10 - Philippe Coutinho

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Dieks » søndag, 06. aug, 2017 22:09

sjampen skrev:
Dieks skrev: øv, troede ellers at man også var låst efter en kval kamp.
Jeg tror de har ændret det til i år. Nu skal man registerets til hvert stadie af turneringerne, det vil sige hver kval. runde, play-off runden, gruppespillet og knockout-delen af både EL og CL.
Skidt.. havde eller håbet at man kunne få lidt ro i sjælen d. 15. Efter første kamp. :(
YNWA..!

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af texy » søndag, 06. aug, 2017 22:20

Jesper skrev:Texy, er du nu sikker på at det er løgn? De skriver, at Coutinho har lavet en personlig aftale med dem. Det har jeg omvendt ikke set nogle seriøse medier benægte. De skriver, at de vil komme med et mægtigt ekstra bud. Det kan vel heller ikke ikke modbevises.
Der hvor forskellen ligger, det er, at de skriver at et salg er op over. Det skriver de engelske medier til gengæld, at det ikke er tilfældet.
HVIS det skulle være sandt, at de allerede HAR lavet en personlig aftale, så er der jo tale om "tapping up". I så fald kan jo bare lave en Southampton. Vi skal jo ikke acceptere, at vi er de eneste, der skal følge reglerne.
Kloppite

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Oomph242 » søndag, 06. aug, 2017 22:27

texy skrev:
Jesper skrev:Texy, er du nu sikker på at det er løgn? De skriver, at Coutinho har lavet en personlig aftale med dem. Det har jeg omvendt ikke set nogle seriøse medier benægte. De skriver, at de vil komme med et mægtigt ekstra bud. Det kan vel heller ikke ikke modbevises.
Der hvor forskellen ligger, det er, at de skriver at et salg er op over. Det skriver de engelske medier til gengæld, at det ikke er tilfældet.
HVIS det skulle være sandt, at de allerede HAR lavet en personlig aftale, så er der jo tale om "tapping up". I så fald kan jo bare lave en Southampton. Vi skal jo ikke acceptere, at vi er de eneste, der skal følge reglerne.
De må vel godt lave aftale med hans agent. Hvis agenten kender til Coutinho's vilkår for, at skrive under og videre giver dem. Så det vel ikke uden for reglerne...

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Surf » mandag, 07. aug, 2017 15:15

Hr. Drejer skrev:Jeg håber du har ret. Men jeg tror det ikke. Lavinen ruller snart.


Coutinho hevdes å være desperat etter å spille med Lionel Messi på Camp Nou, og kommer til å be Jürgen Klopp om å få dra. Skulle han bli solgt for £90m, har Jürgen Klopp blinket seg ut Christian Pulisic som erstatter. Manageren er imidlertid klar på at Coutinho ikke skal selges, men Michael Edwards har siste ord i saken.

http://www.liverpool.no/rykteboersen/
Det var da en spøjs ting ikke lige at skrive kilden på: Sunday Mirror. Den står sjovt nok i samme blok, som du har kopieret teksten fra.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Hr. Drejer
Indlæg: 13748
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 07. aug, 2017 15:37

Jeg har det fra den norske som har det fra Sunday Mirror. Korrekt kildehåndtering!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Oomph242 » mandag, 07. aug, 2017 16:51

Hvis der kommer et bud på £100m må det krible så meget i FSG's forretnings fingre, at de får svært ved en afvisning.

Heldigvis Klopp har i hele i sin Dortmund tid, været vant til de bedste spillere forsvinder. PR afdelingen er helt sikkert også parat med en ny "signing". Så et par sæsoner med et middelmådigt hold og placeringer uden for top 5 skal vi nok kunne klare. Endnu en gang.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Emmy » mandag, 07. aug, 2017 17:37

"We're not racist, we only hate the mancs"

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Scherwin » mandag, 07. aug, 2017 18:01

Hvordan overlever folk på internettet idag.

Coutinho bliver i liverpool.

Hvis FSG sælger Coutinho, så forlader Klopp træner jobbet, og alt vil være tabt på gulvet. vil nok decrease liverpools value med over 500 mil pund.

FSG er godt klar over klopps værdi for klubben og de kommer ikke til at sælge Coutinho.

Uanset hvor meget Coutinho's agent eller Barcalona ønsker det.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Oomph242 » mandag, 07. aug, 2017 18:06

Wormie skrev:Hvordan overlever folk på internettet idag.

Coutinho bliver i liverpool.

