6 - Luis Alberto
6 - Luis Alberto
Senest rettet af LFC_20 mandag, 01. jul, 2013 12:02, rettet i alt 1 gang.
Re: Luis Alberto
Nogen medier skriver han er angriber andre skriver han er midtbane, hvad er han for en, nogen der har kenskab til ham=?
Nobody is bigger than the club.......
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Velkommen til klubben.
Så vidt jeg er orienteret, kan han dækker samtlige pladser i offensiven. Dvs. begge ving pladser, pladsen bag angriberen og angriber. Men jeg ved ikke om det er sandt.
Så vidt jeg er orienteret, kan han dækker samtlige pladser i offensiven. Dvs. begge ving pladser, pladsen bag angriberen og angriber. Men jeg ved ikke om det er sandt.
Velkommen til.
-
Det der citat kom ret tilfældigt? Vi har fået en ny offensiv midtbane (på 20 år, som kun har vist sig i 2. divison i spanien), men hvorfor skulle han være større end klubben? -.-BjarkeD skrev:Nogen medier skriver han er angriber andre skriver han er midtbane, hvad er han for en, nogen der har kenskab til ham=?
Form is temporary, class is permanent. Be faithful to your club.
Det er bare
Det er bare tilfældigt, alle herinde har næsten et citat når de har skrevet et indlæg...Nr.7LuisSuarez skrev:Det der citat kom ret tilfældigt? Vi har fået en ny offensiv midtbane (på 20 år, som kun har vist sig i 2. divison i spanien), men hvorfor skulle han være større end klubben? -.-BjarkeD skrev:Nogen medier skriver han er angriber andre skriver han er midtbane, hvad er han for en, nogen der har kenskab til ham=?
Har de det ?BjarkeD skrev:Det er bareDet er bare tilfældigt, alle herinde har næsten et citat når de har skrevet et indlæg...Nr.7LuisSuarez skrev:Det der citat kom ret tilfældigt? Vi har fået en ny offensiv midtbane (på 20 år, som kun har vist sig i 2. divison i spanien), men hvorfor skulle han være større end klubben? -.-BjarkeD skrev:Nogen medier skriver han er angriber andre skriver han er midtbane, hvad er han for en, nogen der har kenskab til ham=?
Tror du referere til der man kan ændre i sin profil. Men gør da det istede , så slipper du for at sidde og skrive det hver gang
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Re: 6 - Luis Alberto
Håber han overrasker mig positivt!
Forventet og håber lidt en Coutinho no. 2!
Forventet og håber lidt en Coutinho no. 2!
YNWA
-
Det virker ikke særlig beroligende at han synes en 20-årig spiller, som endnu ikke har vist han kan noget i de bedste liager i verden, kan snuppe et start 11-nummer
Man kan derimod håbe det vil sætte pres på dem, så de yder deres bedste og lever op til nummeret
Form is temporary, class is permanent. Be faithful to your club.
Bare han ikke har samme mængde skader som den forrige 6`er
Jeg er arogant, men har intet at have det i.
- Red_as_Anfield
- Geografisk sted: Den jyske hede
Hmmm, var der ikke en tendens til, at hver gang Rodgers talte holdet op i sidste sæson, så faldt vi efterfølgende sammen? Iøvrigt lidt det samme, der skete, da han påstod at Allen ville blive vores Xavi. Risikerer vi nu, at han får jinxet både Alberto OG Coutinho?
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... st-1987987
Kloppite
Synes ikke der er noget galt i det Rodgers siger? Det er nærmere Mirrors overskrift den er gal med, for han siger jo ikke Alberto er en ny Coutinho, men derimod at de er samme type...texy skrev:Hmmm, var der ikke en tendens til, at hver gang Rodgers talte holdet op i sidste sæson, så faldt vi efterfølgende sammen? Iøvrigt lidt det samme, der skete, da han påstod at Allen ville blive vores Xavi. Risikerer vi nu, at han får jinxet både Alberto OG Coutinho?
Jeg tror, han mente, at Allen skulle spille samme rolle, som den Xavi har hos Barcelona.texy skrev:Hmmm, var der ikke en tendens til, at hver gang Rodgers talte holdet op i sidste sæson, så faldt vi efterfølgende sammen? Iøvrigt lidt det samme, der skete, da han påstod at Allen ville blive vores Xavi. Risikerer vi nu, at han får jinxet både Alberto OG Coutinho?
Og ja, jeg tror godt vi kan regne med, at hvis Rodgers siger en spiller er god, så bliver han elendig. Det er vel en slags naturlov nu..