10 - Philippe Coutinho

Underkategori til tidligere LFC-spillere
mortenbak
Indlæg: 3093
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af mortenbak » søndag, 07. jan, 2018 07:01


Jeg har ingen respekt for denne beslutning!
Hverken for Klub, spiller eller manager!
Ønsker ikke noget godt for Coutinho fremover!
Det skærer i ørene at høre handlen omtalt morgenens nyheder!
Føj for en dukkert!
Håber der er forberedt noget, så sæsonen ikke ryger i vasken igen igen!!
Kæft jeg synes det her er nederen!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 07. jan, 2018 08:34

Det er desværre en kæmpe spiller vi mister, men hvad gjorde vi hvis Coutinho var blevet skadet. Var top 4 og CL så og så tabt.?

Riyad Mahrez. Han har været bedre end både Coutinho og Hazard smalet ser over de sidste 3 sæsoner.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Oomph242
Indlæg: 5679
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Oomph242 » søndag, 07. jan, 2018 08:58

liverpoolfc86 skrev:Det er desværre en kæmpe spiller vi mister, men hvad gjorde vi hvis Coutinho var blevet skadet. Var top 4 og CL så og så tabt.?

Riyad Mahrez. Han har været bedre end både Coutinho og Hazard smalet ser over de sidste 3 sæsoner.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Jeg ser ikke Mahrez`s kvalitet i nærheden af Hazard og Coutinho`s desværre. Prisen og efterspørgsel på ham havde nok også været derefter, hvis han var.

Jeg så hellere vi gik efter Fekir til pladsen selvom han nok er væsentligt dyrere end Mahrez.

Sanchez så jeg også gerne, men det sker ikke. Han vil til en klub som er med helt i toppen.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 07. jan, 2018 09:45

Fab Four holdt en halv sæson.

Jeg håber at vi en eller to spillere ventende i kulissen. Jeg vil blive træt i ansigtet, hvis vi har solgt Cou uden gardering.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Pede » søndag, 07. jan, 2018 10:14

Hr. Drejer skrev:Fab Four holdt en halv sæson.

Jeg håber at vi en eller to spillere ventende i kulissen. Jeg vil blive træt i ansigtet, hvis vi har solgt Cou uden gardering.
Men det ville ligne os meget godt, ville det ikke?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Niels K » søndag, 07. jan, 2018 10:30

Hr. Drejer skrev:Fab Four holdt en halv sæson.

Jeg håber at vi en eller to spillere ventende i kulissen. Jeg vil blive træt i ansigtet, hvis vi har solgt Cou uden gardering.
Og det var ikke engang mange kampe, de fik sammen alle 4

Brugeravatar
McHelmer
Indlæg: 384
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 19:42
Geografisk sted: Nykøbing F
Alder: 62

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af McHelmer » søndag, 07. jan, 2018 10:50

Pede skrev:
Hr. Drejer skrev:Fab Four holdt en halv sæson.

Jeg håber at vi en eller to spillere ventende i kulissen. Jeg vil blive træt i ansigtet, hvis vi har solgt Cou uden gardering.
Men det ville ligne os meget godt, ville det ikke?
Jo bestemt, der sker nok ikke noget særligt og så får vi historien om at januar er en svær måned at købe i.

Snart fan gennem mere end 50 år :-)

L4
Indlæg: 478
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 13:55

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af L4 » søndag, 07. jan, 2018 11:23

Nu får vi ødelagt vores sæson, vi misser top-4, vi får uro i truppen, vi får svært ved at trække nye kvalitetsspillere til, værdi = -1,5 mia.€
Det er amatør-agtigt at man ikke kan overtale Cou. til at vente med skiftet til sommer. Han ville uden tvivl give alt resten af sæsonen, han har trods alt en VM-plads for Brasilien at spille for, så jeg tror ikke at han havde surmulet og nægtet at spille.
Elendig handel til alt for få penge tidspkt. taget i betraktning

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 07. jan, 2018 11:27

L4 skrev:Nu får vi ødelagt vores sæson, vi misser top-4, vi får uro i truppen, vi får svært ved at trække nye kvalitetsspillere til, værdi = -1,5 mia.€
Det er amatør-agtigt at man ikke kan overtale Cou. til at vente med skiftet til sommer. Han ville uden tvivl give alt resten af sæsonen, han har trods alt en VM-plads for Brasilien at spille for, så jeg tror ikke at han havde surmulet og nægtet at spille.
Elendig handel til alt for få penge tidspkt. taget i betraktning
Det er jo ikke et spørgsmål om at skulle overtale ham. Det er et spørgsmål om at sige “du bliver her. Færdig”. Manden var på kontrakt.

Brugeravatar
Icipher
Indlæg: 596
Tilmeldt: lørdag, 01. feb, 2014 12:14
Geografisk sted: København

10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Icipher » søndag, 07. jan, 2018 11:29

En falliterklæring - kan det siges på anden måde?