Hvis FSG sælger Coutinho, så forlader Klopp træner jobbet, og alt vil være tabt på gulvet. vil nok decrease liverpools value med over 500 mil pund.

FSG er godt klar over klopps værdi for klubben og de kommer ikke til at sælge Coutinho.

Uanset hvor meget Coutinho's agent eller Barcalona ønsker det.
Hvorfor skulle Klopp forlade jobbet? Han har selv ytret, at han kun vil have spillere i klubben som vil være her.

Måske ser Klopp det også som en mulighed for, at få de spillere til klubben han ønsker. De £100m for Coutinho salget må da forfanden ryge i hans transfer lommer...

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Surf » mandag, 07. aug, 2017 18:28

Hr. Drejer skrev:Jeg har det fra den norske som har det fra Sunday Mirror. Korrekt kildehåndtering!
At tage et citat fra en rygtebørs uden at henvise til original kilde er jo næsten som at henvise til Twitter uden at angive hvem. Fint at du linkede, og på den måde er du jo formelt dækket ind, men det er jo ret væsentligt at det kom fra sladderpressen = sikkert pure opspind.

Men ja, vi vælger jo selv hvad vi vil tage alvorligt.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Hr. Drejer
Indlæg: 13748
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 07. aug, 2017 18:57

Surf skrev:
Hr. Drejer skrev:Jeg har det fra den norske som har det fra Sunday Mirror. Korrekt kildehåndtering!
At tage et citat fra en rygtebørs uden at henvise til original kilde er jo næsten som at henvise til Twitter uden at angive hvem. Fint at du linkede, og på den måde er du jo formelt dækket ind, men det er jo ret væsentligt at det kom fra sladderpressen = sikkert pure opspind.

Men ja, vi vælger jo selv hvad vi vil tage alvorligt.
Nej, det er det ikke! Du skal altid angive den kilde, du har citat/henvisning fra. Eksempel; hvis en dansk Ph.d. studerende laver en henvisning til Foucault, så skal jeg citerer den studerende, da jeg har læst afhandlingen. Det ville være dissideret forkert at lave en henvisning til Foucault, og derved vil den studerende blevet forfordelt.

Hvis du skriver en videnskabelig artikel, så er det også en af de formelle regler ved de store og anerkendte tidsskrifter.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13748
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 07. aug, 2017 18:59

"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Surf » mandag, 07. aug, 2017 19:10

Hr. Drejer skrev:
Surf skrev:
Hr. Drejer skrev:Jeg har det fra den norske som har det fra Sunday Mirror. Korrekt kildehåndtering!
At tage et citat fra en rygtebørs uden at henvise til original kilde er jo næsten som at henvise til Twitter uden at angive hvem. Fint at du linkede, og på den måde er du jo formelt dækket ind, men det er jo ret væsentligt at det kom fra sladderpressen = sikkert pure opspind.

Men ja, vi vælger jo selv hvad vi vil tage alvorligt.
Nej, det er det ikke! Du skal altid angive den kilde, du har citat/henvisning fra. Eksempel; hvis en dansk Ph.d. studerende laver en henvisning til Foucault, så skal jeg citerer den studerende, da jeg har læst afhandlingen. Det ville være dissideret forkert at lave en henvisning til Foucault, og derved vil den studerende blevet forfordelt.

Hvis du skriver en videnskabelig artikel, så er det også en af de formelle regler ved de store og anerkendte tidsskrifter.
Ja, men hvis den studerende omtaler Foucault i citatet, eller du tager et længere citat fra den studerende som indeholder et citat fra Foucault, skal henvisningen til Foucault jo med.

Og så er det her jo et forum, hvor man vurderer rygter ud for kilden. Som sagt var du da dækket formelt ind, men at det var Sunday Mirror var bare en væsentlig information som jeg undrede mig over var udeladt.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af mawope » mandag, 07. aug, 2017 19:37

£120 mio. Puha. Håber vi har evnerne til at overbevise Coutinho om at vente og modet til at gå RB Leipzig på Barca.

Hr. Drejer
Indlæg: 13748
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 07. aug, 2017 19:59

mawope skrev:£120 mio. Puha. Håber vi har evnerne til at overbevise Coutinho om at vente og modet til at gå RB Leipzig på Barca.
Jeg håber han bliver. Han er så vigtig for vores spil. Men på den anden side, FSG er forretningsmænd, og at lave en investering på £8 M, som viser sig at være £120 M værd fire år efter, det er klasse. Jeg håber FSG har modet til at sige 'No, gracias'.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar