10 - Philippe Coutinho

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 03. aug, 2017 16:31

texy skrev:
Oomph242 skrev:Har Coutinho overhovedet kommenteret på Barcelona interessen i pressen eller andre steder?
Nej. Og det tjener ham stor ære, når man ellers ser, hvordan spillere agerer. Også spillere, som vi har været med til at dreje hovedet på som VVD og Keita.
Ja men det kan vel også være et faresignal, at han hverken ytre det ene eller andet.

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 03. aug, 2017 17:12

Oomph242 skrev:
texy skrev:
Oomph242 skrev:Har Coutinho overhovedet kommenteret på Barcelona interessen i pressen eller andre steder?
Nej. Og det tjener ham stor ære, når man ellers ser, hvordan spillere agerer. Også spillere, som vi har været med til at dreje hovedet på som VVD og Keita.
Ja men det kan vel også være et faresignal, at han hverken ytre det ene eller andet.
Intet nyt er godt nyt.

Barca skulle lytte til fansene. Her er resultatet er en afstemning blandt Barcas fans om hvem de ønsker som erstatning for Neymar:

Juventus forward Paulo Dybala topped the chart, taking 37% of the vote.

Atletico Madrid's Antoine Griezmann was in second with 27% and Monaco's Kylian Mbappe was third.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1403
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af richs » fredag, 04. aug, 2017 13:06

Jeg tror et salg af coutinho afhænger af en ting

Slå vi hoffenheim over to kampe og kommer CL bliver han, kikser det sælges han.

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Skovdal » søndag, 06. aug, 2017 20:27

Jeg giver kræftedme op hvis vi sælger Coutinho nu, noget det desværre trækker kraftigt op til.

Frygteligt vindue vi er på vej til at måtte konstatere, endnu engang - Jeg håber det bliver anderledes, jeg tror dog ikke på det.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af texy » søndag, 06. aug, 2017 20:38

Skovdal skrev:Jeg giver kræftedme op hvis vi sælger Coutinho nu, noget det desværre trækker kraftigt op til.

Frygteligt vindue vi er på vej til at måtte konstatere, endnu engang - Jeg håber det bliver anderledes, jeg tror dog ikke på det.
Rolig nu. Det er jo bare spanske medier, som kører deres traditionelle løgnemaskine for storholdene dernede. Lige nu er de sikkert bare rystede over, at Barca ikke længere er store nok til at holde på deres spillere. Og Barca er sgu heller ikke store nok til at kunne få Liverpool til at sælge deres måske bedste spiller med 5 år tilbage på kontrakten til dem her en uge før PL starter. Glem det. Jeg er slet ikke nervøs for, at det skal ske.
Kloppite

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Oomph242 » søndag, 06. aug, 2017 20:38

richs skrev:Jeg tror et salg af coutinho afhænger af en ting

Slå vi hoffenheim over to kampe og kommer CL bliver han, kikser det sælges han.
Jeg tror også lidt det afhænger af, hvilke spillere klubben finder han skal spille sammen med. Hvis han ikke øjner muligheden for, at vinde noget tror jeg han smutter. Det kan man vel ikke fortænke en spiller af hans kvalitet i.

Håber vi kan holde ham en sæson mere.

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Skovdal » søndag, 06. aug, 2017 21:02

texy skrev:
Skovdal skrev:Jeg giver kræftedme op hvis vi sælger Coutinho nu, noget det desværre trækker kraftigt op til.

Frygteligt vindue vi er på vej til at måtte konstatere, endnu engang - Jeg håber det bliver anderledes, jeg tror dog ikke på det.
Rolig nu. Det er jo bare spanske medier, som kører deres traditionelle løgnemaskine for storholdene dernede. Lige nu er de sikkert bare rystede over, at Barca ikke længere er store nok til at holde på deres spillere. Og Barca er sgu heller ikke store nok til at kunne få Liverpool til at sælge deres måske bedste spiller med 5 år tilbage på kontrakten til dem her en uge før PL starter. Glem det. Jeg er slet ikke nervøs for, at det skal ske.
Jeg håber du har ret.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Jesper » søndag, 06. aug, 2017 21:09

