10 - Philippe Coutinho

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Niels K » lørdag, 06. jan, 2018 18:08

Nu ligger der en træningslejr i Dubai forud, hvor de kan få talt og trænet godt igennem ift ikke at have Coutinho på holdet.

Det er gået ganske udmærket tidligere i denne sæson uden Coutinho:

https://liverpooloffside.sbnation.com/l ... view-stats

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af YNWA! » lørdag, 06. jan, 2018 18:11

Oomph242 skrev:
YNWA! skrev:Håber virkelig at vi har en erstatning klar.
Oxlade :|
Ifølge Echo er Lemar top target.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Scherwin » lørdag, 06. jan, 2018 18:17

Giver ikke meget for at han ikke kunne vente til sommer, betyder meget hvordan du forlader en klub og coutinho har ikke gjort det særlig godt.

Vores dyreste spiller men vil aldrig blive betegnet som en af "legenderne".

Er sikker på han bliver en stor succe i barcalona.

hvis vi ikke kommer i top 4 nu, så er det igen en barca transfer som er skyld i dette.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Red Man Walking » lørdag, 06. jan, 2018 18:22

Hold nu op jeg hader Barcelona. Deres vedvarende manipulerende ageren i hele denne transfermisære beviser bare hvor ækel en klub det er. Jeg ville have elsket, hvis vi havde hardballet dem de næste mange transfervinduer. At vi har valgt at sælge nu kan næsten kun tolkes som et forsøg på at skåne truppen for den polimik han ville kunne forårsage, hvis han ikke kom afsted. Sportsligt giver det ihvertfald absolut ingen mening.

Frygter vi misser CL kval til næste sæson på det her. Hvis vi fremadrettet skal sikre os de bedste spillere er vi nødt til over en årrække konsekvent at spille CL og kæmpe med omkring 1. pladsen i PL. Dette er et stort skridt i den modsatte retning og desværre som andre også har nævnt "small club mentality". At vi så er væsentligt bedre rustet end ved tabet af Suarez er en anden sag. Jeg er egentlig ikke så bekymret for den nærmeste fremtid. Men på sigt kan vi ikke blive ved med at sælge stjerner før de peaker, så er man i en evig opbygningsfase.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
McHelmer
Indlæg: 384
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 19:42
Geografisk sted: Nykøbing F
Alder: 62

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af McHelmer » lørdag, 06. jan, 2018 18:22

Meget sølle af ham at stikke af midt i sæsonen Billede

Snart fan gennem mere end 50 år :-)

Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Red Man Walking » lørdag, 06. jan, 2018 18:24

Åhhh please lad os trække Barca i en evt. kvartfinale og sende dem ud på røv og albuer


Sent from my iPhone using Tapatalk

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Skovdal » lørdag, 06. jan, 2018 18:26

Suk... Salah til Real Madrid sommeren 2019 - watch this.


Ingen er åbenbart i stand til at vifte de 2 møgklubber derovre væk, udover scum med De Gea.

Jeg tror det her kommer til at koste, Van Dijk - 1 skridt frem, Coutinho - 2 tilbage. Back to basics. :roll:

Undskyld, men jeg synes virkelig det her er uambitiøst og amatøragtigt af Liverpool. Hvorfor så ikke bare lade ham smutte i sommers? :dontknow:

Jeg ved det er hurtigt at reagere, men kender man os ret, så kommer der ikke nogen erstatning ind. Hvad tænker de andre spillere i truppen om dette? - Lige nøjagtigt at Liverpool er et springbræt til noget "større", i deres øjne. Næste sommer bliver det Mané eller Salah. Eller sågar Van Dijk hvis han bliver god nok, fucking suk!

