10 - Philippe Coutinho

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Thommo » lørdag, 22. jul, 2017 15:01

Skovdal skrev: Jeg tror simpelthen ikke på, at der er nogen fodboldspiller idag der har den slags loyalitet overfor en klub - slet ikke en klub de ikke er født og opvokset i..
Der er få med den loyalitet tror jeg, og Cou er en af dem gætter jeg på. Måske jeg bliver skuffet. Kan se Texy nævner 100+ for ham, hvis det "kun" er lige godt 100 SÅ hænger jeg med mulen, for i denne sommers vanvids marked, bør han jo koste over 200, som jeg ser og vurderer hans kvaliteter. Men jeg tror som skrevet at han bliver, men jøsses da hvor bliver jeg arig, hvis han går for noget nær det samme som pogba kostede, DET ville være tyveri ved højlys dag.... Eller rettere skrevet, det er jo ikke tyveri, men LFC der agerer useriøst, idet Cou jo er langt over pogba kvalitetsmæssigt. Og priserne er fordoblet siden sidste sommer
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Emmy » lørdag, 22. jul, 2017 19:08

Barca mener de kan lokke med Turan i en byttehandel. Det er nærmest idioti! Messi eller Suarez, andet har de ikke af interesse.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 22. jul, 2017 19:42

Emmy skrev:Barca mener de kan lokke med Turan i en byttehandel. Det er nærmest idioti! Messi eller Suarez, andet har de ikke af interesse.
De kan starte med, at forhandle Max Meyer ind til os først og udover lægge £75m i Keita tilskud.
Så kan Klopp og co. gå i tænkeboks.

Turan min bare....

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Thommo » lørdag, 22. jul, 2017 20:10

Emmy skrev:Barca mener de kan lokke med Turan i en byttehandel. Det er nærmest idioti! Messi eller Suarez, andet har de ikke af interesse.
Link........Fatter ikke det ignoreres konstant. Jeg læste boyband fyren fra barca vil til LFC og selv betaler frikøbsklausul.......Gider ikke smide link, da jeg vil være ligesom mange andre. Dernæst tager det 1 sekund at lægge link ind, og min tid er vigtigere end alle andres.

P.S. Google siger du ikke har ret i din påstand
Verden er smask fuld af hyklere....

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 22. jul, 2017 20:19

Thommo skrev:
Emmy skrev:Barca mener de kan lokke med Turan i en byttehandel. Det er nærmest idioti! Messi eller Suarez, andet har de ikke af interesse.
Link........Fatter ikke det ignoreres konstant. Jeg læste boyband fyren fra barca vil til LFC og selv betaler frikøbsklausul.......Gider ikke smide link, da jeg vil være ligesom mange andre. Dernæst tager det 1 sekund at lægge link ind, og min tid er vigtigere end alle andres.

P.S. Google siger du ikke har ret i din påstand
Men bare rolig, Turan ønsker ikke Liverpool...


http://www.express.co.uk/sport/football ... Klopp-News

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 22. jul, 2017 20:20

Barcelona skal ikke bestemme hvilke spillere der skal være i vores trup. Det er Klopp's afgørelse.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Thommo » lørdag, 22. jul, 2017 20:46

Oomph242 skrev:
Thommo skrev:
Emmy skrev:Barca mener de kan lokke med Turan i en byttehandel. Det er nærmest idioti! Messi eller Suarez, andet har de ikke af interesse.
Link........Fatter ikke det ignoreres konstant. Jeg læste boyband fyren fra barca vil til LFC og selv betaler frikøbsklausul.......Gider ikke smide link, da jeg vil være ligesom mange andre. Dernæst tager det 1 sekund at lægge link ind, og min tid er vigtigere end alle andres.

P.S. Google siger du ikke har ret i din påstand
Men bare rolig, Turan ønsker ikke Liverpool...


http://www.express.co.uk/sport/football ... Klopp-News
Jeg vil reelt godt have Turan i trøjen, men det er i bytte med Origi. Hvis han altså er indstillet på samme rolle i truppen, som i den klub han rpræsenterer, nemlig spaniens svar på scum utd.
Verden er smask fuld af hyklere....

AJJ
Indlæg: 2405
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af AJJ » lørdag, 22. jul, 2017 22:50

Nu spørger jeg lige: Er det ikke sådan, at når der afgives bud, så har man allerede været i kontakt med spilleren, som har givet positive tilkendegivelser?

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 22. jul, 2017 23:02

AJJ skrev:Nu spørger jeg lige: Er det ikke sådan, at når der afgives bud, så har man allerede været i kontakt med spilleren, som har givet positive tilkendegivelser?
Jo de fleste gange, er de personlige betingelser på plads før budet kommer. Men der kan vel være undtagelser. Hans agent har de nok helt sikkert haft kontakt til.

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 22. jul, 2017 23:17

Oomph242 skrev:
AJJ skrev:Nu spørger jeg lige: Er det ikke sådan, at når der afgives bud, så har man allerede været i kontakt med spilleren, som har givet positive tilkendegivelser?
Jo de fleste gange, er de personlige betingelser på plads før budet kommer. Men der kan vel være undtagelser. Hans agent har de nok helt sikkert haft kontakt til.
Ja, og Neymar har vel også hældt honning i øret på ham under landsholdssamlingerne. Der foregår en hel del bag kulisserne.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Scherwin » søndag, 23. jul, 2017 02:36

Jeg er helt rolig ved coutinho spiller i liverpool de næste 3 år.

Det sjoveste er vel at coutinho nærmest kun vil tage til barcalona pga neymar da de er best buddies på landshold lejer.
men barca skal sælge neymar og sende alle pengene videre til liverpool for at købe ham.

så gider coutinho måske alligevel ikke :D
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 23. jul, 2017 12:12

Matthew Le Tissier har humor :mrgreen:

https://twitter.com/mattletiss7/status/ ... outinho%2F

"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Champen
Indlæg: 794
Tilmeldt: torsdag, 25. jul, 2013 22:04
Alder: 33

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Champen » tirsdag, 25. jul, 2017 20:31

phpBB [video]

Alle Barcelonas bud på Countinho :lol:
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 25. jul, 2017 21:19

Der er virkelig intet at diskutere omkring coutinho, andet ind om neymar skal til liverpool eller ej.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 25. jul, 2017 23:25

Wormie skrev:Jeg er helt rolig ved coutinho spiller i liverpool de næste 3 år.

Det sjoveste er vel at coutinho nærmest kun vil tage til barcalona pga neymar da de er best buddies på landshold lejer.
men barca skal sælge neymar og sende alle pengene videre til liverpool for at købe ham.

så gider coutinho måske alligevel ikke :D
Jeg tror ikke Coutinho er i klubben til sæsonstart 2018/2019.

Klubben skal gøre alt for at holde på Coutinho op til denne sæson, da han ret beset er holdets eneste verdensklassespiller. Det kan dog blive svært, hvis Barcelona går all in på at hente ham til klubben.

Besvar