Texy, er du nu sikker på at det er løgn? De skriver, at Coutinho har lavet en personlig aftale med dem. Det har jeg omvendt ikke set nogle seriøse medier benægte. De skriver, at de vil komme med et mægtigt ekstra bud. Det kan vel heller ikke ikke modbevises.
Der hvor forskellen ligger, det er, at de skriver at et salg er op over. Det skriver de engelske medier til gengæld, at det ikke er tilfældet.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 06. aug, 2017 21:20

Jeg er begyndt at hade ham Balague. Det er altid ham som breaker historien om at Alonso, Suarez, Mascherano og nu Coutinho. Jeg håber selvfølgelig texy har ret, og jeg vil blive sur og skuffet, hvis Liverpool sælger ham lige inden ligastart. Coutinho har lige skrevet under på en fem årig kontrakt, og måske har han lavet en gentlemans agreement med klubben. Jeg ved det ikke.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

sjampen
Indlæg: 1740
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af sjampen » søndag, 06. aug, 2017 21:33

Jesper skrev:De skriver, at Coutinho har lavet en personlig aftale med dem. Det har jeg omvendt ikke set nogle seriøse medier benægte.
Der er nu flere brasilianske medier der har skrevet at Coutinho er både overrasket og vred over rygterne om, at han skulle have blevet enige om de personlige forhold og at han skulle have bedt Liverpool om en transfer. Jeg kan ikke portugisisk, så jeg klikkede ikke på artiklerne.

Ikke at det er troværdigt, men på den anden side er det jo ligeså utroværdigt som alle de spanske journalister. Også kan det sq godt være at James Pearce er et talerør for Liverpool, men så er der sq spanske journalister der decideret bør være berettiget til en lønseddel direkte fra Barcelona. Det er jo den helt typiske og stadig voldsomt usympatiske fremgangsmåde de altid har kørt med og tager langt længere end alle andre klubber.

Og det kan jeg sq godt sige og stå ved, for jeg har herinde også flere gange givet til kende hvad jeg mener om Liverpools opførsel i VVD sagen.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Jesper » søndag, 06. aug, 2017 21:34

Oomph242 skrev:
richs skrev:Jeg tror et salg af coutinho afhænger af en ting

Slå vi hoffenheim over to kampe og kommer CL bliver han, kikser det sælges han.
Jeg tror også lidt det afhænger af, hvilke spillere klubben finder han skal spille sammen med. Hvis han ikke øjner muligheden for, at vinde noget tror jeg han smutter. Det kan man vel ikke fortænke en spiller af hans kvalitet i.

Håber vi kan holde ham en sæson mere.
Det er jo lige præcis pointen. Man kan ikke i længden holde på en utilfreds spiller. Og hvem fanden kan bebrejde ham, når man er blandt verdens aller bedste spillere, men ikke spiller i en klub, der viser de nødvendige ambitioner til at konkurrere blandet verdens største klubber. Jeg skriver ikke PSG og den slags, men jeg mener blot, at vi skal vise at vi er konkurrencedygtige og mindre kan også gøre det. 18 årlige talenter, det duer ikke. Det er dét, der bekymrer mig.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Dieks » søndag, 06. aug, 2017 21:47

Hvis Coutinho spiller den første af vores CL-kval kampe, må han så ved et skifte til Barca spille med i CL-gruppespillet for dem.?
YNWA..!

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Niche » søndag, 06. aug, 2017 21:55

Dieks skrev:Hvis Coutinho spiller den første af vores CL-kval kampe, må han så ved et skifte til Barca spille med i CL-gruppespillet for dem.?
Ja...

Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Dieks » søndag, 06. aug, 2017 22:05

Niche skrev:
Dieks skrev:Hvis Coutinho spiller den første af vores CL-kval kampe, må han så ved et skifte til Barca spille med i CL-gruppespillet for dem.?
Ja...
øv, troede ellers at man også var låst efter en kval kamp.
YNWA..!

sjampen
Indlæg: 1740
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af sjampen » søndag, 06. aug, 2017 22:07

Dieks skrev: øv, troede ellers at man også var låst efter en kval kamp.
Jeg tror de har ændret det til i år. Nu skal man registerets til hvert stadie af turneringerne, det vil sige hver kval. runde, play-off runden, gruppespillet og knockout-delen af både EL og CL.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Besvar