Hvad angår Coutinho - Dont let the door hit you..! Aldrig i livet havde jeg forestillet mig sådan en behandling af lige præcis ham. :evil:
Senest rettet af Skovdal lørdag, 06. jan, 2018 18:33, rettet i alt 7 gange.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
McHelmer
Indlæg: 384
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 19:42
Geografisk sted: Nykøbing F
Alder: 62

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af McHelmer » lørdag, 06. jan, 2018 18:27

McHelmer skrev:Meget sølle af ham at stikke af midt i sæsonen Billede

Snart fan gennem mere end 50 år :-)
Ingen respekt for os fans der betaler deres skyhøje løn

Bliver sgu lidt stram i ansigtet







Snart fan gennem mere end 50 år :-)

Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Red Man Walking » lørdag, 06. jan, 2018 18:29

Åhhh please lad os trække Barca i en evt. kvartfinale og sende dem ud på røv og albuer


Sent from my iPhone using Tapatalk

Oomph242
Indlæg: 5680
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 06. jan, 2018 18:31

Vi er en klub som udskyder salg i stedet for at afvise.

Resten af sæsonen bliver en hård omgang.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af nikand » lørdag, 06. jan, 2018 18:31

athomsen skrev:
nikand skrev:
athomsen skrev:
Emmy skrev:https://www.liverpool.no/rykteboersen/# ... litt-enige

142 mio £, 122 mio £ kontant resten klausuler
Jeg er af princip modstander af at sælge profiler i januar. Men han VIL åbenbart afsted. Tror ikke han bliver særlig god for os, hvis vi “tvinger” ham til at blive endnu en gang. Hvor ringe og umulig blev Payet ikke da Hammers ikke ville sælge ham, hvor ringe Sanchez har været for Arsenal og hvor middelmådig VvD var for Southampton (han spillede jo fremragende igår). Jeg kan kun komme i tanke om Suarez, som leverede varen efter vi blokerede et salg. Kan vi få Oblak og Mahrez i stedet for og noget ro i truppen og slippe for alt det spekulation, så er det fint med mig.
Coutinho har til gode at fortælle hvad han ønsker. Det mangler.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mon ikke det er ret tydeligt, at han gerne vil til Barcelona
Jo, vi ser han formentlig gerne vil afsted. Men hvis han virkelig ønsker det, så sig det da. Synes denne stilhed er mærkværdig. Sikkert et taktisk træk.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af nikand » lørdag, 06. jan, 2018 18:39

Jeg håber vi har en ledelse der presser citronen i sidste øjeblik, uanset om Cou bliver sur eller ej. Cou skal nok spille optimalt som han i den grad har gjort i denne sæson.

Evt. Aflyse handlen. Indkald Moggi og Zamparini!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Niels K » lørdag, 06. jan, 2018 18:46

Jeg kan ikke finde ud af at kopiere tweets :(

LikeANewSigningpool‏
@Tony_The_Red
Følg Følg @Tony_The_Red

Remember the premature Nike announcement on their website a week ago or so to get Coutinho's top. In the web code was a date for it to auto publish or go live. The pre-programmed date was 06/01/18. Today. We've been played. This has been done for weeks, poss months.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af YNWA! » lørdag, 06. jan, 2018 18:49

Niels K skrev:Jeg kan ikke finde ud af at kopiere tweets :(

LikeANewSigningpool‏
@Tony_The_Red
Følg Følg @Tony_The_Red

Remember the premature Nike announcement on their website a week ago or so to get Coutinho's top. In the web code was a date for it to auto publish or go live. The pre-programmed date was 06/01/18. Today. We've been played. This has been done for weeks, poss months.
Du skal kun bruge tallene i tweetet. Resten det sletter du bare. Så [Tweet] 123456789 [/Tweet] uden mellemrum
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Pede » lørdag, 06. jan, 2018 18:52

Lige så meget ros klubben skal have for at trække en streg i sandet i sommers, lige så meget ris skal de nu have for at pisse højt og helligt på den her midt i sæsonen.

Jeg fortænker ikke Coutinho i at ville afsted til Barcelona, kun at det foregår her midt i sæsonen. Tarveligt move, mod klubben som har gjort ham til den spiller han er i dag. Han vil blive alvorligt savnet. Pengene giver jeg ikke meget for - vi kan ikke tilnærmelsesvis erstatte den kvalitet vi mister, ved at lade ham gå. Om så vi havde fået en milliard mere. Om vi overordnet set kan blive mere konkurrencedygtige, ved at øge kvaliteten på andre positioner, det må tiden så vise.

Anyhow, han bliver en bragende succes i Barcelona, og en mulig kandidat til at vinde Ballon d'Or, de næste par år.

Besvar