.
Jeg synes, han har spillet utrolig godt i de kampe, han har fået i denne sæson.

Jeg har naturligvis også en kæmpe fidus til Gomez og forventer, at Matip kan træde direkte ind på holdet ved siden af en suverænt spillende Lovren.

Jeg vil hellere skille mig af med Skrtel og så lade Lucas tage de kampe, hvor vi mangler en midterforsvarer (sker fohåbentlig ikke, 7-9-13), da Skrtel slet ikke passer ind i måden vi spiller på med et pasningsstærkt og hurtigt forsvar, hvor vi skal kunne stå højt.

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af mortenbak » lørdag, 11. jun, 2016 08:42

Han steppede som eneste spiller op i Euro League finalen. Han udfyldte og accepterede den plads han fik tildelt i hierakiet. Jeg tror hans erfaring vil blive savnet i klubben blandt vores novicer.

YNWA KOLO !

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af Thommo » lørdag, 11. jun, 2016 13:11

Hist og pist er jeg faldet over et par artikler der skriver han har fået løbepas. blandt andet wiki:At the end of the 2015–16 season, Touré was released. Men har før skrevet jeg håber han får forlænget, men regnede med han var released, som wiki beskriver
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af Emmy » lørdag, 11. jun, 2016 15:41

Han er desværre fortid i klubben og det er faktisk møg ærgeligt. Han blev tilbudt en træner rolle men han er ikke færdig med at spille endnu så han vil finde en anden klub og så evt komme tilbage i en træner rolle senere.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 18. jun, 2016 13:52

mortenbak skrev:Han steppede som eneste spiller op i Euro League finalen. Han udfyldte og accepterede den plads han fik tildelt i hierakiet. Jeg tror hans erfaring vil blive savnet i klubben blandt vores novicer.

YNWA KOLO !
Helt enig. Han vil blive savnet, men er desværre ikke god nok bejler til top-4 i PL, selvom han præsterede i Europa Cup finalen, hvorimod de fleste Liverpool spiller gevaldig under niveau. Specielt i 2. halvleg, hvor spillerne havde lagt hovedet i omklædningsrummet, da de nok følte sig at "sejren var hjemme" efter 45 minutter.... Men fodbold er 2 X 45 + noget tillægstid.....

Kolo og Skrtel kan derimod godt blive erstattet af noget bedre og mere brugbart til den stil LFC skal spille med offensivt og flow i bolden. Der allerede hentet en spiller fra årets hold i Bundesliga, Joel Matip. Har hørt fra andre Liverpool fans, at han er en BEAST til at heade til bolden og en 1,92 høj fyr som før har været Jürgen KLopps varemærke i hvertfald Dortmund. - At højden og der skulle nogle muskler til at spille sig op i 1. holdet.

Held og lykke herfra Kolo med den fedeste jubel fra 15/16 sæsonen.
https://www.youtube.com/watch?v=teGEoYW8dhU
You'r Never Walk Alone. ///

Besvar