Igen har vi udviklet en spiller til en af de bedste på positionen i verden, bare for at en af giganterne kommer og napper ham. Det harmonierer på ingen måde med klubbens ambitionsniveau, og sætter i den grad projekt Klopp tilbage. Desuden er det en decideret KATASTROFE at man ikke har linet en erstatning up fra day fucking one. Måske skal vi helt droppe at spille med en 10’er?

Man kunne frygte at vores spil falder fuldstændigt sammen i resten af sæsonen, vi har set at spillet i de i de sidste to kampe ikke har været optimalt. Desuden kunne det ske at Salah falder i niveau, han har trods alt nydt godt af Coutinhos pasninger. Dommedagsprofetier? Tjah, måske...men vi må se.

Jeg ønsker Coutinho al ulykke i Barca.

Videre!

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 07. jan, 2018 11:34

Icipher skrev:En falliterklæring - kan det siges på anden måde?

Igen har vi udviklet en spiller til en af de bedste på positionen i verden, bare for at en af giganterne kommer og napper ham. Det harmonierer på ingen måde med klubbens ambitionsniveau, og sætter i den grad projekt Klopp tilbage. Desuden er det en decideret KATASTROFE at man ikke har linet en erstatning up fra day fucking one.

Man kunne frygte at vores spil falder fuldstændigt sammen i resten af sæsonen, vi har set at spillet i de i de sidste to kampe ikke har været optimalt. Desuden kunne det ske at Salah falder i niveau, han har trods alt nydt godt af Coutinhos pasninger. Dommedagsprofetier? Tjah, måske...men vi må se.

Jeg ønsker Coutinho al ulykke i Barca.

Videre!
Så hvis Cou var blevet langtids skadet, skulle vi så bruge 1 mia på en ny spiller her i Januar?

Jeg er helt enig med det er latterligt han bliver solgt nu og ikke til sommer, men stop nu. Vil det sige vi IKKE har noget hold uden ham. Jeg brækker mig. Vi har et pisse godt hold selv uden Coutinho. Selv ude Coutinho bør vi kunne holde os på 4 pladsen.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 07. jan, 2018 11:45

Niels K skrev:
Hr. Drejer skrev:Fab Four holdt en halv sæson.

Jeg håber at vi en eller to spillere ventende i kulissen. Jeg vil blive træt i ansigtet, hvis vi har solgt Cou uden gardering.
Og det var ikke engang mange kampe, de fik sammen alle 4
Jeg vil vove den påstand at de fore sammen aldrig rigtig kom i gang, de har fået et par kampe sammen, men jeg har da siddet og tænkt at jeg måske tog fejl da jeg påstod at Coutinho som en af de tre midtbaner var vejen frem.

Så nå vi vente at se hvor langt de penge rækker.
Vi skal også huske hvor længe vi har haft ham når man tænker på hvor tydeligt hans klasse viste sig fra første kamp.

Men nej det er jo noget der holder os lidt nede det her, derfor bør vi måske også hente Mahrez så vi i det mindste sikrer at Leicester i det mindste ikke overhaler os. Hvis vi får en god wingangriber ind så tror jeg stadig vi er klart bedre end Spurs og Arsenal og hvis Van Dijk og Lallana kommer hurtigt i gang kan vi stadig true 2. Pladsen og gøre det godt i CL og FA cup.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 07. jan, 2018 11:51

Filos of Isk skrev:
Niels K skrev:
Hr. Drejer skrev:Fab Four holdt en halv sæson.

Jeg håber at vi en eller to spillere ventende i kulissen. Jeg vil blive træt i ansigtet, hvis vi har solgt Cou uden gardering.
Og det var ikke engang mange kampe, de fik sammen alle 4
Jeg vil vove den påstand at de fore sammen aldrig rigtig kom i gang, de har fået et par kampe sammen, men jeg har da siddet og tænkt at jeg måske tog fejl da jeg påstod at Coutinho som en af de tre midtbaner var vejen frem.
Personligt synes jeg ikke, Coutinho nogensinde kom til at fungere på den midtbane. Balancen på holdet blev virkelig dårlig, når fab four spillede sammen, så at det eksperiment nu er forbi, begræder jeg sådan set ikke. Men derfor er det da stadig en katastrofe, at han er væk.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 07. jan, 2018 11:58

Filos of Isk skrev:derfor bør vi måske også hente Mahrez så vi i det mindste sikrer at Leicester i det mindste ikke overhaler os.
At Leicester ikke overhaler os :shock:

Er det der vi er?!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 07. jan, 2018 12:05

Hr. Drejer skrev:
Filos of Isk skrev:derfor bør vi måske også hente Mahrez så vi i det mindste sikrer at Leicester i det mindste ikke overhaler os.
At Leicester ikke overhaler os :shock:

Er det der vi er?!
Nej nok ikke jeg kom til at lade mig rive lidt med af dommedagsprofetierne. Men de slog os i ligaen selvom vi havde Coutinho for ikke så længe siden.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar